
prawoimotoryzacja
użytkownik-
Content Count
3430 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
356 Przezacny kompanAbout prawoimotoryzacja
-
Rank
starszy kierowca
Contact Methods
-
WWW
https://prawoimotoryzacja.pl/
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Śląsk/Małopolska
-
Zainteresowania
Prawo, sport, motoryzacja, podróże
Recent Profile Visitors
2041 profile views
-
Gwarancja typu Car Gwarant na auto używane z komisu
prawoimotoryzacja replied to bochumil's topic in Motokącik
Z GetHelp korzystał mój Klient w jednej ze spraw i faktycznie zadziałało to ubezpieczenie. -
Gwarancja typu Car Gwarant na auto używane z komisu
prawoimotoryzacja replied to bochumil's topic in Motokącik
Nie musi to być producent, ale co do zasady oczywiście masz rację -
@AkuQ, do tej pory na każdy nasz samochód polisa wychodziła najtaniej u dilera, lecz może to wynikać z prostej zasady- zakres polis, gdyż zawsze biorę pełny pakiet z ochroną zniżek OC/AC. ubezpieczenie szyby ma sens tylko w Allianz. Jezeli ktoś szuka takich polis, z podstawowym zakresem ochrony, to temat jest zupełnie inny.
-
Naprawa trwała długo z winy ASO. Z informacji przeze mnie uzyskanych wynikało, iż prikaz poszedł z góry. Wydaje się, że pozbycie się sprawy bez wypłaty odszkodowania pewnie mogą być nagrody, a nie nagany
-
Naprawa również trwała długo, gdyż ok miesiąca...
-
Temat był trudniejszy, również pod kątem prawnym. Klient rozwalił się na drodze z własnej winy. Przyjechała laweta i pracownik zamiast rozpiąć skrzynię biegów na wył. silniku odpalał silnik celem władowania samochodu na lawetę (jak się okazało wcześniej wyciekł olej w wyniku wypadku). Doszło do zatarcia silnika w praktycznie nowym BWM. Poprzedni pełnomocnik klienta źle poprowadził sprawę. Zrobili najpierw likwidację szkody z AC, czyli naprawa w związku z wypadkiem. Sprawca zatarcia silnika nie przyznał się do winy. Po tym jak wstąpiłem do sprawy uzyskałem jego polisę wraz z oświadczeniem.
-
W ostatniej dużej sprawie mocowałem się z PZU przez ponad 3 miesiące. Nie chcieli dać samochodu zastępczego, po czym i tak go przyznali. Koszt dzienny zastępczego BMW 3 wynosił niecałe 300 zł. Łącznie za samochód zastępczy zapłacili wypożyczalni ok. 30.000 zł.
-
Czyli problem jest w warsztacie. Serwis z podpisana umową z danym ubezpieczycielem wszystko powinien załatwić samemu, bez udziału poszkodowanego. Co zatem przeoczyłem lub nie doczytałem? W wypadku szkód do 40 tys zl w PZU nawet nie wysyłają żadnego rzeczoznawcy ze strony ubezpieczyciela. Serwis ma "wolną rękę ".
-
Po co pisać pisma i naprawiać auto w warsztacie, w którym ma się problemy od początku, a jeszcze nic nie zostało zrobione?
-
Robisz BEZGOTÓWKOWO to za co masz płacić? Mają Ci doprowadzić pojazd do stanu sprzed zdarzenia. Jezeli dojdzie do sporu w zakresie uszkodzeń, to serwis nie ma prawa sam z siebie wykonywać naprawy poza ustalonym zakresem naprawy.
-
Jezeli problemem nie jest możliwość wystąpienia całki, wstawiać auto do aso, brać zastepczaka, o żadnych dopłatach nie może być mowy.
-
Toyota RAV4 Hybrid 2020 - ktoś użytkuje? Opinie
prawoimotoryzacja replied to Kysior's topic in Motokącik
Musisz popytać u podmiotów, które prowadzą badania w tym zakresie. W Priusie jeszcze cvt jest spoko, żeby jeździć mega płynnie. W pozostałych koszmar na dłuższą metę, chyba, że ktoś jeździ mega delikatnie. Nawet w LS500H było to okropne wycie podczas przyspieszania, a był to samochód za 700 tys zł. -
Toyota RAV4 Hybrid 2020 - ktoś użytkuje? Opinie
prawoimotoryzacja replied to Kysior's topic in Motokącik
Toyota faktycznie była prekursorem i potentatem hybryd przez lata. Pierwsze zaskoczenie przyszli ze strony KIA, która modelem Niro pokazała, że hybryda może normalnie jeździć, bez tego koszmarnego wycia. Później miałem przyjemność testować Infiniti Q70 w wersji hybrydowej. Wspaniały samochód. Ten dźwięk silnika, osiągi i spalanie. Hybrydowa poezja. Następnie BMW 330e. Osiągi, niskie spalanie, prowadzenie. CUPRA Leon phev- jak wyżej, chociaż bez przydomka premium. Nowe Sorento również niczego sobie, lecz w jego wypadku może niektórych kierujący -
W jednej ze spraw brama wjazdowa do garażu podziemnego spadła na dach samochodu klienta. Żadnej winy ze strony Klienta nie było, poruszał się po obiekcie 100% prawidłowo. Przez całe postępowanie likwidacyjne Ergo Hestia nie chała uznać odpowiedzialności. Dopiero w sądzie zaproponowali ugodę. Inna sprawa, dot. skorzy wyrządzonej przez pijanego kierowcę bez OC, gdzie ubezpieczycielem klienta w ramach AC była Ergo Hestia. Również odmawiali uznania odpowiedzialności, lecz w tej w sprawie w części, gdyż orzekli bezpodstawienie szkodę całkowitą. Sprawa wygrana przy udziale UFG. Kuriozalne zachowanie
-
Z ergo Hestia sporo problemów zawsze było. Z PZU też coraz gorzej. Teraz udało mi się zamknąć beż udziału sądu duzy temat z PZU, lecz batalia trwała 3 miesiące..