Jump to content

Evtisek

użytkownik
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About Evtisek

  • Rank
    leniwy rowerzysta
  1. Kupiłem Audi A6 C5 2.5 180 KM i mam dylemat co z tym dżentelmenem zrobić, dałem za niego (razem z lpg) 9 tyś... umoczyć tyle kasy... eh, nauczka na całe życie. Jak nie będzie zainteresowania to kupię nowy blok i sobie zostawię.
  2. Jest diagnoza... poszedł wał
  3. Odebrałem autko, klekocze strasznie, mocy brak. Świeci się kontrolka oleju...
  4. Wiem że zdarzaja się takie przypadki, ale zupełna utrata mocy oraz rozładowanie akumulatora w czasie wybuchu? Bez sensu
  5. Sprawdziłem dziś rano świece po czym wybrałem się na kompresję silnika... na która nie dojechalem bo autko stanęło mi na drodze ekspresowej... 1,5h czasu oczekiwania na lawetę... przez tyle czasu nawet nikt się nie zatrzymał żeby zaoferować pomoc, ludzie to straszni egoiści. Okazało się że po prostu akumulator się rozładował, nawet go nie sprawdzalem bo kupiłem go 3 tygodnie temu, bez jaj... ale skąd w takim razie ten wczorajszy wybuch? Nie wiem czy moc do autka wróciła, jutro rano będe wiedział to dam znać. Mam.
  6. Autko normalnie pali... falują obroty (tak jak przed wymianą świec na których przejechałem do tej pory niecałe 10k km...) czyżby znowu świece?
  7. Witam, jechałem przed chwilą autostradą, w pewnym momencie usłyszałem wybuch... pierw myślałem że to któreś z kół, po zatrzymaniu się na pasie awaryjnym okazało się że wszystko jest ok. Próbowałem go odpalić ale się nie udało, zaczęło lekko dymić spod maski... po 5 minutach udało się go wskrzesić, ale zupełnie potracił moc, słychać jakieś klekotanie podczas jazdy... Silnik 1.2 16V Palio II. Jakieś pomysły co to mogło być?
  8. Dobra, teraz mam problem ze znacznym spadkiem mocy, założenie gazu nie ma tu nic do rzeczy, bo działo się to jeszcze przed. Bez jaj, czuje się jakbym pod machą miał zwykłe 1.1 MPI, jak wracałem po zakupie do Krakowa to [kurza twarz] że aż miło, teraz to tragedia...
  9. Szarpanie przy przyspieszeniu naprawione Obroty falują dalej... Uszczelka pod głowicą powoli domaga się wymiany.
  10. Ta, kupiłem go za 6500 od typa z Tych. Na niezłe bagno się wplątałem, tak to jest jak się ogląda auto o 1 w nocy. Progi są całe do zrobienia, do tego obroty pływają i to szarpanie przy mocnym dodawaniu gazu, o wyciekach oleju już nawet nie ma co wspominać... ale cóż, doinwestuje się, hehe
  11. Na benzynie to samo, przez co nie mogli mi ustawić gazu - sekwencję zakładałem 2 dni temu. Jak się stopniowo, płynnie wciska gaz to problemu nie ma, dopiero jak dynamicznie dodam gazu to zaczyna szarpać budą. Na silniku jest napisane flamastrem 1.2 16V. Gazownik doradził mi aby pojechać na kompresję silnika, na razie, szlag mnie trafia z tym samochodem.
  12. Witam, posiadam Seicento tym silniczkiem: http://i.imgur.com/O4PnSYv.jpgPrawdopodobnie 1.2 16V z Punto II. Problem jest taki że przy szybkim dodawaniu gazu autem zaczyna trząść tak jakby zaraz miało rozwalić silnik... co może być powodem?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.