Jump to content

kaszelek

użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About kaszelek

  • Rank
    leniwy rowerzysta

Profile Information

  • Car
    Fiat Seicento

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To bardzo dziwna ta panda 1.1, z której mam silnik. Bo na imię ma punto, głowice 16zaworową, dodatkowo natryski na denka itp... Wyobraź sobie, że potrafię wpisać numer z panewki w google, i jedyną rzeczą która wyskakuje, to ta niemiecka aukcja z ebaya. Nie wiem tylko, co one ma wg Ciebie udowadniać. Są trzy selekcje panewek głównych, ja staram się dociec którą zamówić. Wyobraź sobie, że szukając po pandzie 1.1 też nic nie znajdziesz z tymi numerami. Może są jakieś znaki/numery na wale/blok które informują o grupie panewek?
  2. Hej, rozebrałem sobie 1.4 16v, a tam w środku panewki o numerach 46556854, B520 6C. W internecie nie idzie nic takiego znaleźć, a jako, że są 3 grupy panewek głównych, to mam trochę zagwozdkę. Co to za ustrojstwo? Katalogi czegoś takiego nie znają... Wrzucam zdjęcia. Jakieś pomysły?
  3. Cześć, szukając pompy wody do swojego 1.2 16v zauważyłem, że generalnie są dwa rodzaje. Jeden z wirnikiem niskim, a drugi ma wysoki wirnik. Czym się różnią te pompy? Pasują zamiennie? Jakieś wady/zalety jednych i drugich? Wiadomo, że najlepiej napisać - wciągnij swoja i sprawdź - ale chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice itp. a zamówić przed rozbebeszaniem auta. Z tego co widzę, to zarówno w 1.2 16v jak i 1.4 16v są niskie i wysokie, więc myślę, że info o tym może się przydać. Jakieś pomysły?
  4. Mógłbym prosić o jakąś fotkę? Nie mogę znaleźć manuala ze ścianką grodziową, a nie mam airbaga więc punktu odniesienia brak. Chyba ze masz na myśli ten z rajdy.eu, ale tam jest przecież na łączeniu z tunelem. U siebie zrobiłem wzorując się na tym http://forum.autoklub.pl/viewtopic.php?t=3700 https://images29.fotosik.pl/66/7823be9000dcdbf4gen.jpg ale jakoś średnio mi te biegi wchodzą, jedna z linek po przejściu przez ściankę musi ostro w bok skręcić i ciężko to chodzi.
  5. Przeniosłem lewarek do kabiny, linki puściłem otworem zrobionym w ściance grodziowej, ale begi teraz wchodzą paskudnie (a auto jeszcze nie jeździ). Podrzucilibyście zdjęcia gdzie w ściance grodziowej wycięliście dziurę na linki? Skrzynia 5b jakby co. Dzięki :)
  6. Hej, obecnie w sejaczu mam 1.2 16v. Planuje zmienić go na 1.4 16v. Rozważam 2 silniki: 192B2000 i 199A6000. Z wsadzeniem pierwszej wersji raczej nie ma problemu, ale kusi mnie bardzo ta druga opcja, ze względu na zmienną fazę, jednak mam przez nią kilka obaw. 1. Czy wariator nie będzie fizycznie przeszkadzać we wsadzeniu silnika do seja? Tzn. mieści się normalnie? 2. Czy da się wsadzić ostre wałki? Np. Świątek/Rewar/Catcams itp. Pytam z dwóch względów: 2a) Czy wałek w wersji ze zmienną fazą jest taki sam, czy różni się np mocowaniem kółka itp. 2b) Jak z kółkiem w ogóle jest?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.