1922
użytkownik-
Liczba zawartości
42 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Racibórz
-
Zainteresowania
Motoryzacja
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
1922's Achievements
starszy motorowerzysta (6/20)
0
Reputacja
-
Witam Odpaliłem po robocie dziś Seja (1.1 spi) i chciałem jechać do domu, ale po odpaleniu zaczęły falować oboroty na niskich, po wdepnięciu gazu nie potrafi się wkręcić na oboroty dopiero jak wejdzie jakimś cudem to zaczyna w miare normalnie jechać. Świece nowe ~ 200km przebiegu kable też. prosze o pomoc gdyz jutro musi byc na chodzie..
-
Ja miałem pod wieszakiem, jak ogarniesz to że będzie git to daj znać, chętnie znów się za to wezmę
-
Dać się da na pewno, ale musisz dobrze pokombinować z mocowaniami, żeby te gięcie ominęło amortyzatory, bo w innym p[rzypadku będzie trzeć. Wydaje mi się że można maxymalnie podnieść go do góry, lub spróbować upierniczyć wieszak z tłumika i pospawać od dołu. Robiłem to na szybko na urlopie i niestety nie pykło do końca. Mając staba przez tydzień wejścia w ostry zakręt były dużo łatwiejsze i biezpieczniejsze, dodam że mam poliuretany, gwint z przodu, i rozpórki, a tył kulał, po dołożeniu staba właściwości jezdzne się poprawiły, sztywniej było. Średnica drazków jest 18 i 22mm więc musisz na to zwrócić uwagę, łączniki od tego nissana jak powyżej na stronce, wszystko pasuje praktycznie p&p tylko blaszki trzeba dorobić na wahaczach i na belce. Jedyny właśnie problem w tym, że jest dosyć ciasno. A koszty to koło 40zł za drązek, 15zł/szt łącznik, i tulejki do SC z 10zł/szt. Możesz spróbować, powinno się zmieścić.
-
Ja próbowałem, różnica jest, ale ciężko jest to upchać żeby nie kolidowało z amortyzatorami. Muszę to dopracować. Robione wg tej strony którą podałeś.
-
Podepne się do tematu. Planuje wymiane tuleji wahaczy tylnych na czerwony poliuretan, czy ktoś może mi wyjaśnić jaki smar jest potrzebny żeby nie zaczęło od razu skrzypieć, i na czym w tym przypadku polegają kalamitki ?
-
Własnie o tym słyszałem i chciałem to tutaj zweryfikować. Więc raczej najprawdopodobniej wpadną oryginalne tuleje, zamiast poli, bo chcę mieć spokój święty z tym na pewien czas.
-
Dziękuję za poradę w końcu dowiedziałem się konkretów. Na tył może być czerwony poliuretan ? Czy to będzie złe rozwiązanie ? Chcę żeby to się w końcu "zamknęło" bo te trzeszczenie jest strasznie frustrujące.
-
Ja przeciąłem wiązkę przy silniku, skróciłem, odciąłem kostkę z wiązki kabinowej, przedłużyłem te przewody i wciągnąłem w nagrzewnice. Na seryjnej wiązce przeciągnąłem wtyczke od Ecu przez otwór koło serwa i wystarczyło mi to, by przymocować kompa do obudowy czujnika zderzeniowego. Wiazke kabinową ciągniesz podłużnicami w środku pasa przedniego wyciągając potrzebne przewody w odpowiednich miejscach. Całość idzie mi nad amotyzatorem przednim i wchodzi w pas przedni. Biezpieczniki maxi przeciąłem te przewody i przeciągnąłem przez otwór przy alternatorze teraz są pod schowkiem z prawej strony, tamtędy idzie też kabel od rozrusznika/alternatora mam 25mm a aku mam za siedzeniem, kabel przeciągnięty pod dywanem i wpuszczony w pokrowiec, także nie widać go. Mozna to inaczej rozwiązać, ale tu masz powierzchownie jak to wygląda. Możesz schować tak jak ja przewody od wiązki kabinowej przy nagrzewnicy a możesz z powrotem wciągnąć to do samochodu i tam połączyć wyciągając tylko wtyczki niezbędne do pracy silnika z tym, że przy tej opcji musisz ściągnąć deske rozdzielczą. Nie mam 16v ale instalacja jest podobna, więc podobnie się to przerabia. Powodzenia
-
Próbowałem jeszcze dać gęstymi do góry, ale praktycznie nic nie dało. Czeka mnie chyba wymiana zawiasu tył/ tulei wahaczy.
-
Tuleje mam zwykłe, oryginalne
-
Założyłem nowe gumy na springi ale to jest to samo.. istny rozpier%$% w budzie mam na dziurach.. Chyba trzeba będzie zbierać na nowe zawieszenie tylne, bo te to jest jakaś porażka..
-
Witam wszystkich. Mam następujący problem od momentu wymiany zawieszenia tylnego w swoim Seju na Mts -7 Podczas jazdy na dziurach cały tył mi trzeszczy, co mnie wkurza niemiłosiernie.. Springi MTS założone gęstymi zwojami do dołu, dziś nałożyłem nowe gumy na zwój sprezyny od dołu, bałwanek obcięty o połowe.. Nie ustało. Wiem, ze to nie ta półka, ale czy komuś jeszcze na takim kicie, trzeszczy tył ? Czy można to jakoś zniwelować bez wymiany spirngów i amortyzatorów ? Nie ukrywam że na razie mnie na to nie stać, mają przebieg no może ze 4000km. Bardziej zalezałoby mi na tym by poznać przyczynę która nie lezy tylko w tych 3 literkach MTS, tylko dlaczego tak się dzieje. Pozdrawiam.
-
Panowie dziękuję za odpowiedzi. W sobotę to sprawdzę.
-
Matiq, będę wdzięczny.
-
Witam. Mam następujący problem : Podczas skrętu w prawo lub lewo kierownicą, słyszę jak trzeszczą i strzelają mi sprezyny. Łozysko w MC personie dobre, całość dobrze żłozonagwint firmy ta technix. Skręcony na jakieś -90 nakrętki dobrze skontrowane. Jak uniknąć tego strzelania ? Bo nie powiem trochę mnie to irytuje. Piszę tutaj bo nie uzyskałem nigdzie odpowiedzi. Pozdrawiam. Pacjent to Seicento Van, chociaż to i tak nie ma znaczenia.