Jump to content

Guzon87

użytkownik
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 2h 41m 24s

About Guzon87

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 01/06/1987

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Lokalizacja
    Chojnice
  • Zainteresowania
    TIRY
  • Car
    Seicento 1.1 MPI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie mam gluchych/luźnych płytek 🤔 na całości tylko 2 może z 1 mm odstają narożnikiem
  2. Teraz jest równo z przedpokojem. Zdejmę panele do warstwy pcv, to powstanie uskok na około 1 cm a po przeciwnej pewnie z 2😲 Ps. Jeszcze jedna sprawa - płytki pcv do zerwania, a co z ceramicznymi? Też zrywać?
  3. Cześć. Mam problem jak w temacie. Otóż chcę zmienić podłogę w pokoju. Aktualnie są to zwykłe panele laminowane, które się wyszczerbiły i rozjechały. Pod spodem są płytki pcv prl'owskie. Wpadł mi taki pomysł - panele w pokoju, przedpokoju i kuchni (w tych dwóch ostatnich są płytki ceramiczne, które raczej kolidować nie będą). Problem rodzi się w owym pokoju, co radzicie zrobić z tym pcv? Jest kilka załamań w podłodze, i spadek na ostatnim metrze w kierunku balkonu - myślałem zdjąć obecne panele, wyrównać wylewką i położyć na jednym poziomie nowe panele. Czy to się utrzyma? W kuchni w (dobudowanym) pionie zauważyłem, że pod płytkami też są te PRL'owskie plastiki i trzymają się jak złe. Wysłucham innych propozycji. Ps. Wielka płyta z końcówki lat '80
  4. Dopiero za dwa tygodnie (w trasie jestem). Znajdę ten manual i wyedytuję posta. A tłumacząc: moduł jest montowany na tunelu przy samej grodzi. Pudełko 10x10x3cm i lekko jego prawą stroną (patrząc w str silnika) wiercisz 1 lub 2 dziury - coś mi się wydaje, że jest tam jakieś technologiczne przetłoczenie blachy.
  5. Pamiętam, że arturo_freestyler/K4k4l4k 😁 miał w opisie auta "pierwsze Polish italiano VTi" na pewno Ktoś lepiej pamieta jego projekt
  6. Ja mam w ścianie (wg manuału na seicento.pl) lekko prawą stroną sterownika airbag. Linki idą dużym łukiem 👍 wszystko idealnie. Tylko do piątki bardziej pcham w prawo, ale zwalam to na luz na łączniku linka cięgno w samym lewarku...
  7. Z "konkurencyjnobliźniaczego" forum - też kiedyś szukałem tego info, aczkolwiek nie sprawdzałem na ile się zgadzają te wagi. 900 - 54kg1.1 - 56kg1.2 - 67kg1.2 16v - 76kg1.4 16v - 85kg
  8. Podgięcie przewodów - tych m-dzy grodzią a korektorem. Jest blisko, ale wejdzie i nie koliduje. Nawet w CC ktoś tu foty wklejał.
  9. Klima w 16v już się mieści 😋 kilka aut tutaj jest. Na temat ożenku 1.2 i 1.4 8v najwięcej chyba drążył @barkor. Z tego co ja wyczytałem - tylko z turbo, bo odpręża się bardzo mocno.
  10. Wg mnie nawet lepiej. Różnią się tylko elektroniką oraz tym, że ten który pokazałem jest "zakuty". 😁 Strzelam, że przełożysz słupek pod swoje kolektory i komputer i będzie dalej 120
  11. 🤔 Może tutaj? Od centomaniaka
  12. Nie jest jak w przypadku CC? Wystarczyło przepiąć przewód sygnałowy z kontrolki na zegar...
  13. W Spi tak - odpinasz przewód od kontrolki przegrzania i wspinasz jako sygnał dla wskaźnika. W MPi już trzeba montować wszystko osobno, gdyż ori czujnik nie pokaże wskazania, a dodatkowo jest potrzebny komputerowi do włączania wentylatora 👍
  14. Trzeba było powiększyć układ chłodzenia - ogrzewanie i nawiew na full 👌 dużo daje. Samo chłodzenie w 1.1 też zbyt wydajne nie jest - w sensie kanały w bloku/głowicy. Korek doprawił to wszystko...
  15. Kurka i tak świetnie mi temat naswietliłeś! 👍 Dalej już sobie poradzę. A tak hipotetyczne pytanie mam, które dziś mnie naszło. SC MPi ma podobny osprzęt do PII (stukowy, położenie wału, sonda, stukowy) - gdyby zamontować koło rozrządu wału z SC do 16v + jakiś uchwyt/łapę z czujnikiem położenia wałka z mpi ma to szansę działać? Już pomijam kwestię kolektora, cewek i przepustnicy bo to oczywiste.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.