Jump to content

Majsza

użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5h 7m 28s

Community Reputation

0 Normalny

About Majsza

  • Rank
    leniwy rowerzysta

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Name
    Patryk
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń
  • Car
    Fiat Seicento 0.9

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Darcolo wiesz może, który dokładnie? Bo nie ukrywam że trochę tego tam jest.
  2. Sprawdzę czy w ogóle jest, bo na chwilę obecną nie pamiętam a jest to 98 rocznik
  3. Witam, pacjent jak w temacie. W ostatnim czasie co jakiś czas nie odpalał za pierwszym razem, tylko trzeba było go przekręcić ponownie. Jakieś 3 tygodnie temu, po miejskiej przejażdżce i 15 minutowym postoju odpalił i po chwili od razu zgasł, auto kręciło ale nie odpalało - ponownie odpalił dopiero po kilku godzinach. Jakoś 2 tygodnie temu rano auta nie odpaliło. Próbowane było odpalenie na pych i niestety nic to nie dało. Sprawdzona została pompa paliwa i podaje. Naładowany został również akumulator. Iskra na świecach jest. Po 2 dniach akumulator już naładowany został wsadzony do auta i to nadal tylko kręciło ale nie odpalało. Dzisiaj jak już zabrałem narzędzia aby sprawdzić, co się dzieje auto jak na złość odpaliło bez mrugnięcia, słychać jakby nierówno pracowało.
  4. Jak będziesz miał, to zamieść tutaj - będę niedługo również borykał się z tym problemem.
  5. Silnik jaki posiadam był z klimą i ma założoną sprężarkę (mocowana jest nad alternatorem - wygląda jakby miało wejść w budę). Czy to w jakiś sposób mi pomaga w tej kwestii?
  6. Co rozumiesz przez dokładanie wszystkiego? Mam możliwość zakupu kompletu ABS razem z wiązką (czy jest coś specjalnego z niej potrzebne?).
  7. Witam wszystkich, Jestem już w posiadaniu silnika 1.2 16v z punto II (oznaczenie silnika 188A5000) z kompletną wiązką i na komputerze Boscha. Silnik ląduje w seicento 900 bez: klimy, ABS, wspomagania i obrotomierza. Do auta będzie montowane wspomaganie, obrotomierz, ABS i klima. Przeleciałem już forum w poszukiwaniu tego tematu i niestety nie mogę nigdzie dobrze znaleźć schematów. Czy dysponuje ktoś nimi i poratowałby w tej sprawie. Od razu powiem, że podłączenie ABSu i klimy nie jest dla mnie również oczywistą sprawą tak samo jak podpięcie silnika do aktualnej instalacji. Dysponuję czasem i chciałbym w przeciągu miesiąca złożyć całość, dlatego wszelką pomoc przyjmę z otwartymi ramionami. 😄
  8. Dzięki, @tasiemiec wnioskuję, że przerabiałeś temat. Czy potrzeba dorobić jakieś mocowanie na sprężarkę + co z paskiem (czy złapać osiowość i zamontować dłuższy, czy może jednak dobrać silnik od Punto z klimą i założyć sprężarkę tak aby pasowało pod pasek). No i czy nie podejdzie sprężarka z 1.2 bo właśnie mam możliwość zakupu silnika z klimą i sprężarka jest już na słupku. Potrzebny na pewno będzie również panel z klimatyzacją, osuszacz, skraplacz, przewody do instalacji, sprężarka. Jak o czymś zapomniałem to prosiłbym o informację. Jak z instalacją, czy wiążą się z tym jakieś przeróbki?
  9. Witam, jak w temacie, szykuję się pod swap z 0.9 na 1.2 8v W aucie póki co będą robione hamulce i montowane wspomaganie. Chcę kupić silnik od Punto I z klimatyzacją. Nie mogłem znaleźć tematu - czy ktoś może montował silnik z punto I z klimatyzacją do SC bez klimatyzacji. Chciałbym wiedzieć, jakie części i przeróbki w instalacji by się wiązały z taką robotą.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.