Jump to content
Liwek

Wątek oponiarski - edycja jesienno-zimowa.

Recommended Posts

> 4 - 5 mm da jeszcze rade czy szmelc już ??

jest kasa - wymieniać

nie ma kasy - jeszcze sezonik bez jazdy w beskidach dadzą rade zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 4 - 5 mm da jeszcze rade czy szmelc już ??

da radę, zimówki są miękkie i mają specjalną konstrukcję bieźnika, co prawda nie bedą jak nowe, ale i tak o 100% lepsze niż najlepsze letnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 4 - 5 mm da jeszcze rade czy szmelc już ??

to zależy ile lameli zostało, jeśli są cięte do podstawy to spokojnie sezon wytrzymają

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktos posiada w swoim pojezdzie opony michelin wykonane w systemie PAX? (run-flat)

W ofercie Michelin w Polsce nie moge znalezc takich opon, w hondzie mam zalozone opony Michelin Energy LX4 o rozmiarze 235-710 R 460A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmiar 155/80R13 - balonowy więc zdecydowanie niewyczynowy - dlatego opony "budżetowe" powinny wystarczyć.

Która z poniższych opon jest lepsza (albo mniej zła?):

Dębica "Frigo S-30" (niekierunkowe)

Matador "MP55 Plus Silika" (kierunkowe)

Frigo S-30 bardzo różnią się od innych odmian Frigo - mają zupełnie inny kształt bieżnika, a dostępne są tylko z profilem 80.

Matador miał kiedyś złą opinię, ale odkąd przejął go Continental chyba powinno być lepiej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra to jeszcze i tu zadam to pytanie: dziś kupiłem felgi stalowe pod zimówki 175/70/R13 do swojej Ibi. Rozmiar felg to 5x13. I tu moje pytanie: czy te opony wejdą na felgi, czy musze jechać i wymienić je na 5.5 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> dobra to jeszcze i tu zadam to pytanie: dziś kupiłem felgi stalowe

> pod zimówki 175/70/R13 do swojej Ibi. Rozmiar felg to 5x13. I tu

> moje pytanie: czy te opony wejdą na felgi, czy musze jechać i

> wymienić je na 5.5 ?

Do rozmiaru 175 najwłaściwsze są felgi 5.5, ale 5.0 też będą OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Do rozmiaru 175 najwłaściwsze są felgi 5.5, ale 5.0 też będą OK.

Dokładnie tak. Ja mam letnie 175 na felgach 5,5 a zimowe na 5,0. Nic złego się nie dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Rozmiar 155/80R13 - balonowy więc zdecydowanie niewyczynowy - dlatego

> opony "budżetowe" powinny wystarczyć.

> Która z poniższych opon jest lepsza (albo mniej zła?):

> Dębica "Frigo S-30" (niekierunkowe)

> Matador "MP55 Plus Silika" (kierunkowe)

> Frigo S-30 bardzo różnią się od innych odmian Frigo - mają zupełnie

> inny kształt bieżnika, a dostępne są tylko z profilem 80.

> Matador miał kiedyś złą opinię, ale odkąd przejął go Continental

> chyba powinno być lepiej?

w tym rozmiarze to może już jakiś kleber/sava/barum albo coś, w okolicach 100zł/szt powinien być hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

System Pax nie jest typowym Run Flatem. Michelin posiada typowe runflaty o nazwie "Zero Pressure" lub po prostu ZP.

Pax jest systemem budowy koła (specjalnie kształtowana felga + opona o wzmocnionych ścianach) i jest przeznaczony tylko i wyłącznie do aut seryjnie wyposażonych w ten system.

Jeśli chcesz sobie to założyć bo masz taki kaprys to odradzam. Po pierwsze cena po drugie serwis (słabo dostępny) i na koniec wymagania techniczne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różnicy nie ma poza nową mieszanka bogatszą w krzemionkę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> System Pax nie jest typowym Run Flatem. Michelin posiada typowe

> runflaty o nazwie "Zero Pressure" lub po prostu ZP.

