-
Liczba zawartości
280 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Imię
MACIEJ
-
Lokalizacja
LEGIONOWO
-
Samochód
FORD CONNECT
-
Motocykl
TMZ TULA 200
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
MACIEJU's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
185
Reputacja
-
W zasadzie wszystko jest do zrobienia. Osobiscie chodził mi po głowie silnik od Hondy, taki ok. 300ccm. Tuła z czterosuwem byłaby ,,poważniejsza,, Musiałem odpuscić pomysł ze względu na zarejestrowanie motocykla. Na dzień dzisiejszy zadał bym sobie pytanie, czy przy takim silniku rama by się nie rozsypała. Jeżeli chodzi o częsci , to silnik rozebrany, pęknięty cylinder,ale skrzynia chyba kompletna. Dawno nie zaglądałem w szpargały-poprzedni rok był prawie nie jeżdżony. Wracam ok.20 stycznia, przejrzę i puszczę Ci fotki.
-
Sporo jeszcze z niego zostało-aktualne.
-
Cinek, wiem że masz sentyment do radzieckiego sprzętu. Kiedys firmowałes sie jako RUSIAN RIDER ? Spoko, jestem Tobą Sorki, miało być Z TOBĄ ! I jeszcze
-
Proponuję najpierw odswierzyć ,,papiery,, potem jakąs długą solówka, przypomnieć sobie zachodzenie, wyczucie gabarytu. Pojeżdzić, wyczuć ciężka furkę, troszkę czasu i w trasę. Powodzenia i szerokosci . Nie swięci garnki lepią.
-
Już nie .
-
Z częsciami ciężka sprawa. Mam jeden silnik z uszkodzonym cylindrem, jak by cos to mogę poratować. Daj zdjęcia swojej Mrówki.
-
Szukaj raczej z papierami bo Tula na żółtych wygląda trochę groteskowo. Rzeczoznawca- zależy na jakiego trafisz, najlepiej jakis z polecenia, przegląd- sprzęt sprawny technicznie przejdzie, badanie na zabytku bezterminowe. Jeżeli chodzi o białą kartę to Ci użyczę, zaoszczędzisz czas i pieniądze. Jakby co to pisz na priv.
-
Cóż, pozostaje profesjonalna pakernia.
-
Zamocowanie to najmniejszy problem. Pytanie , czy wytrzyma pod Twoim ciężarem ? Oby przy gimnastyce nie spadło Ci pół sufitu na głowę. Sugerował bym raczej drążek mocowany do sciany.
-
W czym mogę pomóc, kolego ?
-
Przemysl to jeszcze raz. Osobiscie polecam zakup Tuły, stan rzecz jasna, agonalny i oczywiscie bez papierów. Dostęp do częsci znikoma i problem z rejestracją. Wkład finansowy, jak sam wiesz, przekroczy wartosć pojazdu. Na zlotach choć jeden z niewielu, ale nagród żadnych. Mam nadzieję, że w małym stopniu ale pomogłem
-
Podkładka z gumy o grubosci ok. 2-3 mm i szerokosci ok. 5-7mm ( grzebałem przy tym ze trzy lata temu) znajduje się pomiędzy deklem a obudową tłumika, pod srubką mocującą zwyczajna podkładka sprężynująca. Czy to oryginalne rozwiązanie tego nie wiem, gdyż mój sprzęcik też przebył daleką drogę. Guma ma za zadanie uszczelnienie układu przed np.wodą oraz ,,zmuszenie,, spalin do wydobywania się przez otwór do tego przeznaczony. Pamiętać należy, że to motocykl przeznaczony do pracy w spartańskich warunkach i pewne rozwiązania techniczne mogą wydawać się trochę dziwne. Np. wylot spalin odbywa się pod kątem prostym do podłoża pod motocyklem, a nie z poziomej rury wydechowej jak w większosci . Ale jak silnik zgasnie w głębszej kałuży tłumik nie zassie wody i odpalasz bez problemu. Na początku miałem wiele dylematów, chociażby te dwa zbiorniki paliwa ? Ale z czasem...
-
Swieca o ciepłocie 6 . o krótkim gwincie. Zastosowałem NGK 3922 BR6HS. Podobno oryginał nosi symbol A17B/W/W ( cokolwiek to znaczy). Gosć z Kielc mówił, że wsadził swiece z długim gwintem i zwiększyła mu się moc-ja tego nie próbowałem. W tłumiku brakuje kapsla ( gruba blacha o srednicy troszkę większej niż sam tłumik z otworem po srodku do przykrecenia, podkładka z gumy i to powinno załatwić sprawę). Czym jest wypełniony(?). Facet z Warszawy miał do sprzedania motocykl o małym przebiegu z oryginalnymi częsciami ( jeszcze na dwóch akumulatorach 6v) , ale nie pozwolił nic dotykać, choć prosiłem . Kopcenie-trochę musi jak to dwusuw. Stosuję olej Castrol albo Motul ( 100ml na 5l paliwa) instrukcja podaje 33:1, ale należy pamiętać że wówczs były inne oleje i paliwo. Twój sprzęcior fajnie się prezentuje.