Jump to content

Guzon87

użytkownik
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 6h 18m 47s

About Guzon87

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 01/06/1987

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Lokalizacja
    Chojnice
  • Zainteresowania
    TIRY
  • Car
    Seicento 1.1 MPI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podgięcie przewodów - tych m-dzy grodzią a korektorem. Jest blisko, ale wejdzie i nie koliduje. Nawet w CC ktoś tu foty wklejał.
  2. Klima w 16v już się mieści 😋 kilka aut tutaj jest. Na temat ożenku 1.2 i 1.4 8v najwięcej chyba drążył @barkor. Z tego co ja wyczytałem - tylko z turbo, bo odpręża się bardzo mocno.
  3. Wg mnie nawet lepiej. Różnią się tylko elektroniką oraz tym, że ten który pokazałem jest "zakuty". 😁 Strzelam, że przełożysz słupek pod swoje kolektory i komputer i będzie dalej 120
  4. 🤔 Może tutaj? Od centomaniaka
  5. Nie jest jak w przypadku CC? Wystarczyło przepiąć przewód sygnałowy z kontrolki na zegar...
  6. W Spi tak - odpinasz przewód od kontrolki przegrzania i wspinasz jako sygnał dla wskaźnika. W MPi już trzeba montować wszystko osobno, gdyż ori czujnik nie pokaże wskazania, a dodatkowo jest potrzebny komputerowi do włączania wentylatora 👍
  7. Trzeba było powiększyć układ chłodzenia - ogrzewanie i nawiew na full 👌 dużo daje. Samo chłodzenie w 1.1 też zbyt wydajne nie jest - w sensie kanały w bloku/głowicy. Korek doprawił to wszystko...
  8. Kurka i tak świetnie mi temat naswietliłeś! 👍 Dalej już sobie poradzę. A tak hipotetyczne pytanie mam, które dziś mnie naszło. SC MPi ma podobny osprzęt do PII (stukowy, położenie wału, sonda, stukowy) - gdyby zamontować koło rozrządu wału z SC do 16v + jakiś uchwyt/łapę z czujnikiem położenia wałka z mpi ma to szansę działać? Już pomijam kwestię kolektora, cewek i przepustnicy bo to oczywiste.
  9. Tak, komputerem chyba w serwisie tacho lub przy legalizacji. Ale na moim przykładzie - 1300€ na Austrii wolałbym zapomnieć włączyć pracę, niż zapomnieć włączyć pauzę 😁 Miałem skoczka, który kończył dzień, zgasił silnik, zakończył (niby) tacho i na mojej karcie (jako drugi byłem zalogowany) leciała praca. Wg kontroli przerypałem cz. pracy O 30h 💪 na nic tlumaczenia, odwołania, itd.. ja po niemiecku, a polizei "is not my business" 🤦‍♂️
  10. Kurczę, akurat w trasie jestem. Ale mam taką dokładnie (już z instrukcją) I obok niej 2 mniejsze. Z tego co znalazłem - autor zdjęcia odpalił tak auto, bez body. Edit Na foto kostka (1 z 3ech) w stronę kabiny
  11. Tak, cała wiazka silnika, przepustnica na kabelki, i 3 wtyczki w stronę auta (skrzynka bezpieczników jak wnioskuję) Tylko pedał osobno zakupiłem
  12. Poproszę jeszcze raz. Może jest Ktoś w stanie sprawdzić, gdzie jest podłączony pedał gazu?
  13. Cześć. Mam pytanie odnośnie 16v z PII. Chodzi o pedał gazu i przepustnicę. Uparłem się na Ori osprzęt, lecz okazuje się, że mój silnik jakiś trochę dziwny jest. 2001 rok, brak czujnika wałka, 1 sonda, przepustnica ma 45 mm średnicy. Do tego kupiłem kompletny blok z wiazką i osprzętem ale bez pedału gazu, który przyszedł osobno - ponoć wystarczy podłączyć go do wiązki, niestety brakuje w niej wtyczki... Jest Ktoś w stanie mi z tym pomóc?
  14. TRS chwalił się flanszą i nie widziałem, by była pocięta podłużnicą. WW sej, też miał jakąś flanszę/uchwyt i zamontowany kompresor pod kolektorem - zamiast klimy. Na necie znalazłem też pomysł, by altek dać "na górę" a kompresor zamiast altka. W obu przypadkach wg mnie pomogłoby koło foniczne z podwójną bieżnią chyba stare 16v takie miały. Już wiem co masz na myśli, ale twierdzę, że mega wyważone części wirujące musiały by być... Właśnie, ta charakterystyka zachęca... Edit: Proszę http://trs-racing.pl/fiat-seicento-1-4-16v-montaz-kompresora-rotex/
  15. TSR chwalił się gdzieś na swojej stronie -jak dobrze pamiętam- 16v z kompresorem 170km chyba... Skoro piszesz, że wiesz jak to działa, to wiesz, iż trochę straty mocy w porównaniu do turbo jest. Ja kiedyś też szukałem informacji nt kompresora w SC/CC ogólnie wywnioskowałem z wypowiedzi, iż mniej problematyczny jest, gdy ma swoje (osobne) smarowanie. Do tego w zależności od montażu - przed lub za przepustnicą (ale tego nie potwierdzam) - można zrezygnować z IC - podobno A i pamiętam tutaj wątek, gdzie Ktoś relacjonował montaż Eatona do błękitnego SC
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.