Viper2000hp Napisano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 > Czyżby kolejny swap?? > Z multijetem nie powiem - bedzie sporo do rzeźbienia, ale nie ma sie > co martwic - miejsca pod maska też jest dużo - skoro wchodzi > 1.9D to i takiego multijeta sie wpakuje > A jakby nie było to szkoda, że w PL nie ma zbyt wiele uniaków 1.4TD - > to naprawde fajnie jeździ i mało pali - choć ja jestem ślepym > wyznawcą benzyny i dla mnie np audi a3 110km tdi mojej koleżanki > jeździ w złym zakresie obrotów popieram w zupeplnosci chociaz nowoczesne diesle dorownuja dynamika obecnym benzyniakom(moze raczej nie odstaja tak bardzo) i nawet latwo sie je rasuje(te chip'y ponoc naprawde sporo im daja-tak czytalem...) to jednak dzwieku v8 nic mi nie zastapi dlatego juz zaczynam szukac i planowac swap tego sienowego motorku a pozniej zobaczymy,bo na serii dlugo chyba nie pojezdze ale na razie maly renont tego serca chociaz juz rece mi przy nim opadaja :-jak zrobie mu ten zaplon i dalej bedzie sie sam odcinal to swap sie przyspieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 Dobrze to znaczy u lakiernika-podkład i lakier,tak jak mówisz.Co będzie zrobione to już do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 Panowie... swap juz jest przesadzony-wymienie mu uszczelniacze na zaworach i bede mu lal ten olej-tego serca nie ma juz co ratowac(chyba,ze okaze sie,ze to te uszczelniacze i zaplon mu dolegaly...) pytanie-1.6 16v poradzi sobie na niektorych czesciach z mojego osprzteu?(np.wentylator,cewka,kable i takie tam-bo wszystko mam to nowe ) czy jak wymienie silnik to juz ze wszystkim co mam pod maska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 A z czego ten 1.6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > A z czego ten 1.6? siena/palio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > A z czego ten 1.6? siena/palio owszem ale też bravo/brava może i tipo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > siena/palio No mi moje 1.4 w zupelności wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > A z czego ten 1.6? 1.6 16v ze sieny myslalem co by nie wsadzic,bo z tempry chyba juz sie nie oplaca,nie?(troche leciwy by juz byl...) tak wiec cokolwiek z osprzetu mogloby zostac czy wszystko out? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > 1.6 16v ze sieny myslalem co by nie wsadzic,bo z tempry chyba juz sie > nie oplaca,nie?(troche leciwy by juz byl...) > tak wiec cokolwiek z osprzetu mogloby zostac czy wszystko out? out według moich domysłów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > out według moich domysłów... no to trudno... ale warto sie pomeczyc a warto bedzie nowy silnik rasowac? tak sie tez zastanawiam,ze chyba bedzie latwiej kupic cala rozbita z tylu i z bokow siene niz sam silnik i osprzet,nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > no to trudno... > ale warto sie pomeczyc > a warto bedzie nowy silnik rasowac? > tak sie tez zastanawiam,ze chyba bedzie latwiej kupic cala rozbita z > tylu i z bokow siene niz sam silnik i osprzet,nie? dłubanie 16v jet dość kosztowne - jeżeli zdobedziesz silnik w dobrym, stanie to nie trzeba bedzie go dłubac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 Przecież już zostały dokonane w Uniakach swapy o których mówicie !!!!!!!!!!!!!! Jest już uniak z silnikiem 1,6 16v ze sieny Powiem więcej jest też swap 1,6 DOHC !! Jeżdzące UNIAKI !!!! Przeszukajcie archiwum !!! SWAPY ZROBIONE NA UKP !!!! Projekt 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > Przecież już zostały dokonane w Uniakach swapy o których > mówicie !!!!!!!!!!!!!! > Jest już uniak z silnikiem 1,6 16v ze sieny > Powiem więcej jest też swap 1,6 DOHC !! > Jeżdzące UNIAKI !!!! > Przeszukajcie archiwum !!! SWAPY ZROBIONE NA UKP !!!! > Projekt 900 dzieki za namiary no akurat wszystko o co mi chodzilo tylko male pytanie-uczestniczyles w tym wiec pewnie orientujesz sie ile to mniej wiecej wynioslo-pomijajac tuning w jakich granicach sie to zamknelo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 Panowie , teraz troche z innej beczki ale nadal związane z tematem :gaz do cylindrów podają wtryski tak??? czy jakby mi sie powalily to samochod by stnął czy nie, moze krztusił by sie , moze by przerywal czy coś tam? Pytam się bo dalej zastanawiam sie co dolega mojemu