Jump to content

atlantic

użytkownik
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

93 Normalny

About atlantic

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Car
    535d
    323ti

Recent Profile Visitors

1115 profile views
  1. Szamani lpg są jednak niemozliwi 😁 miłego wieczoru.
  2. To bez sensu. Wielu moich znajomych ma wozy z gazem i oni nie czuja, bo się przyzwyczaili. Ja poczuje, ty powiesz ze nie i tak możemy cały dzień. Mialem na placu dziesiątki aut z gazem w lepszym lub gorszym stanie - od każdego śmierdziało. Znajomi maja instalacje w v8 za grube tysiące i tam tez śmierdzi. Jeden w sumie mi przyznał racje, ale powiedział ze gazownicy nie widzą problemu. Przeglądy przechodzi. Nie przejmuje się tym. Nie ma co dyskutować. Myślałem, ze ktoś wie dlaczego tak jest. Jeden mechanik mi kiedyś tłumaczył coś o parowniku, ze tak musi byc i już ale
  3. Mam pytanie do właścicieli aut z lpg. Jak to jest, że te samochody przechodzą przegląd testerem szczelności gazu, a wokół auta I pod maska ZAWSZE śmierdzi gazem? Przecież to się przedostaje do środka i normalnie się tym trujecie. Podobna sytuacja jest w dieslu jak wtrysk się rozszczelnia - smród od razu zasysa się do wnętrza auta.
  4. Niestety. Latałem nim sobie kilka dni po mieście i na komp cały czas około 17-18l. W trasie jak nim wracałem jadąc spokojnie zszedł do 9l na komputerze.
  5. Rdzewieją z ori lakierami. Nie tak mocno jak 208 ale wychodzą purchle. No i wózki gniją masakrycznie bo są stalowe. Bardzo często odrywają się od budy razem z przewodami hamulcowymi. Nie mam do m112 przekonania. Jedno miałem to uszczelniacze do zrobienia były i słabo jechał(2.6l manual). Drugie miałem w 208 3.2 automat i to się nawet spoko odpychało jak na wolnossąca benzynę. Jak założysz ze trzeba trochę oleju czasem dolać i spalanie 20l w mieście nie przeraża to brać. Zaleta jest to, ze drugi silnik kupisz w razie co za pare stówek.
  6. A co powiesz na to, ze wówczas 18letniego diesla z przebiegiem 390tys km sprzedałem za 16k pln w dwa dni? 😁
  7. Ewentualnie jest jeszcze e90. Ostatnie egzemplarze masz 2012r. Tylko ze tam jest m57n2. Alu blok; piezo wtryski. Dobry silnik, ale zauważalnie gorszy niż poprzednik. Rozrząd trzeba wymienić i wtrysków nie zregenerujesz. Mimo wszystko w porównaniu do następcy do silnik jest totalnie bezproblemowy😂 rozglądam się właśnie za 635d albo 335d lift zamiast i to będzie raczej ostatnie używane Bmw w dieslu które kupie.
  8. No to pogadaliśmy ale nie dogadaliśmy 😁 każdy ma swoj pkt widzenia. Tak zrobiłem tylko program w silniku i program w skrzyni. Ten silnik jest rozwojowy. Można zrobić na seryjnym osprzęcie dojść do 390koni tylko programem. U mnie zostawiliśmy margines, żeby nie kopcił no i mam seryjny ic. Teraz będę montował wagnera, ale korekty softu już nie będzie. Bardziej mi chodzi o to, żeby silnika nie usmażyć. Silnik m57n z żeliwnym blokiem. Nic lepszego jeśli chodzi o diesle nie wymyślono i już nie wymyśla. W f10 już jest n57 i tam to równia pochyla. Zobaczymy jak te nowe, ale raczej
  9. 1) Ja napisałem o moim użytkowaniu, i w mojej kategorii użytkowania diesel ma sens. Jak ktoś dopłaca w salonie do silnika żeby mieć 300koni to dla niego osiągi tez grają ważna role. Na racingforum tez mnie znajdziesz, bo lubię auta😄 Kowalski gdy kupuje nowe kia 1.4 90koni i jest to jego jedyne auto ma wylane w ta chorobę i samochód traktuje jako ułatwienie życia codziennego. 2) podniosłes temat 530d i porównanie do passata 2.0 to ci napisałem, jak jest. Teraz coś o chipach mówisz, a ja w serii z takim superbem latałem no i go oblatalem. Teraz przeskakujesz na 545i, które UWAŻAJ ma se
  10. Nie przesadzam. W serii miałem 272koni i cls 500 kolegi nie radził sobie ze mną. Robiliśmy różne proby. Aktualnie wykres mam na 350koni i w sumie to nawet 911 taka 997 nie poradziła sobie ze mną😂 f32 440i wygladala w lusterku jakby zgasła na autostradzie. Szkoda, ze nie zdążyłem zrobić rolki z m340i jak kolega miał na testy. Naprawdę ciężko jest znaleźć auto które podoła temu dieslowi. Z wieloma sportowymi autami się próbowałem i po chipie tylko c63 w204 amg mnie zlało ale to tez nie było jakiejś mega przepaści. Lubię diesle. Lekko jadą w dużym aucie i mało pala. Żeby nie było mam te
  11. Mam 3l diesel w e60. Średnie spalanie 9,8l. Mógłbym jeździć benzyna ale szkoda mi wyrzucać pieniądze do kibla😄 A No i żeby osiągi mieć takie jak mam w tym dieslu to może jakieś nowe r6 b biturbo za pół banki by tak pojechało😂 Ciężki samochód; ciężka noga; frajda z jazdy; 100zl na 100km w benzynie , nie jest inaczej.
  12. Chciałem tak tylko zostawić, jest chłodniej to i czas zdecydowanie lepszy🙂 Kupie porządny ic na przyszły sezon. Wyleciał DPF, kat jest. Może tez DPF coś blokował.
  13. atlantic

