Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

nikola

Cento Statut

Recommended Posts

> Dla mnie jest to zbędne, ale róbta co chceta...a ja za jakiś czas

> tylko powiem " A nie mówiłem " .

a ty co cffaniaku number.... okres masz dzisiaj zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif dzizzzzas a na zlociku fajoskim to by sie chetnie czas spedzilo cfaniaczek.gif

regulamin bedzie ustalony na przez zarzad ktorego sklad i tak wybierze komitet zalozycielski. i to bedzie dodatkowy regulamin mowiacy o prawach i obowiazkach czlonka. generalnie i teraz powinienes sie stosowac do regulaminu. wiec czy widzisz tu jakis problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja odrazu mówię, że się nie podporządkuje wszystkim

> regulom/zasadom/prawom i obowiazkom .

a do tej proy to robiles zlosnik2.gifzlosnik2.gifzlosnik2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a ty co cffaniaku number.... okres masz dzisiaj dzizzzzas a na

> zlociku fajoskim to by sie chetnie czas spedzilo

Ale teraz też są zlociki 270751858-jezyk.gifzlosnik.gif .

> regulamin bedzie ustalony na przez zarzad ktorego sklad i tak

> wybierze komitet zalozycielski. i to bedzie dodatkowy regulamin

> mowiacy o prawach i obowiazkach czlonka. generalnie i teraz

> powinienes sie stosowac do regulaminu. wiec czy widzisz tu jakis

> problem.

Jakbyś mogła mi podać jakiegoś linka do tego regulaminu który jest teraz to byłbym wdzięczny zlosnik.gif .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje zdanie znasz

jedziemy z tym koksem 3 -mc i mamy nasze stowarzyszenie biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale teraz też są zlociki .

mogom byc jeszcze lepsze 270751858-jezyk.gif

> Jakbyś mogła mi podać jakiegoś linka do tego regulaminu który jest

> teraz to byłbym wdzięczny .

http://autokacik.pl/viewprivacy.php jest to ogolny regulamin z ktorym musi sie zapoznac kazdy user.

jesli chodzi o regulamin statutu to soe powtorze, bedzie on napisany i zatwierdzony przez zarzad ktory wybierze komitet zalozycielski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A skąd Ty to możesz wiedzieć ?

siem zapisalam na kurs wrozki 033102bebe_1_prv.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bo jak narazie to sam je tworzysz ad hok (jakkolwiek sie to pisze)

...bo jak ktos kolwiek jakiekolwiek zasady proboje utworzyc to jest to ad hoc(*jakkolwiek sie to pisze kazdy wie o c0o chodzi)

bede monotematyczny..ale jak zaczynalem pisac na tym forum...jakos nie bylo problemu..kazdy wiedzial jakie sa te niepisane zasady...Zibi sobie ze tak powiem "dyrektorowal"..a potem "przyszedl AWS do wladzy i siem wszystko zaczelo" kasztanic..i tak trwa do dzisiaj

taka jesto mja opinia...a czepianie sie mnie czy kogokolwiek innego o to ze proboje cokolwiek ..jakiekolwiek zasady ustalic...no to sory..ale przy takiej postawie to naprawde pozostaje mi Nikoli powodzenia zyczycsciana.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To chyba musisz wziąść korepetycje .

..ale przeca zasada jest jasna....chcesz w tym brac udzialllbierzesz...ale na zasadach ustalonych...

a jak nie to naprawde..nikt nikogo nie zmuszasmirk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ..ale przeca zasada jest jasna....chcesz w tym brac

> udzialllbierzesz...ale na zasadach ustalonych...

> a jak nie to naprawde..nikt nikogo nie zmusza

Ale ja to wiem i już się tak nie podniecaj, bo tryśnie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif . Nicola zapytała co my na to i ja w odpowiedzi wyraziłem swoje zdanie...chyba mam do tego prawo devil.gif ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale ja to wiem i już się tak nie podniecaj, bo tryśnie .

..masz w tym widac niemile doswiadczeniesmirk.gif

Nicola

> zapytała co my na to i ja w odpowiedzi wyraziłem swoje

> zdanie...chyba mam do tego prawo ?

..alesz oczywiscie...masz takie prawo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No pewnie, że mogą .

> Zapoznać się musi, ale mało kto przestrzega wszystkich punktów .

powiem i z mojej strony EOT.... regulamin jest. powinnismy go przestrzegac. regulamin kacika nie jest jedynym regulaminem w twoim zyciu. sa inne regulaminy, przepisy prawne, akty normatywne ktorych musisz przestrzegac. nikt ci nie narzuca zebys ich przestrzegal ale wynosisz z tego pozniej konsekwencje. jesli nie przestrzegano by przepisow i regulaminow bylo by wielkie zamieszanie , a ta polemika mozna dojsc do wniosku ze po co wogole zyjemy.

regulamin czlonkow stowarzyszenia bedzie jesli powstanie stowarzyszenie. zawsze regulamin mozna poprawic. wszystko mozna - wystarczy chciec. ty nie chcesz - ok, szanuje twoje zdanie. ale wypowiedz je raz ze nie i wystarczy. po co zbedne marudzenie i rozwijanie watku. ja przyjelam do wiadomosci ze nie chcesz ok.gif

pzdr

ps. a mialo byc tak pieknie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif033102bebe_1_prv.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Sprawa jest nastepujaca CZY CHCEMY ZEBY STOWARZYSZENIE CENTOMANIA

> BYLO?????