> Pax jest systemem budowy koła (specjalnie kształtowana felga + opona

> o wzmocnionych ścianach) i jest przeznaczony tylko i wyłącznie

> do aut seryjnie wyposażonych w ten system.

> Jeśli chcesz sobie to założyć bo masz taki kaprys to odradzam. Po

> pierwsze cena po drugie serwis (słabo dostępny) i na koniec

> wymagania techniczne...

Honda Odyssey w wersji Touring jest fabrycznie wyposazona w kola i opony PAX. Uzywam ten samochod w USA gdzie serwis jest dostepny, chociaz ograniczony do punktow Michelin i Honda. Moje pytanie dotyczy mozliwosci zakupu i serwisowania takich opon w Polsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest kilka warsztatów w Polsce które się w tym specjalizują. Proponuję Ci skontaktować się z Michelinem i zapytać ich o listę tych warsztatów. Jak bedziesz miał problemy z uzyskaniem informacji to napisz na priv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Rozmiar 155/80R13 - balonowy więc zdecydowanie niewyczynowy - dlatego

> opony "budżetowe" powinny wystarczyć.

> Która z poniższych opon jest lepsza (albo mniej zła?):

> Dębica "Frigo S-30" (niekierunkowe)

> Matador "MP55 Plus Silika" (kierunkowe)

> Frigo S-30 bardzo różnią się od innych odmian Frigo - mają zupełnie

> inny kształt bieżnika, a dostępne są tylko z profilem 80.

> Matador miał kiedyś złą opinię, ale odkąd przejął go Continental

> chyba powinno być lepiej?

na tym forum dobrze wypowiadają się o kleberach krisalp3 wiem że są po 140szt ten rozmiar, w testach Aś i motor za to dobrze wypadł Barum. Aha i chyba kierunkowa zimówka będzie lepsza niż niekierunkowa ale to tylko moja opinia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Zima za pasem i najwyzszy czas kupic nowe gumy do Seicento zony.

Teraz pytanie:

Do Seicento pasuja 2 rodzaje opon: 145/70/13 i 155/65/13. Czy na zime lepiej (czyt bezpieczniej) zalozyc opony wezsze (wiekszy doscisk) czy szersze (wieksza powierzchnia stykajaca sie z podlozem) ?

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam,

> Zima za pasem i najwyzszy czas kupic nowe gumy do Seicento zony.

> Teraz pytanie:

> Do Seicento pasuja 2 rodzaje opon: 145/70/13 i 155/65/13. Czy na zime

> lepiej (czyt bezpieczniej) zalozyc opony wezsze (wiekszy

> doscisk) czy szersze (wieksza powierzchnia stykajaca sie z

> podlozem) ?

> Z gory dzieki za odpowiedzi.

145 kup dla zony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

potrzebuję pomocy w wyborze - cena ok. 250/sztuka, coś w klasie średniej smile.gif

bow.gif30.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Czy ktoś jeździł na tych oponkach? Jak się sprawują w naszych polskich warunkach w porównaniu np do Dębicy Frigo2?

Na Frigasach sporo jeździłem i nie powiem na śniegu bardzo dobrze się sprawują na mokrym tez w sumie dają rade... myslę ze na jednych oponkach mozna ze 40kkm zrobic... a jak Wasze doświadczenia z Fuldami ?

Z góry dzięki

Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elo,

czas na nowe opony zlosnik.gif

Ze względu na poruszanie się w zimie wyłącznie w mieście odpuściłem sobie kupowanie opon

zimowych, tak więc pozostają do wyboru opony całoroczne lub tylko letnie.

Rozmiar do Uno to :135/80 R13

Z całorocznych jest:

Pirelli P2500 za 132 zł

lub

Dębica Nawigator za 80 zł

z letnich wybór jest olbrzymi

nokiany, goodyeary, kleber, firestone, fulda

ale co brać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Elo,

> czas na nowe opony

> Ze względu na poruszanie się w zimie wyłącznie w mieście odpuściłem

> sobie kupowanie opon

> zimowych, tak więc pozostają do wyboru opony całoroczne lub tylko

> letnie.

