Skocz do zawartości

devil92

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

devil92's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Ja też zrobiłem filmiki i wygląda to u mnie tak: 1. Normalna praca w idle (wydaje się być ok?), przegazówka po kolei lekko (ledwo słyszalne przerwy silnika), mocniejsze (tu już słychać i widać wyraźne szarpania) i full gaz (jakby normalnie?) 2. Normalna praca w idle, zdjęty dolot i zatkany ręką - powinno chyba zgasnąć? Nieszczelny dolot? Masz coś podobnego? Check się u mnie świeci, ale wyszło tylko egr i powrót par paliwa. Pompę paliwa mam 3 bary, ładuje 2,5-3 bar w zależności od gazu. Przy przeskoczonym rozrządzie chyba inaczej by pracował? A może....
  2. Mam DOKŁADNIE ten sam problem z tym silnikiem w swoim Seju.. Zasadniczo podmieniałem już wszystko to co pisałeś + sonda była również podmieniana, sprawdzone ciśnienie pompy paliwa, map sensor podmieniony, przepustnica podmieniona wraz z tpsem itp. Pali Ci się check engine przy tym wszystkim? Rozwiązałeś już swój problem? Jeśli tak to co wyszło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.