JESTEM NA NIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sylwiuś ja naprawdę doceniam Twoje zaangażowanie i jestem pełen podziwu, ale moim skromnym zdaniem to jest zbędnę i niepotrzebnie bierzesz to sobie na głowe (lepiej byłoby jakbyśmy powoli zaczęli kombinować co zorganizujemy dzieciakom na gwiazdke cfaniaczek.gif) . Tak jak wspomniałaś jak każdy mam obowiązki i regulaminy na codzień w pracy w domu...CM jest dla mnie miejscem gdzie można odpocząc i się wyluzować i nie chce kolejnych sztywnych zasad, których wystarczająco dużo każdy z nas ma w życiu codziennym...oczywiście poza ogólnie przyjętymi normami. Jak większość będzie "za" to naprawdę będę Wam życzył jak najlepiej, bo wiem, że chcecie dobrze, ale osobiście uważam, że to nie jest dobry pomysł...zresztą jak widzę nie jestem sam icon_rolleyes.gif .

Pozdrawiam 526.gif .

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Sylwiuś ja naprawdę doceniam Twoje zaangażowanie i jestem pełen

> podziwu, ale moim skromnym zdaniem to jest zbędnę i

> niepotrzebnie bierzesz to sobie na głowe (lepiej byłoby jakbyśmy

> powoli zaczęli kombinować co zorganizujemy dzieciakom na

> gwiazdke ) . Tak jak wspomniałaś jak każdy mam obowiązki i

> regulaminy na codzień w pracy w domu...CM jest dla mnie miejscem

> gdzie można odpocząc i się wyluzować i nie chce kolejnych

> sztywnych zasad, których wystarczająco dużo każdy z nas ma w

> życiu codziennym...oczywiście poza ogólnie przyjętymi normami.

> Jak większość będzie "za" to naprawdę będę Wam życzył jak

> najlepiej, bo wiem, że chcecie dobrze, ale osobiście uważam, że

> to nie jest dobry pomysł...zresztą jak widzę nie jestem sam .

> Pozdrawiam .

juz ci odpowiadam misiu porzeczkowy. stowarzyszenie nie opiera sie na regulaminach i zasadach . to STATUT jest najwazniejszy. regulamin jest dobrowolna czescia ukladanki stowarzyszenia ktora ustala czlonkowie na zgromadzeniu. moje stanowisko jest takie- zadnych bezwglednych zasad i i regul. jest to po to zebysmy tworzyli grupe ludzi ktorzy sie swietnie ze soba bawia i wspolpracuja. bo na tym generalnie to polega. dalam propozycje. i czekam generalnie na opinie. dziekuje ze ja wypowiedziales. ale ja tez nie mam zamiaru tworzyc jakis nie wiadomo jakich zasad i regul bo to nie o to chodzi. chce dobrze i licze tylko na wasza pomoc i wsparcie w tym wszystkim. tak czy inaczej wiem ze beda niektorzy przeciw ale liczylam sie z tym.

dziekuje za kfffiatuszki love_4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no w końcu chyba będe Ci musiał czasami przypominać heyah

może jednak nie hahaha.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jestem jak najbardziej na tak... trzeba teraz tylko zebysmy wszyscy uzgodnili gdzie ma byc siedziba... mysle ze wawa byla by najlepszym miejscem... Nikola Ty bys sie najela sprawami prawnymi... Moderatory niech pisza regulamin... Nie ma na co czekac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jestem jak najbardziej na tak... trzeba teraz tylko zebysmy wszyscy

> uzgodnili gdzie ma byc siedziba... mysle ze wawa byla by

> najlepszym miejscem... Nikola Ty bys sie najela sprawami

> prawnymi... Moderatory niech pisza regulamin... Nie ma na co

> czekac...

wiesz nie chce mowic gdzie ma byc siedziba. generalnie najlepsze jest centrum Polski ze wzgledu na to ze zarzad bedzie z kazdej czesci Polski i musi byc latwy dojazd. bo na zebraniu zarzadu musza byc wszyscy. jesli chodzi o regulamin sprawa wyglada tak: najpierw musi byc skonczony statut bo on jest najwazniejszy. w oryginale musi byc zlozony do sadu i podpisany przez komitet zalozycielski. potem wybiera sie zarzad i to on ustala regulamin. taki jest przebieg tego wszystkiego. regulamin w tej chwili nie jest potrzebny. on moze byc dolaczony ale .... jest z tym wiecej roboty. Gonziul najwazniejsze zeby statut przeszedl. Najwiecej problemow jest z KRS-em. ale juz bazgram wszystko. I faktycznie nie ma na co czekac. teraz tylko kwestia organizacji i dogadnia sie wsrod userrrrrrow wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wiesz nie chce mowic gdzie ma byc siedziba. generalnie najlepsze jest

> centrum Polski ze wzgledu na to ze zarzad bedzie z kazdej czesci

> Polski i musi byc latwy dojazd. bo na zebraniu zarzadu musza byc

> wszyscy. jesli chodzi o regulamin sprawa wyglada tak: najpierw

> musi byc skonczony statut bo on jest najwazniejszy. w oryginale

> musi byc zlozony do sadu i podpisany przez komitet

> zalozycielski. potem wybiera sie zarzad i to on ustala

> regulamin. taki jest przebieg tego wszystkiego. regulamin w tej

> chwili nie jest potrzebny. on moze byc dolaczony ale .... jest z

> tym wiecej roboty. Gonziul najwazniejsze zeby statut przeszedl.

