azazel_ Napisano 4 Października 2007 Udostępnij Napisano 4 Października 2007 Jaki jest ok koszt zrobienia remapu? i na jakiej zasadzie sie to dokladnie robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2007 > Jaki jest ok koszt zrobienia remapu? i na jakiej zasadzie sie to > dokladnie robi? od 100pln do 1tyś robi sie to tak, że zmienia sie mapy paliwa i zapłonu i masz remap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matheus Napisano 4 Października 2007 Udostępnij Napisano 4 Października 2007 A kto się tego podejmie na śląsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo_BB Napisano 4 Października 2007 Udostępnij Napisano 4 Października 2007 a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić" i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci wtryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 4 Października 2007 Udostępnij Napisano 4 Października 2007 > a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa > wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie > wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i > wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to > wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i > pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest > dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić" > i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci > wtryskiwaczy? tak to się nazywa pseudo FMU, grabowski takie robi, na podstawie podciśnień ( i nad) FMU zwiększa ciśnienie na listwie paliwowej teoretycznie idzie dobrać wtryski i wyregulować ciśnieniem na listwie paliwowej pod konkretny wynik ale jest to dość niebezpieczne wzoru nie pamiętam pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staryyy Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > (...) Do silników 1.1 1.2 8v trzeba szukać czegoś w rodzaju > GT15 GT20 GT25 KKK K03/K03s IHI RHB5 itp. (...) która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu, chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a byl by taki po kasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do > seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu, > chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a > byl by taki po kasie. GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azazel_ Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo > zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba > pzdr a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"? bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego auta jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"? > bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego > auta jest... k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staryyy Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo > zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba > pzdr czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo > (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy > VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac? > pzdr mozesz tez poszukac turbiny z lublina gt25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam > pzdr Ale tego to ze świecą szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > Ale tego to ze świecą szukać trochę tego jest jak się poszuka pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo > (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy > VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac? > pzdr za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich furach to było pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich > furach to było > pzdr łłłooooo, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > trochę tego jest jak się poszuka > pzdr Ciekawe czy któraś z tych w tej suprze biturbo z allegro by się nadawała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > Ciekawe czy któraś z tych w tej suprze biturbo z allegro by się > nadawała daj linka pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > daj linka > pzdr http://moto.allegro.pl/item249673088_supra_jza80_mk4_biturbo.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > daj linka > pzdr Chyba takie turbiny (CT26) http://www.spiceisle.com/nutmeg/turbo.htm tam siedzą, ale nie jestem pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > http://moto.allegro.pl/item249673088_supra_jza80_mk4_biturbo.html myślałem ze masz do samych turbin, tak to ci nie powiem bo nie pamiętam jakie tam siedziały ale pewnie mniejsza da radę pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > myślałem ze masz do samych turbin, tak to ci nie powiem bo nie > pamiętam jakie tam siedziały ale pewnie mniejsza da radę > pzdr Chyba CT 26 tak jak wkleiłem wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staryyy Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 > za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich > furach to było > pzdr szacuken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 > za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich > furach to było > pzdr Mówisz o linkach w tym poscie? Sam je juz zapodawałem w tym wątku kilka dni temu :d Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azazel_ Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 > k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam > pzdr Sprawdzalem, w rs jest k04 k03 jest w s4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 > Mówisz o linkach w tym poscie? Sam je juz zapodawałem w tym wątku > kilka dni temu :d > Pozdro dokładnie o ten drugi mi chodziło pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 > dokładnie o ten drugi mi chodziło > pzdr A co powiecie na tą turbine CT26 będzie to dobre? Gadałem z gościem od tej supry i właśnie CT26 tam siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staryyy Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 jest troche rzezbienia. PozdrO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 > sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do > turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej > spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 > jest troche rzezbienia. > PozdrO chlopie z kazda jest rzezba, co ty myslisz ze kupisz pare gratow i wsio bedzie plug n play? jezeli tak to daj sobie spokoj odrazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2 poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 > sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do > turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej > spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 > jest troche rzezbienia. > PozdrO z k03 nie ma rzeźby, z k03s tak bo tam DP trzeba kombinować pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc > wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura > nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2 > poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by > z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka > ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2?? aluminium odpada... popłynie, kwasiak może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 tommi napisz jeszcze cos o prostych sposobach odprężania - ja dodam od siebie ze civica odprężyłem poprzez danie 2 uszczelek metalowych pod głowice (wiem ze to śmiesznie brzmi- ale pomysł działa do dzis ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 zlituj sie i tnij cytaty pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > zlituj sie i tnij cytaty > pozdr. ok juz - dzięki nie spojrzalem ze taka kupa wyszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > ok juz - dzięki nie spojrzalem ze taka kupa wyszła ile max. KM mozna wycisnąć przy standardowych wtryskiwaczach z 1.2 mpi (pompa 3bara)??? tak +/- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > ile max. KM mozna wycisnąć przy standardowych wtryskiwaczach z 1.2 > mpi (pompa 3bara)??? tak +/- 110KM pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > 110KM > pzdr no to zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > no to zobaczymy a jaką one mają wydajność ? jakby podnieść ciśnienie na listwie do 3 bar to do soft turbo w sam raz na początek zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 Jak juz zbieramy wiedze, to pytanko dodatkowe wzgledem odprezania. Jezeli sie nie myle, to przy "wiekszym" odprezeniu przesuna sie czasy otwarcia zaworow, przy zalozeniu, ze nie podniesiemy glowicy tak wysoko, ze mozna pasek przelozyc o caly zabek. Wiem, ze mozna do tego zastosowac kola napedzajace walek z regulacja. Ktos z was takich uzywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 w 16v ten problem nie wystepuje bo w serii masz regulowane kolko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Października 2007 Udostępnij Napisano 11 Października 2007 > w 16v ten problem nie wystepuje bo w serii masz regulowane kolko No jo, ale nie wszysscy maja 16v, a wszyscy chcieliby miec T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2007 Ze staroci ale bardzo ładnie opisanych jeszcze jest taki manualik Linka do starej strony CM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 > ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych > wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece > nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się > pzdr a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2007 > a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke już taki jeden dokładnie sprawdził co to są za świeczki w U/P Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 > już taki jeden dokładnie sprawdził co to są za świeczki w U/P Turbo zaznaczam ze Ut i PGT maja inna cieplote swiec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2007 > zaznaczam ze Ut i PGT maja inna cieplote swiec... wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 > wiem ze ty wiesz to nie watpie, pisze dla informacji innych ze swiece UT sa zimniejsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Października 2007 Udostępnij Napisano 16 Października 2007 > a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke ja najtaniej co miałem to 16 zł/szt, nie ważne chodzi o to ze zazwyczaj te droższe i tak odrazu padają pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2007 > ja najtaniej co miałem to 16 zł/szt, nie ważne chodzi o to ze > zazwyczaj te droższe i tak odrazu padają > pzdr moje świeczki NGK pod serie przelatały już ze trzy setupy silnika i zawsze było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.