Jump to content

lorak06073

użytkownik
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

About lorak06073

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 07/06/1991

Profile Information

  • Name
    Karol
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    NSZ
  • Zainteresowania
    motoryzacja, muzyka, polityka, kobiety
  • Car
    Stilo 1.9 Mjet 150 DPF

Recent Profile Visitors

547 profile views
  1. Witam. Szukałem ale nie mogę znaleźć 100% odpowiedzi. Chodzi mi dokładnie o wymianę poduszek (cięgien) pod silnikiem/skrzynią biegów w silniku 1.9 Mjet 150. Słyszałem o akcji wymiany dwóch poduszek i zastąpieniu ich jedną. Na czym to polega i co to za poducha? Pozdrawiam.
  2. Coś musi byc na rzeczy. Poprzednim Stilo 5d z 2002 zdarzało się tankować jak miałem wskazówkę w połowie rezerwy. Czyli jakies 4-5 litrów w zbiorniku. Wchodziło wtedy 58L pod korek. Teraz przy 3d z 2006 przy takim stanie rzeczy zatankuje nie wiecej niz 50-52L ON na tej samej stacji
  3. Witam. Cieknie mi chłodnica oleju. Nowych części zamiennych brak. Używki po 400-500 zł i to wręcz kilka sztuk na cały internet Ktoś coś?
  4. Mjet 140 niewiele różni się od 150. 150 KM posiada klapy wirowe które można usunąć (tak jak ja to zrobilem) Większych różnic nie zauważyłem.
  5. Cześć. Chciałbym się zapytać jak często naciągacie paski klinowe w swoich sejkach? Ja muszę to robić przynajmniej raz na miesiąc bo inaczej piszczy jak diabli. Zazwyczaj zakładam paski Gates. Może polecicie jakiś inny mniej rozciągający się pasek bo wątpie że robie coś źle przy naciąganiu go skoro to kwestia dokręcenia 2 śrub i odpowiedniego naciągu alternatora. Pozdrawiam
  6. Ma ogromne mozliwości tuningowe. 210-220 KM mozna smiało wykrzesać z tej jednostki. Mocne sprzęgło ale co za tym idzie bardzo drogie w naprawie, Około 3,5k.
  7. Mocno przeładowuje. Byc moze zacinająca się zmienna geometria lub overboost.
  8. Troszke faktycznie niepotrzebnie. Dlatego też pomyslałem ze potrzeba ponownie adaptowac ten czujnik.
  9. Tak, chodzi o błąd p2453. Dziś rano ciśnienie z tego czujnika wynosiło 0 mbar. Pojechałem na kanał, posprawdzałem te przewody i wyglądają na całe tylko jeden był już klejony taśmą izolacyjną i najprawdopodobniej w nim tkwi problem. Na szybko pokleiłem go po januszowemu. Ciśnienie na postoju w granicach 4 mbar. Po przygazowaniu wzrasta. A orientujecie się czy ten czujnik trzeba adaptować. Szukałem w FESie ale nie ma takiej opcji.
  10. wczoraj na trasie dpf sam mi się wypalił. Błędy pokasowałem, kontrolka silnika zniknęła. Dzis zrobiłem około 150km, momentami z prędkością 140-150 km/h i jak narazie spokój. Wrzucam jeszcze screen z parametrami z FESdziś znów pokazał się błąd czujnika różnicowego. Dodatkowo po podejrzeniu parametrów ciśnienie wynosi 0mbar.
  11. Standardowo sprawdzić czy nie ma typowych dla dwumasy dolegliwości. Dodatkowo widze że jest zamontowany frontowy IC, overboost przeniesiony na osłonę akumulatora więc można powiedzieć że ktoś "ogarniał" to auto. Sprawdzić czy nie ma duzych drgań kierownicy typowych dla tego samochodu swiadczących o wymianie poduszki pod aku.
  12. Witajcie. Czy moglibyście mi pomóc w interpretacji błędów (w załączniku). Otóż jadąc sobie dość żwawo pojawiła się kontrolka silnika i auto straciło całkowicie moc. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu check dalej sie pali ale auto ma moc po czym po około 1-2 km znów wchodzi w tryb awaryjny. Po podpieciu pod kompa błędy P1206 oraz P2453. W czym problem?
  13. silnik 1.9 150 temperatura na postoju spada. Poprzednio miałem 1.9 JTD 115 i było identycznie. Ten typ widocznie tak ma i tyle.
  14. ELM 327 mam własny. Dziś usunąłem inspekcję olejową. Zapchanie filtra około 55%. Po mieście jeżdżę niewiele. Ciekaw jestem jakie będą interwały między wypaleniami filtra.
  15. Chmurek nie zauważyłem. Spaliny wygladają na czyste.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.