uniakowi- prąd napewno nie bo wszystko ma nowe komputer nie bo byl restartowany wiec jesli to nie bedzie zaplon to co jeszcze?? ten tuning musze chyba zacząc od przywrocenia seryjnej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > ile to mniej wiecej wynioslo-pomijajac tuning w jakich granicach > sie to zamknelo? jakieś 75% wartości uniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > jakieś 75% wartości uniaka moj kosztowal 1500zl chyba sobie poradze a tak serio to mniej wiecej ile-jakies widelki podaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > Przecież już zostały dokonane w Uniakach swapy o których > mówicie !!!!!!!!!!!!!! > Jest już uniak z silnikiem 1,6 16v ze sieny > Powiem więcej jest też swap 1,6 DOHC !! > Jeżdzące UNIAKI !!!! > Przeszukajcie archiwum !!! SWAPY ZROBIONE NA UKP !!!! > Projekt 900 Słynny projekt Binia toż to pamiętam - ja tylko koledze tłumacze, że tuning głowic 16-zaworowych jest kosztowniejszy od ośmiozaworowców (wiadomo dlaczego ) a myśle że kolega Viper ze 103km w uniaku napewno byłby zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 Sprawa wygląda tak: Musisz kupić silnik - oprzyrządowanie ITP Ponieważ masz większą moc - musisz wzmocnić hamulce - musisz usztywnić nadwozie itp !! Stąd najlepszą metoda swapowania np. 1,6 16v - jest kupienie rozbitej np. sieny z dobrym silnikiem i przełożenie wszystkiego co się da !!! Tak było to robione na UKP . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 Panowie-co jest odpowiedzialne za odciecie mieszanki paliwowej w samochodzie? komputer,aparat zaplonowy,wtryski??? a moze jeszcze cos innego? sorki,ze tak was caly czas mecze o pierdoly ale duuuuuuuuuzo wiecie wiec musze to wykorzystac,bo ja wiem niewiele albo jeszcze mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 > Panowie-co jest odpowiedzialne za odciecie mieszanki paliwowej w > samochodzie? > komputer,aparat zaplonowy,wtryski??? > a moze jeszcze cos innego? > sorki,ze tak was caly czas mecze o pierdoly ale duuuuuuuuuzo wiecie > wiec musze to wykorzystac,bo ja wiem niewiele albo jeszcze > mniej jest taki wyłącznik bezwładnościowy od strony pasażera (w kabinie przy gaśnicy) - on odcina masę pompy paliwa w razie zderzenia przy prędkości większej niż 25km/h. W uno z tego co ja wiem komputer nie odetnie sygnału na wtryski i cewki z tego względu że nie ma fiat Code. Na digiplexie sie nie znam, ale immo też nie było, wiec jedyne co może odcinac sygnał to alarm (jeśli jest zainstalowany) i ten wyłącznik z kabiny oraz ewentualnie jakieś własne zabezpieczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 Chyba nie o to mu chodzilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 > Chyba nie o to mu chodzilo. chyba podał też za mało szczegółów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 > Chyba nie o to mu chodzilo. tak sie nie znam,ze nawet nie umiem po ludzku napisac o co mi chodzi jak samochod osiaga najwyzsze obroty to cos powoduje,ze nie kreci sie juz dalej tylko obroty spadaja,nie? chyba jest cos takiego mowi sie"przeciaga go do przerywacza" czy cos takiego no i mi chodzi o ten 'przerywacz"-co nim dowodzi,gdzie to jest i ogolnie jak to dziala,bo mi to odciecie przestawilo sie na nizsza wartosc(np.dajmy na to maksymalnie wkrecal sie na 7000rpm i sie 'odcinal" a teraz "przerywacz" wlaczya sie przy 6000rpm i dalej nie idzie-pytanie dlaczego ) i nadal poszukuje odpowiedzi gdzie to sie stalo i jak to naprawic nagrac wam filmik,zeby bylo jasniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 > tak sie nie znam,ze nawet nie umiem po ludzku napisac o co mi chodzi > jak samochod osiaga najwyzsze obroty to cos powoduje,ze nie kreci sie > juz dalej tylko obroty spadaja,nie? > chyba jest cos takiego > mowi sie"przeciaga go do przerywacza" czy cos takiego > no i mi chodzi o ten 'przerywacz"-co nim dowodzi,gdzie to jest i > ogolnie jak to dziala,bo mi to odciecie przestawilo sie na > nizsza wartosc(np.dajmy na to maksymalnie wkrecal sie na 7000rpm > i sie 'odcinal" a teraz "przerywacz" wlaczya sie przy 6000rpm i > dalej nie idzie-pytanie dlaczego ) i nadal poszukuje > odpowiedzi gdzie to sie stalo i jak to naprawic > nagrac wam filmik,zeby bylo jasniej? a to chodzi o odciecie zapłonu normalnie jest gdzies w okolicy 6800obr/min - jeżeli nie dochodzi ci do tej