Skocz do zawartości

Kowalq

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Kowalq's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z oplem astra g, 1.4 16v. Mianowicie rano, po dłuższym postoju, aby odpalić auto muszę dłużej kręcić rozrusznikiem zanim zalapie. Przypuszczam, że zalewa mi silnik przez noc, więc z tego co się doczytałem winny może być parownik lub wtryskiwacze. Dodam, że zakrecilem butle na noc i rano odpalił w pół sekundy. Dziś sprawdzałem parownik tzn. Włożyłem wąż podcisnienia do butelki z wodą i mydłem, lecz żadnych babelkow nie było na nieuruchomionym samochodzie. Czy wtryskiwacze również mogą być nieszczelne? W jaki sposób można jeszcze sprawdzić sprawność wtryskiwaczy i parownika. Mam instalację lpgtech, najechane już 100 tyś. Km. W tym czasie wymieniłem 3x listwy Tomasetto (zaczęły głośno pracować, zacinaly sie) Dodam, że teraz mam listwe oraz parownik omvl, jednak w przypadku listwy, podczas czyczenia ponad miesiąc temu ulamal się kawałek sprezynki w jednym tloczku, lecz powrotem ja umieściłem i auto pracowało ok. Możliwe, żeby przez to gaz uciekał? Mam plan kupić nowy identyczny reduktor i do tego wtryski valteka 3 ohm. Jednak nie wiem czy się będą różnic 2 ohm od 3 ohm i na co wpływać. Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi. Na dole foto parownika, coś jakby przecieklao
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.