Jump to content

mrozik1295

użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About mrozik1295

  • Rank
    nauka jazdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jezeli to cos pomoze to wlasnie sprawdziłem kompresję. Wskazowka mi prawie chciala oko wy nic wiec to odpada. Już rece opadaja
  2. Z zaobserwowanych dzisiaj rzeczy zauważyłem ze iskra jest jakoś tak na moje oko slaba. Taka cieniutka mało wyrazna. Niezależnie czy to prosto z cewki czy z poszczególnych kabli. Iskra jest na wszystkich kablach. Jest sens inwestowac 90 zł w nowa cewka czy to może być wina czegos innego ? Masa do cewki jest doprowadzona dodatkowa.
  3. Ok jak uda mi się wrócić z pracy o normalnej godzinie to sprawdze. Chyba ze znowu mnie zasypie :D Rozumiem ze ten czujnik rowniez znajduje sie w aparacie zaplonowym? Jedyne 2 przewody jakie pamiętam ze wychodzily z okolicy to z kostki z radiatorem wiec zakładam ze mówimy wlasnie o tym komputerku ?
  4. Moze inaczej. Przyjmijmy ze auto normalnie jezdzilo a z czasem zaczął coraz to gorzej odpalac na zimnym aż w koncu przestał
  5. Nabyłem go 2 dni temu. W dnku zakupu wrocil na holu ale zaraz po wyjezdzie z posesji złapał i pojechał sam. Na chwile obecna stoi w miejscu i nie pali
  6. Pytanie za milion. Kolo kola pasowego oprócz czujnika oleju tak mniemam bo jest koło filtra 😅 nie ma nic innego do czego miały by przychodzić przewody. Zapłon ze tak powiem klasyczny cewka >rozdzielacz>świece. Jak to jest sterowane ? Jak podłączyłem świece bezpośrednio pod cewke to iskra przeskakiwala czyli coś ten sygnał musi przerywać.. Prościej będzie chyba wydrzeć ten silnik i wstawić inny 😅😅
  7. Tak rozrusznik kreci. Bez problemu jechał i na LPG i na pb. Iskra jest. Nie mam już pomysłu. Nawet na plaku nie wystartował
  8. Pompka jest mechaniczna Z tego co wiedzę (jak w maluchu) iskry jeszcze nie sprawdzałem z tego względu ze wczoraj juz bylo późno. Ciagniety na holu złapał i dojechał już o wlasnych silach
  9. Witam. Wczoraj drogą kupna nabyłem uniaka z silnikiem 1.0 na gazniku z LPG. Problemem jest to ze na zimnym silniku nie ma szans go odpalić. Dopiero załapał podczas holowania i po tym pojechał juz o wlasnych siłach. Po wysgygnieciu silnika problem powrocil. Na chwile obecna zmienilem akumulator doprowadzilem dodatkowa mase do cewki oraz Posprawdzalem polaczenia przewodow jednak bez skutku. Jakies sugestie ? Z góry dzieki za pomoc
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.