Skocz do zawartości

Renegat23

użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Sławek
  • Lokalizacja
    Zalasowa
  • Zainteresowania
    MotoryzacjaZalasowa
  • Samochód
    Cinquecento, Stilo Abarth

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Renegat23's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Witam znów Mam w końcu turbinę, okazało się że to td04 11g, nada się czy mogę ją od razu na złom wyrzucić?
  2. To raczej średnio do mojego setupu, który składam... A składam 1.2 16v, przekładka 2mm nierdzewka, uszczelka t-jet, turbo td04 z 2.5 tds, kolektor ssący t-jet, przepustnica 1.6 tylko muszę do Ciebie Lesiu się o flansze odezwać CR nie liczony, jakoś nie mam do tego siły. Aktualnie wiozę blok na zabielenie i w sumie muszę głowicę pomierzyć bo nie wiem ile mogła być do tej pory planowana. Jakie wtryski do tego wrzucić? Dmuchnąć pasuje minimum 1bar.
  3. Witam Wtryskiwacze ze 150 konnego t-jeta jaką mają wydajność? Kiedyś gdzieś w tym temacie chyba widziałem spis wtryskiwaczy z wydajnością, ale wertować 90 stron średnio mi się uśmiecha Chyba że ktoś dysponuje tym spisem i by udostępnił to byłbym wdzięczny
  4. A podpinając się pod temat, bo trochę podobna sprawa. Procedura startu jest możliwa jedynie po zastosowaniu ecu master-a? Czy ktoś wymyślił coś na to? Pytam, bo jestem słaby w tym temacie :D
  5. A ja swojego sprawdzić nie mogę, wyskakuje mi że VINu nie znaleziono. Może mi to ktoś sprawdzi SUF17000000005048
  6. > Jak chodzi o logikę działania, to jest to to co potrzebujesz, pytanie tylko nie czy DET wytrzyma > (choć też trzeba sprawdzić), ale czy sam zawór jest przystosowany do pracy z częstotliwościami > i obciążeniem wymaganym do operowania EBC Do czego ten zawór służy w aisanie? Do czego konkretnie ten zawór służy to nie wiem. Też w sumie podciśnieniem steruje ale nie wiem jak dokładnie. Nigdy nie zastanawiałem się nad tą kwestią, bo zawsze wywalałem ludziom Aisan-y i zakładałem inne gaźniki Musze poszukać w księdze do cc, pewnie tam to opisane jest.
  7. Dobra, przebrnąłem przez większość problemów, ale ponownie mam pytanie Mam w domu kilka takich elektro zaworów z cc 700 na aisan-ie: Jak nie jest podłączone zasilanie do tego zaworu to przepuszcza powietrze przez króciec z czarną nakładką i króciec biały, który na podanym przeze mnie zdjęciu wystaje do góry. Jak podłączę zasilanie to powietrze przepuszczane jest przez oba króćce białe. I tu pytanie, dało by się tego użyć jako EBC w jakiś sposób? Oczywiście jeszcze muszę zmierzyć oporność cewki, co bym nie upalił DET-a
  8. > Wlasnie jest przypuszczenie, ze w kiepskim - sa duze luzy w ukladzie przeniesienia napedu. > Tego dokladnie nie wiem. Wydaje mi sie, ze cale polosie byly przelozone z innej 6-biegowej skrzyni, > takiej z palio albo stilo (inna obudowa). > Co definiujesz jako kielich? Jest to czesc przegubu wewnetrznego, czy jeszcze inna czesc? Kielich to ten element, który wychodzi ze skrzyni i wkładasz do niego półosie. Może być tak jak założyciel tego tematu miał, a dokładnie to miał zostawione kielichy z Punto, one są większe przez co półoś nie siedzi tak jak powinna. Może to być i u Ciebie tak.
