Jump to content

Majsza

użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About Majsza

  • Rank
    leniwy rowerzysta

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Name
    Patryk
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń
  • Car
    Fiat Seicento 0.9

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Darcolo wiesz może, który dokładnie? Bo nie ukrywam że trochę tego tam jest.
  2. Sprawdzę czy w ogóle jest, bo na chwilę obecną nie pamiętam a jest to 98 rocznik
  3. Witam, pacjent jak w temacie. W ostatnim czasie co jakiś czas nie odpalał za pierwszym razem, tylko trzeba było go przekręcić ponownie. Jakieś 3 tygodnie temu, po miejskiej przejażdżce i 15 minutowym postoju odpalił i po chwili od razu zgasł, auto kręciło ale nie odpalało - ponownie odpalił dopiero po kilku godzinach. Jakoś 2 tygodnie temu rano auta nie odpaliło. Próbowane było odpalenie na pych i niestety nic to nie dało. Sprawdzona została pompa paliwa i podaje. Naładowany został również akumulator. Iskra na świecach jest. Po 2 dniach akumulator ju
  4. Jak będziesz miał, to zamieść tutaj - będę niedługo również borykał się z tym problemem.
  5. Silnik jaki posiadam był z klimą i ma założoną sprężarkę (mocowana jest nad alternatorem - wygląda jakby miało wejść w budę). Czy to w jakiś sposób mi pomaga w tej kwestii?
  6. Co rozumiesz przez dokładanie wszystkiego? Mam możliwość zakupu kompletu ABS razem z wiązką (czy jest coś specjalnego z niej potrzebne?).
  7. Witam wszystkich, Jestem już w posiadaniu silnika 1.2 16v z punto II (oznaczenie silnika 188A5000) z kompletną wiązką i na komputerze Boscha. Silnik ląduje w seicento 900 bez: klimy, ABS, wspomagania i obrotomierza. Do auta będzie montowane wspomaganie, obrotomierz, ABS i klima. Przeleciałem już forum w poszukiwaniu tego tematu i niestety nie mogę nigdzie dobrze znaleźć schematów. Czy dysponuje ktoś nimi i poratowałby w tej sprawie. Od razu powiem, że podłączenie ABSu i klimy nie jest dla mnie również oczywistą sprawą tak samo jak podpięcie silnika
  8. Dzięki, @tasiemiec wnioskuję, że przerabiałeś temat. Czy potrzeba dorobić jakieś mocowanie na sprężarkę + co z paskiem (czy złapać osiowość i zamontować dłuższy, czy może jednak dobrać silnik od Punto z klimą i założyć sprężarkę tak aby pasowało pod pasek). No i czy nie podejdzie sprężarka z 1.2 bo właśnie mam możliwość zakupu silnika z klimą i sprężarka jest już na słupku. Potrzebny na pewno będzie również panel z klimatyzacją, osuszacz, skraplacz, przewody do instalacji, sprężarka. Jak o czymś zapomniałem to prosiłbym o informację. Jak z instalacją, czy wiążą się z
  9. Witam, jak w temacie, szykuję się pod swap z 0.9 na 1.2 8v W aucie póki co będą robione hamulce i montowane wspomaganie. Chcę kupić silnik od Punto I z klimatyzacją. Nie mogłem znaleźć tematu - czy ktoś może montował silnik z punto I z klimatyzacją do SC bez klimatyzacji. Chciałbym wiedzieć, jakie części i przeróbki w instalacji by się wiązały z taką robotą.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.