Skocz do zawartości

onlinemaster

użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    woj. Śląskie

onlinemaster's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

2

Reputacja

  1. Ja kupiłem te gumy i musiałem zrobić zwrot, nie dało się jeździć na nich, kosztowało mnie to dodatkową przekładkę za 40 zł. Opony to jednym słowem tani badziew, uwagę zwróciłem biorąc je pierwszy raz do ręki, były lekkie w porównaniu do moich starych opon i bardzo łatwo się uginały, no ale myślę sobie, że napompujemy i będzie git, otóż nie, po napompowaniu okazało się, że bieżnik zamiast być równy, bądź lekko wypukły, był w środkowej części wklęsły, co jest niewłaściwe dla opon, opony były głośne, mimo że producent deklarował niski poziom szumu, a na nierównej nawierzchni opony wężykowały, do tego stopnia, że nie dało się komfortowo jeździć. Z plusów tylko to, że trzymały na winklach bardzo dobrze i to chyba jedyny plus, aa, przepraszam, jeszcze jeden plus, były tanie Kupiłem markowe opony, odżałowywując drugie tyle kasy, ale jeżdżę komfortowo! Teraz wiem, że na tanie dziadostwo więcej się nie połaszę, jak to mówią, tanie mięso psy żrą
  2. A mógł byś się dowiedzieć co za wichajsterek, był bym wdzięczny bo byłem już u 3 elektroników i żaden nie wie co to jest, jeden z nich podejżewa sterownik silnika (nie pompy) za jedyne 800 - 1000 zł, toć to połowa wartości mojego astrolota
  3. > jest tak jak napisał kolega przemty - komp podtrzymuje ciut wyższe obroty (ok.950 -1000 obr./min), > kiedy wysprzęglisz i wrzucasz inny bieg jeżeli się zatrzymasz na sprzęgle lub luzie, obroty > spadną do obrotów biegu jałowego Tylko że u mnie obroty podnoszą się powyżej 1000 obr i dodatkowo jadąc na jakimkolwiek biegu po zdjęciu nogi z gazu często, bo nie za każdym razem silnik jeszcze chwilę ciągnie, dosłownie pół sekundy ale jest to zauważalne i wręcz denerwujące, nie może być takiego zjawiska choćby ch na ch, dla mnie silnik musi pracować idealnie a to idealnie nie chodzi
  4. > Mi wywala błąd i silnik pracuje w tak zw. trybie awaryjnym (nie da się jechać, taki jest słaby). > Modyfikacja elektroniczna jest konieczna, więc odpuściłem. Już jestem po wizycie u mechanika i EGR mam już wyłączony programowo, zapłaciłem niewiele i chwasta jakim jest EGR wyrwałem na dobre Druga dobra wiadomość to ta, że zużycie paliwa poszło w dół !!! o jakieś 0,5l/100km co mnie ucieszyło bardziej niż samo rwanie chwasta Cała operacja opłaci się podwójnie, tak że nie zastanawiaj się tylko rób to u siebie pozdro
  5. byłem dziś u jednego z lepszych mechaników i stwierdził że na 100% to jakaś usterka, to może być pierdoła a może być nawet przycierająca się pompa wtryskowa, żeby stwierdzić co musiał by pomierzyć i posprawdzać, narazie się zastanawiam czy oddać auto do naprawy pozdrawiam
  6. Często haczy mi jedynka, tzn. drążek z dużym oporem schodzi z jedynki aby przełączyć na dwójkę bądź na luz, dzieje się tak przy zimnym jak i przy ciepłym silniku i tylko podczas powolnego posuwania się w korku, podczas normalnej (dynamicznej) jazdy, podczas energicznego przyspieszania tego zjawiska nie ma, ale podczas delikatnego przyspieszania i jednostajnej jazdy na 1 biegu zawsze, wydaje mi się że to kwestia regulacji ale pytam bo znam się na tym tyle co wcale...
  7. > Ponoć tak ma być. > Tak konstruktorzy sobie wymyślili aby silnik chwilę czekał na nastepny bieg aby się nie dławić, > szarpać po zmianie biegu trochę wątpię w to co piszesz bo przez to zmiana biegów, szczególnie z jedynki na dwójkę i podczas cofania jest utrudnione i wkurza, po za tym nie zawsze się tak dzieje, znajomy z którym jechałem się dziwił stwierdzając że to nie jest normalne, ja też całe życie jeżdżę różnymi pojazdami i nigdy z czymś takim się nie spotkałem, jak jest u innych użytkowników opli z tym silnikiem, może wypowie się też ktoś kto jeździ na tym samym silniku
