Jump to content

Ksionc

użytkownik
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Time Online

    1d 12h 9m 34s

About Ksionc

  • Rank
    rds
  • Birthday 08/28/1967

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    Co to ?
  • iMessage
    Nie mam
  • WWW
    http://forum.autokacik.pl
  • Gadu-Gadu
    Co to ?
  • Yahoo
    Nie mam
  • Jabber
    Nie mam
  • Skype
    Nie podam :)

Profile Information

  • Name
    Proboszcz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WK i reszta swiata 50/50
  • Car
    Astra J ST i Astra G Caravan
  • Motorcycle
    Wigry 3

Recent Profile Visitors

1038 profile views
  1. Identyczna sytuacja jest w AJ kombi pod nadkolami z tyłu.
  2. Przyczyna znaleziona. W zeszłym roku była wymieniana szyba, warsztat poszedł po całości.... https://zapodaj.net/fe35ad95d539c.jpg.html Muszę kupić drugą antenę.
  3. Tak nic nie widać, być może jest pod podsufitką, która delikatnie też przysłania szybę. Później zajrzę pod podsufitkę.
  4. Witam Szanowne Towarzystwo Będąc w Finlandii zakupiłem auto jak w temacie. W aucie zamontowany jest piecyk Webasto Top Evo. Sterowanie tylko za pomocą pilota, model T100 HTM, który teoretycznie ma zasięg do 1km. Ogólnie wszystko działa, jednak pilot czasami ma problem z zasięgiem, nawet z odległości 50 metrów. Czy ktoś wie gdzie znajduje się antena od Webasto w tym modelu Astry ? Być może problem leży po stronie anteny..... Zestaw taki jak na foto (jest zawarty w VINie) https://zapodaj.net/fffe2e8c95c29.jpg https://zapodaj.net/1ec6ba73fff60.jpg https://zapodaj.net/de3670b47b3d8.jpg
  5. Odświeżam temat. Uszkodzony okazał się sterownik silnika. Po wymianie sterownika wszystko jest ok. Zasilanie na wtyczce elektrozaworu było, jednak jest zbyt małe natężenie do tego aby zadziałał elektrozawór. Nawet podłączając kontrolkę na sprawnym sterowniku, świeci bardzo jasno, natomiast na uszkodzonym też świeci, jednak zdecydowanie słabiej. Kupiłem komplet: sterownik, pętla immo i dwie pestki do kluczy.
  6. To wszystko bede sprawdzal za 6-8 miesiecy, gdy ponownie bede w Polsce.
  7. Wiec tak: - EGR wyczyszczony (nie byl bardzo brudny) - kolektor dolotowy jest czarny wewnatrz, ale bez wiekszych skupisk sadzy - elektrozawor sterujacy EGR zmieniony - przeplywomierz zmieniony - czujnik, ktory jest w kolektorze tez zmieniony - wszystkie wezyki od pompy VAC sa nowe Blad EGR jest nadal i pokazuje niezmiennie 10.2% otwarcia Czyzby sterownik silnika....? Do otwarcia zaworu EGR za pomoca narzedzia trzeba uzyc dosyc duzej sily, nie wiem czy tak powinno byc.
  8. Tylko jak jest odczytywane polozenie zaworu EGR ? Jest pneumatyczny.
  9. Czy ktos wie co to jest za blad ? czego dotyczy ? P0409 - <Nieznany kod błędu> (02) - Obecny Z gory dzieki za pomoc
  10. Jesli bez tlumika to halasuje, z tlumikiem po rozgrzaniu halas nie jest duzy.
  11. Mozna, caly czas tak uzywam w trasie na parkingach.
  12. Super, dzieki Koledzy za pomoc . Czesc zamowiona
  13. Wiem, ze niektorzy maja dostep do takich rzeczy, a ja potrzebuje nr czesci. Konkretnie potrzebuje nr węzyka, ktorym splywa olej z pompy vacu do misy olejowej. Moze gdzies da sie to kupic przez internet ? Jesli tak to prosze o link
  14. Witam i pytam Zafira C 2.0 CDTI 194 KM . Czy w tym modelu wystepowalo fabryczne ogrzewanie postojowe ? Jesli tak to jakiej firmy i jaki model ? Chce koniecznie to dolozyc, a z tego co widze na w oferowanych autach na Allegro, ogrzewanie postojowe w Zafirze C wystepowalo. Ktos cos wie ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.