> Najwiecej problemow jest z KRS-em. ale juz bazgram wszystko. I

> faktycznie nie ma na co czekac. teraz tylko kwestia organizacji

> i dogadnia sie wsrod userrrrrrow

Dlatego trzeba bedzie zrobic jawna ankiete z zapytaniem w jakim regionie polski beda chcieli miec siedzibe...Czy gdzies na slasku... czy w wawie... czy BS... 15 osob to nie problem zebrac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moderatory niech pisza regulamin...

..chetnie...Tylko zastanawiam sie ile osob go przyjmie zlosnik.gifzlosnik.gifrotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dlatego trzeba bedzie zrobic jawna ankiete z zapytaniem w jakim

> regionie polski beda chcieli miec siedzibe...Czy gdzies na

> slasku... czy w wawie... czy BS... 15 osob to nie problem

> zebrac...

ale ta wybrana 15 powinna byc z roznych regionow. tzn lepiej by tak bylo. i generalnie tez by bylo tak sprawiedliwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Moderatory niech pisza regulamin...

> ..chetnie...Tylko zastanawiam sie ile osob go przyjmie

Jesli zalezy im na CM to przyjma... a jak sa farbowane centomaniaki to beda mieli go w dupie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Moderatory niech pisza regulamin...

> ..chetnie...Tylko zastanawiam sie ile osob go przyjmie

ale regulamine bedzie po przyjeciu statutu w sadzie 270751858-jezyk.gif ale bazgrac go ju mozna zlosnik2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale ta wybrana 15 powinna byc z roznych regionow. tzn lepiej by tak

> bylo. i generalnie tez by bylo tak sprawiedliwie.

Nie no ja o tym wlasnie tak myslalem... 15 osob z calej polski... ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie no ja o tym wlasnie tak myslalem... 15 osob z calej polski...

Gonzlaes ale 15 to jest minimum. moze byc wiecej zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja oficjalna odpowiedź:

NIE !!!!!!!! - przynajmniej nie na tę chwilę

mówię to zarówno jako mod CC/SC jak i user:

po prostu: widzę jakie są już teraz problemy przy ustalaniu pewnych kwestii i nie sądzę by uprawomocnienie burdelu jaki jest teraz na CM coś w tej kwestii zmieniło.

chciałbym żebyśmy najpierw, tak jak Bolo zaproponował, zrobili stowarzyszenie wirtualne (dla testu) i jeżeli się sprawdzi to wtedy można go przenieść do reala.

inaczej wg mnie nie ma sensu:

teraz sytuacja wygląda tak:

userzy zgłaszają że coś trzeba zrobić. nawiązujemy dyskusję, coś powoli zaczyna się z niej wyłaniać a tu w końcu coraz jakiś user wyskakuje z tekstem że on ma to w dupie, i robi dalej po swojemu, bo tak uważa że jest OK.

IMO to nie na tym polega i tu zarejestrowanie w sądzie nic nie zmieni...

dopóki nie zaczniemy działać WSPÓLNIE i JEDNOMYŚLNIE to nie ma sensu cokolwiek zaczynać w kwestii sformalizowania CM, bo tylko stracimy czas i nerwy. I w tym momencie IMO trzeba zacząć od spraw mniejszych jak własnie lepki, czy wspomniane polary, czy składki na CM a nie porywać się z motyką na słońce.

To mówiłem ja: DZIDA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> moja oficjalna odpowiedź:

> NIE !!!!!!!! - przynajmniej nie na tę chwilę

> mówię to zarówno jako mod CC/SC jak i user:

> po prostu: widzę jakie są już teraz problemy przy ustalaniu pewnych

> kwestii i nie sądzę by uprawomocnienie burdelu jaki jest teraz

> na CM coś w tej kwestii zmieniło.

> chciałbym żebyśmy najpierw, tak jak Bolo zaproponował, zrobili

> stowarzyszenie wirtualne (dla testu) i jeżeli się sprawdzi to

> wtedy można go przenieść do reala.

> inaczej wg mnie nie ma sensu:

> teraz sytuacja wygląda tak:

> userzy zgłaszają że coś trzeba zrobić. nawiązujemy dyskusję, coś

> powoli zaczyna się z niej wyłaniać a tu w końcu coraz jakiś user

> wyskakuje z tekstem że on ma to w dupie, i robi dalej po

> swojemu, bo tak uważa że jest OK.

> IMO to nie na tym polega i tu zarejestrowanie w sądzie nic nie

> zmieni...

