Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Hans15336

Porozmawiajmy o dolocie w 1.2 16v - technicznie

Recommended Posts

> dokładnie. te 40 cm to minimum zeby dobrze szło

ja to policzylem to mi wyszlo nawet wiecej niz 40 ale kolega nieche nic wiedziec to nie bede sie wymadrzal zlosnik2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Chłopcze a skąd masz info że na 6500

> Nie patrze na puche od 16V bo mnie ona nie interesuje , zadałem

> pytanie i oczkuje odpowiedz , a nie pyta dlaczego jest na 6800 a

> nie na 6500 mnie to nie interesuje

> Wawer te posty też możesz pokasować

Po pierwsze tylko nie Chłopcze a po drugie to mam to sprawdzine na kompie przy ilu odcina a nie na zegarach bo tego nie zaobaczysz a po trzecie jak ciebei nie interesuej pucha to nawet nie wiesz o czym ty mowisz z tego wynika pad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja to policzylem to mi wyszlo nawet wiecej niz 40 ale kolega nieche

> nic wiedziec to nie bede sie wymadrzal

na jakiej srednicy rury lizyles

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na jakiej srednicy rury lizyles

ja liczylem dla 70 albo mniejszej juz nie pamietam ale generalnie dalem sobie spokoj bo nie mam nikogo kto by mi pospawal nierdzewke a tak rure bym mial z pracy zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja liczylem dla 70 albo mniejszej juz nie pamietam ale generalnie

> dalem sobie spokoj bo nie mam nikogo kto by mi pospawal

> nierdzewke a tak rure bym mial z pracy

..zawsze dla proby mozesz pokombinowac z PCV, a potem ze wzorcem to ja chyba wiem gdzie by mozna udezac wink.gif

fakt, cena raczej nie bedzie niska ze wzgledu na material, ale albo wlasna wydumka, albo to co na rynku zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Po pierwsze tylko nie Chłopcze a po drugie to mam to sprawdzine na

> kompie przy ilu odcina a nie na zegarach bo tego nie zaobaczysz

> a po trzecie jak ciebei nie interesuej pucha to nawet nie wiesz

> o czym ty mowisz z tego wynika

nie interesuje mnie pucha bo gdzie ja dam , na szczęśice czuczu napisał mi co i jak bo od Ciebie się coś dowiedzieć to pad.gif .

A jak pojade uniscana to zobacze ta odcinke ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie interesuje mnie pucha bo gdzie ja dam , na szczęśice czuczu

> napisał mi co i jak bo od Ciebie się coś dowiedzieć to .

> A jak pojade uniscana to zobacze ta odcinke

toc to co ja bym ci podal to by ci i tak nie podeszlo pod maske wiec o co ci chodzi przeciez ty nie amsz tyle miejsca co ja zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatem po co ta cała klotnia.gif skoro nie udzielisz mi informacji bo i tak się nie zmieści sciana.gif .

Spoko trzeba coś wystrugac tak jak pisał CZUCZU ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja liczylem dla 70 albo mniejszej juz nie pamietam ale generalnie

> dalem sobie spokoj bo nie mam nikogo kto by mi pospawal

> nierdzewke a tak rure bym mial z pracy

ja liczyłem dla fi 77

po co spawac??

rura alu 15 cm za 16zł

kolanko 77 mm z nierdzewki + redukcja na przpeustnice 77 na 70 mm za 70 zł

łącznik kolanko rura alu za 25 zł

osłona termiczna 36 zł

STOŻEK ZA 40 ZŁ

JAK DOBRZE poszuaksz u jednego kolesia zwykle maja wszystko to za 160 z wysyłką wyjdzie tutaj z wysyłkami około 200 zł wyjdzie bo dałem tylko przykąłdowe ceny - ale tak zrobiony dolot ma wszystko kompletnie wszystko.

a czesto da sie kupic np rure prosta z łacnzikiem sporo tanije podobnie jak kolank oz redukcją itp.i nic nei trzeba spawac

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie interesuje mnie pucha bo gdzie ja dam , na szczęśice czuczu

> napisał mi co i jak bo od Ciebie się coś dowiedzieć to .

> A jak pojade uniscana to zobacze ta odcinke

wiesz hans bolo ma racje pucha dałaby duzo dobrzep oliczona jak u mckena ale rób garby na amsce. zobacz to co policzyłem z tego zrobisz naprawde profi dolot a jak zagadasz z tomasem z allegro lub motoshowem to ci ząłatwia wszystko i raz za wysylke zapąłcisz i jeszcze ci dadza rabat ja tak robiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> toc to co ja bym ci podal to by ci i tak nie podeszlo pod maske wiec

> o co ci chodzi przeciez ty nie amsz tyle miejsca co ja

no i to jest niestety problem. bolo a nie masz problemu lub nei wiesz czy ktos od was nei ma takiego lekkie przerywania w waskim zakresie obrotów w 1,2 16v cos kolo 2 tys obrotów lekki mulenie. jak to rozwiązuja puntomaniacy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no i to jest niestety problem. bolo a nie masz problemu lub nei wiesz

> czy ktos od was nei ma takiego lekkie przerywania w waskim

> zakresie obrotów w 1,2 16v cos kolo 2 tys obrotów lekki mulenie.

