Skocz do zawartości

spamiarz87

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

spamiarz87's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Tutaj filmik jak to wygląda (brzmi). Kręcenie kierownicą przy włączonym silniku - krótkie, szybkie ruchy lewa/prawa. Słychać stukanie na nagraniu bardziej niż w rzeczywistości. Do tego rusza się - wydaje mi się - całe wspomaganie: https://youtu.be/Lrhey1349cc
  2. Chodzi o śrubę na krzyżaku przy nogach czy na drugim końcu pod kierownicą? Przekładnia była wymieniania na nową i dolna śruba przy nogach była odkręcana i jest dokręcona poprawnie. Do tej górnej nie ma dostępu łatwego, chyba musiałbym coś wymontować.
  3. Jutro postaram się zrobić fotki. Fakt poruszania się samochodu lub postoju raczej nie ma znaczenia - na postoju przy krótkich ale intensywnych ruchach kierownicą słychać stukanie. Podczas jazdy w jakimś konkretnym ustawieniu kierownicy (jazda na wprost) bez ruszania nią też słychać.
  4. Witam wszystkich, przejrzałem już wątki ale wszystkie są w archiwum i nie ma żadnych fotek dostępnych. Czy ktoś wie co może być powodem stukania pod kierownicą? Przekładnia kierownicza, końcówki mam nowe a dalej słyszę to stukanie. Chyba było od samego początku, auto z 2007 ale chciałbym się go pozbyć. Z tego co wyczytałem na forum to stukać mogą elementy wspomagania albo krzyżak łączący przekładnię ze wspomaganiem, czy ktoś wie na co zwrócić uwagę przy wspomaganiu? Zdjąłem zaślepkę od OBD i przy kręceniu kierownica widzę, jak cała metalowa obudowa wspomagania lekko się porusza, czy tak powinno być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.