-
Liczba zawartości
416 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
atlantic's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
123
Reputacja
-
Wczoraj wypożyczyłem sobie na kilka dni takiego polifta z dct… jestem zakochany nawet jakość wnętrza jest w pełni akceptowalna. Wszystkie górne części tapicerek są miękkie. To co na dole twarde no ale bez przesady do Fiata to jeszcze trochę brakuje napiszę coś więcej za jakis czas
-
Jeśli już to interesuje mnie tylko PL salon bezwypadkowy polift z dct na fakturę 23%
-
Serio i20n pali 12l? Tam jest silnik 1.6t tak jak w Kia, który teoretycznie powinien palić mniej niż 2.0t Nie żebym się jakoś mocno przejmował spalaniem, wiem że przy korzystaniu z mocy będzie palić, jednak zakładałem, że przy normalnej jeździe w trasie spali 8, a w mieście właśnie 12. Jestem w trakcie ogarniania wynajmu na kilka dni, żeby zobaczyć czy to auto jest w ogóle dla mnie. Jak piszesz, że hyundai nie wypiera się gwarancji to spoko- zastanawiałem się jak to wygląda w praktyce. Problem z tym autem jest taki, ze nowych już nie ma, a używek z dct jak na lekarstwo. Najwyżej sobie poczekam, może trafi się cesja z małym przebiegiem. Ogólnie jeśli i20n jeździ fajnie to jestem spokojny, że i30n bedzie chyba nawet fajniejszy btw da się w hyundaiu wydłużyć gwarancje ponad 5 lat?
-
Hi. Czy ktoś z obecnych tu na forum użytkuje lub miał sposobność obcować z hyundaiem i30n? Chodzi mi po głowie to auto, chciałbym podpytać użytkownika o plusy i minusy w codziennym użytkowaniu no i czy się psuje. Ciekawy jestem ile może wytrzymać taki nowoczesny 2l silnik, który generuje prawie 300 koni. Ogólnie każda opinia osoby, która tym jeździła i ma coś do powiedzenia jest mile widziana
-
Miałem kiedyś identyczną sytuację w Volvo v50 1.6 albo 1.8 benzyna już nie pamiętam dokładnie. Auto kilku próbach olejowych odzyskało ciśnienie i nigdy więcej już nie wróciło.
-
Sprzedałem dziesiątki samochodów Ukraińcom, Gruzinom, nawet ruski się trafił, Mołdawia, Turkmenistan, i pewnie coś o czym nie pamietam Podstawa ważny paszport. Wpisujesz imię i nazwisko, numer paszportu. Adres według jego oświadczenia i tyle. Jak ma kartę pobytu lub nadany pesel to wpisujesz jeszcze pesel i wszystko. Problemów z taka sprzedażą nie ma.
-
W Castoramie są dextery 1200w za 200zl działają kozak e: to chyba jednak w lm było
-
W ubiegłym tyg wróciłem z Włoch seria 5 kombi, 3l diesel 280koni. 3700km. Z tankowań 7,1l. Fajne te benzyny, takie niezbyt oszczędne
-
16900zł, fk muszę częściej tu zaglądać
-
Pokaż tego swojego cukierka, bo chyba ci miłość do modelu przyćmiła realny osąd. Wytykasz silnikom n z e60 pobór oleju jednocześnie zachwalasz m54 które ma taki sam problem z poborem oleju z tym wzrostem cen to tez cię mocno poniosło. Sprzedałem swoje e39 w 2019r za 16tyś, i jest wystawione aktualnie na sprzedaż rownież za 16tyś.
-
Nie wiem czy już coś kupiłeś, ale od prawie miesiąca użytkuje vredstein quatrac, o które pytałeś i mogę powiedzieć, ze sa bardzo przyzwoite. W porównaniu do Kumho zimowe z 2018r, bieżnik 7mm które zachowują się słabo na mokrym, i fatalnie na śniegu. Dębice zimowe z 2017r też pod 7mm na śniegu zachowują się średnio, na mokrym wystarczająco. Zaś te vredsteiny działaj dużo lepiej niż w/w zimówki. Zobaczymy co będzie latem, jak z hałasem po kilku tys. km, czy szybko zaczną znikać itd. Póki co nie zauważyłem żeby były głośne, ale W124 to tez jakiś super cichy samochód w środku nie jest Mocy tez za dużo nie ma, wiec zerwać przyczepność nawet na mokrym jest ciężko. Opona jest mega miękka jak przyjechała do mnie to mogłem ścianki wyginać jakby z papieru były. Nie wiem czy to dobrze czy źle tyle zauważyłem. Kupowałem komplet za 1200zl brutto, cc2 kosztowały 1650zl brutto, a points imperial albo jakiś inny budżet do 900zl, niby różnice nieduże ale jednak są bo od najtańszych do najdroższych prawie x2. Jeśli coś chcesz jeszcze wiedzieć to pytaj.
-
Miałem kilka egzemplarzy E39 najpierw benzynę, potem diesle. Miałem tez e60 i mogę powiedzieć ze stanowczością, ze e60 jest pod każdym możliwym względem lepsze. Z żadnym z tych aut nie miałem dotkliwych problemów. Jeśli miałbym kupić znowu e39 to tylko w wersji klasyk - przedlift, welury, pomarańcze, itd. Zaś e60 535d bym chętnie kupil jako drugie auto dla narzeczonej, dopasione kombi z hakiem, żeby można je było traktować użytkowo najwieksza wada e39 - rdza mimo oryginalnego lakieru/ największa zaleta e60 brak rdzy.
-
Wszystkie te silniki d4 i d5 maja oznaczenie d4204. Diesel 4 cyl biturbo.
-
Te turbiny w dieslach d42 to potrafiły padać przy jeszcze mniejszych przebiegach. Była nawet akcja, raczej już wygasła w większości aut. Warunkiem był urwany wirnik małego turbo + konkretny błąd z komputera. Wtedy na koszt Volvo w goodwill wymieniano małe turbo. Na szczęście benzyna nie ma tego problemu
-
Możliwe, ale i tak wychodzą bzdury. Dragy mierzyło mi best na 5,2s 0-100, apka z androida potrafiła pokazać 4,2- 4,5s.