> Rozmiar do Uno to :135/80 R13

> Z całorocznych jest:

> Pirelli P2500 za 132 zł

> lub

> Dębica Nawigator za 80 zł

> z letnich wybór jest olbrzymi

> nokiany, goodyeary, kleber, firestone, fulda

> ale co brać?

Chyba letnie. U ojca w uno letnie są michelin Dokładnie takie i w ubiegłym roku jechał na nich po śniegu z przyczepką - dały radę.

Niestety w nowych takiego bieżnika nie mogę znaleźć.

Ważne, by mieszanka nie była za twarda. Laguną na letnich Pirelli P7 sąsiad nie mógł z miejsca ruszyć.

Wielosezonowe potrafią być głośne.

W omedze miałem Toyo i z lekka "wyły" smirk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Chyba letnie. U ojca w uno letnie są michelin Dokładnie takie i w

> ubiegłym roku jechał na nich po śniegu z przyczepką - dały radę.

> Niestety w nowych takiego bieżnika nie mogę znaleźć.

> Ważne, by mieszanka nie była za twarda. Laguną na letnich Pirelli P7

> sąsiad nie mógł z miejsca ruszyć.

> Wielosezonowe potrafią być głośne.

> W omedze miałem Toyo i z lekka "wyły"

podobny bieżnik ma ten firestone

i chyba to będzie zwycięzca hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Elo,

> czas na nowe opony

> Ze względu na poruszanie się w zimie wyłącznie w mieście odpuściłem

> sobie kupowanie opon

> zimowych, tak więc pozostają do wyboru opony całoroczne lub tylko

> letnie.

> Rozmiar do Uno to :135/80 R13

> Z całorocznych jest:

> Pirelli P2500 za 132 zł

> lub

> Dębica Nawigator za 80 zł

> z letnich wybór jest olbrzymi

> nokiany, goodyeary, kleber, firestone, fulda

> ale co brać?

ja mam całoroczne navigatory2 i poważnie dobre oponki, mam porównanie z zimówkami w kangoo więc wiem co pisze

tylko może kup sobie ciut większy rozmiar

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja mam całoroczne navigatory2 i poważnie dobre oponki, mam porównanie

> z zimówkami w kangoo więc wiem co pisze

> tylko może kup sobie ciut większy rozmiar

w rozmiarze 145/80R13 nawigatorów brak w sklepie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę już wymienić zimówki i moje zainteresowanie skierowane jest na Pirelli Carving Edge lub Firestone Winterhawk. Macie jakieś doświadczenia z nimi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Hej,

> potrzebuję pomocy w wyborze - cena ok. 250/sztuka, coś w klasie

> średniej

Firestone Winterhawk - polecam. Jeżdze na drugim komplecie, jeden w Punto, drugi w beemce

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierwszy raz mam do czynienia, ile kosztuje wymiana i wyważenie w przypadku alufelg w okolicach W-wy (Sulejówek, Mińsk Maz. itp.) możecie kogoś polecić w tych okolicach?

Może być i sprzedaż, ale pewnie nie kupię za cenę z netu, więc chyba w którymś internetowym kupię i tlyko na zmiane podjadę.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

wczoraj założyłem Nokian WR G2, są bardzo cieche w porównaniu do Frigo na których pomyka moja żona. Jak spadnie śnieg to zobaczymy jak się zachowują na śliskim. smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

standardowe troche pytanie - co polecacie (moje ktyterium cenowe to max 220 zeta)

(195/60/15, asterka II)

Zastanawiam sie glownie nad:

- KLEBER KRISALP HP

- czy FIRESTONE WINTERHAWK

(jazda glownie "miastowa/w trasie", bez szalenstw po gorach, stad odrzucilem raczej DEBICE FRIGO 2).

pozdr,

Kosmyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Zastanawiam sie glownie nad:

> - KLEBER KRISALP HP

> - czy FIRESTONE WINTERHAWK

> (jazda glownie "miastowa/w trasie", bez szalenstw po gorach, stad

> odrzucilem raczej DEBICE FRIGO 2).

