Jump to content

Gonzo1221

praktykant
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4h 11m 38s

Community Reputation

2 Normalny

About Gonzo1221

  • Rank
    pieszy

Profile Information

  • Car
    Fiat Uno
  • Motorcycle
    Ktm mx 350, Gilera Rx
  1. Dziękuję 😁 auto uruchomione
  2. schemat który mam jest właśnie od Ciebie (znalazłem na forum) ale nie ma tam plusa po stacyjce/ 5 przewodu. Nie przypominasz może sobie skąd miałeś schemat? Mam 2 manuale w pdfach ale nie mogę też nic tam znaleźć
  3. sorry za post pod postem ale dalej mam kłopot z immo próbowałem na drugim zestawie odpalającym (ecu i immo), podłączałem nawet kompa pod ecu i jest jak podejrzewałem czyli immo nie hula, ktoś wie do czego jest ten pomarańczowo różowy kabel który mam niepodpięty? myślę już nawet nad zastosowaniem sterownika z p1 sporting, bo mam z niego wiązkę i wtryski
  4. Próbowałem z odpiętym immo i pompka też chodzi chwilkę 😄 Wydaje mi się że zanikający plus po stacyjce może być przyczyną, ale to by było za proste... Jeśli ma to znaczenie to mam też nie podpiętą sondę lambda bo nie umiem znaleźć jej wtyczki na wiązce
  5. Na ostatnim foto jej nie widać, ale była razem z modułem pod maską
  6. Mam problem z immo po swapie silnika z bravy do Fiata uno, mianowicie sterownik podaje zasilanie na pompe przez kilka sek i się wyłącza. Podczas kręcenia rozrusznikiem już nie podaje na cewkę i pompę. Do centralki immo dochodzi 7 przewodów; czarny/czerwony zasilanie 2 kable do antenki różowy do sterownika pin A16 brązowo czarny pod lampkę Fiat code (nie reaguje) pomarańczowo różowy mam niepodpięty bo na schemacie go nie widać Wie ktoś co może być grane?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.