Jump to content

prawoimotoryzacja

użytkownik
  • Content Count

    3226
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

301 Przezacny kompan

About prawoimotoryzacja

  • Rank
    starszy kierowca

Contact Methods

  • WWW
    https://prawoimotoryzacja.pl/

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Śląsk/Małopolska
  • Zainteresowania
    Prawo, sport, motoryzacja, podróże

Recent Profile Visitors

1835 profile views
  1. @4tyelement, że tak zapytam, dlaczego samemu grzebiesz przy aucie przy szkodzie z OC?
  2. Kompletne nieporozumienie mieć automat bez auto hold. Koreance jeszcze nie opanowali tej kosmicznej technologii? Lexus i Mazda juz ogarnia temat
  3. W VW nie było 125, a tylko 122 km w tamtym czasie. Seat miał 125km.
  4. 1.4 tsi 122 nie jest jakimś szczególnie ryzykownym silnikiem.. przebieg całkiem spory, także wydatki mogą juz być
  5. Pan chyba się nie do końca zapoznał z nowym Leonem :) Do tej pory ekran działał na tej samej zadzie. Obecny 5f prowadzi się dużo inaczej niż MK 4. "Auto miał na kilka godzin", także to wszystko wyjaśnia, a najgorsze, że jest opiniotwórczy przy tym...
  6. Jechałem w niedziele z Sopotu do Pszczyny. Do okolic Tuszyna bajka. Później lekki korek. Całość 5h 11 min jazdy. W drugą stronę jest dużo gorzej z uwagi na fakt, iż od Częstochowy A1 ma tylko 1 pas w kierunku na Łódź. W tygodniu stoi się w korku.
  7. Jako ciekawostkę dodam, że auta z parkow prasowych sa następnie sprzedawane przez niektórych dilerów. Jakiś czas temu ktoś do mnie napisał z zapytaniem, czy samochód ktory testowałem byl faktycznie od dyrektora xxxx, gdyż tak mu powiedzieli w salonie- te same nr rejestracyjne. Faktycznie byl to samochód z parku prasowego, który przez ponad 30 tys km byl użytkowany przez różnych testujących
  8. To jakieś bzdury słyszałeś owszem, zazwyczaj auta prasowe są mocno doposażone, lecz nie są ulepszane wobec zwykłych.
  9. @Kiwal 1) nie stwierdziłem "walenia" zawieszenia w A5 ani A4, z czego A5 jest na opcjonalnych felgach o średnicy 19 cali, bez aktywnego zawieszenia. Może masz coś nie tak z zawieszeniem? 2) Nie zgłaszałeś tych wszystkich rzeczy na gwarancji? 3) wedle moich doświadczeń Superb jest o niebo gorzej wyciszony (tutaj jest przepaść, głównie przez kiepsko wyciszone nadkola w Superbie oraz szum powietrza opływającego karoserię). Wobec Passata również ma przewagę, gdyż w nim ze słupów A słychać mocno szumy. 4) okno dachowe w testowanym A4 nie generowało dodatkowych hałasów, 5)
  10. @Dark_Knight Skąd mogę wiedzieć, że nie masz pojęcia? Po treści Twoich wpisów. Gdybyś był prawnikiem, to byś myślał po prawniczemu, a tym samym inaczej formułował tezy i założenia. Mam nadzieję, że jednak nie jesteś?
  11. Jak w Koreańcach tak w ogóle wygląda menu komputera pokładowego w zakładce serwis? Nie ma tam żadnych danych? Również koreaniec? Dziwne praktyka. Skąd możesz wiedzieć czy coś jest warte pieniędzy czy nie, skoro nie masz na ten temat zielonego pojęcia?? Wiesz ile już poważnych spraw prowadziłem przeciwko importerom? Przez poważne rozumiem takie, gdzie np. doszło do pożaru samochodu, w którym jechała matka z dzieckiem, a importer oczywiście nie chciał przyjąć odpowiedzialności. Sprawy zacierających się silników podczas jazdy, itd. Przez to częst
  12. Oczywiście wszystko można. Można również przerobić sobie kartę gwarancji Autor tematu szuka rozwiązania problemu, a więc rad jak "uciec" od zaistniałych negatywnych konsekwencji. Praktycznie wszystkie rady jakie uzyskuje to "Twoja wina i Twój problem", a więc 99% wpisów jest bez sensu, gdyż jego wina jest już znana. Należy szukać rozwiązań, dzięki którym uda się przywrócić gwarancję. Jeżeli nie została wyłączona rękojmia to naprawę skrzyni spokojnie uda mu się ogarnąć, lecz pytanie co dalej? Pytanie również, czy wykonanie przeglądu po terminie mogło spowodować negatywne
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.