Jump to content

Guzon87

użytkownik
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 12h 10m 13s

About Guzon87

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 01/06/1987

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Lokalizacja
    Chojnice
  • Zainteresowania
    TIRY
  • Car
    Seicento 1.1 MPI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie jest jak w przypadku CC? Wystarczyło przepiąć przewód sygnałowy z kontrolki na zegar...
  2. W Spi tak - odpinasz przewód od kontrolki przegrzania i wspinasz jako sygnał dla wskaźnika. W MPi już trzeba montować wszystko osobno, gdyż ori czujnik nie pokaże wskazania, a dodatkowo jest potrzebny komputerowi do włączania wentylatora 👍
  3. Trzeba było powiększyć układ chłodzenia - ogrzewanie i nawiew na full 👌 dużo daje. Samo chłodzenie w 1.1 też zbyt wydajne nie jest - w sensie kanały w bloku/głowicy. Korek doprawił to wszystko...
  4. Kurka i tak świetnie mi temat naswietliłeś! 👍 Dalej już sobie poradzę. A tak hipotetyczne pytanie mam, które dziś mnie naszło. SC MPi ma podobny osprzęt do PII (stukowy, położenie wału, sonda, stukowy) - gdyby zamontować koło rozrządu wału z SC do 16v + jakiś uchwyt/łapę z czujnikiem położenia wałka z mpi ma to szansę działać? Już pomijam kwestię kolektora, cewek i przepustnicy bo to oczywiste.
  5. Tak, komputerem chyba w serwisie tacho lub przy legalizacji. Ale na moim przykładzie - 1300€ na Austrii wolałbym zapomnieć włączyć pracę, niż zapomnieć włączyć pauzę 😁 Miałem skoczka, który kończył dzień, zgasił silnik, zakończył (niby) tacho i na mojej karcie (jako drugi byłem zalogowany) leciała praca. Wg kontroli przerypałem cz. pracy O 30h 💪 na nic tlumaczenia, odwołania, itd.. ja po niemiecku, a polizei "is not my business" 🤦‍♂️
  6. Kurczę, akurat w trasie jestem. Ale mam taką dokładnie (już z instrukcją) I obok niej 2 mniejsze. Z tego co znalazłem - autor zdjęcia odpalił tak auto, bez body. Edit Na foto kostka (1 z 3ech) w stronę kabiny
  7. Tak, cała wiazka silnika, przepustnica na kabelki, i 3 wtyczki w stronę auta (skrzynka bezpieczników jak wnioskuję) Tylko pedał osobno zakupiłem
  8. Poproszę jeszcze raz. Może jest Ktoś w stanie sprawdzić, gdzie jest podłączony pedał gazu?
  9. Cześć. Mam pytanie odnośnie 16v z PII. Chodzi o pedał gazu i przepustnicę. Uparłem się na Ori osprzęt, lecz okazuje się, że mój silnik jakiś trochę dziwny jest. 2001 rok, brak czujnika wałka, 1 sonda, przepustnica ma 45 mm średnicy. Do tego kupiłem kompletny blok z wiazką i osprzętem ale bez pedału gazu, który przyszedł osobno - ponoć wystarczy podłączyć go do wiązki, niestety brakuje w niej wtyczki... Jest Ktoś w stanie mi z tym pomóc?
  10. TRS chwalił się flanszą i nie widziałem, by była pocięta podłużnicą. WW sej, też miał jakąś flanszę/uchwyt i zamontowany kompresor pod kolektorem - zamiast klimy. Na necie znalazłem też pomysł, by altek dać "na górę" a kompresor zamiast altka. W obu przypadkach wg mnie pomogłoby koło foniczne z podwójną bieżnią chyba stare 16v takie miały. Już wiem co masz na myśli, ale twierdzę, że mega wyważone części wirujące musiały by być... Właśnie, ta charakterystyka zachęca... Edit: Proszę http://trs-racing.pl/fiat-seicento-1-4-16v-montaz-kompresora-rotex/
  11. TSR chwalił się gdzieś na swojej stronie -jak dobrze pamiętam- 16v z kompresorem 170km chyba... Skoro piszesz, że wiesz jak to działa, to wiesz, iż trochę straty mocy w porównaniu do turbo jest. Ja kiedyś też szukałem informacji nt kompresora w SC/CC ogólnie wywnioskowałem z wypowiedzi, iż mniej problematyczny jest, gdy ma swoje (osobne) smarowanie. Do tego w zależności od montażu - przed lub za przepustnicą (ale tego nie potwierdzam) - można zrezygnować z IC - podobno A i pamiętam tutaj wątek, gdzie Ktoś relacjonował montaż Eatona do błękitnego SC
  12. Tak, dokładnie jest tam zaślepka. Może się zdarzyć, iż kabel antenowy również będziesz musiał pociągnąć w słupku. (Chętnie odkupię tę zaślepkę od Ciebie) Wycieraczki tak mają - to tylko Seicento, zbyt luksusowy patent, by że spryskiwaczem włączały się wycieraczki 😁
  13. Dokładnie jak wyżej. Da radę naprawić - ale nie samemu. Tym bardziej, że to membrana.
  14. Guzon87

    SC 16V wydech

    Niestety nie. Ale w porównaniu do kanta naprawdę przyjemnie
  15. Guzon87

    SC 16V wydech

    Ja w CV kiedyś miałem środkowy przelot Michael speeder zaraz za korektorem, na końcu asmet S0.005 z rurą fi zew. 45mm wg mnie był głośniejszy, lecz od pasażerów zawsze słyszałem (mimo kręcenia pod 6800 obr) że głośny lecz nie uciążliwy jak hądy. Acha i wnętrze pełna wydmuszka 😁 Teraz w Sc będę składać to samo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.