Jump to content

SebiiPL

użytkownik
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About SebiiPL

  • Rank
    nauka jazdy

Profile Information

  • Name
    Sebastian
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Car
    Seicento 1.1

Recent Profile Visitors

482 profile views
  1. Witam. Usterka naprawiona ! Winny był termostat który ani nie zamykał ani nie otwierał był zacięty w połowie. Teraz po wymienianie temperatura w korkach to 90-98 stopni a przy normalnej jeździe w mieście 84-90 stopni. ! Dziękuję Panowie za pomoc !
  2. Witam. Czy jest ktoś w stanie lub ktoś już robił i wie kto mi może coś takiego zrobić.. Konkretnie chodzi mi o jakąś sportową mapę do silnika 1.1 SPI. Mam w tej chwili założony wałek 866, pełny przelot tłumik i filtr stożkowy. Pasowało by pod to wszystko zrobić jakąś mapę lepszą. Czy wie ktoś kto się tym zajmuje i czy by się dało w tym kompie zmienić mapę ?
  3. Witam. Panowie postanowiłem założyć osobny temat bo sprawa bardzo Pilna !. Pacjent to Seicento 1.1 SPI. Zauważyłem po wskazaniach wskaźnika temperatury i po wskazaniach komputera i programu FiatEcuScan że u mnie temperatura ciągle w korkach czy w mieście to jest 115-120. Nawet jak wentylator się włączy i wyłączy to nadal te 115 trzyma. Auto po nocy po odpaleniu szybko się nagrzewa. Po przejechaniu jakiś 2 km już jest prawie 70-80 na wskaźniku. Czy to normalne temperatury dla silnika SPI ? Co wymieniać gdzie szukać przyczyny. Od razu mówię że wymieniłem już czujnik wentylatora i kupilem taki o ma wybite 86-92 stopnie.
  4. Ale słuchaj to już drugi wskaźnik nowy ze sklepu. Wcześniej miałem inny i było to samo.. A co najgorsze komputer i FiatEcuScan pokazuje tylko o 10 stopni niższą temperaturę.. A moje auto w korku czy w mieście ciągle ma 115-120 stopni. Czy to normalne taka temperatura ogromna ???
  5. U mnie na wskaźniku gdy stoję w korku czy jadę po mieście to ciągle 115-120 stopni i nic niżej. Wentylator chodzi ale nie widze po wskaźniku żeby coś zbijał. Czy to może być termostat ? Wszystkie węże są gorące.
  6. Witam. Mam u siebie założony wskaźnik temperatury Auto Gauge serii Indiglo. Czujnik miałem wkręcony w miejsce czujnika kontrolki przegrzania (z tyłu głowicy, bo to silnik SPI) i wskaźnik przekłamywał o jakieś 10-15 stopni względem tego co pokazywał komputer i FiatEcuScan. Zakupiłem dziś wskaźnik Auto Gauge ale serii smoke Warning z silniczkiem krokowym (Dużo osób na tej grupie go ma) i również przekłamuje o jakieś 10 stopni. Wskaźnik pokazuje 115 stopni a tak naprawdę jest 105. Czy może to być spowodowane tym że czujnik jest wkręcony w głowice i głowica go nagrzewa i pokazuje takie temperatury ? Panowie gdzie wy macie wkręcone czujniki od waszych wskaźników ? Proszę o waszą pomoc ! Nie chce zakładać kolejnego tematu ale zauważyłem że mój silnik przy normalnej jeździe po mieście lub w korku ma temperaturę wody 110-120 stopni. Czy to normalne ? U was też takie temperatury mają te silniki SPI ? Wentylator się włącza i wszystko działa.. ?? Czekam na waszą pomoc.
  7. Panowie po zagrzaniu silnika i odpięciu kostki od czujnika w chłodnicy i włączeniu kabelków w kostce wentylator się włącza i działa więc na 100% czujnik w chłodnicy walnięty. Jadę dziś kupić wymieniam i można na Spot do Rzeszowa jechać
  8. Panowie proszę o pomoc. Pacjent to SC 1.1 SPI. Nie włącza się wentylator chłodnicy. Panowie kupiłem nie dawno SC i po montażu wskaźnika Auto Gauge zauważyłem że nie włącza się wentylator i temperatura na wskaźniku rośnie do 100-110 stopni i dalej by rosła na odcinku jakiś 10-15km. Nie wiem czy wcześniej wentylator działał bo nie jeździłem nim. Panowie czujnik auto gauge wkręciłem w miejsce gdzie był oryginalnie czujnik do kontrolki przegrzania (tam z tyłu głowicy) więc raczej nie to jest przyczyną. Pompa wody raczej sprawna bo Seicento grzeje w środku ślicznie gorącym powietrzem z nadmuchów. Wentylator podpięty na ostro również działa.. Czy to wina czujnika który jest wkręcony w chłodnicę ? Czy te czujniki były awaryjne i czy to on służy do włączania wentylatora ? Proszę o pomoc.
  9. Witam. Chciałem się pochwalić moim sejkiem. Projekt już chwilę trwa. Seicento kupione od pierwszego właściciela którego mój tata znał od zawsze i jeszcze jak był w moim wieku to go naprawiał i wymieniał co nie co jak trzeba było. Przebieg to jedyne 80000km. Stan igiełka. Gdy wpadł w moje ręce od razu do głowy przyszedł pomysł małego projektu, zlotów i w ogóle miłości do niego. I tak się stało. Całą jego historię i przebieg metamorfozy możecie śledzić na fan page na Facebooku. Oto link do niego: https://www.facebook.com/Seicento.by.Sebek/ Zapraszam ! A poniżej zdjęcia jak wygląda moje Seicento na tą chwilę
  10. Link do aukcji teraz na szybko byle jaki podałem żeby ci pokazac że nie ma tego W. Ale jak kupowałem licznik to na pewno był do 1.2 silnika z12xe i rocznika 2000
  11. W tych licznikach nie ma tego napisanego: http://allegro.pl/opel-agila-a-1-0-licznik-zegary-europa-eu-i6563036948.html#imglayer
  12. Witam. Mam Agile 1.2 2000r. Miałem w niej licznik bez obrotomierza i postanowiłem kupić z obrotomierze. Więc zakupiłem licznik z tego samego rocznika i silnika tylko z obrotomierzem. Po podłączeniu wszystko działa idealnie. Wszystkie kontrolki, wskaźnik temp, paliwa, obrotomierz no ale. Prędkościomierz okropnie zaniża. Jadąć jakieś 60-70km/h prędkościomierz pokazuje 20km/h. Czy miał ktoś taki problem. Co muszę jeszcze wymienić żeby ten prędkościomierz dobrze pokazywał. Od razu mówię że czujnik prędkości mam i na kole i na skrzyni
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.