Skocz do zawartości

Filip 1.2 8v

użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Filip
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biaa
  • Samochód
    Fiat cc 1.2 8v

Filip 1.2 8v's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. A widzisz... o absie zapomniałem. Akurat w tym aucie jest...
  2. No golas golas, bez wspomagania i obrotka. To w Pandzie licznik nie jest sterowany tym impulsatorem zamiast linki jak seju 1.1mpi? BTW myślisz że ta zwykła skrzynka z 1.1 będzie zamulać 16v?
  3. Cześć wszystkim. Jako że od dłuższego czasu, stoi mi w ogródku takie cudo jak Panda 1,1 w najsmutniejszej wersji jakiej można sobie tylko wyobrazić czyli total golas - postanowiłem trochę ożywić ten samochód swapem. Budżet jest na to jest mały, bo to 3 auto w domu. Dlatego myślę że 1.2 16v na osprzęcie z magneti z P1 będzie wystarczające. Moje pytanie brzmi - jakie są przeciw wskazania w takim swapie ? Rozumie, że wiązkę z pod maski z kompem dużym muszę mieć razem z motorem. Czy sprzęgło z zamachem gra ze skrzynią z pandy? Czy to obojętne? Jeżeli coś komuś wpadnie mądrego do głowy to proszę pisać. Z góry dziękuje wszystkim zainteresowanym.
  4. Trzeba jednakże pamiętać, że pierwotnie urządzenie ma działać tylko na paliwie biednych - więc benzyna i jej wtrysk pozostaje bez zmian a w momencie, gdy jeden z elektrozaworów ( do którego podłączone jest zasilanie wariatora) zacznie działać - mamy wtedy kąty zadane dla tylko i wyłącznie GAZU. Nie chciałem używać tego słowa, bo zawsze większości LPG, wyklucza się z czymś PROFI.
  5. Witam. Już dłuższy czas chodzi za mną temat lekkiego przyspieszenia zapłonu, fizycznym przesunięciem czujnika wału korbowego w tył. Czy taka opcja wchodzi w grę? Oczywiście wiem jak to powinno wyglądać (mapa zapłonu, remapy, dety, swinie itp, itd). Chodzi mi tylko o wywołanie efektu jaki daje lekkie cofnięcie aparatu zapłonowego o kilka stopni w samochodach z kopułką. Samochód ma lpg kuchenkę (1.2 8v mpi) a przy gazie taka operacja jest pożyteczna, bo gaz się wolniej zapala niż mieszanka paliwowo powietrzna, więc stad moje przebłyski. Pytanie tylko, jak nie przegiąć pały żeby nie było stukowego i nie narobić więcej szkód niz pożytku. Jeżeli źle myślę proszę nie jechać mocno za złe pomysły, wystarczy powiedzieć - to nie ma prawa tak działać pozdr.
  6. No to w sumie mi się trochę cała sprawa wyjaśniła. Czyli muszę dorwać gniazdko diagnostyczne 3 pinowe superseal i do niego doprowadzić k line, l line i gnd. I oto moje pytanie - komp to IAW 18F B4/070P-0F. Który pin w tym kompie to K, L, GND ? i W sumie trzeba je jeszcze dobrze w tym gnieździe umiejscowić.
  7. No dokładnie jak kolega Rusala pisze. Chce wiedzieć które piny w kompie idą do gniazda diagnostycznego ponieważ go fizycznie nie ma i muszę go dorobić. Z tego co pamiętam to siena ma koło bezpieczników złącze OBD2... a tam będzie szło więcej kabli niż K- line i masa ? a reszta w takim razie skąd pochodzi ?
  8. Witam, koledzy pomóżcie otóż mam pewien problem z moim autem (różne ma bóle, myślę że usterki usunę sam ) ale jak robiłem swapa z palio 1.2 9v 99r. na starym dużym kompie to... wsysło mi gdzieś po drodze gniazdo diagnostyczne... czy ktoś może wie które piny z kompa mają swoje miejsce w takim gnieździe? w 99 palio było już OBD2 ? doradźcie coś .Może ktoś dysponuje schematem... Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.