Jump to content

junioras7

użytkownik
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2h 44m 18s

About junioras7

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Name
    junior
  • Lokalizacja
    Bath
  • Car
    seicento 1.1

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Doszły dodatkowe mid bass y 😀 w panele dzwiowe
  2. Wnętrze gotowe Na weekend szykuję się do małego upgradu car audio
  3. Takie małe upiększanie foteli 😂😂😂metalowe dekielki abarth
  4. Panów z TRS nie trzeba reklamować wszyscy wiedzą że to profesjonaliści w każdym calu. Wszystkie ich projekty cento które wyszły z pod ich ręku to poezja. Może i mi się kiedyś uda u nich zrobić turbawkę 😀
  5. junioras7

    Nie odpala

    Ja też widzę że 5 zębów na pasku jest uszkodzonych
  6. Te śruby z tyłu co zaznaczyłem najpierw odkręcasz potem ten silnik z tyłu od zewnątrz podnosisz poszycie i ciągniesz powoli do siebie. Cięgień nie będziesz musiał wyciągać bo będziesz widział końcówki czy nie są połamane mają wyglądać tak jak na moim wcześniejszym zdjęciu
  7. Na zdjęciu ostatnim wygląda że wodzik jest złamany ale też może być prowadnica przednia lub cięgno (końcówki) ale ja bym zdemontował dach i wtedy będzie pewność niestety te części są z plastiku i odlewu żeliwnego które po upływie czasu się kruszą. Jak zdemontujesz dach to porównasz części z tymi co ja dałem fotki
  8. Nie pamiętam cen dokładnie ale cięgno 220 zł za sztukę prowadnica 107 zł wodzik 80 zł. Wymiana jest bardzo prosta. Z tyłu faltdachu od wewnątrz odkrecasz w sumie 4 śruby. Na przodzie faltdachu masz wewnątrz tą skrzynkę zdejmujesz zaslepke i odkrecasz silniczek oczywiście odpinasz kostki elektryczne potem od zewnątrz masz takie plastikowe zabezpieczenia przykrecone śrubeczką i wtedy zdejmujesz całe poszycie. Prowadnice są przykrecone na 2 śruby a wodziki są nakładane z jednej strony do prowadnicy a z drugiej do cięgna. Wymiana cięgna jak silniczek jest zdemontowany to poprostu od tyłu wysuwasz a potem nowe wsuwasz w to samo miejsce. Jak zaczniesz naprawiać to zobaczysz że ten mój opis może wydawać się skomplikowany a tak naprawdę jest banalne żeby samemu to naprawić. Wrzuciłem zdjęcia i porównaj czy twoje tak samo wyglądają albo wrzuć lepsze foty to Ci powiem co u Ciebie jest uszkodzone bo to co dałeś nie bardzo widać
  9. Tak wyglądają nie uszkodzone elementy wodzik i cięgno nr katalogowy cięgień to 71712323 oraz 7171234 które prawe a które lewe to nie wiem we Fiacie będą wiedzieć. Prowadnica lewa przednia 46470879 niestety wodzika nr kat nie mam
  10. Zrób więcej zdjęć bo to co dałeś to nic nie widać. Uszkodzony może być cięgno, prowadnica przednia lub wodzik. Z ewentualną naprawą bez problemu sobie sam poradzisz. Powiem krok po kroku co trzeba będzie zrobić. Wszystkie części uszkodzone kupisz tylko we Fiacie na zamówienie do 3 tyg czekania Sam naprawiałem swój i musiałem wymienić dwa cięgna 2 wodziki i dwie prowadnice przednie
  11. Z łóżkiem oporowym to jest jeden problem są dwa rodzaje tak jak na zdjęciu wyżej jak nie pamiętasz które ty masz to najpierw albo zamówić dwa i jedno później zwrócić albo rozebrać i wtedy dopiero kupić. Na moje to jestem pewien że u Ciebie usterka to właśnie owe łożysko ten sam problem miałem. Ja założyłem łożysko Sachs sprzęgło Luk
  12. Nowa zabudowa praktycznie skończona zostały tylko detale.
  13. Załoźone tylne odboje bałwanki poliuretanowe do resora Star
  14. Polski oddział nawet nie pofatygował się odpisać a wysłałem 3 zapytania. Brytyjski odpisał na drugi dzień. Że niestety nie wykonują do seicento chodź mieli dużo zapytań w poprzednich latach. Zapytałem że zamówienie było by na 30 sztuk lub więcej odpowiedz niestety taka sama to dla nich nie opłacalne
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.