  8. Po zdjęciu nogi z gazu z obrotów schodzi z opóźnieniem. Nie zawsze się tak dzieje, niby jak na wolnych mu gazuję to wszystko jest w porządku, jednak w połączeniu ze sprzęgłem już nie koniecznie, przykład: włączam wsteczny i operując sprzęgłem i gazem obroty schodzą z opóźnieniem, tak jak bym zbyt długo trzymał nogę na gazie a wiem co robię, mam kilka samochodów i w żadnym nie ma tego zjawiska, albo podczas zmiany biegów, szczególnie przy jedynce i dwójce, jadę na jedynce, chcę włączyć drugi bieg i muszę dłużej poczekać aż zacznie schodzić z opóźnieniem z obrotów, często nawet podczas jazdy na obojętnie jakim biegu, ściągając nogę z gazu - nawet sprzęgła jeszcze nie wciskam - czuję że jeszcze chwilę silnik ciągnie zanim zacznie zwalniać, choć to nie zawsze się dzieje. Czy ktoś czai co tu jest grane?
  9. No i już po testach, szczerze to nawet nie było czego testować, przy wyższych obrotach, tak powyżej 2500 obr/min zapala się check engine no i dupa z jazdy bo przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy. Byłem u fachmana od takich spraw i pomimo tego że EGR w tym silniku jest sterowany podciśnieniowo to jedynym wyjściem po zaślepieniu jest wyłączenie EGR-a z oprogramowania sterownika, mało tego, mało kto ma sprzęt do tego ze względu na pompę Denso, gostek u którego byłem prawie ma i już jestem umówiony, o wszystkim napiszę co i jak i ile mnie to kosztowało
  10. > Mały otwór mógłby wystarczyć, ale jego wielkość i ew. ilość trzeba dobrać doświadczalnie. Poczekam i zobaczę czy często będzie wyskakiwał błąd czy sporadycznie i zdecyduję. Dzięki za odpowiedzi.
  11. > Oczywiście. Tak jeszcze myślę żeby w zaślepce zrobić tylko mały otwór czy raczej całkowicie odślepić?
  12. > sterownik nie notuje zmniejszonej wartości na przepływomierzu. Stąd błędy o niskim przepływie, > zablokowaniu zaworu itd. czyli żeby się pozbyć tych błędów musiał bym jednak podłączyć spaliny do egr-a ?
  13. > Zasilany z pompy vacum, ale błąd wyrzuca przez przepływomierz. U mnie też wywaliło błędem już po zaślepieniu (zawór również sterowany podciśnieniem) po czym przeszedł w tryb awaryjny (brak mocy) narazie stało sie to raz przy trochę wyższej prędkości niż ta z którą się zawsze poruszam (110km/h [tak wiem - zawrotna, proszę się nie śmiać! ] a od zaślepienia przejechałem dopiero jakieś 200km i za bardzo jeszcze nie miałem kiedy potestować czy będzię błędem wywalało częściej) i się zastanawiam dlaczego, wyczyszczony zawór normalnie pracuje, tyle tylko że nie dostaje spalin
  14. > Jeżeli termostat jest sprawny to nie powinno być problemu z nagrzewnaiem. Pojemność u mnie w > silniku układu razem z chłodnicą to 10l, a grzeje się stosunkowo szybko. Ja muszę przejechać jakieś 8 - 10 km (temp. na zewn. ok 5- 7 *C) żeby osiągnął temp. roboczą, być może termostat się nie domyka, ale miałem podobne podejżenia w moim drugim aucie (mercedes), termostat wymieniłem na nowy a czas nagrzewania się nie zmienił Ty masz inny silnik to i czas nagrzewania też będzie inny... > Mi wywala błąd i silnik pracuje w tak zw. trybie awaryjnym (nie da się jechać, taki jest słaby). > Modyfikacja elektroniczna jest konieczna, więc odpuściłem. a masz EGR sterowany elektrycznie czy podciśnieniowo ?
  15. > jedyne możliwe zwiekszone spalanie może być spowodowane dłużej nagrzewającym się silnikiem. I tak nagrzewa się wiecznie... > Zazdroszcze ci że masz możliwość zaślepienia w swoim silniku - ja nie mogę. Aż nie chce się wierzyć że nie da się zaślepić, mam nadzieję że niewiele kosztuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.