Skocz do zawartości

tommy12

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

tommy12's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. > no to ok. To Ci powiem że tym silnikiem da sie wykręcić spalanie od 3,5 na do 6,5 setkę > w tej granicy sie zawsze mieściłem - piersze to jazda kapelusz na trasie a drugie to pełen but w > mieście i na trasie ( czyli jakieś 175km/h licznikowo tam gdzie było można ) > Pompa poradzi sobie jak nie jest zmeczona życiem ale mocy od tego nie przybędzie, podobnie jak > spalania nie ubędzie > > tommy12 Moja jazda była taka(z włączonymi światłami mijania - z temperaturą poniżej 0 "warunki zimowe) z prędkością 80-100km/h bez pełnego buta na gazie, tylko w miarę delikatnie. Spalanie wyszło z przejechanych 600km i zatankowania pełnego baku 5,5l/100km. Jazda była dziennie trasą 35km w jedną i w drugą ponownie czyli 70km dziennie. Vmax testowany +/i 145km/h, więcej już nie miał siły. Praktycznie jeździłem sam beż obciążenia innych osób itd. Jazda w dwie osoby powodowała odczuwalne zmniejszenie przyspieszenia, mimo napompowanych opon do 2.2/2.3bar, a przy większym wdepnięciu pojawiała się ropa na pompie wtryskowej, czasami nawet było ją czuć. Tylko czy to pompa tak by mogła zmniejszać moc? A jeżeli miałbym przejechane 20tyś. na jednym oleju w silniku z dolewką dwóch litrów nowego i bez zmiany filtra, to spalanie też może być większe? Pozdrawiam
  2. > to jest ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. > to jest skok tłoczka w pompie wtryskowej przy określonym położeniu wału (ta wartosć służy do > ustawiania początku tłoczenia) > Sądząc po wartościach do tyczą osprzętu boschowskiego. > dziwne - bo wpisując ten numer wyskakują wtryskiwacze kompletne do oplowskiego 1,7d > do ritmo moze być nieco inaczej "wystrojona" pompa - bo jest nieco inny silnik > co do spadku osiągów i tego spalania - sprawdź czy hamulce lekko nie blokują , szczególnie > elastyczne wężyki hamulcowe z przodu lubią puchnąć przez co tłoczek nie odbija do końca. > Generalnie po wymianie końcówek wtryskiwaczy (i ustawieniu) ciśnienia spalanie może minimalnie > spaść, ale osiągi raczej nie wzrosną. > Umyj pompę i ustal dokładnie co gdzie się poci ale nie powinno to mieć znaczenia. > no i napisz jak mierzysz spalanie? > Zakładam że wszystkie filtry regularnie wymieniasz - co 10tys km razem z olejem. > pozdr Nie wiem dlaczego wpisałem tamten nr wtryskiwaczy, ale chodziło mi o nr LCR6732604C (wg "Obsługi i naprawy": "Bosch Y430 KOO 573", typ iglicy: "KCA 17 S53", typ: "DNO SD 1930"). A co do pompy to wg "Obsługi i naprawy" jest to pompa "Bosch VE 4/9 F2300 R54". Spalanie mierzę tankując bak do pełna i po przejechaniu np. 500km, ponownie tankuje do pełna. Czyli wlewając 30litrów paliwa, wg proporcji 500x=3000 | x=6 litrów na 100km Co do przednich hamulców będę musiał sprawdzić, czy faktycznie nie blokują. A na końcówkach wtryskiwaczy można podnieść ciśnienie otwarcia w celu lepszej mgiełki np. z 135...143 na 140...148? Jeżeli by się dało, to czy ta standardowa pompa poradzi sobie z tym i czy polepszy się praca silnika? Dzięki za informacje Pozdrawiam tommy12
  3. > o ciśnienie w którym elemencie pompy Ci chodzi? > a nie ropa przypadkiem? > pozdr Chodzi mi o ciśnienie na wtryskach jakie powinny być. Tak chodzi mi o olej napędowy (ropa). W "obsłudze i naprawie" na wtryskiwaczu jest podane ciśnienie kontrolne: 135...143bar, regulacja pompy: 1,0mm. Na allegro podają taki typ wtryskiwaczy do 1.7D: LCR6734501C A pompy do 1.7D NR. 0460494044 Pozdrawiam
  4. Witam. Jakie powinno być ciśnienie na pompie wtryskowej we fiacie uno 1.7D 92r. ? Ostatnio zauważyłem delikatny spadek mocy w osiągach i delikatnie zwiększone spalanie. Przy mocniejszym wdepnięciu gazu, pojawia się olej na pompie ( być może z jakiejś uszczelki). Pozdrawiam tommy12
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.