Jump to content

kaszelek

nowy użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    22m 39s

About kaszelek

  • Rank
    pieszy

Profile Information

  • Car
    Fiat Seicento

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mógłbym prosić o jakąś fotkę? Nie mogę znaleźć manuala ze ścianką grodziową, a nie mam airbaga więc punktu odniesienia brak. Chyba ze masz na myśli ten z rajdy.eu, ale tam jest przecież na łączeniu z tunelem. U siebie zrobiłem wzorując się na tym http://forum.autoklub.pl/viewtopic.php?t=3700 https://images29.fotosik.pl/66/7823be9000dcdbf4gen.jpg ale jakoś średnio mi te biegi wchodzą, jedna z linek po przejściu przez ściankę musi ostro w bok skręcić i ciężko to chodzi.
  2. Przeniosłem lewarek do kabiny, linki puściłem otworem zrobionym w ściance grodziowej, ale begi teraz wchodzą paskudnie (a auto jeszcze nie jeździ). Podrzucilibyście zdjęcia gdzie w ściance grodziowej wycięliście dziurę na linki? Skrzynia 5b jakby co. Dzięki :)
  3. Hej, obecnie w sejaczu mam 1.2 16v. Planuje zmienić go na 1.4 16v. Rozważam 2 silniki: 192B2000 i 199A6000. Z wsadzeniem pierwszej wersji raczej nie ma problemu, ale kusi mnie bardzo ta druga opcja, ze względu na zmienną fazę, jednak mam przez nią kilka obaw. 1. Czy wariator nie będzie fizycznie przeszkadzać we wsadzeniu silnika do seja? Tzn. mieści się normalnie? 2. Czy da się wsadzić ostre wałki? Np. Świątek/Rewar/Catcams itp. Pytam z dwóch względów: 2a) Czy wałek w wersji ze zmienną fazą jest taki sam, czy różni się np mocowaniem kółka itp. 2b) Jak z kółkiem w ogóle jest? Bo czytałem, że wałki/kółka z 1.2/1.4 nie są wymienne wzajemnie, a same 1.4 też mają różne kółka... Mógłby ktoś to wyklarować? Jakich wałków szukać żeby pasowały. 3. W innym wątku czytałem, że głowica 1.4 16v ze zmiennymi fazami ma inny rozstaw szpilek od 1.4 16v bez zmiennych faz. To prawda? 4. Głowica ze zmiennymi fazami ma w części dolotowej przegrody. Zważywszy na planowane ITB raczej nie chcę zostawiać takiego czegoś, a wycinanie tego to dodatkowa robota, którą łatwo zepsuć. Może głowica bez zmiennych faz by podeszła? (plusami byłyby: normalna flansza na ssącym i brak restrykcji w dolocie) Pytanie tylko, czy pasuje. Boję się, że może nie mieć jakiegoś kanału olejowego czy coś do zasilania wariatora. Robił ktoś taki miks (blok i głowiczka/pokrywa od 199a6000 a sama głowica od 192b2000)? 5. Podobno sam zawór sterowania olejem uniemożliwia zamykanie maski. Dużego garba trzeba zrobić by się domykała? Stawiane będzie na emu więc problemów z obsługą nie przewiduję.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.