Lodow1980
użytkownik-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Lodow1980
- Urodziny 14.01.1980
Profile Information
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Kraków
-
Samochód
Opel Astra J
Ostatnie wizyty
1 652 wyświetleń profilu
Lodow1980's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
0
Reputacja
-
Z tego co napisałeś to ja bym powiedział że to klima. W takie chłodniejsze dni wiatrak może nie chodzić cały czas tylko właśnie tak się włączać. Najlepiej sprawdzić to tak jak kolega napisał.. wyłączyć nawiew i zobaczyć czy dalej tak będzie.
-
Aby sprawdzić czy to czujnik możesz po prostu dopompować trochę koła, tak o 0,2 i wtedy zobaczyć czy zniknie. Tak jak kolega pisał te manometry na stacjach lubią pokazywać niezbyt dokładnie. Czujniki odzywają się gdy ciśnienie spadnie o 10% poniżej zalecanego i gdy pomiar na stacji nie jest zbyt dokładny to może tak być, że niby dobre ciśnienie a tak na prawdę trochę za niskie.
-
Nie wiem czy już udało Ci się to naprawić, ja miałem podobny problem w corsie żony ( C z 2001 roku), ale u mnie woda lała się nie tędy gdzie wskazujesz (choć przez chwilę tak myślałem razem ze znajomym mechanikiem). U mnie lało się powyżej przez uszczelkę serwa do hamulca, które jest przykręcona do ściany grodziowej, tamtędy kapało w okolice tego przejścia przekładni kierowniczej i robił się basen po stronie kierowcy. Z tego co pamiętam (robiłem to półtora roku temu) serwo jest zamontowane na takiej płytce i ona dokręcona jest śrubami do ściany grodziowej. Puszczała uszczelka między tą płytką a ścianą grodziową. My rozmontowaliśmy podszybie i wycieraczki z silniczkiem i coś w środku ponad pedałami (ale nie pamiętam co, bo mechanik to robił) tak aby to odkręcić, wyczyścić i uszczelniliśmy to silikonem . Wymiana oryginalnej uszczelki wiązałaby się demontażem deski rozdzielczej, a tego nam się bardzo nie chciało robić. Efekt jest dobry, w autku od tego czasu sucho.
-
Wydaje mi się, że jak sporo jazdy po mieście to lepiej wziąć benzynę, a jeśli chodzi o skrzynię biegów to chyba obie wspomniane wersje mają M32
-
Dziś rano sprawdziłem, próbowałem je ruszyć zgodnie z tym co podaje instrukcja ale nic z tego nie wyszło, nie drgnęły. Nie chciałem ich połamać w środku więc odpuściłem temat. Góra - dół chodzą lekko i bez problemu także nie wiem o co chodzi . Na szczęście ustawienie jakie jest obecnie odpowiada mi.
-
Ja kilka lat temu dawałem do regeneracji w aucie teścia, Focus sedan MK2 2005 rok, benzyna 1.6 (100KM), zapłaciłem koło 500 PLN, dawali rok gwarancji. Teść jeździł bez problemów trzy lata, sprzedał auto, kolejny właściciel jeździ już prawie rok i z tego co wiem z przekładnią nie ma żadnych problemów. Także ja z doświadczenia polecam regenerację w dobrym punkcie.
-
Ja też mam aktywne zagłówki i auto z 2015 roku, Nie potrzebowałem tego ruszać bo dla mnie jest ustawione ok, ale rano jak będę jechać to sprawdzę czy to co w instrukcji napisali sprawdzi się u mnie.
-
Fajna stronka, dzięki za link
-
Dołączam się do pytania. Mam identyczne radio i także brak głośników w tylnych drzwiach.. Co rozumiesz przez "gniazdo mp3" ? to radio czyta płyty z mp3...
-
Astra z silnikiem B14XER ma 74kW (100KM). Być może w jakimś innym modelu ma 85kW ale nie w Astrze..
-
Witam wszystkich. Od września jeżdżę Astrą J z silnikiem B14XER, i chciałem zapytać czy ktoś z szacownych forumowiczów wie czy są jakieś różnice między silnikiem A14XER a B14XER ? Jedyną o której ja wiem to norma emisji spalin, bo to wprost wynika z oznaczenia motoru. Patrzyłem w kilka miejsc, ale zawsze trafiałem na opis silnika A14.. i tak się zastanawiam czy coś je różni Pozdrawiam Konrad
-
Witam wszystkich, już kiedyś miałem konto na Autokąciku, ale to było dawno temu i przepadło . Teraz mam nowe, a od września wróciłem do grona posiadaczy Astry. Jeżdżę Astrą J 2015 rocznik HB z motorkiem B14XER (100KM).