Skocz do zawartości

Evtisek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Evtisek's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Dobra, teraz mam problem ze znacznym spadkiem mocy, założenie gazu nie ma tu nic do rzeczy, bo działo się to jeszcze przed. Bez jaj, czuje się jakbym pod machą miał zwykłe 1.1 MPI, jak wracałem po zakupie do Krakowa to [kurza twarz] że aż miło, teraz to tragedia...
  2. Szarpanie przy przyspieszeniu naprawione Obroty falują dalej... Uszczelka pod głowicą powoli domaga się wymiany.
  3. Ta, kupiłem go za 6500 od typa z Tych. Na niezłe bagno się wplątałem, tak to jest jak się ogląda auto o 1 w nocy. Progi są całe do zrobienia, do tego obroty pływają i to szarpanie przy mocnym dodawaniu gazu, o wyciekach oleju już nawet nie ma co wspominać... ale cóż, doinwestuje się, hehe
  4. Na benzynie to samo, przez co nie mogli mi ustawić gazu - sekwencję zakładałem 2 dni temu. Jak się stopniowo, płynnie wciska gaz to problemu nie ma, dopiero jak dynamicznie dodam gazu to zaczyna szarpać budą. Na silniku jest napisane flamastrem 1.2 16V. Gazownik doradził mi aby pojechać na kompresję silnika, na razie, szlag mnie trafia z tym samochodem.
  5. Witam, posiadam Seicento tym silniczkiem: http://i.imgur.com/O4PnSYv.jpgPrawdopodobnie 1.2 16V z Punto II. Problem jest taki że przy szybkim dodawaniu gazu autem zaczyna trząść tak jakby zaraz miało rozwalić silnik... co może być powodem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.