> jak to rozwiązuja puntomaniacy

niestety w tym miejscu te silniki maja mula i tego nie slyszalem zeby ktos to rozwiazal umnie tez to jest w tym mijscu a teraz to jeszce gozej bo wczorja auto zastrajkowalo i pali tylko na 2 gary sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja nie pisze że nie ma racji , tylko to klotnia.gif się no.gif

Wiemze musi być jakas pojemnosć dolot a nie tak jak u mnie sciana.gif stąd to moje pytanie co jak i gdzie ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niestety w tym miejscu te silniki maja mula i tego nie slyszalem

> zeby ktos to rozwiazal umnie tez to jest w tym mijscu a teraz to

> jeszce gozej bo wczorja auto zastrajkowalo i pali tylko na 2

> gary

to mnie nei pocieszyłes

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale ja nie pisze że nie ma racji , tylko to się

> Wiemze musi być jakas pojemnosć dolot a nie tak jak u mnie stąd to

> moje pytanie co jak i gdzie

dałem ci linki tylko uzbierac kase i kupowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mam możliwość "odlania" tego - kumpel się zreflektował że po kosztach to zrobi tylko podać mu średnice przepustnicy , kąt zaokraglenia i długośc ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niestety w tym miejscu te silniki maja mula i tego nie slyszalem

> zeby ktos to rozwiazal umnie tez to jest w tym mijscu a teraz to

> jeszce gozej bo wczorja auto zastrajkowalo i pali tylko na 2

> gary

u mnie w byłej 16 problem rozwiazło smt6 i szedł od 2 do 8 pełnoom geba grinser006.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale mam możliwość "odlania" tego - kumpel się zreflektował że po

> kosztach to zrobi tylko podać mu średnice przepustnicy , kąt

> zaokraglenia i długośc

Wiec tak srednice robiłbym 77 mm

kolanko po zedwnetrznej 30 cm łagodne 90 stopni i po zakonczeniu kolanka 15 cm prostej rury równiez 77 mm

cąłosc po zewnetrznej ma jakies 45 centymatrów. do tego tylko stozek zosłona termiczną - bardzo wazna ta osłona i redukcja 77mm na 70 lepiej zrobic zwezenie przed sama przpeustnica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no zwężenie przed przepustnica musi być nie może być taka ściana ok.gif .

Powiadasz 30cm od przepustnicy i lagodne zaokrąglone kolanko i potem 15cm hmm.gif

A może wcześniej to kolanko bardziej lagodniejsze ( tzn mniejszy kąt np. 60 stopni hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie no zwężenie przed przepustnica musi być nie może być taka ściana

> .

> Powiadasz 30cm od przepustnicy i lagodne zaokrąglone kolanko i potem

> 15cm

> A może wcześniej to kolanko bardziej lagodniejsze ( tzn mniejszy kąt

> np. 60 stopni

hans nie na przepustnice redukcja i od redukcji kolanko od razu 90 stopni 30 cm po zedwnetrznej.

30 cm od przeputnicy to jest nadkole confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A już kojaże .

spoko wktoryms temacie pokazywalem foto jak to u mnei wyglada i tak zrób bedzie ok.a na gg to sie odpisuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hansiu a ty się pałujesz...

1). Wydajesz tyle kasy na inne rzeczy - daj se wiec siana i zrób jak Czuczu - kup dedykowany dolot - kasę wydasz raz - a problem załatwisz na trwałe palacz.gif To jest NAJLEPSZE rozwiązanie ok.gif

2). Co do rur i mocowań - przecież Jacky nie jest zły - tych rur masz duży wybór - można wszystko spokojnie dobrać.

3). Daruj sobie odlewy - zakup chociaż to co zostało przez Czucza zaproponowane - mniej z tym kłopotu i załatwisz to sprawnie - a oszczędność pozorna - idź sprawdzonym szlakiem, nie kombinuj waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Hansiu a ty się pałujesz...

> 1). Wydajesz tyle kasy na inne rzeczy - daj se wiec siana i zrób jak

> Czuczu - kup dedykowany dolot - kasę wydasz raz - a problem

> załatwisz na trwałe To jest NAJLEPSZE rozwiązanie

> 2). Co do rur i mocowań - przecież Jacky nie jest zły - tych rur masz

> duży wybór - można wszystko spokojnie dobrać.