A może Sava Eskimo 3, wydaje się , że całkiem dobra opona na warunki mokre i suche. W każdym razie wg ADAC lepsza od obydwu wymienionych przez Ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam do wyboru następujące opony w rozmiarze 175/70/R14. Wkrótce czekają mnie 2 przejazdy po prawie 2000 km - jestem w tej chwili w Szwecji. Wybór opon o tym rozmiarze pozostawia tu sporo do życzenia z racji powszechności aut o większych kołach oraz możliwości korzystania z opon z kolcami itd.

Oto lista:

Dunlop Winter Response - chyba za drogie

Falken EP-03 - nie znam

Goodyear UltraGrip 7(+)

Sava Eskimo S3

Yokohama IceGuard 20

Nokian W (WR nie ma w takim rozmiarze, ta marka też niechętnie, bo nie wiem gdzie to kupić)

Skłaniam się ku Goodyearowi, ale nie lubię przepłacać, więc proszę o konsultacje. Szczególnie zależy mi na możliwości poruszania się z dużymi prędkościami po prawdopodobnie dość dobrze odśnieżonych drogach o suchej, bądź mokrej nawierzchni (na zaśnieżonej i tak zwalniam z oczywistych względów, nie liczę też na znaczące różnice między oponami na lodzie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam letnie 195/65/14 chce założyć zimowe 165/70/14 felga ma 6 cali szerokości.

Czy ta opona nie bedzie za wąską do tej felgi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam letnie 195/65/14 chce założyć zimowe 165/70/14 felga ma 6 cali

> szerokości.

> Czy ta opona nie bedzie za wąską do tej felgi??

nie bedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co powiecie na takie wynalazki triangle snow lion

Szukam jak najtanszych opon. Moja zima ogranicza sie do zimy miejskiej nie obchodzi mnie czy jest cicha czy glosna

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a co powiecie na takie wynalazki triangle snow lion

> Szukam jak najtanszych opon. Moja zima ogranicza sie do zimy

> miejskiej nie obchodzi mnie czy jest cicha czy glosna

To już lepiej kup dębice frigo ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> pierwszy raz mam do czynienia, ile kosztuje wymiana i wyważenie w

> przypadku alufelg w okolicach W-wy (Sulejówek, Mińsk Maz. itp.)

> możecie kogoś polecić w tych okolicach?

> Może być i sprzedaż, ale pewnie nie kupię za cenę z netu, więc chyba

> w którymś internetowym kupię i tlyko na zmiane podjadę.

> Pozdrawiam

Ja płaciłem 40 zeta za alusy z wyważeniem (gumy kupione u nich). a co do zakupu to popytaj najpierw ile kosztuję u wulkanizatora z założeniem, że u niego kupisz i założysz! ja miałem kupić w necie, ale u wulkanizatora było taniej niż w sieci i gumy z tego roku, a nie jakieś leżaki z przed roku! założyłem barumy polaris 2 185/65/14 za 157/szt. wink.gif

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Po 9!!! latach urzytkowania moje Dębice Frigo Directional z 1998r. powiedziały 30.GIF

a dokładnie jedna z gum, która się rozwarstwiła na boku.

Miałem zamiar kupić nowe zimówki, ale tatko dał mi Barumki Polaris 2 z 2004 roku w super stanie, co by nie leżały w garażu.

No i fajnie, w kieszeni zostało min. 500zł!!

Po założeniu Barumów: SZOK icon_eek.gif!!

Twarde jak beton (ciśnienie 2,0at, założone zgodnie z kierunkiem toczenia),

do tego jakoś głośno szumią i bardzo słabo trzymają podczas hamowania.

Wiem, to przecież opona zimowa, więc trochę głośniej chodzi, ale twardość?

Dębice były dużo miększe od Barumów i dużo lepiej zachowywały się podczas hamowania.