    E36 323ti

    7,9k Rdzy na budzie nie ma nigdzie. Podłoga ma nalot przy jednym bałwanku do lewarka i w sumie tyle. Tylko dlatego go kupiłem, bo wstawiam do garazu wyjeżdżam w marcu i mam gotowe auto do sezonu. Wszystkie coupé które oglądałem trzeba by od razu wstawiać do lakiernika malować dwa tylne błotniki, pas pod klapa i przednie błotniki tam gdzie jest nakładka na prog...😶 ps. Ma końcowy baustuck, wiec nawet wydechu nie muszę dotykać, a pierwsze co chciałem po zakupie e36 zrobić to poszukać jakiegoś eisenmanna końcowego czy coś 😂
  14. atlantic

    E36 323ti

    Boston. Z początku ten kolor mi się nie podobał, ale im dłużej go mam tym bardziej się przekonuje. Naprawdę chciałbym coupé, i jeśli się trafi to kupie, a póki co mam substytut Btw uważam, ze to ostatni moment żeby upolować jeszcze E36 we względnie fajnej kasie. Zobaczcie jak ludzie cenią e30 z oryginalnym r6, imo E36 czy sedan czy coupé ma dużo ładniejsza bryle i środek niż e30 wiec będzie naturalnie droższe.
  15. atlantic

    E36 323ti

    Chciałem się pochwalić autem, które kupiłem totalnie przez przypadek i w kilka dni skradło mi serce 🤗 Zamysł był na przehandlowanie, ale podjąłem decyzje ze zostawiam. dane: 2,5l r6 170koni manual okolo 1250kg masy własnej rwd produkcja limitowana do 15000szt. Od kilku miesięcy próbowałem kupić E36 jako dobra bazę na weekendowego youngtimera. Sedan/coupé. Realia rynku są takie ze r6 z klima w oryginalnym stanie kosztuje aktualnie 15-20tys zł. Compact był dużo tańszy, jest bardziej unikatowy i dużo brzydszy ale to nic 😁. Samochód raczej w tym r
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.