  9. > Dystansow nie mam, i rzeczywiscie przy maksymalnym skrecie obciera. Ale Problem stukniec pojawia > sie duzo wczesniej, czasem przy kolach skreconych w lewo o pare stopni. Dodam, ze przeguby > zewnetrzne sa nowe. Czy sama skrzynia mogla zostac zle/krzywo zamocowana? A w jakim stanie są przeguby wewnętrzne? Kielichy zostały z Punto? Czy masz założone z CC?
  10. > Witam Wszystkich ! mam pytanie : Jak można uruchomic wiatrak na chodnicy w silniku 900 bez > włączenia samochodziku ? w 1.1 wiem ze sie tak da pozdrawiam Tak samo jak w 1.1, odepnij wtyczkę z termo włącznika na chłodnicy i zewrzyj piny we wtyczce.
  11. Panowie, zabieram się za strojenie tego dziada i mam małą prośbę. Udostępnił by mi ktoś swoją mapę co bym miał już jakieś podstawy do strojenia?
  12. > Kurde, szlag by to :/. Dużo zabawy jest przy tym i droga to jest zabawa? Moim zdaniem lepiej poszukać inny silnik, bądź sam dół. Wtedy przekładasz głowicę i jeździsz dalej. Remont wiąże się z wyciągnięciem wału, zawiezieniem go do sprawdzenia i szlifowania. W sumie to przy takim zabiegu ja bym silnik rozebrał na części pierwsze i dokładnie posprawdzał, co trzeba to wymienił. Wtedy byłbym pewny co mam. Ale jakie koszta by mogły być to się nie orientuje.
  13. > Mam problem z silnikiem 1.2 8v MPI w moim sejku. Ogólnie rozchodzi się o stukanie/pukanie. Nie wiem > co to może być, a bardzo mnie to niepokoi. Nasila się przy rozgrzanym silniku. Na zimnym jest > w miarę cicho(ciszej niż na ciepłym), na ciepłym głośno. Nie ma mocy jak na te 1.2. Od 120 nie > chce przyspieszać już wgl. Ogólnie prace przypomina do diesla. :shock: Silnik zanim nie > osiągnie 90 stopni, to prawie się nie da jechać nim. Trzeba dodać minimalnie gazu żeby jakoś > jechać. Więcej gazu albo w podłoge to go dławi. Jak przekroczy 90 stopni nagle normalnie > przyspiesza, ale nie tak jak na 1.2 przystoi. Stukanie jest ogólnie na jałowym, gdy się jedzie > i lekko gazu doda i przy butowaniu. Ale czasem jest tak jakby na troche ustało albo cichsze > było te stukanie/pukanie w danej pozycji gazu. Przyznaje się bez bicia że nie rozbierałem > silnika po zakupie :cry: Co bardzo teraz tego żałuje. Nie robiłem tego tylko dlatego że był > jeżdżący i nie było problemów. Głowica była robiona podobno jakies pół roku temu, w sensie > uszczelka pod głowicą. Wydaje mi się że słychać to z góry. Dodam filmik, może ktoś będzie > wiedział. . Bo nie wiem czy mam się nastawiać na wsadzenie 900 spowrotem. . Nie wydaje mi > się żeby to była panewka albo zawory. W 900 inaczej zawory pukały. Ale no mogę się mylić. Na > dniach jeszcze zmierze kompresje, bo czekam na manometr. Olej jest, płyn też. Czasem falują > obroty. Dzieje się tylko na benzynie, bo na benzynie tylko narazie jeździ. > Pozdrawiam > Filmik Kolego, to na 99% panewka.
  14. Witam ponownie Panowie mam znowu pytanie. Ogarnąłem układ chłodzenia u siebie po montażu turbo i pozwoliłem się silnikowi na wolnych obrotach nagrzać do temperatury roboczej. Jak przygazuję trochę i odpuszczę gaz to w turbinie słychać dziwny szum/rzężenie - dźwięk podobny do uszkodzonych łożysk w alternatorze, do tego na wolnych obrotach słychać turbinę, taki jakby gwizd. To normalne, czy turbina się na złom nadaje? Smarowanie ma poprzez restryktor około 2mm. Nie nagrywałem pracy turbiny bo i tak by tego dobrze słychać na nagraniu nie było.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.