> dopóki nie zaczniemy działać WSPÓLNIE i JEDNOMYŚLNIE to nie ma sensu

> cokolwiek zaczynać w kwestii sformalizowania CM, bo tylko

> stracimy czas i nerwy. I w tym momencie IMO trzeba zacząć od

> spraw mniejszych jak własnie lepki, czy wspomniane polary, czy

> składki na CM a nie porywać się z motyką na słońce.

> To mówiłem ja: DZIDA.

Dziduniu !! stowarzyszenie Centomania nie robimy po to zeby wprowadzic lad na kaciku. !!!!!! nie porywamy sie z motyka na slonce tylko probujemy jakos sie z tym uporac. tyle czasu juz byly prowadzone rozmowy na ten temat a raptem jest nie. Tym bardziej ze to ty osobiscie byles za tym zeby powstalo stowarzyszenie a teraz to wlasnie ty stajesz okoniem i mowisz NIE. teraz to ja ciebie wogole nie rozumiem. to wlasnie modzi walczyli o stowarzyszenie a teraz ty jako jeden mod wystepujesz przeciwko. troszke nie ladnie postapujesz. chcemy cos ruszyc i mozna to ruszyc a wirtualne stowarzyszenie sadze ze stworzy nie potrzebne gierki i zabawy.

PODKRESLAM nie robimy stowarzyszenia po to zeby wprowadzic porzadek. wstapienie do stowarzyszenia jest dobrowolne. i co znaczy " przynajmniej na chwile" na co my mamy czekac???? niewiem.gif

regulamin stowarzyszenia okresla statut. a regulamin postepowania bedzie okreslal regulamin wewnetrzny ustalony i zatwqierdzony przez zarzad. i w tej chwili to ty jako user i jako modf wylamujesz sie od tego. Dziduniu z szacunkiem - ale twoja postawa nie wykazuje teraz dobrego przykladu dla userow, gdzie ty tez walczyles o ten statut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dziduniu !! stowarzyszenie Centomania nie robimy po to zeby

> wprowadzic lad na kaciku. !!!!!! nie porywamy sie z motyka na

> slonce tylko probujemy jakos sie z tym uporac. tyle czasu juz

> byly prowadzone rozmowy na ten temat a raptem jest nie. Tym

> bardziej ze to ty osobiscie byles za tym zeby powstalo

> stowarzyszenie a teraz to wlasnie ty stajesz okoniem i mowisz

> NIE. teraz to ja ciebie wogole nie rozumiem. to wlasnie modzi

> walczyli o stowarzyszenie a teraz ty jako jeden mod wystepujesz

> przeciwko. troszke nie ladnie postapujesz. chcemy cos ruszyc i

> mozna to ruszyc a wirtualne stowarzyszenie sadze ze stworzy nie

> potrzebne gierki i zabawy.

> PODKRESLAM nie robimy stowarzyszenia po to zeby wprowadzic porzadek.

> wstapienie do stowarzyszenia jest dobrowolne. i co znaczy "

> przynajmniej na chwile" na co my mamy czekac????

> regulamin stowarzyszenia okresla statut. a regulamin postepowania

> bedzie okreslal regulamin wewnetrzny ustalony i zatwqierdzony

> przez zarzad. i w tej chwili to ty jako user i jako modf

> wylamujesz sie od tego. Dziduniu z szacunkiem - ale twoja

> postawa nie wykazuje teraz dobrego przykladu dla userow, gdzie

> ty tez walczyles o ten statut.

nie uważam żeby stowarzyszenie tak od razu zaprowadziło porzadek. dlatego proponuję wprowadzenie tego w życie najpierw TYLKO wirtualnie. jeżeli zadziała tak jak uważasz a ja mam cichą nadzieję że zadziała (choć nie do końca w to wierzę jednak) to nic nie stoi na przeszkodzie wtedy już na gotowo wszystko sformalizować ale powtarzam - na chwilę obecną i na takie rozwiązanie (od razu sformalizowanie)to jestem na nie. Bo formalizowanie od razu prawne to jest właśnie porywanie się z motyką na słońce. jezeli uważasz żę stowarzyszenie zaprowadzi porzadek to ten sam efekt osiągniemy też wtedy gdy będzie to stowarzyszenie wirtualne. a jak się spodoba to zarejestrować będzie można też i później. a efekt tego na pewno byłby lepszy bo rejestrowalibyśmy stowarzyszenie gdzie już wszystko by było ustalone i gdzie panowałby ład i porzadek.

Takie jest moje zdanie:

na chwilę obecną nie chcę by od razu centomania była prawnie sformalizowana, bo to będzie gorszy bałagan niż jest. Najpierw trzeba uporzadkować wszystko a potem iść do sądu, bo z takim bałąganem to wstyd gdziekolwiek się pokazać.

więc jeżeli będzie ankieta i wyjdzie decyzja że rejestrujemy od razu to ja składam dymisję z funkcji "M" tego kącika i chętnie przekazuję szmatkę komuś innemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie uważam żeby stowarzyszenie tak od razu zaprowadziło porzadek.

