Jump to content

soczki

użytkownik
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

    Never

Profile Information

  • Lokalizacja
    Grójec

soczki's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/19)

0

Reputation

  1. Nie.Zaworek dalej siedzi jak siedział od strony dekla rozrządu a zaślepiłem tą krutką rurkę(kolanko od strony kolektora) wsadziłem śrubę M10x20 w rurkę.Z pokrywy rozrządu i tak się rozchodzą rurki-jedna idzie do zaworka a druga za przepustnicę.No i jestem raczej zadowolony z pracy silnika.
  2. Sprawdziłem kolektor zaślepiając wszystkie otwory.Wpompowałem powietrze i jest rozszczelniony zaraz za mocowaniem linki gazu a zaworek juz trzeci po prostu padł przy okazji.
  3. A więc.Dawno mnie nie było.Wymieniłem kolektor ssący,czujnik MAP,dla pewności z powrotem zaślepiłem rurkę ERG i silnik dalej falował.Wyjołem zaworek PCV(już trzeci) i zaślepiłem śrubą M10.Czasami zafaluje ale raz czy dwa.Ma wolne,ładnie pracuje i jak ciepły pali na wolnych(nie na ssaniu!).A akumulator 5 miesięcy i jednak dobry-wina rozrusznika.No i pali dużo mniej.To by było narazie na tyle.
  4. Chodzi dalej i tak samo faluje.Oringi na ftryskach zmienione,uszczelka pod ssącym nowa.Gdzieś chyba ciągnie lewe powietrze ale nie syczy.
  5. Zaworek też wymieniony i za każdym razem pali na tak zwanym ssaniu czy zimny czy ciepły(przez 50s,taki jest sygnał z sondy jak jest dobra(też wymieniona)).Przewody wszystkie całe i drożne.Serwo też pracuje dobrze.Chyba zostaje tylko kolektor?Nie ma już żadnych błędów!
  6. Nie mam gazu a MAP sensor wymieniony i już nie wypluwa żadnego błędu.Dalej faluje i pali koło dychy.60 na 5ce i idzie jak strzała!
  7. Zrobiłem jak proponowaliście.Odłączyłem akumulator na 15 minut.Pojeździłem i odczytałem błędy:tylko 1500(klima której nie mam).Podejrzewam jeszcze,że ssie lewe powietrze(może być pęknienty kolektor ssący ).Zdjołem rurę za przepustnicą i zatkałem ręką przepustnićę-nie ma różnicy w pracy silnika i nić nie syczy a dalej faluje!
  8. Drozny.Już nie mam koncepcji!!Zastanawia mnie mocowanie czujnika położenia przepustnicy.Najpierw jakieś 1 do 1,5 centymetra w lewo przekręcić w prawo na dziurki i i dopiero pasuje na śrubki.
  9. Zmieniłem dwa MAP (jeden kupiłem uzywany a drugi przełożyłem z normalnie pracującego matizka) i jest to samo:kod-0105!!!
  10. Ok.Zmieniłem właśnie czujnik położenia przepustnicy i jest to samo.Zmienie MAP i zobaczymy.Dziękuje koledze że mnie trzepnoł tym spinaczem bo dalej bym kombinował z laptopem nie potrzebnie"DZIĘKI".
  11. A i dlaczego za każdym razem pali na tak zwanym ssaniu jak jest ciepły silnik?Wychodzi na to że MAP jest dobry a czujnik położenia przepustnicy jest zły(też wymieniłem na drugi)?
  12. Akumulator byłem oddać na gwarancji,ale dopiero za dwa tygodnie oddadza kase albo dadzą drugi a do tej pory nie dają drugiego!Nie mam starego(zdałem jak brałem nowy)a nie mam skąd wziąć jakiegoś drugiego.To MAP jest do wymiany?
  13. Był spinacz i: 1500-to wiadomo od klimy której nie mam 0105-MAP niski sygnał!!!Czyli MAP do wymiany?
  14. Znalazłem takie połączenie ale boje sie,żeby nie spalić albo laptopa albo sterownika.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.