Skocz do zawartości

Renegat23

użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    35m 41s

O Renegat23

  • Tytuł
    nauka jazdy

Profile Information

  • Imię
    Sławek
  • Lokalizacja
    Zalasowa
  • Zainteresowania
    MotoryzacjaZalasowa
  • Samochód
    Cinquecento, Stilo Abarth

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Renegat23

    TURBO zrób Se sam

    Witam znów Mam w końcu turbinę, okazało się że to td04 11g, nada się czy mogę ją od razu na złom wyrzucić?
  2. Renegat23

    TURBO zrób Se sam

    To raczej średnio do mojego setupu, który składam... A składam 1.2 16v, przekładka 2mm nierdzewka, uszczelka t-jet, turbo td04 z 2.5 tds, kolektor ssący t-jet, przepustnica 1.6 tylko muszę do Ciebie Lesiu się o flansze odezwać CR nie liczony, jakoś nie mam do tego siły. Aktualnie wiozę blok na zabielenie i w sumie muszę głowicę pomierzyć bo nie wiem ile mogła być do tej pory planowana. Jakie wtryski do tego wrzucić? Dmuchnąć pasuje minimum 1bar.
  3. Renegat23

    TURBO zrób Se sam

    Witam Wtryskiwacze ze 150 konnego t-jeta jaką mają wydajność? Kiedyś gdzieś w tym temacie chyba widziałem spis wtryskiwaczy z wydajnością, ale wertować 90 stron średnio mi się uśmiecha 😄 Chyba że ktoś dysponuje tym spisem i by udostępnił to byłbym wdzięczny
  4. Renegat23

    1.2 16 problemy / nie pali nie jeździ...

    Regulator jest wymienny.
  5. Renegat23

    Komputer seicento z 2 mapami?

    A podpinając się pod temat, bo trochę podobna sprawa. Procedura startu jest możliwa jedynie po zastosowaniu ecu master-a? Czy ktoś wymyślił coś na to? Pytam, bo jestem słaby w tym temacie :D
  6. Renegat23

    Ktoś ma możliwość sprawdzenia po VIN

    A ja swojego sprawdzić nie mogę, wyskakuje mi że VINu nie znaleziono. Może mi to ktoś sprawdzi SUF17000000005048
  7. Renegat23

    TURBO zrób Se sam

    > Jak chodzi o logikę działania, to jest to to co potrzebujesz, pytanie tylko nie czy DET wytrzyma > (choć też trzeba sprawdzić), ale czy sam zawór jest przystosowany do pracy z częstotliwościami > i obciążeniem wymaganym do operowania EBC Do czego ten zawór służy w aisanie? Do czego konkretnie ten zawór służy to nie wiem. Też w sumie podciśnieniem steruje ale nie wiem jak dokładnie. Nigdy nie zastanawiałem się nad tą kwestią, bo zawsze wywalałem ludziom Aisan-y i zakładałem inne gaźniki Musze poszukać w księdze do cc, pewnie tam to opisane jest.
  8. Renegat23

    TURBO zrób Se sam

    Dobra, przebrnąłem przez większość problemów, ale ponownie mam pytanie Mam w domu kilka takich elektro zaworów z cc 700 na aisan-ie: Jak nie jest podłączone zasilanie do tego zaworu to przepuszcza powietrze przez króciec z czarną nakładką i króciec biały, który na podanym przeze mnie zdjęciu wystaje do góry. Jak podłączę zasilanie to powietrze przepuszczane jest przez oba króćce białe. I tu pytanie, dało by się tego użyć jako EBC w jakiś sposób? Oczywiście jeszcze muszę zmierzyć oporność cewki, co bym nie upalił DET-a
  9. Renegat23

    Problem po wymianie skrzyni

    > Wlasnie jest przypuszczenie, ze w kiepskim - sa duze luzy w ukladzie przeniesienia napedu. > Tego dokladnie nie wiem. Wydaje mi sie, ze cale polosie byly przelozone z innej 6-biegowej skrzyni, > takiej z palio albo stilo (inna obudowa). > Co definiujesz jako kielich? Jest to czesc przegubu wewnetrznego, czy jeszcze inna czesc? Kielich to ten element, który wychodzi ze skrzyni i wkładasz do niego półosie. Może być tak jak założyciel tego tematu miał, a dokładnie to miał zostawione kielichy z Punto, one są większe przez co półoś nie siedzi tak jak powinna. Może to być i u Ciebie tak.
  10. Renegat23