> dlatego proponuję wprowadzenie tego w życie najpierw TYLKO

> wirtualnie. jeżeli zadziała tak jak uważasz a ja mam cichą

> nadzieję że zadziała (choć nie do końca w to wierzę jednak) to

> nic nie stoi na przeszkodzie wtedy już na gotowo wszystko

> sformalizować ale powtarzam - na chwilę obecną i na takie

> rozwiązanie (od razu sformalizowanie)to jestem na nie. Bo

> formalizowanie od razu prawne to jest właśnie porywanie się z

> motyką na słońce. jezeli uważasz żę stowarzyszenie zaprowadzi

> porzadek to ten sam efekt osiągniemy też wtedy gdy będzie to

> stowarzyszenie wirtualne. a jak się spodoba to zarejestrować

> będzie można też i później. a efekt tego na pewno byłby lepszy

> bo rejestrowalibyśmy stowarzyszenie gdzie już wszystko by było

> ustalone i gdzie panowałby ład i porzadek.

> Takie jest moje zdanie:

> na chwilę obecną nie chcę by od razu centomania była prawnie

> sformalizowana, bo to będzie gorszy bałagan niż jest. Najpierw

> trzeba uporzadkować wszystko a potem iść do sądu, bo z takim

> bałąganem to wstyd gdziekolwiek się pokazać.

> więc jeżeli będzie ankieta i wyjdzie decyzja że rejestrujemy od razu

> to ja składam dymisję z funkcji "M" tego kącika i chętnie

> przekazuję szmatkę komuś innemu.

msylisz ze wirtulane stowarzyszenie zaprowadzi ci porzadek , to wlasnie ty porywasz sie z motyka na slonce. powtorze sie po raz kolejny - nie robimy stowarzyszenia ze wzgledu na zaprowadzenie porzadku!!!!!!!!! sformalizowanie go daje nam poprostu pewne prawa z czego bedziemy mieli korzysci. a moderatorzy jak widzisz nie sa w stanie utrzymac porzadku. zawsze bedzie jakis odlam ktory bedzie buntowal. a stowarzyszenie bedzie wprowadzalo pewne zasady ktorych nie tylko czlonkowie beda musieli rpzestrzegac ale tez userzy, bez wzgledu na to czy beda w jego skladzie czy nie. a jesli chodzi o twoja rezygnacje to zachowales sie w tej chwili malo odpowiedzialne jak na swoja funkcje i nic dobrego nei wniosles w tejk chwili do zrobienia czegokolwiek nawet jako osoba proponujaca wirtualne stowarzyszenie. walczyles a teraz mowisz nie??? cos w tym jest nie tak. nawet chyba do konca nie zdajesz sobie sprawy jak ma wygladac sformalizowanie prawne CM. przykre to ejst ale jak widac prawdziwe. ktos chce dobrze gdzie niektorzy znaja mnie na tyle by stwierdzic ze wezme sie za to pelna para. a porzadek wprowadzac bedzie zarzad a nie moderatorzy.

w tej kwestii moje jest takie stanowisko i mowilam to ja Nikola

Share this post


Link to post
Share on other sites

> msylisz ze wirtulane stowarzyszenie zaprowadzi ci porzadek , to

> wlasnie ty porywasz sie z motyka na slonce. powtorze sie po raz

> kolejny - nie robimy stowarzyszenia ze wzgledu na zaprowadzenie

> porzadku!!!!!!!!! sformalizowanie go daje nam poprostu pewne

> prawa z czego bedziemy mieli korzysci. a moderatorzy jak widzisz

> nie sa w stanie utrzymac porzadku. zawsze bedzie jakis odlam

> ktory bedzie buntowal. a stowarzyszenie bedzie wprowadzalo pewne

> zasady ktorych nie tylko czlonkowie beda musieli rpzestrzegac

> ale tez userzy, bez wzgledu na to czy beda w jego skladzie czy

> nie. a jesli chodzi o twoja rezygnacje to zachowales sie w tej

> chwili malo odpowiedzialne jak na swoja funkcje i nic dobrego

> nei wniosles w tejk chwili do zrobienia czegokolwiek nawet jako

> osoba proponujaca wirtualne stowarzyszenie. walczyles a teraz

> mowisz nie??? cos w tym jest nie tak. nawet chyba do konca nie

> zdajesz sobie sprawy jak ma wygladac sformalizowanie prawne CM.

> przykre to ejst ale jak widac prawdziwe. ktos chce dobrze gdzie

> niektorzy znaja mnie na tyle by stwierdzic ze wezme sie za to

> pelna para. a porzadek wprowadzac bedzie zarzad a nie

> moderatorzy.

> w tej kwestii moje jest takie stanowisko i mowilam to ja Nikola

a jaką różnicę zrobi wprowadzenie w życie stowarzyszenia najpierw w formie wirtualnej?

a co jeżeli za jakiś czas wyjdzie opinia że to sie nie sprawdza? nie lepiej żeby najpier to przetestować?

wiem jak wygląda sformalizowanie prawne CM i dlatego właśnie proponuję fazę testu. CZY TO COŚ ZŁEGO?? że chcę żęby najpier spróbować a nie pchać się od razu na głęboką wodę?? ja wiem jak to ma wyglądać, Ty też, ale może ileś tam procent userów nie wie nawet o czym Ty mówisz, nie zdają sobie sprawy o co nam wogóle chodzi i dlatego chce przetestowania tego.

a co do mojej ew. rezygnacji, to nie chcę brać na siebie takiej odpowiedzialność jaką jest doprowadzenie do zarejestrowania CM (nie chodzi mi o same formalności tylko o zmianę ustroju na forum), gdyż tak jak napisałem nie wszyscy są świadomi jak w praktyce będzie wyglądało stowarzyszenie. I sorki, ale jeżeli mam brać w czymś udział wbrew mojej woli, chęci i przekonaniu, to ja wolę się z tego wycofać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jaką różnicę zrobi wprowadzenie w życie stowarzyszenia najpierw w

> formie wirtualnej?

