Jump to content

PaXon

użytkownik
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    17m 58s

About PaXon

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 09/27/1997

Profile Information

  • Name
    Adrian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Jawiszowice
  • Car
    Fiat Seicento 1.2 16v Bosch

Recent Profile Visitors

344 profile views
  1. moje sprzęgło ma tendencje do uślizgnuiecia na 2 biegu jak zlapie przyczepność kola to chwile czuc ze sprzęgło ślizga
  2. Witam Czy to kolo zamachowe z linka poniżej będzie pasować do silnika 1.2 16v 82 (188 A5.000). Chce je zamontować bo chyba jest to wersia z 200mm sprzęgłem a nie 190mm jak w 1.2. Teraz jeżdżę na zamachu z 1.1 i sprzęgle luk ale juz sie kończy przejechałem około 15-20km za 3 lata. https://allegro.pl/oferta/kolo-zamachowe-lancia-ypsilon-1-4-2005r-46470371-6017793047 Czy lepiej zalozyc normalnie od 1.2 ale tarcze spiek?
  3. W 1.4 jest wieksza niz w 1.2 a w 1.8 2.0Ts jest jeszcze większa. Z 2.0 mogla by byc za duza do 1.2 ale z 1.4 juz moze szybciej tylko czy to bedzie chodzic 😑 Próbowałeś kiedyś zaadoptować? Wystarczyło by flansze do połączenia zrobić. Tylko jak wtedy będzie sie miala dawka paliwa do powietrza?
  4. Witam Znalazłem ostatnio przypadkiem ze przepustnica z Alfy 145 1.4 16v (obraz.1) jest bardzo podobna do oryginalnej 1.2 16v 80km (obraz.3) i troche mnie to zaciekawiło bo silniczek krokowy jest taki sam a przepustnica na oko wydaje sie większa tylko czy rozstaw śrub będzie taki sam. Moze ktos juz ogarniał ten temat, mnie to ciekawi bo silnik może będzie lepiej oddychał a może cos zyska na mocy :)
  5. Szukam w Google ale nie moge znaleźć. Szukam wymiaru śrub do kolektora wydechowego 1.2 16v 80km (nowy typ głowicy) Zależy mi na wymiarach gwintu i długości org. śrub. Mozę tez ktoś będzie wiedział ile śruby trzeba wkręcić do głowicy. Do kolektora ssacego miałem chyba M7 25 lub 30mm.
  6. Mam problem z montażem rozporki od GORNY-SPORT. Jest to rozporka dedykowana do seicento. Problem polega w tym jak ja zamontować żeby kielichy sie zeszły bliżej (jedni pisza ze na podnośniku a jedni ze auto stoi na kołach) Na zdj widać ile mi brakuje. Auto miała mala stłuczkę z przodu ale byl do wymiany tylko pas przedni. Auto nie dostało w kolo.
  7. Po wymianie licznika na MPI (wcześniej byl SPI na impulsator nie na linke) pojawiła mi sie kontrolka od AIRBAGA przez jakis czas to olewałem lecz po czasie zauważeniu ze poduszka pasażera jest wyłączona (pod nagami pasażera jest włącznik w razie jazdy z dzieckiem mozna ja wyłączyć) po jest włączeniu podłączyłem pod FES i po usunięciu błędy on sie nadal pojawia i ze jest przerwa w obwodzie a nic przy poduszkach nie było robione. Chyba ze jest taka możliwość ze jest pusta i od strony pasażera nie ma juz poduszki pasażera nie ma juz poduszki tylko jest zaślepka.
  8. PaXon

    Problem z ABS

    Witam. Mam problem z ABS wydaje mi sie ze działa lecz po podłączeniu do FES pokazuje mi Kontrolkę awarii. W programie zacząłem testować silnik pompy i zrobiłem test statyczny ale pompa sie nie odzywa a pisze ze przez okolo 1 sekundę powinna sie odezwać i wtedy oznacza to ze test przebiegł pomyślnie (robiłem to na odpalonym silniku i na zgaszonym). W parametrach pokazuje ze silnik pompy nie jest aktywny, nw o co moze mu chodzić ale wydaje mi sie ze ABS chyba działa ale nw jak będzie gdy ten bład zniknie i czy wtedy bedzie jakas różnica w jego działaniu. Dodam jeszcze ze ma wsadzony silnik 1.2 16v i na zdj widać jak jest zamontowana pompa. Wypowiedzcie sie na ten temat jezeli cos jest nie tak lub cos wam na tych zdj nie pasuje.
  9. ale w punto jest inne mocowanie przy pedale hamulca niz w seicento
  10. Czy serwo z bravo 1.4 12v będzie pasowało do seicento ? Czy serwo w bravo jest lepsze niz w seicento? Link do aukcji i zdj. (http://allegro.pl/brava-bravo-serwo-pompa-hamulcowa-1-4-12v-95-01r-i6797778469.html)
  11. Cześć. Mam seja z silnikiem 1.2 16v 80km na kompie bosch (188 A5.000) , jest to auto cywilne gdzie codziennie nim jeżdżę. Za niedługo bede wyciągał silnik wymieniał rozrząd, uszczelniał go i wymieniał sprzęgło. Wiecie może ile stoczyć to kolo zeby auto troche lepiej sie zbierało bo nie chce robic z niego rajdówki tylko poruszać sie nim na co dzień wiec chce zeby to bylo zrobione z głowa a nie byle jak. Zdaje sobie sprawę z tego ze auto tez będzie troszkę więcej paliło ale dla mnie to najmniejszy problem Napiszcie tez ile w swoich silnikach macie stoczone i cos jeszcze trzeba dodatkowo zrobić zeby to działało poprawnie.
  12. Gdziem można dostać taka podkładkę? Czy robiłeś na zamówienie?
  13. Szukałem w necie flanszy ale nie moge znalezc a w 1.4 i 1.2 bravo byly kolektory razem z katalizatorem. Dzieki za link do flanszy
  14. Robiłem sam swapa i wiem ze lepiej zeszlifować dosłownie kilka milimetrów łapę i mieć spokuj a nie podkładki podkładać.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.