Skocz do zawartości

bergmen

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław

bergmen's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. zrobiłem z 1500 km, błędu nie ma. Czasami jeszcze mi błąd oleju wyskoczy. Kilka razy zgasił ten błąd silnik. Olej i filtry świeżutkie oczywiście.
  2. > Selespeed nie będzie działał poprawnie do czasu gdy nie będzie miał usterek w silniku. > Skrzynia bazuje na informacji uzyskanych z silnika i innych typ gaz, hamulec, cisnienie w układzie > ABS. Jeśli tu coś nawala - skrzynia przestaje pracować błędnie -ba, nawet nie znajdziesz błedu > w układzie selespeed - bo nie on jest powodem zlej pracy. Tak, Mam błąd P0220 - Poz przyspiesznika bieznika 2 Pedał przyspieszenia wymieniłem wcześniej. Ktoś pisał gdzieś że w 1.9 miał taki błąd - okazało się że powodem były przewody na nadkolu pod podstawą akumulatora - wilgoć. No nic...chyba muszę rozebrać trochę furki. Może jest coś jeszcze co może generować ten błąd? Edit: Poizolowałem jeszcze raz wiązki mimo że jakichś nieprawidłowości nie zauważyłem, w kostkach łączeniowych też wszystko ok. Po ponownym podłączeniu akumulatora błąd był nadal ale można było skrzynię przełączyć na automat Błędy wykasowałem. Pojeżdżę trochę i zobaczymy czy coś "przypadkiem naprawiłem"
  3. Panowie, Nigdzie nie znalazłem takiego problemu na forum. Stilo wyrzuca podczas jazdy awarię silnika (kontrolka) i zmienia się tryb seelespeda na manualny. Czasem po którymś odpaleniu samochodu kontrolka gaśnie (czasem nie) i można jeździć w trybie automatycznym nawet z zapaloną kontrolką. Wyrzucał błąd potencjometru przyspieszenia - więc go zmieniłem, ale nic się nie zmieniło. Zauważyłem że gdy pracuje w trybie manualnym czasami samochód ruszy po bardzo "głębokim" wciśnięciu pedału gazu. Zdarza mu się też że gdy np. dojeżdżam do świateł (z reguły wtedy pedał gazu i hamulca nie wciśnięty) zbija mi bieg na neutralny, to samo gdy jadę powoli na wstecznym. Pomożecie zdiagnozować problem?
  4. >musisz i kilelichy wymienic. Masz jakąś miejscówkę gdzie dostanę cały złom?
  5. Z racji że jestem tu nowy to przede wszystkim witam wszystkich Stałem się szczęśliwym (lub nie) posiadaczem Stilo Abartha i potrzebuję kupić i wymienić przeguby wewnętrzne (oba) lub obie półośki za rozsądną cenę. Autem zaczęło już tak rzucać przy dodawaniu przyspeszenia że plomby z zębów wylatają. Geometrię ustawiłem i stwierdzono że to wina przegubów wewnętrzych. Poratujcie jakimś kontaktem gdzie można nabyć takie cudeńka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.