> a co jeżeli za jakiś czas wyjdzie opinia że to sie nie sprawdza? nie

> lepiej żeby najpier to przetestować?

> wiem jak wygląda sformalizowanie prawne CM i dlatego właśnie

> proponuję fazę testu. CZY TO COŚ ZŁEGO?? że chcę żęby najpier

> spróbować a nie pchać się od razu na głęboką wodę?? ja wiem jak

> to ma wyglądać, Ty też, ale może ileś tam procent userów nie wie

> nawet o czym Ty mówisz, nie zdają sobie sprawy o co nam wogóle

> chodzi i dlatego chce przetestowania tego.

> a co do mojej ew. rezygnacji, to nie chcę brać na siebie takiej

> odpowiedzialność jaką jest doprowadzenie do zarejestrowania CM

> (nie chodzi mi o same formalności tylko o zmianę ustroju na

> forum), gdyż tak jak napisałem nie wszyscy są świadomi jak w

> praktyce będzie wyglądało stowarzyszenie. I sorki, ale jeżeli

> mam brać w czymś udział wbrew mojej woli, chęci i przekonaniu,

> to ja wolę się z tego wycofać.

sformalizowanie stowarzyszenia nie ma wrpwadzac ladu na forum, maja top zrobic moderatorzy we wspolpracy z userami. statut nie okresla jednolicie zasad korzystania z forum. dlatego wirtualnie to nic nie da. zarzad njest w tej kwestii najwazniejszy i to on ma wprowadzic zasady stowarzyszenia a nie korzystania z forum. forum ma swoje oddzielne przepisy / regulaminy ktore mowia o korzystaniu z niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> sformalizowanie stowarzyszenia nie ma wrpwadzac ladu na forum, maja

> top zrobic moderatorzy we wspolpracy z userami. statut nie

> okresla jednolicie zasad korzystania z forum. dlatego wirtualnie

> to nic nie da. zarzad njest w tej kwestii najwazniejszy i to on

> ma wprowadzic zasady stowarzyszenia a nie korzystania z forum.

> forum ma swoje oddzielne przepisy / regulaminy ktore mowia o

> korzystaniu z niego.

sorki, ale

1. forum ZAWSZE będzie integralną częścią CM i nie da się tego do końca rozgraniczyć.

2. były próby ustalenia pewnych kwesti na forum ale ze względu na takie a nie inne podejście części userów efekty były jakie były

3. przecież zawsze CM była klubem de facto wirtualnym więc nie widzę problemu. podaj przykład czego się nie da zrobić wirtualnie ? składki ustalić? członkostwo? decyzyjność, zarzad ? powiedz czego? bo ja na razie nie widzę

Share this post


Link to post
Share on other sites

> sorki, ale

> 1. forum ZAWSZE będzie integralną częścią CM i nie da się tego do

> końca rozgraniczyć.

owszem bedzie zawsze ale w statucie CM nie ma okreslonych zasad korzystania z forum

> 2. były próby ustalenia pewnych kwesti na forum ale ze względu na

> takie a nie inne podejście części userów efekty były jakie były

po sformalizowaniu statutu zapewne tez to sie nie zmieni moze w pewnym stopniu tylko. statut nie okresla jaki porzadek ma byc na forum. statut jest czescia formalna/sadowa/i papierkiem na wpis do KRS-u

> 3. przecież zawsze CM była klubem de facto wirtualnym więc nie widzę

> problemu. podaj przykład czego się nie da zrobić wirtualnie ?

> składki ustalić? członkostwo? decyzyjność, zarzad ? powiedz

> czego? bo ja na razie nie widzę

klub wirtualny a stowarzyszenie to dwie rozne dziedziny. stowarzyszenie ma na celu organizcje masowa a nie ustalanie postepowania userow. a ustalenia wirtualne to jedna wielka zabawa. chcesz sie w ta bawic?? prosze bardzo ale sadze wlasnie taka zabawa doprowadzi do wybuchu smiechu i robienia sobie z tego zartow. droga glosowania komitet zalozycielski wybierze zarzad ktory ustali zasady. ale powtorze sie ostatni raz- STATUT NIE OKRESLA ZASAD POSTEPOWANIA I KORZYSTANIA Z FORUM!!!! to mozna wprowadzic jako dodatkowy punk w regulaminie po sformalizowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem nie ma szans wprowadzic wirtualnego stowarzyszenia i od samego poczatku bedzie skazane na niepowodzenie

