Skocz do zawartości

Jackobik

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Jakub
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Samochód
    CC

Ostatnie wizyty

436 wyświetleń profilu

Jackobik's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Tak, z tego co mi wiadomo to pojawiały się obie wersje.
  2. Może się akurat trafił felerny regulator, bywa... Nie jest drogi, a wymiana - na podnośniku czy też w kanale - prosta. Spróbuj jeśli sprawa będzie Cię gryzła ;-)
  3. Kto zajmuje się regeneracją regulatorów napięcia? :-D Tak poważnie, to jeżeli pod pełnym obciążeniem masz 12.9 to jest ok. Wartości powyżej, powiedzmy, 12.2 są wystarczające pod obciążeniem. Jeżeli będzie to Cię drażnić - spróbuj wymienić na nowy regulator. Pozdrawiam
  4. Nie podałeś przypadkiem zbyt małych wartości? Oryginalny wydech, który zdementowałem z P1 za kolektorem miał wewnątrz 44,5.
  5. Witam! Poszukuję wiedzy/ doświadczenia. Jestem w trakcie kompletnej renowacji Cienkiego i przy okazji zmieniam silnik na 1.2 mpi z punto 1. Od jakiegoś czasu myślę nad skrzynią biegów. Początkowo, myśląc o dłuższych wypadach na zloty itd., miała być c514.510, czyli długa z seicento 1.1. Jednak niedawno byłem pozbawiony swojego auta na 2 dni i jeździłem drugim - torowym sportingiem - który jest nieco podkręcony, ma krótką skrzynię (c514.513) i opony 175/50/13r. Ten z kolei namieszał mi w głowie w drugą stronę... Wiadomo . Jako, że c514.513 jest krótka na trasę, szukam jakiegoś kompromisu. Wiadomo, że jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego . Myślałem nad .513 ze zmienioną 5tką na dłuższą, żeby po mieście auto miało wigor, a na trasie nie dokuczało hałasem przy normalnych prędkościach przelotowych tj. ok 110km/h. Tutaj pytanie pierwsze: z jakiej skrzyni można wykorzystać zębatkę? Szperając głębiej po fiatowskich skrzyniach natrafiłem na c510.517 z Punto TD, która okazuje się być nieznacznie krótsza na II,II i IV, a dłuższa na V ( I bieg jest ten sam). Na pierwszy rzut oka okazuje się być niemal idealna. Drugie pytanie brzmi: czy skrzynia c510.517 pasuje do CC? Chętnie wysłucham wszelkich sugestii w ramach doboru przekładni do mojego projektu. Auto ma służyć głównie po mieście, weekendowo poza miasto, a wakacyjnie na dłuższe dystanse. Na następne wakacje planuję wybrać się tym Bąkiem do Włoch Zamierzam zamontować na nim opony 165/65/13r. Poniżej zamieszczam moje przeliczenia prędkości teoretycznej dla 3000 i 3500 obr./min. dla poszczególnych skrzyń dla piątego biegu i ww. opon: Skrzynia----->3000obr./min.----->3500obr./min. c514.510----->103.05 km/h----->120.23 km/h c514.513----->88.10 km/h----->102.79 km/h c510.517----->100.60 km/h----->117,36 km/h Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.