Jump to content

atlantic

użytkownik
  • Content Count

    353
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

89 Normalny

About atlantic

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Car
    535d
    323ti

Recent Profile Visitors

973 profile views
  1. Chciałem tak tylko zostawić, jest chłodniej to i czas zdecydowanie lepszy🙂 Kupie porządny ic na przyszły sezon. Wyleciał DPF, kat jest. Może tez DPF coś blokował.
  2. atlantic

    E36 323ti

    7,9k Rdzy na budzie nie ma nigdzie. Podłoga ma nalot przy jednym bałwanku do lewarka i w sumie tyle. Tylko dlatego go kupiłem, bo wstawiam do garazu wyjeżdżam w marcu i mam gotowe auto do sezonu. Wszystkie coupé które oglądałem trzeba by od razu wstawiać do lakiernika malować dwa tylne błotniki, pas pod klapa i przednie błotniki tam gdzie jest nakładka na prog...😶 ps. Ma końcowy baustuck, wiec nawet wydechu nie muszę dotykać, a pierwsze co chciałem po zakupie e36 zrobić to poszukać jakiegoś eisenmanna końcowego czy coś 😂
  3. atlantic

    E36 323ti

    Boston. Z początku ten kolor mi się nie podobał, ale im dłużej go mam tym bardziej się przekonuje. Naprawdę chciałbym coupé, i jeśli się trafi to kupie, a póki co mam substytut Btw uważam, ze to ostatni moment żeby upolować jeszcze E36 we względnie fajnej kasie. Zobaczcie jak ludzie cenią e30 z oryginalnym r6, imo E36 czy sedan czy coupé ma dużo ładniejsza bryle i środek niż e30 wiec będzie naturalnie droższe.
  4. atlantic

    E36 323ti

    Chciałem się pochwalić autem, które kupiłem totalnie przez przypadek i w kilka dni skradło mi serce 🤗 Zamysł był na przehandlowanie, ale podjąłem decyzje ze zostawiam. dane: 2,5l r6 170koni manual okolo 1250kg masy własnej rwd produkcja limitowana do 15000szt. Od kilku miesięcy próbowałem kupić E36 jako dobra bazę na weekendowego youngtimera. Sedan/coupé. Realia rynku są takie ze r6 z klima w oryginalnym stanie kosztuje aktualnie 15-20tys zł. Compact był dużo tańszy, jest bardziej unikatowy i dużo brzydszy ale to nic 😁. Samochód raczej w tym r
  5. Wszystko zależy ile robi km rocznie...jak 30-40tys km to kwota jest wysoka ale nie abstrakcyjna. Zaś jeśli jeździ 10k rocznie to dramat max.
  6. Ile wyszło 0-100 na dragy i 100-200? 🤔 Benzyna...z tego co słyszę to więcej z tymi n54 i n55 problemow niż z dieslami biturbo z tamtych lat. No i spalanie x2😂 Fajny temat jak ktoś mało jeździ i chce sobie postrzelać wydechem.
  7. Może kiedyś będziesz miał okazje zmierzyć dragy. Na ścianie wyników jest np. Coś takiego. Skoro tam jest 330-340hp, a auto wazy 200kg mniej to u mnie mniej raczej nie będzie
  8. A czym mierzyles te czasy? Ja robię pomiary tym https://dragymotorsports.com/ . Darmowe apki na telefon to nie maja żadnej wiarygodności niestety😁 Gtech już dzisiaj odszedł trochę w zapomnienie, bo miał duże rozrzuty w wynikach i z tego co wiem nie ma pomiaru 0-100 ani 100-200. Wszyscy przechodzą na dragy, bo względem racelogic od razu widać pochylenie terenu - mniejsze pole do oszustwa.
  9. Nie dokładaliśmy poniżej 1800rpm, żeby skrzynia miała lżej. Hamowalismy od 2000rpm. Twój silnik jest zupełnie inny, przecież masz n57. Wykres jest czysto podglądowy co się zadziało względem serii. Najwiecej mówią czasy dragy.
  10. Tez już jestem po chipku. Przeskok ogromny. Jak wygraliśmy serie, żeby zobaczyć jaka jest różnica to zacząłem się zastanawiać jak mogłem tym jeździć😂 a przecież to nie był wolny samochód. Kreski i czasy wyszły tak. 0-100 wychodzi powtarzalnie 5,4x; 5,5x. Gdybym miał pilotsport 4 to może udało by sie urwać jeszcze trochę. Na tych oponach na pewno nie. 1/4; 3 próby i wszystkie 13,3x. 100-200 jedna próba tak jak na zdj. Może 0,5s do urwania jakbym pokombinowal ze zmianami biegów, ale szkoda mi męczyć auto. Droga zweryfikuje😎 Edit: Dpf; egr; klapy - wszystko zostało jak w serii
  11. Fakt jest taki, ze przy dobrze zestrojonej hamowni drogowej wyniki będzie powtarzalny, i bardzo często jest tak ze słabsze auta z drogowych leja te dużo mocniejsze mierzone na rolkach. Każda hamownie można ustawić tak, ze pokaże co chce klient, ale mniejsza - nie o to chodzi. Limitery tez można tak wywalić, ze zrobisz max moc i samochód przy 20sekundowym bucie się usmaży. Jeżeli ma dpf to wynik 280-290koni jest bardzo ok. Dzwoniłem, dzisiaj trochę po firmach tuningowych i książkę możnaby napisać. Zadzwoniłem tez tam gdzie @Prozaq; @Rylu robili chip i gość mnie bardzo pozytywni
  12. A co ile km wypala wam się dpf w autach po tych chipach? I jaki to jest tryb uzytkowania?
  13. Aaa myślałem, ze bez dpf taki wynik. Tez długo myślałem jak to zrobić i podjąłem decyzje, ze dpf wyleci. U mnie jest inaczej rozwiązany niż u ciebie. Mam osobno kat i dpf. Odkręcę swoj i przykręcę sobie pusta oryginalna puszkę. Boje się, ze z dpf będzie za duże egt podczas ognia.
  14. Ogólnie byłem przekonany, ze m57n2 można chipowac na 3xx🤔
  15. Jeśli tak to rozpatrujesz to nie ma sensu. Ten program nie ma podjazdu do remapu silnika który daje namacalna poprawę w postaci bdb osiągów. Przyspieszenie działania skrzyni jest, ale to 6hp 1gen. Ona w serii jest dosyć powolna, wiec było co poprawiać. Powtorze się - mnie bardzo drażnił ślizgający się konwerter w trakcie jazdy na pół gazu i dlatego zdecydowałem się to wgrać, bo wiedziałem ze to się poprawi. Lepsze osiągi to miał być tylko fajny bonus. Obroty rosły jak w skuterze i tak naprawdę na biegach 1-2-3 dopóki nie przekroczyłeś 65kmh albo nie ustabilizowałes gazu na chwile to
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.