Czy macie taki same spostrzeżenia co do Barumów?

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matador MP52

Czy ktoś zna te opony ? Co one są warte ?

Ciężko mi teraz znaleźć opony w rozmiarze 175/65R15... chciałem Fuldy Kristall Montero 2, ale nigdzie nie są dostępne frown.gif Dlatego zastanawiam się nad Matadorem. Warto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam.

> Po 9!!! latach urzytkowania moje Dębice Frigo Directional z 1998r.

> powiedziały

> a dokładnie jedna z gum, która się rozwarstwiła na boku.

> Miałem zamiar kupić nowe zimówki, ale tatko dał mi Barumki Polaris 2

> z 2004 roku w super stanie, co by nie leżały w garażu.

> No i fajnie, w kieszeni zostało min. 500zł!!

> Po założeniu Barumów: SZOK !!

> Twarde jak beton (ciśnienie 2,0at, założone zgodnie z kierunkiem

> toczenia),

> do tego jakoś głośno szumią i bardzo słabo trzymają podczas

> hamowania.

> Wiem, to przecież opona zimowa, więc trochę głośniej chodzi, ale

> twardość?

> Dębice były dużo miększe od Barumów i dużo lepiej zachowywały się

> podczas hamowania.

> Czy macie taki same spostrzeżenia co do Barumów?

> Pozdro

co do barumków to mam je od niedawna jak na razie to zaobserwowałem że sa głośniejsze og np: dunlpów resztę będę dopiero sprawdzał. Z tego co czytałem w teście AŚ to wypadły trochę lepiej niż dębice i sa tylko gorszę od sawa eskimo tylko na aqupalingu

Zobaczę jak się będą spisywały w stosunku do kormornaów i i niefirmowych bieżnikowanych icon_eek.gif które o dziwo w zimie były wyśmienite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> co do barumków to mam je od niedawna jak na razie to zaobserwowałem

> że sa głośniejsze og np: dunlpów resztę będę dopiero sprawdzał.

> Z tego co czytałem w teście AŚ to wypadły trochę lepiej niż

> dębice i sa tylko gorszę od sawa eskimo tylko na aqupalingu

> Zobaczę jak się będą spisywały w stosunku do kormornaów i i

> niefirmowych bieżnikowanych które o dziwo w zimie były

> wyśmienite.

Siemka

Czy masz wrażenie że Barumy są twarde?

Np. na studzienkach, nierównościach jezdni zachowują się jak jakieś kartoflaki angryfire.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Wszystkim,

opona letnia ma rozmiar 185/70/14 czy można zastosować opnę zimową nieco węższą czyli 175/70/14? Czy ktoś tak ma? Jak to się sprawdza?

Pozdro,

jzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wskazane najbardziej jest opona (oczywiscie jak kolega mowi o razmiarze 175) o rozmiarze 175/75/14...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wskazane najbardziej jest opona (oczywiscie jak kolega mowi o

> razmiarze 175) o rozmiarze 175/75/14...

Ooo takim wariancie nie słyszałem żeby wysokość opony należało zwiększyć hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co zmniejszajac rozmiar nalezy zmniejszyc profil?? zagladnij do pierwszego lepszego kalkulatora doboru opon i sam sie przekonasz...czyli wedlug ciebie zaleznosc jest liniowa i np rozmiar 145 powinien miec profil np.55?? po to zwieksza sie profil aby wskazania licznika byly w dopuszcalnych graniachc błędu wskazań...jakby nie zmienic profilu to roznica w wysokosci dwoch rozmiarow wynosi 14 mm a jak zmienimy wysokosc to spada ona tylko do 3 mm. Oczywiscie mowa o prawidlowych wskazaniach mozliwa jest wtedy gdy rozmiar 185/70/14 jest rozmiarem nominalnym zalecanym przez producenta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ok, spokojnie relax teke it easy smile.gif

Myślałem, że zmiana wysokości opony związana jest ze zmianą średnicy felgi jak np. zamiast 14 zakładam 15 więc oczywiste jest, że profil powinien być mniejszy.