wartości, to znaczy ze albo dostaje zbyt mało paliwa, albo go nie spala - tu pozostają kwestie układu paliwowego i zapłonowego - normalnie musi dojść co najmniej do 6500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > a to chodzi o odciecie zapłonu > normalnie jest gdzies w okolicy 6800obr/min - jeżeli nie dochodzi ci > do tej wartości, to znaczy ze albo dostaje zbyt mało paliwa, > albo go nie spala - tu pozostają kwestie układu paliwowego i > zapłonowego - normalnie musi dojść co najmniej do 6500 za malo paliwa...tez tak myslalem po tej zmianie pompki ale za gazie w takim ukladzie powinien chyba normalnie chodzic,nie? a nie chodzi...myslisz,ze ustawienie zaplonu moze cos dac(na gazie chodzi rowno i bezproblemowo a na benzynie jak traktor,no i to przedwczesne odciecie...)? dzieki za podpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanie-po resecie silnik chodzil idealnie i na benzynie i na gazie ale krotki czas(ze cztery odpalenia wozu) i znowu sie wszystko wali-moze to byc cos z tym zaplonem czy to "za malo paliwa" moze cos rabac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > za malo paliwa...tez tak myslalem po tej zmianie pompki ale za gazie > w takim ukladzie powinien chyba normalnie chodzic,nie? > a nie chodzi...myslisz,ze ustawienie zaplonu moze cos dac(na gazie > chodzi rowno i bezproblemowo a na benzynie jak traktor,no i to > przedwczesne odciecie...)? > dzieki za podpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanie-po resecie silnik > chodzil idealnie i na benzynie i na gazie ale krotki czas(ze > cztery odpalenia wozu) i znowu sie wszystko wali-moze to byc cos > z tym zaplonem czy to "za malo paliwa" moze cos rabac? a Ty masz 1.5 na wtrysku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > a Ty masz 1.5 na wtrysku?? ano na wtrysku...jrdnopunktowym ale zawsze... jakby byk gaznik to by troche prosciej bylo... zamecze was tymi pytaniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 No raczej odwrotnie,z gażnikiem masz wiele wiecej kombinacji,a tu co pompa paliwowa i wtryskiwacz-tak po krótce.Posprawdzaj ten zapłon-nie orientuje sie czy w 1.5 też sie reguluje kąt wyprzedzenia zaplonu,a wogóle to kopułke sprawdz czy nie ma zaśniedziałych styków,palec rozdzielacza no i świece,bo niepamiętam czy pisałeś że to wymieniałeś czy nie.A potem można dalej myśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > No raczej odwrotnie,z gażnikiem masz wiele wiecej kombinacji,a tu co > pompa paliwowa i wtryskiwacz-tak po krótce.Posprawdzaj ten > zapłon-nie orientuje sie czy w 1.5 też sie reguluje kąt > wyprzedzenia zaplonu,a wogóle to kopułke sprawdz czy nie ma > zaśniedziałych styków,palec rozdzielacza no i świece,bo > niepamiętam czy pisałeś że to wymieniałeś czy nie.A potem można > dalej myśleć. moja bestyjka ma praktycznie calo nowa elektryke(swiece,kable,regulator napiecia,pasek kilnowy,cewke,kopulke, palec,akumulator.klemy,popme paliwa(ale nie wiem czy nie za mala.............) wiec z elektryki zostal mi tylko chyba modul zaplonowy do wymiany ) dobra-kazecie zaplon to zrobie zaplon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Nikt Ci nie każe, ale to może być jedna z kilku przyczyn-Tak pokolei zrobisz wszystko, a na końcu okaże sie że digipleks-moduł pieprzy wszystko.Ale w ten sposób będziesz mial wszystko sprawdzone i nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > za malo paliwa...tez tak myslalem po tej zmianie pompki ale za gazie > w takim ukladzie powinien chyba normalnie chodzic,nie? > a nie chodzi...myslisz,ze ustawienie zaplonu moze cos dac(na gazie > chodzi rowno i bezproblemowo a na benzynie jak traktor,no i to > przedwczesne odciecie...)? > dzieki za podpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanie-po resecie silnik > chodzil idealnie i na benzynie i na gazie ale krotki czas(ze > cztery odpalenia wozu) i znowu sie wszystko wali-moze to byc cos > z tym zaplonem czy to "za malo paliwa" moze cos rabac? Jeśli po resecie chodzi prawidłowo do czwartego odpalenie, to ja po tym czwartym odpaleniu pojechał na diagnostykę by podpiąć komputer (euroscan) i dowiedzieć się co sieje błędy. Być może to będzie wskazówka gdzie szukać problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 a mozliwe,zeby ten zaplon,digipleks,wtryski czy cos tam jeszcze powalilo sie od odpalania za pomoca ciagniecia za innym wozem(krotko,bo krotko ale zawsze...)