Skocz do zawartości

Guzon87

użytkownik
  • Liczba zawartości

    775
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Guzon87

  • Urodziny 06.01.1987

Profile Information

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Chojnice
  • Zainteresowania
    TIRY
  • Samochód
    PASSAT B7 ALLTRACK DSG 2.0 TDi

Ostatnie wizyty

1 472 wyświetleń profilu

Guzon87's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

354

Reputacja

  1. Takie młotki Nie chcę tego zbytnio rozpisywać. Jest tacho, są młotki i jest mandat za przekroczony czas pracy ze względu na zignorowanie przepisów o czasie pracy kierowcy.
  2. Byłbym usatysfakcjonowany... A tak? Poszło o to, że kilka tygodni wcześniej jechalem w podwójnej obsadzie. I "kolega" który akurat siedział za kółkiem kończył tacho (wcześniej jak ja jeździłem z innymi też tak robiliśmy). Niestety, swoją kartę zakończył, a u mnie na dokładkę wbił młotki. W efekcie wyszedł czas pracy przekroczony o 32h. Jak policjant mówił, to jest przepis, wg którego ja paradoksalnie nie zrobiłem przerwy. Nie błąd w obsłudze tylko przepis, który zignorowałem. 3h tłumaczeń, dyskusji, kłótni, po czym zabrał dokumenty oraz kluczyki mówiąc, że mamy czas z szefem 24h przemyśleć sprawę a on jedzie do domu. Skończyło sie jak wspomniałem zapłaceniem 1300€ na miejscu a po pół roku odwołań itd wyrównaniem szef tyle wyszedł z inicjatywą, iż połowę pokrył. Tyle
  3. Napisz mail, jak najprostszy nawet z pomocą translatora. Na pewno dostaniesz odpowiedź /wyjaśnienie. U mnie skończyło się na zapłaceniu 1650 € Bo jak to policjant stwierdził - przepis jest przepis i jego to nie obchodzi. Na miejscu poszło 1300€ po roku odwołań oraz wyjaśnień dostałem wyrównanie na kolejne 350€ Tam się trzeba pilnować
  4. Mega ładnie. Śledzę wątek od samego początku. Bardzo mi się podoba koncepcja.
  5. Ja tak miałem skodą. Kładłem przed kołem deskę potrzebnej grubości 5-7 cm gruba i chyba 20 - 25 cm długa. Na foto te najazdy się mega króciutkie wydają te, co mam, czy te, które wkelił @Marko33 wydają się dłuższe (85 cm)
  6. No właśnie. Nie każdy przyjmuje. Ale z kontenera na śmieci już przyjmują Ja znalazłem sobie mechanika, który przyjmuje olej. Coś mnie się zdaje, że ogrzewanie tym idzie, ale nie pytałem
  7. Mam I używam dokładnie te. Ale z yato to tylko naklejka jest chociaż też bym się kłócił. Mi się nie przesuwają, a posadzkę mam jeszcze mocno nie równą. Wjeżdżałem moją starą obniżaną octavią - uprzednio podkładając kawałek 4-5 cm grubości deski. Teraz wjeżdżam Passatem alltrack. 2x wjeżdżałem siostrzeńca Audi a6c6 3.0 quattro, oraz od czasu do czasu kolega wjeżdża sharanem 3. Lekko nie mają, ja je wyczułem i nie dojeżdżam do końca, ale jak ktoś dojeżdża do końca, to te poprzeczki się wyginają. Co do szerokości, moje 225/50/17 mieszczą się na granicy bieżnika - na styk. Przy octavii miałem 225/40/18 I tam już po 5 mm bieżnik wystawał na boki
  8. A ja miałem octavie 1 z eibach - 30 oraz amortyzatorami mts. Po zmianie prowadziła się fajnie, ładniej wyglądała. Po dołożeniu poliretanu do stabilizatora była bajka pod względem prowadzenia. Dużo ludzi woziłem i każdy mówił, że sztywny, ale nie uciążliwy oraz "słucha się kierownicy" Dla bezpieczeństwa dołożyłem podkładki 2 cm pod łapy silnika. Nie zgodzę się, że obniżanie auta o 30 mm to kalectwo. Kalectwo to obniżanie powyżej takich wartości z równoczesnym składaniem kół w negatyw większość usoprtowionych wersji ma zawieszenie w okolicach - 30
  9. Też tak używam. Navi jest słaba. Ale jako właśnie ostrzegacz, ogólnie jeżdżę w miarę zgodnie z przepisami. Ale czasami łatwo się zapomnieć g szczególnie jak w vw ktoś wyskalował licznik co 10 km, a pow 60 co 20
  10. Chyba w tym, że nie trzeba kupować urządzenia. Smartfon ma się zawsze w kieszeni nawet przesiadając się do różnych aut. Tak jak odchodzi się od tradycyjnych nawigacji na rzecz subskrypcji na smartfonie. (sam zakupiłem wczoraj tomtom go truck)
  11. No tak, ale mój telefon po kilku chwilach świeci banerem, że jakaś apka zużywa baterię i nakazuje zatrzymać. Może to być wnerwiające. Ale z racji pracy już się przyzwyczaiłem. Co do wyciszania telefonu, to ja mam cały czas wyciszony. Jak wspomniałem komunikaty idą po kanale rozmów NIE audio Też pomysł To akurat temat na inną dyskusję. Ale przy 40 tys km rocznie w osobówce nic lepszego nie znajdziesz. Jeżdżę raczej przepisowo. Ale wiadomo - każdy może popełnić błąd.
  12. Chodzi o zezwolenie na to w ustawieniach baterii i zarządzania energią. W tedy właśnie po powiązaniu połączenia bt z autem Yanosik wystartuje automatycznie. Dodatkowo w uprawnieniach samej apki mam działanie w tle - działa na wygaszonym ekranie. Natomiast w ustawieniach samego Yanosika mam alerty przez kanał połączeń telefonicznych. Nawet gdy jest włączone radio, a nie muzyka z SD, czy BT telefonu, alert wyświetli się na ekranie zegarów jako połączenie i komunikat z głośników. Jak to kolega ostatnio stwierdził. Taka Ameryka
  13. Lub zezwolić na działanie w tle, automatyczny rozruch przez aplikacje trzecie po połączeniu BT z autem (np podczas łączenia z audio auta podczas odpalenia), do tego alerty po kanale połączeń, a nie audio. Ja wsiadam z telefonem w kieszeni, i nawet nie wyjmuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.