Skocz do zawartości

PaXon

użytkownik
  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PaXon

  • Urodziny 27.09.1997

Profile Information

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Jawiszowice
  • Samochód
    Fiat Seicento 1.2 16v Bosch

Ostatnie wizyty

767 wyświetleń profilu

PaXon's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. moje sprzęgło ma tendencje do uślizgnuiecia na 2 biegu jak zlapie przyczepność kola to chwile czuc ze sprzęgło ślizga
  2. Witam Czy to kolo zamachowe z linka poniżej będzie pasować do silnika 1.2 16v 82 (188 A5.000). Chce je zamontować bo chyba jest to wersia z 200mm sprzęgłem a nie 190mm jak w 1.2. Teraz jeżdżę na zamachu z 1.1 i sprzęgle luk ale juz sie kończy przejechałem około 15-20km za 3 lata. https://allegro.pl/oferta/kolo-zamachowe-lancia-ypsilon-1-4-2005r-46470371-6017793047 Czy lepiej zalozyc normalnie od 1.2 ale tarcze spiek?
  3. W 1.4 jest wieksza niz w 1.2 a w 1.8 2.0Ts jest jeszcze większa. Z 2.0 mogla by byc za duza do 1.2 ale z 1.4 juz moze szybciej tylko czy to bedzie chodzic Próbowałeś kiedyś zaadoptować? Wystarczyło by flansze do połączenia zrobić. Tylko jak wtedy będzie sie miala dawka paliwa do powietrza?
  4. Witam Znalazłem ostatnio przypadkiem ze przepustnica z Alfy 145 1.4 16v (obraz.1) jest bardzo podobna do oryginalnej 1.2 16v 80km (obraz.3) i troche mnie to zaciekawiło bo silniczek krokowy jest taki sam a przepustnica na oko wydaje sie większa tylko czy rozstaw śrub będzie taki sam. Moze ktos juz ogarniał ten temat, mnie to ciekawi bo silnik może będzie lepiej oddychał a może cos zyska na mocy :)
  5. Sprawdziłem dzis ten czyjnik temp. wykręciłem go i sprawdziłem czy działa (działa poprawnie oporność sie zmienia gdy go podgrzewam) okazało sie ze ktos kto demontował wiazke zniszczył zabezpieczenie na wtyczce prze wypadnięciem i czujnik raz działał a raz nie . Podpiolem go i bład zniknął i w koncu zaczoł pokazywać normalnie temp. silnika. (lecz tylko na odpalonym silniku czujnik pokazuje w kompie temp normalnie. na zapłonie pokazuje -30,4) Po ten całej operacji podpoiłem go pod kompa i zacząłem sie bawic z krokowcem. Po podpięciu czujnika temp. silnik przestał wchodzic na 3 tys obrotow na biegu jałowym lecz zaczęły mu falować obroty 1-2 tys.
  6. AHA czujnik jest wpięty a dalej pokazuje bład -30 stopni. chyba cos sie zepsuło
  7. Chodzi mi dokładnie o to czy jak kupie ten adapter i czujnik do niego czy to będzie pasowało. A gdzie szukać wtyczki lub kabli do czujnika bo w kompie pokazuje -30 stopni Bład krytyczny czujnika temp. i tylko taki bład jest a raczej czujnik musi byc
  8. Dzis sie byłem kawałek przejechać (bez przykręconego korkowca bo dalej sobie z tym poradzić nie moge (cały czas 3 tys obrotów jak krokowiec wpięty)) i auto nawet spoko chodzi tylko musze jeszcze ogarnąć czujnik temp. bo mam bład w kompie i nw czy to nie bedzie miało wpływu na chłodzenie, teraz mam zamontowana chłodnice od MPI a tam nie ma wkręcanego czujnika temp. (tak jak w spi) i mam takie pytanie czy to bedzie pasowało jak kupie taka przejściówkę na weza razem z czujnikiem i podłącze pod kompa bo cały czas wywala bład krytyczny. http://allegro.pl/adapter-czujnika-temperatury-wody-30mm-38mm-jbp-i6008747373.html
  9. wyciąłem sobie obudowę pod ten komputer i przyspawam ja do mocowania ABS (masa przez nia przechodzi normalnie) Nw czy tak moze byc wiec prosze o jakies opinie. Elektryk co to podpinał mowił ze musisz sobie wymyślić jakies sztywne mocowanie zeby komputer nie miał wibracji i nie latał po komorze silnika
  10. czy komp moze byc w tym miejscu zamocowany (przyspawany)? bo bardzo krotki kabel jest, a na zdj widac ze mase przewodzi prze obudowe pompy ABS
  11. Chwile temu odpaliłem auto bez przykręconego krokowca do przepustnicy (wtyczka wpieta) podkręciłem go troche na lince zeby silnik trzymał normalne obroty okolo 1tys. Auto chwile pochodziło, troche sie zagrzało i przykręciłem krokowca na odpalonym silniku po czym zaczoł chodzic normalnie troche mu falowały obroty (1-1.5 tys obrotow) ale silnik pracował normalnie. Zgasiłem go i odpaliłem jeszcze raz (nie dotykając niczego) po czym znow wszedł na 3.5 tys obrotów i falował (3-3.7). Wcześniej juz tak robiłem i od razu po przyłożeniu krokowca do przepustnicy wskakiwał na obroty. Mi sie wydaje ze to na 100% wina krokowca. Co o ty sadzicie?
  12. nw czy dobrze znalazłem ale to chyba te? jak cos to na elektryce sie słabo znam evap chyba nie jest potrzebny a to ze ma bład na kompie to chyba nie ma znaczenia, trzeba tylko zaslepic otwory tam gdzie miał byc wpiety evap?
  13. EVAP pasuje do kolektora lecz nie moge znalezc wtyczki? Nw czy elektryk jak podłączał kompa nie zlikwidował jej? Gdzie jej szukac bo w lewym nadkolu jest tylko kabel od kierunku.
  14. przed montazem oglądałem i czyściłem kolektor i nie widziałem zeby był jakis otwor na podciśnienie (jedynie za przepustnica od dołu jest do serwa ale jest wpiete) Na zdj zaznaczone na czerwono podciśnienia i wszystkie zaślepione. Teraz zaslepiłem jeden przewod od EVAP i obroty cały czas trzyma 3tys.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.