Skocz do zawartości

DealMan

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Oświęcim
  • Samochód
    Bedzie SEJ

DealMan's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

1

Reputacja

  1. Zakupione TD04-11TK w stanie idealnym za śmieszne pieniadze. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  2. Jak jest z wytrzymałością tej skrzyni w porównaniu do "zwykłych" skrzyń z 1.1? Nie wiem czy jest sens uzbrajać tą skrzynie (nowe przeguby etc.) czy od razu przechodzić na inną wersje?
  3. Ile tam dmuchałeś? Całkiem ładny przebieg momentu.
  4. A co do K03, to jest ich chyba kilka wersji. Które wybrac? Druga sprawa, TD04-13T-4 z TDSa. Mam na stanie, nie wiem czy nie spróbuje setupu na tym złożyć. W dieslu w serii ciagnie ponad bar a ma mozliwości na więcej, w benzyniaku do tego tak małym myśle że powinna dać rade.
  5. Waham się jeszcze co do IHI RHB5, mam do wyrwania w całkeim niezłej cenie.
  6. Tego też się obawiałem. Nie ma co przesadzać. A TD04 bez "HL", jest wiele mniejsze?
  7. Jakiś czas temu zacząłem budować TurboCento, silnik po kapitalce na głowie z 1.2 odprężony "kanapką", tu jest pytanie, jakie turbałke zamontować do tego silnika? Znajomy podpowiadał mi żeby kierować wzrok na TD04HL-13T, sam myślałem też o K03. Chce tam dmuchnąć 1.5 bara, turbo nie musi wstawać jakoś wcześnie to będzie typowy samochód dla funu, maksymalnie odelżony, nie zależy mi na elastyce silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.