Skocz do zawartości

atlantic

użytkownik
  • Liczba zawartości

    416
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Samochód
    CL500
    E36 320i
    W124 250d
    E61 530d

Ostatnie wizyty

1 920 wyświetleń profilu

atlantic's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

123

Reputacja

  1. Wczoraj wypożyczyłem sobie na kilka dni takiego polifta z dct… jestem zakochany nawet jakość wnętrza jest w pełni akceptowalna. Wszystkie górne części tapicerek są miękkie. To co na dole twarde no ale bez przesady do Fiata to jeszcze trochę brakuje napiszę coś więcej za jakis czas
  2. Jeśli już to interesuje mnie tylko PL salon bezwypadkowy polift z dct na fakturę 23%
  3. Serio i20n pali 12l? Tam jest silnik 1.6t tak jak w Kia, który teoretycznie powinien palić mniej niż 2.0t Nie żebym się jakoś mocno przejmował spalaniem, wiem że przy korzystaniu z mocy będzie palić, jednak zakładałem, że przy normalnej jeździe w trasie spali 8, a w mieście właśnie 12. Jestem w trakcie ogarniania wynajmu na kilka dni, żeby zobaczyć czy to auto jest w ogóle dla mnie. Jak piszesz, że hyundai nie wypiera się gwarancji to spoko- zastanawiałem się jak to wygląda w praktyce. Problem z tym autem jest taki, ze nowych już nie ma, a używek z dct jak na lekarstwo. Najwyżej sobie poczekam, może trafi się cesja z małym przebiegiem. Ogólnie jeśli i20n jeździ fajnie to jestem spokojny, że i30n bedzie chyba nawet fajniejszy btw da się w hyundaiu wydłużyć gwarancje ponad 5 lat?
  4. Hi. Czy ktoś z obecnych tu na forum użytkuje lub miał sposobność obcować z hyundaiem i30n? Chodzi mi po głowie to auto, chciałbym podpytać użytkownika o plusy i minusy w codziennym użytkowaniu no i czy się psuje. Ciekawy jestem ile może wytrzymać taki nowoczesny 2l silnik, który generuje prawie 300 koni. Ogólnie każda opinia osoby, która tym jeździła i ma coś do powiedzenia jest mile widziana
  5. Miałem kiedyś identyczną sytuację w Volvo v50 1.6 albo 1.8 benzyna już nie pamiętam dokładnie. Auto kilku próbach olejowych odzyskało ciśnienie i nigdy więcej już nie wróciło.
  6. Sprzedałem dziesiątki samochodów Ukraińcom, Gruzinom, nawet ruski się trafił, Mołdawia, Turkmenistan, i pewnie coś o czym nie pamietam Podstawa ważny paszport. Wpisujesz imię i nazwisko, numer paszportu. Adres według jego oświadczenia i tyle. Jak ma kartę pobytu lub nadany pesel to wpisujesz jeszcze pesel i wszystko. Problemów z taka sprzedażą nie ma.
  7. W Castoramie są dextery 1200w za 200zl działają kozak e: to chyba jednak w lm było
  8. W ubiegłym tyg wróciłem z Włoch seria 5 kombi, 3l diesel 280koni. 3700km. Z tankowań 7,1l. Fajne te benzyny, takie niezbyt oszczędne
  9. 16900zł, fk muszę częściej tu zaglądać
  10. Pokaż tego swojego cukierka, bo chyba ci miłość do modelu przyćmiła realny osąd. Wytykasz silnikom n z e60 pobór oleju jednocześnie zachwalasz m54 które ma taki sam problem z poborem oleju z tym wzrostem cen to tez cię mocno poniosło. Sprzedałem swoje e39 w 2019r za 16tyś, i jest wystawione aktualnie na sprzedaż rownież za 16tyś.
  11. Nie wiem czy już coś kupiłeś, ale od prawie miesiąca użytkuje vredstein quatrac, o które pytałeś i mogę powiedzieć, ze sa bardzo przyzwoite. W porównaniu do Kumho zimowe z 2018r, bieżnik 7mm które zachowują się słabo na mokrym, i fatalnie na śniegu. Dębice zimowe z 2017r też pod 7mm na śniegu zachowują się średnio, na mokrym wystarczająco. Zaś te vredsteiny działaj dużo lepiej niż w/w zimówki. Zobaczymy co będzie latem, jak z hałasem po kilku tys. km, czy szybko zaczną znikać itd. Póki co nie zauważyłem żeby były głośne, ale W124 to tez jakiś super cichy samochód w środku nie jest Mocy tez za dużo nie ma, wiec zerwać przyczepność nawet na mokrym jest ciężko. Opona jest mega miękka jak przyjechała do mnie to mogłem ścianki wyginać jakby z papieru były. Nie wiem czy to dobrze czy źle tyle zauważyłem. Kupowałem komplet za 1200zl brutto, cc2 kosztowały 1650zl brutto, a points imperial albo jakiś inny budżet do 900zl, niby różnice nieduże ale jednak są bo od najtańszych do najdroższych prawie x2. Jeśli coś chcesz jeszcze wiedzieć to pytaj.
  12. Miałem kilka egzemplarzy E39 najpierw benzynę, potem diesle. Miałem tez e60 i mogę powiedzieć ze stanowczością, ze e60 jest pod każdym możliwym względem lepsze. Z żadnym z tych aut nie miałem dotkliwych problemów. Jeśli miałbym kupić znowu e39 to tylko w wersji klasyk - przedlift, welury, pomarańcze, itd. Zaś e60 535d bym chętnie kupil jako drugie auto dla narzeczonej, dopasione kombi z hakiem, żeby można je było traktować użytkowo najwieksza wada e39 - rdza mimo oryginalnego lakieru/ największa zaleta e60 brak rdzy.
  13. Wszystkie te silniki d4 i d5 maja oznaczenie d4204. Diesel 4 cyl biturbo.
  14. Te turbiny w dieslach d42 to potrafiły padać przy jeszcze mniejszych przebiegach. Była nawet akcja, raczej już wygasła w większości aut. Warunkiem był urwany wirnik małego turbo + konkretny błąd z komputera. Wtedy na koszt Volvo w goodwill wymieniano małe turbo. Na szczęście benzyna nie ma tego problemu
  15. Możliwe, ale i tak wychodzą bzdury. Dragy mierzyło mi best na 5,2s 0-100, apka z androida potrafiła pokazać 4,2- 4,5s.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.