Skocz do zawartości

lukaszmiler

użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa/

lukaszmiler's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. Cześć, Powoli zbliżam się do wymiany pierścieni w moim stilo, jakieś problemy podczas składania? Jak z ustawieniem zapłonu? Taką naprawę nieraz robiłem ale w 1.2 8v i zawsze była to szybka i przyjemna robota;) Z góry dzięki za odpowiedź. Ogólnie wymieniam z powodu dużego zużycia oleju no i kopcenie podczas przyspieszania.
  2. Wymieniłem jak tylko napisałeś. Mam na klucz 21 czujnik
  3. słyszałem że czaki.pl robi dobre na zamówienie. Sam nie mam od nich ale jak padnie ta co mam teraz to zakupie tam
  4. Zrobiłem na 1mm. Ciśnienie robocze 0.6 Bara. Powinno być 0.7?
  5. > Regulacja owszem jest, ale maksymalnego ciśnienia. Roboczego ciśnienia nie da się wyregulować. Ja > bym na początek sprawdził czy czujnik ciśnienia nie jest trafiony i manometrem jakie to > ciśnienie naprawdę jest. > EDIT: A jaki olej lejesz? Być może masz po prostu pompę już na wyjściu, w moim starym 1.1 bez turbo > lampka się tliła konkretnie jak go porządnie rozgrzałem. Półsyntetyk 10w40. Przed wsadzeniem Turbo nie miałem takiego problemu z lampką.
  6. > za duza. zrob max 1mm A jeśli to nie pomoże np regulacja ciśnienia na pompie oleju mogła by odnieść jakikolwiek skutek? Rozebrałem drugi silnik i widze ze jest chyba taka regulacja na pompie. Czy raczej szukać gdzie indziej przyczyn??
  7. Odnawiam temat. Restrykcję zrobiłem na 2mm około. I dalej olej po rozgrzaniu się świeci.
  8. > zakladasz pomiedzy pompa oleju a turbina Wiecie czy można gdzieś kupić taką restrykcję? Szukam szukam i znaleśc nie mogę. obdzwoniłem kilka warsztatów z pneumatyką i nic. Macie jakiś sprawdzony pomysł?
  9. > A masz restrykcje na przewodzie do turbiny? A i nie mam:) Szczerze ominąłem to z niewiadomych przyczyn ... Rozumiem że muszę założyć przed turbiną. Za było by za duże ciśnienie i wywaliło by uszczelnienie w turbinie? dobrze myślę? Podpowie ktoś jak i gdzie założyć restrykcje ?
  10. Siema, Mam mały problem, Po zamontowaniu Turbiny do cc 1.2 8v jak silnik nabierze temperatury na wolnych obrotach zaczyna świecić się kontorlka oleju. Wymieniłem w silniku pierścienie panewki uszczelniacze zaworowe czujnik ciśnienia oleju lecz problem nie ustępuje. Mam dwa pytania. Czy np. Przez podłączenie Turbiny może nie być ciśnienia ?? Olej podłączyłem do jednego z otwórów zaraz przy filtrze oleju. Czy jest różnica do którego. Górny otwór dolny? Pzdr. Ps: Olej i filtr jest również nowy.
  11. Jak mówimy o temperaturze spalin to jaka jest przyjęta "bezpieczna" 850-900?? Czy mam złe inf
  12. > Mam taką chińską sondę 5mm grubności. Jakoś tam działa. Kiedyś miałem cieńszą i była dużo szybsza > ale... tragedii nie ma. Kupie i zdam relację Jak będzie "lipa" to kupię inną sondę.
  13. > Ty się dowiedz jaka tam dokładnie sonda siedzi. Jeśli ma 7mm grubości to sobie odpuść. Powinna być > jak najcieńsza. Mają sonde 5mm. Za 200 zeta gościu sprzeda. Brać??
  14. Pany który lepszy, dokładniejszy hmm w któym mogę trafić na lepszą sonde itp. Ogólnie który polecacie wskaźnik EGT http://allegro.pl/defi-bf-style-egt-60mm-temperatura-spalin-greddy-i3954989142.html http://allegro.pl/apexi-elii-style-egt-60mm-temperatura-spalin-bialy-i3945695702.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.