A w tym przypadku zmienia się tylko szerokość opony inne parametry bez zmian w stosunku do oryginału.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wink.gifgrinser006.gif jestem spokojny, chcialem tylko wszystko wytlumaczyc aby nie bylo dalszych pytan wink.gif20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

po przejsciu z letnich na jpierw na dunlopy a teraz na barumy zaczołem słyszeć więcej stuków i puków więc coś w tym jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ooo takim wariancie nie słyszałem żeby wysokość opony należało

> zwiększyć

Nie rozumiesz co znaczy druga cyfra. to wysokośc w procentach od pierwszej. CZyli jak zmniejszasz szerokość a druga cyfra się nie zmienia, to zmniejszasz teżpromień.

Myślę, że dobrze Ci wytłumaczyłem?

20.GIF sie należy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Goodyear UltraGrip 7(+)

> Sava Eskimo S3

Mam zarówno jedne jak i drugie opony.

Eskimo dają radę, ciche i zachowujące się przewidywalnie.

Ale Ultra Gripy wydają się być lepsze, samochód dosłownie przylkejony do drogi.

Może to też czynnik psychologiczny... w końcu zaplaciłem za każdę 200 złotych smile.gif więc za takie pieniądze muszą być dobre.

Opony przeszły test śnieżno - lodowy z racji osotatnio panującej pogody. Naprawdę godne polecenia.

> Skłaniam się ku Goodyearowi, ale nie lubię przepłacać, więc proszę o konsultacje.

Nauczyłem się że na oponach i hamulcach nie warto oszcządzać.

>Szczególnie zależy mi na możliwości poruszania się

>z dużymi prędkościami po prawdopodobnie dość dobrze >odśnieżonych drogach o suchej, bądź mokrej nawierzchni.

Może popytaj jeszcze o Michelin ALPIN A3 175/70R14 88 T XL kosztują ok. 230 zł, ponoć lepsze od UG 7.

http://www.opony.com/opony/54893_michelin_alpin_a3.html

pozdrawiam

szerokiej drogi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam zarówno jedne jak i drugie opony.

> Eskimo dają radę, ciche i zachowujące się przewidywalnie.

> Ale Ultra Gripy wydają się być lepsze, samochód dosłownie przylkejony

> do drogi.

> Może to też czynnik psychologiczny... w końcu zaplaciłem za każdę 200

> złotych więc za takie pieniądze muszą być dobre.

> Opony przeszły test śnieżno - lodowy z racji osotatnio panującej

> pogody. Naprawdę godne polecenia.

> Nauczyłem się że na oponach i hamulcach nie warto oszcządzać.

> Może popytaj jeszcze o Michelin ALPIN A3 175/70R14 88 T XL kosztują

> ok. 230 zł, ponoć lepsze od UG 7.

> http://www.opony.com/opony/54893_michelin_alpin_a3.html

> pozdrawiam

> szerokiej drogi!

Dzięki za odpowiedź. Zakupiłem już Ultragripy 7+, obecnie czekam na przesyłkę. Mam nadzieję, że rzeczywiście ta cena przekłada się na jakość (choć niektórzy forumowicze zdają się nie podzielać tego zdania). Ostatecznie nie musiałem się ograniczać do tej listy, którą podałem w zapytaniu, bo znalazłem stronę "oponytanio" w wersji szwedzkiej i po długiej męce lingwistycznej udało mi się złożyć zamówienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> witam,

> standardowe troche pytanie - co polecacie (moje ktyterium cenowe to

> max 220 zeta)

> (195/60/15, asterka II)

> Zastanawiam sie glownie nad:

> - KLEBER KRISALP HP

> - czy FIRESTONE WINTERHAWK

> (jazda glownie "miastowa/w trasie", bez szalenstw po gorach, stad

> odrzucilem raczej DEBICE FRIGO 2).

> pozdr,

> Kosmyk

w razie czego wybor padl na KLEBERY

pozdr,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.