bardziej by to przypominało spamerska zabawe

albo bedzie stowarzyszenie albo go niebedzie - nie ma nic pośrodku

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiec tak moze malo tu pisze ale czasami moze cos mi sie uda doradzic kiedys bawilem sie z grupa garbusiarzy i zakladalismy wlasnie stowazyszenie organizowalismy zloty w rybniku wszystko zgodnie z prawem roboty zeby zalatwic legalnie i z eskorta wozow policyjnych przejazd po ulicach w/w miasta bylo na pol roku przed ale wszystko gralo i ludzie sie sprezali byly efekty tylko ze to byla grupa osob ok 50 tu nas wszystkich jest wiele wiecej i bedzie sie trudniej dogadac bo kazdy bedzie chcial zeby to siedziba byla w jego miescie czy wojewodztwie znajda sie osoby ktore beda caly czas marudzily ze cos nie tak ze zawse mozna inaczej "lepiej" nie wazne tu chodzi o wszystkich a nie o jednostki i warto zalozyc stowazyszenie bo zawsze sa jakies tego kozysci fakt ze ludzie ktorzy sie tym zajma beda mieli pelne rece roboty ale warto czasami na siebie to wziasc za proste slowo dziekuje a jak wszystko wypali to zapewne ci ktorym na tym zalezy zostana i beda pomagali a reszta "marudna" nikt ich tu nie trzyma to jest dobrowolne smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A wiec tak moze malo tu pisze ale czasami moze cos mi sie uda

> doradzic kiedys bawilem sie z grupa garbusiarzy i zakladalismy

> wlasnie stowazyszenie organizowalismy zloty w rybniku wszystko

> zgodnie z prawem roboty zeby zalatwic legalnie i z eskorta wozow

> policyjnych przejazd po ulicach w/w miasta bylo na pol roku

> przed ale wszystko gralo i ludzie sie sprezali byly efekty tylko

> ze to byla grupa osob ok 50 tu nas wszystkich jest wiele wiecej

> i bedzie sie trudniej dogadac bo kazdy bedzie chcial zeby to

> siedziba byla w jego miescie czy wojewodztwie znajda sie osoby

> ktore beda caly czas marudzily ze cos nie tak ze zawse mozna

> inaczej "lepiej" nie wazne tu chodzi o wszystkich a nie o

> jednostki i warto zalozyc stowazyszenie bo zawsze sa jakies tego

> kozysci fakt ze ludzie ktorzy sie tym zajma beda mieli pelne

> rece roboty ale warto czasami na siebie to wziasc za proste

> slowo dziekuje a jak wszystko wypali to zapewne ci ktorym na tym

> zalezy zostana i beda pomagali a reszta "marudna" nikt ich tu

> nie trzyma to jest dobrowolne

chyba ktos tu zaczyna gadac normalnie. wlasnie chodzi o te korzysci a nie o jakies regulaminy o ktorych caly czas wszyscy walkuja. to jest forum a nie jakas partia tora stawia swoje sprzeciwy i walczy nie wiadomo o co. najpierw chcili miec stowarzyszenie teraz raptem go nie chca. przykre to sie zaczyna robic tym bardziej dla osob ktorym zalezy na tym, bo to my wlasnie bedziemy mieli z tego korzysci. ale co wiecej mowic.... jest tu walka o zasady a nie o rownosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz wolna raczke?? biglaugh.gif zaruje oddaje swoj cenbtomaniacki los w Twoje rece i zycze powodzenia oraz wierze ze nie zawiedziasz nas.wkoncu musi byc tez pozadek!!bo ostatnio to jest taka rozpierducha ze szok!!POWODZENIA JEstem z TOBA!@!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZA

jeśli stowarzyszenie, to na 1000% na poważnie, nie tylko na papierku, czy w necie

czyli m.in.

jasne dla każdego i zrozumiałe zasady działania oparte na przemysleniach i doswiadczeniu

zarząd i organizacja prowadzona przez osoby znające się na rzeczy....(możliwość w jakimś sensie wyboru władz)

konkretny "biznes plan" np. na rok - cele do osiągnięcia w danym roku, imprezy (nie tylko związane z samochodami), spotkania i inne

to tylko nie które propozycje

PRZECIW

zgadzam sie z Dzidą w temacie podchodzenia do tematu,

musimy jeśli chcemy coś naprawdę z tym zrobić zebrac sie do "kupy" i zacząc działać

może faktycznie wartoby było zrobić wirtualna próbę i zobaczyć czy wypali

choć z drugiej strony - do odwaznych swiat należy

to oczywiście jest moje i tylko moje zdanie na ten temat - GENERALNIE JESTEM ZA

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> masz wolna raczke?? zaruje oddaje swoj cenbtomaniacki los w Twoje

> rece i zycze powodzenia oraz wierze ze nie zawiedziasz

> nas.wkoncu musi byc tez pozadek!!bo ostatnio to jest taka

> rozpierducha ze szok!!POWODZENIA JEstem z TOBA!@!

nio i to jest odpowiedz. ok.gifzlosnik.gif wolna raczka grinser006.gif rozpierducha swoja droga a w sumie statut swoja droga. jak userzy nie zrozumieja wkoncu po co jest ten kacik to rozpadnie sie on w drobny mak i nawet nie bedzie sensu tego dalej naprawiac.przykre ale prawdziwe frown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ZA

> jeśli stowarzyszenie, to na 1000% na poważnie, nie tylko na papierku,

> czy w necie

> czyli m.in.