> 3). Daruj sobie odlewy - zakup chociaż to co zostało przez Czucza

> zaproponowane - mniej z tym kłopotu i załatwisz to sprawnie - a

> oszczędność pozorna - idź sprawdzonym szlakiem, nie kombinuj

no hans dobrze tutaj gadają.

a jak ci sie nie pali to czekaj 4 tygodnie będe wstawiał auto do mp-rally na montaż nowego divajsa a raczej 4ech to mi zostanie dolocik

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ZTCW 6500 w 16v i się odcina

to zle wiesz zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niestety niektore kompy p1 maja na 6500 sprawdzone wczoraj

> wielokrotnie

masz IAW18.5Z czy 5Y?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no i to jest niestety problem. bolo a nie masz problemu lub nei wiesz

> czy ktos od was nei ma takiego lekkie przerywania w waskim

> zakresie obrotów w 1,2 16v cos kolo 2 tys obrotów lekki mulenie.

> jak to rozwiązuja puntomaniacy

ale ma muła czy konkretnie sluchac ze chodzi na 2-3 gary? bo jak muł a nie przerywa to tttm, wykres sie w tym momencie zalamuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
moim zdaniem lepiej by bylo zrobic na 60-70, 77 to juz wielka krowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

> masz IAW18.5Z czy 5Y?

mam kurde złoma ehh ledwo dojechałem do mechanika nei wiem co znim nei tak.

jak sie wkurze dostanie 2 webery i zero elektroniki

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale ma muła czy konkretnie sluchac ze chodzi na 2-3 gary? bo jak muł

> a nie przerywa to tttm, wykres sie w tym momencie zalamuje

ma muła.ale chyba pekniety filtr oleju byłza to odpowiedzialny

Share this post


Link to post
Share on other sites

> moim zdaniem lepiej by bylo zrobic na 60-70, 77 to juz wielka krowa

ale daje rade serio

Share this post


Link to post
Share on other sites

> how much

arturo był szybszy.

narazieczekam czy mp da rade z 4 p t wtey podjade na strojenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ma muła.ale chyba pekniety filtr oleju byłza to odpowiedzialny

oleju?? icon_eek.gif

jak nie przerywa tylko muli to ja bym sie nie przejmowal, u mnie tez jest dziura na dole

16961s6ybmh7.jpg

(nie patrzec na wartosci bo sa do dupy tylko na przebieg)

ty masz lzejsze kolo, szerszy dolot no i 4w1 wiec moze byc wieksza dziura... jedz na strojenie z afr i jeszcze lepiej na hamowni i napewno bedzie lepiej ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oleju??

> jak nie przerywa tylko muli to ja bym sie nie przejmowal, u mnie tez

> jest dziura na dole

> (nie patrzec na wartosci bo sa do dupy tylko na przebieg)

> ty masz lzejsze kolo, szerszy dolot no i 4w1 wiec moze byc wieksza

> dziura... jedz na strojenie z afr i jeszcze lepiej na hamowni i

> napewno bedzie lepiej

Sorry paliwa.

ale cos wtym jest ze taki mulik jest zrobimy tak ze bedzie wyzej sie krecił i tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie amsz moze foty bo az mnie znowu porwalo to co napisales a pare rzeczy to sobie za free moge zatwic biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> weglarski za drogo ??

>TAK

kup go bez znizki i wtedy powiedz ze jest drogi ok.gifbiglaugh.gif

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie amsz moze foty bo az mnie znowu porwalo to co napisales a pare

> rzeczy to sobie za free moge zatwic

3.jpg

tylko taka

Share this post


Link to post
Share on other sites

moją mega długą wydumkę widziałeś chyba

silniksi322ownik1db9.jpg

silniksi322ownikvz0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> u mnie w byłej 16 problem rozwiazło smt6 i szedł od 2 do 8 pełnoom

> geba

teraz bez smt też idzie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> daj linka gdzie to znalazles bo chyba cos tylko slyszales

moja seria odcina na 6800

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no i to jest niestety problem. bolo a nie masz problemu lub nei wiesz

> czy ktos od was nei ma takiego lekkie przerywania w waskim

> zakresie obrotów w 1,2 16v cos kolo 2 tys obrotów lekki mulenie.

> jak to rozwiązuja puntomaniacy

mam taki sam problem, chociaz weglarski jakby troche poprawil sprawe biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam taki sam problem, chociaz weglarski jakby troche poprawil sprawe

aha u mnie pewnie tez.a u mnie paliwko rozwalilo przewody paliwowe i trzeba dawac nowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

> aha u mnie pewnie tez.a u mnie paliwko rozwalilo przewody paliwowe i

> trzeba dawac nowe

takie duze cisnienie było?? yikes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> takie duze cisnienie było??

no wiesz auto swoje przezylo kamienie itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no wiesz auto swoje przezylo kamienie itp

aaaa rozumiem.

a U ciebie tez przerywa przy max wduszeniu gazu przez jakis tyssiac obr?? zwlaszcza na 1i 2??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> aaaa rozumiem.

> a U ciebie tez przerywa przy max wduszeniu gazu przez jakis tyssiac

> obr?? zwlaszcza na 1i 2??

mi przerywa, tobie przerywa, greenowi przerywa, szefowi przerywa i ja kczytałem cmanie to kazdemu kto ma 1,2 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> teraz bez smt też idzie

alfi mowil ze gora teraz duzo lepsza niz na smt ale dol jednak gorszy hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.