Skocz do zawartości

mdfimage

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Krzysiek
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Samochód
    Seicento 900 seria

mdfimage's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Ale i tak dziękuje za sprostowanie do tego działu
  2. Ale pokręcone to FAQ czy ja dobrze widzę że wiązka silnika musi być z 1.1 mono jeśli jeszcze mnie pamięć nie myli to wystarczyło przerobić ze 3 kableki w tej z 900 xd
  3. Tak na szybko bo coś nie moge znaleźć, co tam trzeba było przeżucić przy swapie z mono 900 na mono 1.1 ?
  4. Problemem był uszkodzony tłok i brak komprechy. Siedzi już nowy silink od 1,5 tygodnia. Pozdrawiam
  5. Witam, posiadam seicento 900 LPG + PB. Podczas wczorajszej trasy, gdy zatrzymałem się na światłach auto zaczęło strasznie szarpać silinkiem na niskich obrotach, po przełączeniu na PB to samo. Podczas przyspieszania słychać takie "przedmuszki" jakby nie pracowały na wszystkich cylindrach. Wymieniłem wczoraj cewki, przewody WN, świece dalej to samo. -Przeczyściłem krokowca - sprawdziłem czujnik przepustnicy - sprawdziłem map sensor i wszytkie przewody - wymieniłem wszystkie filtry Auto odpala od strzała, wykonałem jeszcze diagnostykę IAWem i pokasowałem stare błędy. Zdjęcie - 19.03.2016 | Fotosik.pl Zdjęcie - 19.03.2016 | Fotosik.pl Zdjęcie - 19.03.2016 | Fotosik.pl Powoli zaczyna brakowac mi pomysłów, dzieję się to na zimnym oraz ciepłym silniku. Brak ciśnienia na którymś garze mi chodzi po głowie (wypalony zawór, dziura w tłoku)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.