Skocz do zawartości

KamilWu

użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KamilWu

  • Urodziny 10.03.1984

Profile Information

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Starokrzepice
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Kobiety, troszkę sportu (siatkówka, jazda rowerem)...
  • Samochód
    Fiat SC Abarth i VW Passat ;-)
  • Motocykl
    Dla mądrych ludzi :D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

KamilWu's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

5

Reputacja

  1. Pora na lekką aktualizację stanu faktycznego seja W maju na części poszedł jeden z projektów, który - mówiąc całkiem szczerze - skłonił mnie w ogóle do zabawy z sejem. A z racji chęci zmiany felg i opon oraz okazyjnej ceny, żal było nie skorzystać Mimo pierwszych obaw, nie jeździ się źle na takim naciągu, a i auto zyskuje na prezencji Od Marcina "odziedziczyłem" też dymione kierunki, w międzyczasie pojawił się też napis na szybie. Tak, wiem - koza, ale i nad tym pracujemy
  2. Pro Kit polecam, prawie dwa lata śmigam i polecam
  3. A macie jakieś zdjęcia poglądowe jak wygląda 14" w takim rozmiarze? Bo trochę mnie zastanawia jak 5,5 cala się będzie komponować z takim "laczkiem".
  4. Lekki odkop tematu. Moje Pirelli P6000 175/50 R14 z racji wieku kwalifikują się już do wymiany. Czy jest coś godnego polecenia? Bo ten rozmiar jest już praktycznie nie do namierzenia, więc myślałem o czymś szerszym w granicach rozsądku, a szczególnie że 1.4 robi swoje Z góry dzięki za każdą pomoc.
  5. Polecam chłopaków z ręką na sercu. Wszystko zrobione elegancko, byłem na bieżąco informowany o postępach prac, pełen profesjonalizm. Jeżeli coś mi się jeszcze wykluje w głowie, to wiem że będę to robił w TRS.
  6. Tak w luźnym przeliczeniu ta kwota to swap i parę pierdół. Tyle, że swapa robiłem raz i raz musiałem tyle wyłożyć, a nie co roku, jakbyś się zdecydował.
  7. Minusem jest czarny lakier - ciężko utrzymać go czystego. Ale na letnich po gruntownym czyszczeniu jest na czym zawiesić oko :)
  8. Witam wszystkich zainteresowanych Słowem wstępu - jako zagorzały fan niemieckiej motoryzacji w życiu nie spodziewałbym się, ile przyjemności da mi wyprzedzanie pseudo rajdowców w swoich rydwanach Seicento Sporting rocznik 2001 zostało zakupione przeze mnie i brata we wrześniu 2017 roku i następnie lekko doinwestowane. Autko zakupione z przeznaczeniem na daily, dlatego na pokładzie podstawą była klima i ABS, żeby było bardziej wypasione, niż poprzednik Egzemplarz w dniu zakupy wyposażony był ponadto w nacinane i nawiercane tarcze, które do chwili obecnej sprawdzają się wyśmienicie. Szyby przyciemnione przez poprzedniego właściciela, póki co bez problemów. Wykonane zostały naprawy bieżące takie jak korektor siły hamowania, nieszczelność klimy, naprawa uchylnych szyb i parę innych drobnych spraw, których już nie pamiętam. Z szeroko pojętych modyfikacji: - sprężyny progresywne od Eibacha - utwardzające sie przy agresywnej jeździe, nie męczące przy zwykłej, - siłowniki maski. - nakładki pedałów + podstopnica, ramka skrzyni i nakładka ręcznego wewnątrz, - głośniki Boschmann + radio JVC z mojego poprzedniego wehikułu - Golfa III W takim setupie śmigałem ponad rok by z początkiem 2019 wymienić silnik na 1.4 16v, zakupiony od proshotter. Dzięki obecności na forum oraz niewielkiej odległości do Częstochowy wybór był oczywisty. W domu i tak nie miałem warunków na taką operację, poza tym mechaniką nie zajmuję się od dawna i nie chciałem czegoś spieprzyć. Motor rozebrany i złożony na nowo w TRS Racing. Wydech zbudowany od podstaw w TRS, jedynie końcówka to robota kolegi z pracy. Ekipa po małych przygodach z klimą zwróciła mój mały pocisk i póki co jestem mega zadowolony z podjętej decyzji. Licznik zamyka, więc jestem very happy Plany są, ale chwilowo chce się nacieszyć stanem obecnym Pozdrawiam i zapraszam do oceny/komentowania. Kamil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.