BMW X5 e70 M50d 2012 lift/ spalone maty foteli /
Witam,
Zapaliły się maty pod fotelami przednimi. Dotarłem do tego, że:
-samochód kręci ale nie odpala,
- akumulator sprawny,
- synchronizacja immo jest,
- obecnie są podpięte moduły komfortu foteli,
- wyświetlacz na prędkościomierzu świeci cały na zółto i ten dolny świeci cały na czerwono stąd wyświetlacze nie pokazują żadnych informacji,
Co wymontowane albo odpięte:
- tapicerki przednich drzwi -brak,
- brak radia,
- odpięte pokrętło idrive,
- odpięte przewody w podsufitce- podsufitka zdemontowana
- skrzynia biegów odpięta mechanicznie, żeby można było auto przepchać,
- auta nie można zamknąć z pilota,
Takie mam błędy:
A0B8
A10A
A0B3
434E
49B8
4BF3
49A2
4503
49A6
Ustaliłem, że sterownik CAS ma błędy modułów np. modułu abs i stąd powstała teoria, że nie chce odpalić.
Kilka / elektryków / twierdzi, że spalone maty foteli są wypadkową dużego napięcia z innego modułu i stąd się zaczęło palić pod fotelami.
Radzą żeby odpinać moduł po module albo wymienić wiązkę w kabinie.
Możecie poradzić mi Szanowni koledzy od czego zacząć demolkę w aucie i jak dotrzeć do ogniska problemu?
Chciałbym ustalić to we własnym zakresie bo jak zwykle nikt nie ma czasu i chęci żeby to naprawić.