Jump to content

maka131

użytkownik
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Normalny

About maka131

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Name
    Rafał
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Piaseczno
  • Car
    Croma 2,4

Recent Profile Visitors

778 profile views
  1. zerknij tutaj, może znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania http://fiatklubpolska.pl/croma-446/ramka-2din-do-cromy-36455/2#post282269 http://fiatklubpolska.pl/croma-446/wymiana-radia-2din-33824/
  2. u mnie też tak migotała najpierw jedna lampa, później zaczęła i druga czasem. Dość długo z tym żyłem. W końcu jeden palnik się skończył . Wymieniłem na nowy i nie migał. W drugiej lampie na starym palniku nadal się to zdarzało wiec i drugi wymieniłem. Od roku mam spokój z migotaniem i swiatla więcej. w lampach siedzą D1S.
  3. testowałem kilka razy każde drzwi, niestety jest z tym różnie. Od kierowcy słabo trzyma, tym dużo lepiej. ciekawe czy jest jakaś regulacja. mi przeszkadza głównie jak dzieciaki wrzucam do auta. Czasem dostaje lekko drzwiami.
  4. będzie ciężko dobrać się do zamka bez otwierania maski. z tego co patrzyłem to najszybciej chyba jest wsadzić na przedłużce oczkowa 13 i odkręcić 3 nakrętki, które trzymają zamek, następnie próbować zsunąć go ze śrub. po otwarciu maski widać tylko fragment zamka, całość jest schowana pod tą małą osłoną. zdjęcia nie najlepsze, robione tel, trochę ciemno było w garażu. a tu po zdjęciu osłony
  5. u nas na dolocie nie ma żadnych zaworków które by puszczały podczas przeładowania. jak układ będzie nieszczelny to może syczeć. może to właśnie dlatego masz te poszarpywanie. podłącz kompa i zrób logi, będziesz wiedział czy masz nieszczelność w dolocie. możesz też, jeśli nie chcesz kompa podpinać, popsikać dolot wodą z odrobiną płynu do naczyń, podnieć obroty i wypatruj gdzie się pojawiają bąble. a może wydaje Ci się tylko lub dźwięk przypomina tylko odgłos syczącego powietrza. może syczy, szumi cały czas tylko przy wyższych prędkościach tego nie słychać.
  6. żeby wyeliminować problem z EGR zaślep go pełną blachą, bez otworów. podłącz tez kompa i zrób logi podczas jazdy tu jest opisane co sprawdzić http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=32&t=9424
  7. mierzyłeś to Woltomierzem, multimetrem, czy odczytałeś z MES? pomiar był wykonany po dłuższym postoju? odepnij czujnik położenia wałka i połącz się z MES. podczas rozruchu sprawdź jaka jest prędkość rozrusznika, najlepiej po dłuższym postoju. dowiemy się czy kręci za wolno. następnie dobrze byłoby podłączyć prostownik i doładować aku, no i ponownie zrobić log rozruchowy, z odpiętym czujnikiem. sprawdzałeś czy po doładowaniu akumulatora lub po podłączeniu innego akumulatora lepiej odpala? próbowałeś odpalić z odpiętym czujnikiem temperatury?
  8. ja montowałem hat kilka lat temu. przeznaczeniem było przeciągnięcie przyczepki raz w roku, teraz widzę że nie wyrabiam tego założenia. ostatnio u mnie powstała podobna potrzeba jak u Ciebie, muszę wozić rowery dla dzieciaków. więc szukam platformy. wracam do głównych pytań tematu. też na szybko potrzebowałem haka, miałem 3 dni na montaż. musiałem przewieźć trochę gratów. zakup haka i wypożyczenie przyczepki kosztował tyle samo co bym wypożyczył busa. kupiłem jakiś jeden z tańszych, bez modułu (moduł kosztował 250 zł), z najtańszą wiązką 7 pinów. montowałem ze szwag
  9. jeśli masz mes to weź zrób loga przy odpalaniu, w załączeniu mój log. u mnie paliwo jest podawane dopiero po jakimś czasie mimo iż obroty są odpowiednie. paliwo powinno być już podane jak obroty silnika są ok 150. na tym forum sporo pisałem o moich problemach z odpalaniem. http://fiatklubpolska.pl/croma-446/problemy-z-odpaleniem-cromy-28477/ tu masz link do podobnego problemu, bronx opisał jak przetestować problem odpalania, jakie logi wykonać. http://fiatklubpolska.pl/croma-446/dawki-startowe-1-9-jtdm-34172/ rozruch1.csv
  10. olej będzie dobry jeśli wtryskiwacze są przytarte, pompa też będzie lekko smarowana. jeśli któryś jest porządnie zapieczony to niestety sam olej go nie wyleczy, nawet jak kilkanaście baków przejeździ. ja dolewam oleju przy każdym tankowaniu od kilku lat a i tak miałem problem z odpalaniem. nawet jak rano odpalił od strzała to po przejechaniu 800 m i odstawieniu dzieciaków do przedszkola zdarzało się, że trzeba było czasem nawet 2 razy kręcić zanim zapalił.
  11. nie widziałem na żywo jeszcze silnika 120 km, a nie bardzo mam czas grzebać po internecie i szukać zdjęć. podejrzewam jednak, że termostat wygląda podobnie jak u mnie i siedzi w podobnym miejscu. u mnie siedzi pomiędzy silnikiem a akumulatorem, pod rurą od dolotu. znajdziesz go idąc po rurze wody idącej od chłodnicy. załączam zdjęcie jak to u mnie wygląda. co do filtra paliwa to instrukcja mówi, że powinien być wymieniany chyba co najmniej raz na 60 kkm. ja znając jakość naszych paliw wymieniam dużo częściej.
  12. odłącz przewód od czujnika temperatury, ten na termostacie. wywali Check ale tym się nie przejmuj i sprawdź jak będzie odpalał. jak podłączysz ponownie ponownie i kilka razy auto odpalisz to kontrolka przestanie się świecić. sprawdź też oczywiście stan akumulatora. jeśli jest osłabiony to rozrusznik będzie wolniej kręciła i może być problem z rozruchem a w przyszłości z mostkiem alternatora. jeśli odłączenie czujnika temperatury poprawi rozruch to jest spora szansa, że czujnik ciśnienia paliwa, ten na pompie jest zabrudzony. spróbuj wyjąć i oczyścić.
  13. ja w sobotę montowałem czujniki firmy Blow. Kosztowały 50 zl i narazie działają poprawnie. Czy wytrzymają 2 lata to się okaże. Latwo jest do nich dokupić pojedyncze czujniki jakby któryś padł i czeka też nie zabije.
  14. co do dźwięku to spróbuj go nagrać, obleć też z Tel i nagraj z kazdej strony na postoju sprawujący silnik, może ktos cos usłyszy co pozwoli wyeliminować dziwne dźwięki. nie wiem dokladnie o jakie przetłoczenia chodzi, ale oryginalne uszczelki maja przetłoczenia, ale żeby poprawić szczelność. Przetłoczenie jest wokół calej uszczelki, w pobliżu zewnętrznej krawędzi.
  15. ja ok jakiegoś czasu kupuje w galonoleje.pl
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.