PaXon
użytkownik-
Liczba zawartości
93 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O PaXon
- Urodziny 27.09.1997
Profile Information
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Jawiszowice
-
Samochód
Fiat Seicento 1.2 16v Bosch
Ostatnie wizyty
767 wyświetleń profilu
PaXon's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
moje sprzęgło ma tendencje do uślizgnuiecia na 2 biegu jak zlapie przyczepność kola to chwile czuc ze sprzęgło ślizga
-
Witam Czy to kolo zamachowe z linka poniżej będzie pasować do silnika 1.2 16v 82 (188 A5.000). Chce je zamontować bo chyba jest to wersia z 200mm sprzęgłem a nie 190mm jak w 1.2. Teraz jeżdżę na zamachu z 1.1 i sprzęgle luk ale juz sie kończy przejechałem około 15-20km za 3 lata. https://allegro.pl/oferta/kolo-zamachowe-lancia-ypsilon-1-4-2005r-46470371-6017793047 Czy lepiej zalozyc normalnie od 1.2 ale tarcze spiek?
-
Adaptacja wiekszej przepustnicy do 1.2 16v 80 Bosch Motronic
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
W 1.4 jest wieksza niz w 1.2 a w 1.8 2.0Ts jest jeszcze większa. Z 2.0 mogla by byc za duza do 1.2 ale z 1.4 juz moze szybciej tylko czy to bedzie chodzic Próbowałeś kiedyś zaadoptować? Wystarczyło by flansze do połączenia zrobić. Tylko jak wtedy będzie sie miala dawka paliwa do powietrza? -
Witam Znalazłem ostatnio przypadkiem ze przepustnica z Alfy 145 1.4 16v (obraz.1) jest bardzo podobna do oryginalnej 1.2 16v 80km (obraz.3) i troche mnie to zaciekawiło bo silniczek krokowy jest taki sam a przepustnica na oko wydaje sie większa tylko czy rozstaw śrub będzie taki sam. Moze ktos juz ogarniał ten temat, mnie to ciekawi bo silnik może będzie lepiej oddychał a może cos zyska na mocy :)
-
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
Sprawdziłem dzis ten czyjnik temp. wykręciłem go i sprawdziłem czy działa (działa poprawnie oporność sie zmienia gdy go podgrzewam) okazało sie ze ktos kto demontował wiazke zniszczył zabezpieczenie na wtyczce prze wypadnięciem i czujnik raz działał a raz nie . Podpiolem go i bład zniknął i w koncu zaczoł pokazywać normalnie temp. silnika. (lecz tylko na odpalonym silniku czujnik pokazuje w kompie temp normalnie. na zapłonie pokazuje -30,4) Po ten całej operacji podpoiłem go pod kompa i zacząłem sie bawic z krokowcem. Po podpięciu czujnika temp. silnik przestał wchodzic na 3 tys obrotow na biegu jałowym lecz zaczęły mu falować obroty 1-2 tys. -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
jak zwarty nie rozumiem? A jak go sprawdzic? -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
AHA czujnik jest wpięty a dalej pokazuje bład -30 stopni. chyba cos sie zepsuło -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
Chodzi mi dokładnie o to czy jak kupie ten adapter i czujnik do niego czy to będzie pasowało. A gdzie szukać wtyczki lub kabli do czujnika bo w kompie pokazuje -30 stopni Bład krytyczny czujnika temp. i tylko taki bład jest a raczej czujnik musi byc -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
Dzis sie byłem kawałek przejechać (bez przykręconego korkowca bo dalej sobie z tym poradzić nie moge (cały czas 3 tys obrotów jak krokowiec wpięty)) i auto nawet spoko chodzi tylko musze jeszcze ogarnąć czujnik temp. bo mam bład w kompie i nw czy to nie bedzie miało wpływu na chłodzenie, teraz mam zamontowana chłodnice od MPI a tam nie ma wkręcanego czujnika temp. (tak jak w spi) i mam takie pytanie czy to bedzie pasowało jak kupie taka przejściówkę na weza razem z czujnikiem i podłącze pod kompa bo cały czas wywala bład krytyczny. http://allegro.pl/adapter-czujnika-temperatury-wody-30mm-38mm-jbp-i6008747373.html -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
wyciąłem sobie obudowę pod ten komputer i przyspawam ja do mocowania ABS (masa przez nia przechodzi normalnie) Nw czy tak moze byc wiec prosze o jakies opinie. Elektryk co to podpinał mowił ze musisz sobie wymyślić jakies sztywne mocowanie zeby komputer nie miał wibracji i nie latał po komorze silnika -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
czy komp moze byc w tym miejscu zamocowany (przyspawany)? bo bardzo krotki kabel jest, a na zdj widac ze mase przewodzi prze obudowe pompy ABS -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
Chwile temu odpaliłem auto bez przykręconego krokowca do przepustnicy (wtyczka wpieta) podkręciłem go troche na lince zeby silnik trzymał normalne obroty okolo 1tys. Auto chwile pochodziło, troche sie zagrzało i przykręciłem krokowca na odpalonym silniku po czym zaczoł chodzic normalnie troche mu falowały obroty (1-1.5 tys obrotow) ale silnik pracował normalnie. Zgasiłem go i odpaliłem jeszcze raz (nie dotykając niczego) po czym znow wszedł na 3.5 tys obrotów i falował (3-3.7). Wcześniej juz tak robiłem i od razu po przyłożeniu krokowca do przepustnicy wskakiwał na obroty. Mi sie wydaje ze to na 100% wina krokowca. Co o ty sadzicie? -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
nw czy dobrze znalazłem ale to chyba te? jak cos to na elektryce sie słabo znam evap chyba nie jest potrzebny a to ze ma bład na kompie to chyba nie ma znaczenia, trzeba tylko zaslepic otwory tam gdzie miał byc wpiety evap? -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
EVAP pasuje do kolektora lecz nie moge znalezc wtyczki? Nw czy elektryk jak podłączał kompa nie zlikwidował jej? Gdzie jej szukac bo w lewym nadkolu jest tylko kabel od kierunku. -
Swap SC 1.1 SPI > 1.2 16v Bravo 182B2000 (komputer Bosch Motronic)
PaXon odpowiedział PaXon na temat - Centomania
przed montazem oglądałem i czyściłem kolektor i nie widziałem zeby był jakis otwor na podciśnienie (jedynie za przepustnica od dołu jest do serwa ale jest wpiete) Na zdj zaznaczone na czerwono podciśnienia i wszystkie zaślepione. Teraz zaslepiłem jeden przewod od EVAP i obroty cały czas trzyma 3tys.