DealMan
nowicjusz-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Oświęcim
-
Samochód
Bedzie SEJ
DealMan's Achievements
leniwy rowerzysta (2/20)
1
Reputacja
-
Zakupione TD04-11TK w stanie idealnym za śmieszne pieniadze. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
-
Jak jest z wytrzymałością tej skrzyni w porównaniu do "zwykłych" skrzyń z 1.1? Nie wiem czy jest sens uzbrajać tą skrzynie (nowe przeguby etc.) czy od razu przechodzić na inną wersje?
-
Ile tam dmuchałeś? Całkiem ładny przebieg momentu.
-
A co do K03, to jest ich chyba kilka wersji. Które wybrac? Druga sprawa, TD04-13T-4 z TDSa. Mam na stanie, nie wiem czy nie spróbuje setupu na tym złożyć. W dieslu w serii ciagnie ponad bar a ma mozliwości na więcej, w benzyniaku do tego tak małym myśle że powinna dać rade.
-
Waham się jeszcze co do IHI RHB5, mam do wyrwania w całkeim niezłej cenie.
-
Tego też się obawiałem. Nie ma co przesadzać. A TD04 bez "HL", jest wiele mniejsze?
-
Jakiś czas temu zacząłem budować TurboCento, silnik po kapitalce na głowie z 1.2 odprężony "kanapką", tu jest pytanie, jakie turbałke zamontować do tego silnika? Znajomy podpowiadał mi żeby kierować wzrok na TD04HL-13T, sam myślałem też o K03. Chce tam dmuchnąć 1.5 bara, turbo nie musi wstawać jakoś wcześnie to będzie typowy samochód dla funu, maksymalnie odelżony, nie zależy mi na elastyce silnika.