Jump to content

patgaw

użytkownik
  • Content Count

    662
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

111 Dobry aparat

About patgaw

  • Rank
    wyciszony kierowca

Profile Information

  • Car
    Fabia 1 1.4 16v LPG

Recent Profile Visitors

1238 profile views
  1. No ze zwarcie to wiem. Tylko pytam czy ja moglem przyspieszyc to? Aku mial jakos ponad 3 lata odpalal ladnie po np 2 tyg postoju w lato (bez odpinania) i nagle papa
  2. A jakie sa przyczyny ze jedna cela pada w aku? Czy za niskie napiecie moze byc powodem?
  3. Na przekreconym kluczyku u mnie spada jakies 0.5V mierzone z aku
  4. Prosze przecztac ze zrozumieniem a nie haha. Volf jakos zrozumial
  5. Jest nowy firmy krzak. Powinien byc naladowany, bo odlaczony zostal od razu po jezdzie. To mowicie ze jak jest -20 to nic mu nie grozi i np za miesiac zostanie podpiety to odpali?
  6. Ile odlaczony akumulator moze stac przy takich temperaturach jak teraz w aucie na zewnatrz?
  7. Uwielbiam taki opis auta gdy ktos prosi o porade. To chyba tradycja tutejszego forum 🤣
  8. Zamiast klimy wlacz ogrzewanie. Porzadnie nagrzej, wywietrz i powtorz w razie potrzeby.
  9. Mysle ze w obecnych czasach tafla nm nie grozi przynajmniej tym co w miescie mieszkaja. Czyli mowisz ze dziala? Lepiej niz taki odmrazacz z marketu?
  10. https://dobrewiadomosci.net.pl/28108-prosty-sposob-na-pozbycie-sie-lodu-z-szyb-bez-zadnego-skrobania/ Ktos testowal izopropanol z woda?
  11. Tak sie sklada ze kupilem w biedronce i faktycznie ladnie pachnie. W internecie jest post sprzed 6 lat ze zostawia tluste plamy. Mam nadzieje ze nieakualne juz.
  12. Jezeli nie wymieniasz samemu tylko u mechanika to lepiej drozej zaplacic i niech on kupuje. Jak padnie to bedzie jego problem. Jak ty kupisz i padnie to placisz drugi raz za wymiane.
  13. Co wy macie z tym zapachem jak baby 😄 facet powinien lubic zapach alkoholu a jak nie to przynajmniej nie plakac. Po pierwsze to tylko 10 sek a po drugie wlaczcie sobie obieg wewnetrzny to nie poczujecie wcale.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.