    Problem po wymianie skrzyni

    > Dystansow nie mam, i rzeczywiscie przy maksymalnym skrecie obciera. Ale Problem stukniec pojawia > sie duzo wczesniej, czasem przy kolach skreconych w lewo o pare stopni. Dodam, ze przeguby > zewnetrzne sa nowe. Czy sama skrzynia mogla zostac zle/krzywo zamocowana? A w jakim stanie są przeguby wewnętrzne? Kielichy zostały z Punto? Czy masz założone z CC?
  11. Renegat23

    Wentylator na Chłodnicy 900

    > Witam Wszystkich ! mam pytanie : Jak można uruchomic wiatrak na chodnicy w silniku 900 bez > włączenia samochodziku ? w 1.1 wiem ze sie tak da pozdrawiam Tak samo jak w 1.1, odepnij wtyczkę z termo włącznika na chłodnicy i zewrzyj piny we wtyczce.
  12. Renegat23

    TURBO zrób Se sam

    Panowie, zabieram się za strojenie tego dziada i mam małą prośbę. Udostępnił by mi ktoś swoją mapę co bym miał już jakieś podstawy do strojenia?
  13. Renegat23

    Seicento 1.2 8v Stukanie/pukanie

    > Kurde, szlag by to :/. Dużo zabawy jest przy tym i droga to jest zabawa? Moim zdaniem lepiej poszukać inny silnik, bądź sam dół. Wtedy przekładasz głowicę i jeździsz dalej. Remont wiąże się z wyciągnięciem wału, zawiezieniem go do sprawdzenia i szlifowania. W sumie to przy takim zabiegu ja bym silnik rozebrał na części pierwsze i dokładnie posprawdzał, co trzeba to wymienił. Wtedy byłbym pewny co mam. Ale jakie koszta by mogły być to się nie orientuje.
  14. Renegat23

    Seicento 1.2 8v Stukanie/pukanie

    > Mam problem z silnikiem 1.2 8v MPI w moim sejku. Ogólnie rozchodzi się o stukanie/pukanie. Nie wiem > co to może być, a bardzo mnie to niepokoi. Nasila się przy rozgrzanym silniku. Na zimnym jest > w miarę cicho(ciszej niż na ciepłym), na ciepłym głośno. Nie ma mocy jak na te 1.2. Od 120 nie > chce przyspieszać już wgl. Ogólnie prace przypomina do diesla. :shock: Silnik zanim nie > osiągnie 90 stopni, to prawie się nie da jechać nim. Trzeba dodać minimalnie gazu żeby jakoś > jechać. Więcej gazu albo w podłoge to go dławi. Jak przekroczy 90 stopni nagle normalnie > przyspiesza, ale nie tak jak na 1.2 przystoi. Stukanie jest ogólnie na jałowym, gdy się jedzie > i lekko gazu doda i przy butowaniu. Ale czasem jest tak jakby na troche ustało albo cichsze > było te stukanie/pukanie w danej pozycji gazu. Przyznaje się bez bicia że nie rozbierałem > silnika po zakupie :cry: Co bardzo teraz tego żałuje. Nie robiłem tego tylko dlatego że był > jeżdżący i nie było problemów. Głowica była robiona podobno jakies pół roku temu, w sensie > uszczelka pod głowicą. Wydaje mi się że słychać to z góry. Dodam filmik, może ktoś będzie > wiedział. . Bo nie wiem czy mam się nastawiać na wsadzenie 900 spowrotem. . Nie wydaje mi > się żeby to była panewka albo zawory. W 900 inaczej zawory pukały. Ale no mogę się mylić. Na > dniach jeszcze zmierze kompresje, bo czekam na manometr. Olej jest, płyn też. Czasem falują > obroty. Dzieje się tylko na benzynie, bo na benzynie tylko narazie jeździ. > Pozdrawiam > Filmik Kolego, to na 99% panewka.
  15. Renegat23

    TURBO zrób Se sam

    Witam ponownie Panowie mam znowu pytanie. Ogarnąłem układ chłodzenia u siebie po montażu turbo i pozwoliłem się silnikowi na wolnych obrotach nagrzać do temperatury roboczej. Jak przygazuję trochę i odpuszczę gaz to w turbinie słychać dziwny szum/rzężenie - dźwięk podobny do uszkodzonych łożysk w alternatorze, do tego na wolnych obrotach słychać turbinę, taki jakby gwizd. To normalne, czy turbina się na złom nadaje? Smarowanie ma poprzez restryktor około 2mm. Nie nagrywałem pracy turbiny bo i tak by tego dobrze słychać na nagraniu nie było.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.