Jump to content

Miodzik cc

użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About Miodzik cc

  • Rank
    leniwy rowerzysta
  • Birthday 04/06/1994

Profile Information

  • Name
    Szymon
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Lipowa/Żywiec
  • Car
    Cinquecento 1.2Mpi
  1. Też mam taki wskaźnik temperatury i obrotów silnika, obydwa świecą kiedy chcą jeden pełną mocą a drugi ledwo. Rozebrałem jednego ale nic nie zdziałałem bo tam świeci cała tarcza nie ma żarówek ani diod, miejsca żeby tam coś włożyć za bardzo też nie ma. Można dokupić ten inwerter?
  2. Problem rozwiązany. Przy wyciąganiu silnika z dawcy nie zauważyłem podpiętego czujnika map opuściłem silnik a przewody z konektorami wypadły z wtyczki, czujnik zabrałem potem ze sobą a wtyczkę straciłem. Podłączyłem czujnik według schematu gdzie A- masa B- zasilanie C- sygnał z czujnika i to był mój błąd znalazłem ostatnio zagubioną wtyczkę i dopatrzyłem że czarny przewód został w miejscu B. Zamieniłem polaryzacje na czujniku i wszelakie problemy zniknęły. Teraz mam podłączone: A- zasilanie B- masa C- sygnał z czujnika. Tak to jest jak za bardzo wierzy się w schematy Dzięki za pomoc pozdrawi
  3. Dolot składałem na nowo (bez zmian) jak odepnę czujnik map silnik pracuje prawidłowo tylko musi być lekko rozgrzany (jest błąd brak czujnika map) gdy czujnik map podłączony na kompie widać ok. 900 kpa, czas wtrysku się wydłuża, sonda pokazuje bogatą mięszanke silnik nie równo pracuje (błędów brak) Zanim wyciągłem silnik z dawcy silnik miał urwaną sonde ale chodził jak należy
  4. Dorobienie dodatkowej masy nic nie zmieniło. Trzeba będzie podmienić również sondę...
  5. Spróbuje jeszcze podać mu tą dodatkową masę na sondę ale jeżeli to nie pomoże to jest możliwe że padła sonda lub jej podgrzewanie i temu nie trzyma wolnych obr na zimnym? @@NaczelnyFilozof jak będę przejeżdżał to wpadnę tylko podaj jakieś namiary
  6. Też sprawdzałem na kilku używanych i miałem to samo a na nowym tak jak już pisałem.
  7. Witam. Mam problem z silnikiem 1.2 który wsadziłem do cc. Mianowicie przy odłączeniu czujnika map silnik odpala jeździ i jest ok poza tym że na zimnym silniku nie trzyma wolnych obrotów, wystarczy że trochę się zagrzeje i już chodzi dobrze gdy podłącze kompa pokazuje błąd czujnika map ale widzi dane z niego (prawidłowe). Gdy podepnę czujnik map (nowy) komp widzi parametry jak dla bardzo obciążonego silnika i go zalewa (czujnik kupiłem firmy kw 493 003) Dodam że silnik przed swapem chodził w punto bez zarzutów, macie jakiś pomysł co może mu być? Próbowałem podłączyć inne czujniki używane al
  8. Miałem ten sam problem przy padniętym Map sensorze silnik zapalał i po chwili gasł, odepnij mu wtyczkę na próbę. Najlepsze że u mnie po założeniu nowego czujnika komputer widzi stałą wartość niezależnie od obr. i silnik żre ok 14l/100 bo czujnik podaje że ma duże obciążenie a gdy go wypnę komp widzi zmienne parametry (prawidłowe!) i silnik chodzi prawidłowo
  9. Kolego Steffan też by mi się przydały schematy do 1.1 Mpi. Bardzo proszę o podesłanie
  10. Witaj Też jestem w trakcie swapu silnika z 1.1 Mpi na 1.2 Mpi. Silnik już mam wsadzony, również szukam schematów co z czym gdzie i jak. U mnie kostka z wiązki silnikowej silnika 1.2 Mpi z Punto I ma taki opis: Pomarańczowy + po stacyjce Czerwony do rozrusznika na elektromagnes Brązowo-biały zasilanie pompy paliwa Szaro-czarny kontrolka ładowania (zegary) Szaro-żółty kontrolka ciśnienia oleju (zegary) Szaro-biały wskaźnik temperatury wody (zegary) Niebiesko-zielony do kontrolki sprawności silnika Niebieski obrotomie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.