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 No coś ty. Automatów sie nie ciąga, a tu to nie słyszałem o takim problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > No coś ty. > Automatów sie nie ciąga, a tu to nie słyszałem o takim problemie. tzn??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > tzn??? No samochodów z automatyczną skrzynią biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 no dobra...czyli odwiedziny na stacji diagnostycznej... a zaplon moglby sie tak przestawic,zeby tylko odciecie sie przestawilo???moja bestyjka jest az tak zdolna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > no dobra...czyli odwiedziny na stacji diagnostycznej... > a zaplon moglby sie tak przestawic,zeby tylko odciecie sie > przestawilo???moja bestyjka jest az tak zdolna? Podjeć ty jeno tam i sie podepnij,zobaczysz co ci powiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Ile roboty człowiek!!! A nie lepiej podpiąć do kompa i zdiagnozować? Przecież masz wtrysk więc w czym problem? Oszczędzisz czasu i $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > tzn??? żeby się przestawiły elementy przez Ciebie wymienione, jest to nie możliwe. Jedyne co mogło się stać to przeskoczyć pasek, Cały układ zapłonowy jest elektroniczny, oparty na odczycie impulsów z czujników, a iskra działa z tzw. mapy zapłonu wg odczytu czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 Cóż za techniczny język mistrzu. Ale kolega chyba bardziej po chłopsku rozumuje i może Cie nie skumać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 dobra-na razie nie bede juz wam tym glowy zawracal (chyba........... ) a tu macie filmik z praca silnika i tym "przedwczesnym odcieciem", nad ktorym sie tyle rozwodze... i link do strony z zarabistym programem do odtwarzania video(m.in. 3gp) jakby komus sie chcialo to ogladac http://www.download.com/GOM-Media-Player...&tag=button Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > Cóż za techniczny język mistrzu. > Ale kolega chyba bardziej po chłopsku rozumuje i może Cie nie skumać. Ech pisałem szybko, jak to czytam to az się sobie dziwię , ale nie chce mi sie edytować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > dobra-na razie nie bede juz wam tym glowy zawracal (chyba........... > ) > a tu macie filmik z praca silnika i tym "przedwczesnym odcieciem", > nad ktorym sie tyle rozwodze... > i link do strony z zarabistym programem do odtwarzania video(m.in. > 3gp) jakby komus sie chcialo to ogladac > http://www.download.com/GOM-Media-Player...&tag=button Tu to znaczy gdzie ten filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 taaaaaaaaaa........tylko filmiku wyslac nie moge.... no to moze sam dzwiek i kolejny link... http://www.miworld.com.sg/mplayer/faq.jsp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > Cóż za techniczny język mistrzu. > Ale kolega chyba bardziej po chłopsku rozumuje i może Cie nie skumać. troszeczke skumalem ale ma Pan racje-do mnie to po chlopsku-w technice jeszcze raczkuje(mam nadzieje,ze chociaz raczkuje ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 filmiku 3gp(chociaz o wiele bardziej czytelny) na forum wrzucic nie moge ale jak ktos chce(prawdziwi chyba fanatycy ) to moge to wyslac na maila... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > filmiku 3gp(chociaz o wiele bardziej czytelny) na forum wrzucic nie > moge ale jak ktos chce(prawdziwi chyba fanatycy ) to moge to > wyslac na maila... śmiało rzucaj na mój z profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > śmiało rzucaj na mój z profilu poszlo...mam nadzieje,ze dojdzie i sie odtworzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 jak myslicie?-dobry dawca organow do mojej bestyjki??? http://moto.allegro.pl/item227360988_fiat_uno_1_3_ie_turbo.html kurcze,ze tez teraz kasy nie mam................. jak bede mial to nic nie bedzie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2007 > jak myslicie?-dobry dawca organow do mojej bestyjki??? > http://moto.allegro.pl/item227360988_fiat_uno_1_3_ie_turbo.html > kurcze,ze tez teraz kasy nie mam................. > jak bede mial to nic nie bedzie..... Na takią pisaninę mamy kącik klubowy o tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.