Skocz do zawartości

bemen

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Stary Sącz

bemen's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. > Jeśli nie zamierzasz tego wszystkiego stroić potem, a sprawa raczej nieopłacalna, to polecałbym > zmienić tylko wałek i kolektor ssący z przepustnicą. Listwę wtryskową zostawiasz z 1.1mpi, > tylko musisz dać podkładki żeby ją przykręcić do kolektora z 1.2 (np. jakieś większe nakrętki > między listwę a kolektor). Będziesz musiał również zastanowić się co zrobić z map sensorem, bo > w 1.1mpi jest przykręcany do kolektora. Można nawiercić kolektor z 1.2 i przykręcić do niego > map z 1.1mpi, ale chyba najprościej będzie kupić map sensor z 900/1.1spi/1.2. Mój znajomy miał > dokładnie takie przeróbki i nawet jakoś to się tam odpychało, czasem wywalało check engine, > ale chyba bez konsekwencji w pracy silnika. a powiedz mi: przepustnica z 1.2 będzie mi dobrze gadała z kompem od 1.1? Zaznaczam, że mam seja z 2002 r i silnik mam na tym małym kompie z dwiema wtyczkami.
  2. > Ja mam taką instalacje i wygląda to tak - całość na przewodach 6mm2 > 2 przekaźniki po jednym na lampe 6mm2?! na co światła robić na kablach do rozrusznika? dwa przekaźniki nie są potrzebne. wystarczy jeden przekaźnik z dwoma stykami roboczymi normalnie otwartymi. przecież i tak jak włączasz to obydwa światła na raz, prawda?
  3. > Na czym polega ta przeróbka? Napięcie które idzie z pająka albo z włącznika świateł mijania podajesz na cewkę przekaźnika żeby go zewrzeć a do styków roboczych podłączasz lampy (z jednej strony tyku) i +12 po bezpieczniku do lamp (z drugiej strony styku). Proponowałbym zrobić to na osobnych przekaźnikach albo chociaż jedną lampę na jednym styku.
  4. Reasumując: polecacie? nie polecacie? taki zabieg ma swoje plusy ale ma też masę minusów. I poprawcie mnie jeśli się mylę ale zakładając do tego też przepustnice od 1.2 muszę przerobić układ paliwowy (dorobić powrót do baku) bo 1.1 nie ma powrotu tylko pompa sterowana jest z kompa, prawda?
  5. Czy przy tego typu zabiegu trzeba stroić silnik od nowa czy uda się bez strojenia?
  6. > Ja montowałem w Punto, duża różnica na plus "Duża różnica" czyli? Można dokładniej?
  7. Cześć. Szukałem tematu na forum ale nie mogłem znaleźć. Jak w temacie: mam 1.1 MPI i luźną głowicę z 1.2 MPI z kolektorem i ze spolerowanymi kanałami dolotowymi. Pytanie brzmi: czy uda mi się i czy jest sens zakładać tą głowicę zamiast obecnej 1.1? Jeśli zakładać to wałek 866 zrobi robotę czy odpuścić? Wtryski? Pompa? Zostaje to samo czy wymiana? I oczywiście tym zabiegom towarzyszyć będzie nowy dolot i wydech (potrzebne wyciąć a najlepiej zamówić nowy). Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.