Skocz do zawartości

bexa

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bexa

  • Urodziny 06.06.1978

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Mayenne
  • Samochód
    Signum FL Z18XE 2005r Pb+LPG

bexa's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Dzieki za pomoc, nie dostalem powiadomienia ze ktos odpisal.... Przepływomierz jest oryginalne VDO Siemens. Dzieki tez za namiar do sprawdzenie sterownika. To jest firma? Dodalem 5 punktow na mapie K (LPG) w zakresie tam gzie szarpal i na razie jest ok...
  2. Witam, Mam taki silnik Z18XE 2005r i juz 4 lata walcze z nim... Jak silnik jest cieply to szarpie jak przyspieszę miedzy 1000 i 2000 obr na Pb, i na LPG! Wszyscy mowili ze to wina gazu, ze zle strojony, ze zle montowany itd... Zmienilem: -Reduktor -Cewka -Swiece -wtryskiwacze gazowe Strojenie gazu zrobione 3 razy w tym 2 razy z programem "Omegas Reader" (zamontowalem dodatkowy czujnik podcisnienie PS-01), i dalej szarpie! Sprawdzony odczyty sondy lambda: Pierwsza sonda na Pb i na LPG dobzre faluje miedzy 98mV i 820mV. Za to druga, na Pb jest caly czas na 700mV - 800mV. I na LPG jest caly czas na 117mV - 160mV. Czasami jak samochod stoi dluzszy czas odpalony, mam 19% krotkie korekty paliwowe na Pb. i nawet mialem blad P0170 ze za uboga mieszanka, silnik prawie zgasl, i kontrolka ESP mi sie zapalila! Dlugoterminowe korekty byly na 7.8%, teraz jezdzilem 100Km na Pb z zaslepionym zawor odpowietrzający zbiornik paliwa i spadla do 5.5%. Niewiadomo czy korekty spadly bo jezdzilem na Pb czy dlatego ze zamor zaslepiony... Na postoju: Jak dodaje gaz: Na postoju na LPG: Dzisiaj probowalem odlaczyc przepływomierz, silnik normalne odpalil i kontrolka ESP mi sie zapalila tak jak wtedy na postoju! Sprawdzilem opcomem i jest ten sam blad co wtedy mialem: Czy to mozliwe ze przepływomierz pokazuje zle dane jak sie rozgrzeje? Juz nie wiem co robic z tym samochodem, rece opadaja....! Z gory dzieki za pomoc!
  3. Dzieki, to zrobie nowy temat po to jest chyba inny problem...
  4. Witam, Tez mam taki silnik i juz 4 lata walcze z nim... Jak silnik jest cieply to szarpie jak przyspieszę miedzy 1000 i 2000 obr na Pb, i na LPG! Wszyscy mowili ze to wina gazu, ze zle strojony, ze zle montowany itd... Zmienilem: -Reduktor -Cewka -Swiece -wtryskiwacze gazowe Strojenie gazu zrobione 3 razy w tym 2 razy z programem "Omegas Reader" (zamontowalem dodatkowy czujnik podcisnienie PS-01), i dalej szarpie! Sprawdzony odczyty sondy lambda: Pierwsza sonda na Pb i na LPG dobzre faluje miedzy 98mV i 820mV. Za to druga, na Pb jest caly czas na 700mV - 800mV. I na LPG jest caly czas na 117mV - 160mV. Czasami jak samochod stoi dluzszy czas odpalony, mam 19% krotkie korekty paliwowe na Pb. i nawet mialem blad P0170 ze za uboga mieszanka, silnik prawie zgasl, i kontrolka ESP mi sie zapalila! Dlugoterminowe korekty byly na 7.8%, teraz jezdzilem 100Km na Pb z zaslepionym zawor odpowietrzający zbiornik paliwa i spadla do 5.5%. Niewiadomo czy korekty spadly bo jezdzilem na Pb czy dlatego ze zamor zaslepiony... Dzisiaj probowalem odlaczyc przepływomierz, silnik normalne odpalil i kontrolka ESP mi sie zapalila tak jak wtedy na postoju! Sprawdzilem opcomem i jest ten sam blad co wtedy mialem: Czy to mozliwe ze przepływomierz pokazuje zle dane jak sie rozgrzeje? Juz nie wiem co robic z tym samochodem, rece opadaja....! Z gory dzieki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.