> jasne dla każdego i zrozumiałe zasady działania oparte na

> przemysleniach i doswiadczeniu

> zarząd i organizacja prowadzona przez osoby znające się na

> rzeczy....(możliwość w jakimś sensie wyboru władz)

> konkretny "biznes plan" np. na rok - cele do osiągnięcia w danym

> roku, imprezy (nie tylko związane z samochodami), spotkania i

> inne

> to tylko nie które propozycje

> PRZECIW

> zgadzam sie z Dzidą w temacie podchodzenia do tematu,

> musimy jeśli chcemy coś naprawdę z tym zrobić zebrac sie do "kupy" i

> zacząc działać

> może faktycznie wartoby było zrobić wirtualna próbę i zobaczyć czy

> wypali

> choć z drugiej strony - do odwaznych swiat należy

> to oczywiście jest moje i tylko moje zdanie na ten temat - GENERALNIE

> JESTEM ZA

> pozdrawiam

Czarus czarujesz zlosnik.gif ale z glowa ok.gif jednak nadal sadze ze wirtualna proba nic nie da. bedzie jeden wielki balagan i spam. a wladze jak najbardziej powinny byc wybrane z glowa. co do planu sadze ze jednak juz mamy wstepne zalozenia na przyszly rok co wydaje mi sie jest wszystkim jasne od poczatku - reklama, wspolna zabawa, korzysci dla userow i pomoc. generalnie wszystko jest kwestia zgrania sie i zrobienia z tego naprawde zaj.... stowarzyszenia. tu trzeba chciec a nie moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czarus czarujesz ale z glowa jednak nadal sadze ze wirtualna

> proba nic nie da. bedzie jeden wielki balagan i spam. a wladze

> jak najbardziej powinny byc wybrane z glowa. co do planu sadze

> ze jednak juz mamy wstepne zalozenia na przyszly rok co wydaje

> mi sie jest wszystkim jasne od poczatku - reklama, wspolna

> zabawa, korzysci dla userow i pomoc. generalnie wszystko jest

> kwestia zgrania sie i zrobienia z tego naprawde zaj....

> stowarzyszenia. tu trzeba chciec a nie moc.

wiesz, czarowanie czarowaniem.....

poprostu trzeba się wziać do roboty, a nie tylko pospamowac, pogadać i tyle

liczą się przecież fakty, to co zrobimy, bo historia oceni nas po czynach a nie gadaniu

wiec do dzieła........ ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moze bysmy sie wreszcie wzieli wszyscy za siebie... jakos zorganizowali sie.

ustalmy konkretnie zasady w "wirtualnym stowarzyszenieu centomania.pl"

ustalmy zasady...

ustalmy komu po jakim czasie dajemy (sprzedajemy) centolepy...

ustalmy kwote za jaka bedziemy sprzedawac centolepy...

niech kazdy centomaniak ma swoj wlasny prywatny numer... cos na zasadzie numeru karty klubowej

Wybierzmy kilka osob z grona Cm ktore jaby beda kierowniczynami (przydzial numerow klubowych, niech zrobia tez ewidence centomaniakow)

jesli cos jeszcze wymysle to dopisze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

... nie bede sie rozpisywal, ale jestem jak najbardziej tak i podpisuje sie pod tym recami i nogami. ok.gif

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadzam sie z baza danych nas wszystkich ze tak powiem, kazdy by mial swoj numer, i mozna by pomyslec na jakimis kartami klubowymi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> moim zdaniem nie ma szans wprowadzic wirtualnego stowarzyszenia i od

> samego poczatku bedzie skazane na niepowodzenie

> bardziej by to przypominało spamerska zabawe

> albo bedzie stowarzyszenie albo go niebedzie - nie ma nic pośrodku

> pzdr

.. nie da sie zaprzeczycwaytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> I moze bysmy sie wreszcie wzieli wszyscy za siebie... jakos

> zorganizowali sie.

....Goznio...my idol zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

> ustalmy konkretnie zasady w "wirtualnym stowarzyszenieu

> centomania.pl"

> ustalmy zasady...

rules of war zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

> ustalmy komu po jakim czasie dajemy (sprzedajemy) centolepy...

> ustalmy kwote za jaka bedziemy sprzedawac centolepy...

...to tez sie da!!

> niech kazdy centomaniak ma swoj wlasny prywatny numer... cos na

> zasadzie numeru karty klubowej

ok.gif

> Wybierzmy kilka osob z grona Cm ktore jaby beda kierowniczynami

> (przydzial numerow klubowych, niech zrobia tez ewidence

> centomaniakow)

> jesli cos jeszcze wymysle to dopisze...

wymysl to tak.by ludziiom sie chcialo!!!i by tak jak wieleu z nas..widzialo w tym sens!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przydzielaniem numerow klubowych i ewidencja moge sie zajac... Krotka pilka... Kto chce numer pisze do mnie priwa podaje model bolida/rejestracje/rocznik/imie i nazwisko

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.