lukaszmiler
użytkownik-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Lokalizacja
Warszawa/
lukaszmiler's Achievements
wyciszony motorowerzysta (5/20)
0
Reputacja
-
Cześć, Powoli zbliżam się do wymiany pierścieni w moim stilo, jakieś problemy podczas składania? Jak z ustawieniem zapłonu? Taką naprawę nieraz robiłem ale w 1.2 8v i zawsze była to szybka i przyjemna robota;) Z góry dzięki za odpowiedź. Ogólnie wymieniam z powodu dużego zużycia oleju no i kopcenie podczas przyspieszania.
-
Wymieniłem jak tylko napisałeś. Mam na klucz 21 czujnik
-
Rozkład EGT w zależności od odległości od środka przekroju..
lukaszmiler odpowiedział Glaca na temat - Centomania
słyszałem że czaki.pl robi dobre na zamówienie. Sam nie mam od nich ale jak padnie ta co mam teraz to zakupie tam -
Zrobiłem na 1mm. Ciśnienie robocze 0.6 Bara. Powinno być 0.7?
-
> Regulacja owszem jest, ale maksymalnego ciśnienia. Roboczego ciśnienia nie da się wyregulować. Ja > bym na początek sprawdził czy czujnik ciśnienia nie jest trafiony i manometrem jakie to > ciśnienie naprawdę jest. > EDIT: A jaki olej lejesz? Być może masz po prostu pompę już na wyjściu, w moim starym 1.1 bez turbo > lampka się tliła konkretnie jak go porządnie rozgrzałem. Półsyntetyk 10w40. Przed wsadzeniem Turbo nie miałem takiego problemu z lampką.
-
> za duza. zrob max 1mm A jeśli to nie pomoże np regulacja ciśnienia na pompie oleju mogła by odnieść jakikolwiek skutek? Rozebrałem drugi silnik i widze ze jest chyba taka regulacja na pompie. Czy raczej szukać gdzie indziej przyczyn??
-
Odnawiam temat. Restrykcję zrobiłem na 2mm około. I dalej olej po rozgrzaniu się świeci.
-
Dzięki. Disiaj dalej działam.
-
> zakladasz pomiedzy pompa oleju a turbina Wiecie czy można gdzieś kupić taką restrykcję? Szukam szukam i znaleśc nie mogę. obdzwoniłem kilka warsztatów z pneumatyką i nic. Macie jakiś sprawdzony pomysł?
-
> A masz restrykcje na przewodzie do turbiny? A i nie mam:) Szczerze ominąłem to z niewiadomych przyczyn ... Rozumiem że muszę założyć przed turbiną. Za było by za duże ciśnienie i wywaliło by uszczelnienie w turbinie? dobrze myślę? Podpowie ktoś jak i gdzie założyć restrykcje ?
-
Siema, Mam mały problem, Po zamontowaniu Turbiny do cc 1.2 8v jak silnik nabierze temperatury na wolnych obrotach zaczyna świecić się kontorlka oleju. Wymieniłem w silniku pierścienie panewki uszczelniacze zaworowe czujnik ciśnienia oleju lecz problem nie ustępuje. Mam dwa pytania. Czy np. Przez podłączenie Turbiny może nie być ciśnienia ?? Olej podłączyłem do jednego z otwórów zaraz przy filtrze oleju. Czy jest różnica do którego. Górny otwór dolny? Pzdr. Ps: Olej i filtr jest również nowy.
-
Jak mówimy o temperaturze spalin to jaka jest przyjęta "bezpieczna" 850-900?? Czy mam złe inf
-
> Mam taką chińską sondę 5mm grubności. Jakoś tam działa. Kiedyś miałem cieńszą i była dużo szybsza > ale... tragedii nie ma. Kupie i zdam relację Jak będzie "lipa" to kupię inną sondę.
-
> Ty się dowiedz jaka tam dokładnie sonda siedzi. Jeśli ma 7mm grubości to sobie odpuść. Powinna być > jak najcieńsza. Mają sonde 5mm. Za 200 zeta gościu sprzeda. Brać??
-
Pany który lepszy, dokładniejszy hmm w któym mogę trafić na lepszą sonde itp. Ogólnie który polecacie wskaźnik EGT http://allegro.pl/defi-bf-style-egt-60mm-temperatura-spalin-greddy-i3954989142.html http://allegro.pl/apexi-elii-style-egt-60mm-temperatura-spalin-bialy-i3945695702.html