woj76 Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Czytam, czytam, i trzy pytania kontrolne, pierwsze dwa zasadniczo powiazane: 1. Jak na razie doczytalem sie, ze najlepiej rozwiazac paliwo przez zamontowanie listwy (gory) mpi z wiekszymi wtryskami (plus remap rzecz jasna). A co jak chce pozostac przy spi, jeden wiekszy wtryskiwacz da rade, czy bez drugiego sie obejdzie. Jak jeden to jaki najlepszy. 2. Gora z MPI 1.2 75 oznacza tez inny walek. Czy samo ladowanie innego walka ma duzy sens? Znaczy sie jaki wplyw ogolny na moc to ma, zakladajac, ze pozostajemy przy spi. 3. Zakladajac lajtowe dmuchanie (100km z mala gorka) i chlodzenie oleju, bez odprezania, jak jest z zywotnoscia silnia. Czy majac nabite 100tys przejedzie bez kloptow nastepne 100tys.? Zakladamy, ze wszystko jest zrobione przyzwoicie, bez druciarstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Czy przy turbo trzeba dawać jakiś tłumik na końcu czy można zapodać strumienice jako końcowy, bo leży mi strumienica fi50 w garażu, a mam zamiar przerobić wydech z fi50 na fi50 i końcowy by trzeba zmienić wtedy i dlatego pytam o tą strumienice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 witam,juz sie pogubilem!mam pytanie.zaklademy sprezarke(muslalem o 1,7td opel astra) na kolektor,podlaczamy do IC,przewody olejowe do turbo(wiem ze maja sie konczyc nad lustrem miski olejowej ale nie skumalem skad mam go doprowadzic)to jedno.montujemy zawor upustowy.kopulke na przepusynice.nie rozumiem jednegoco mam wykombinowac z tym paliwem.jezdze fiatem brawo 1,6 16V 100KM.o ile teoretycznie podniesie sie moc???trzeba zmieniac szyne z wtryskami???komputer???jak tak to czy pasuja od fiata coupe 2,0t??ale wydaje mi sie ze tam jest 20 wentyli i jest to R5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 jezeli nie od fiata2,0T to co mam zrobic i gdzie/?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > witam,juz sie pogubilem!mam pytanie.zaklademy sprezarke(muslalem o > 1,7td opel astra) na kolektor,podlaczamy do IC,przewody olejowe > do turbo(wiem ze maja sie konczyc nad lustrem miski olejowej ale > nie skumalem skad mam go doprowadzic)to jedno.montujemy zawor > upustowy.kopulke na przepusynice.nie rozumiem jednegoco mam > wykombinowac z tym paliwem.jezdze fiatem brawo 1,6 16V 100KM.o > ile teoretycznie podniesie sie moc???trzeba zmieniac szyne z > wtryskami???komputer???jak tak to czy pasuja od fiata coupe > 2,0t??ale wydaje mi sie ze tam jest 20 wentyli i jest to R5 wtryski dajesz z fc zamieniasz je ze swoimi i to wszystko, komputer zostaje seryjny poniewaz w nim sie progrzm przerabia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 fiata cc??czy jakiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > fiata cc??czy jakiego z fiata coupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > fiata cc??czy jakiego fc = fiat coupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > fc = fiat coupe upsss.rozumiem.1,8 czy 2,0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 powiedzcie mi jedno.nie znalazlem FC ale za to w bardzo przystepnej cenie mam szyne z wtryskami od fiata cromy 2,0 16V moze byc taki osprzet wsadzony do brawo???cena szyny to 40zl.sprawna w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > upsss.rozumiem.1,8 czy 2,0 od 2,0 turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 znalazlem szyne od cromy 2,0 16V i pompke paliwa...nada sie??? w dalszym ciagu nikt nie wytlumaczyl kwesti skad mam podlaczyc olej do turbo.splyw go miski. ale to jakas dodatkowa pompa oleju???bo moja moze nie miec takiej wydajnosci i zarrzne silnik albo turbo...skad ten olej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > znalazlem szyne od cromy 2,0 16V i pompke paliwa...nada sie??? > w dalszym ciagu nikt nie wytlumaczyl kwesti skad mam podlaczyc olej > do turbo.splyw go miski. > ale to jakas dodatkowa pompa oleju???bo moja moze nie miec takiej > wydajnosci i zarrzne silnik albo turbo...skad ten olej??? z taka wiedza jak ty posiadasz to proponowalbym ci najpierw zapoznac sie z tematem dokladniej a pozniej robic zakupy bo bedziesz wydawal kase po dwa razy, niewiesz totalnie co do czego a sie za robote zabierasz, nie mowie ci tego przez zlosliwosc zebys sobie nie pomyslal jesli chodzi o smarowaniu turbiny to bylo to w tym watku poruszone wiec proponuje na poczatek dokladnie go przestudiowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > w dalszym ciagu nikt nie wytlumaczyl kwesti skad mam podlaczyc olej > do turbo.splyw go miski. Smarowanie z pompy oleju bierzesz, jak sobie obejrzysz fotki jakiegokolwiek cc/sc z turbo to widać skąd się podłącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > Smarowanie z pompy oleju bierzesz, jak sobie obejrzysz fotki > jakiegokolwiek cc/sc z turbo to widać skąd się podłącza wydaje mi sie ze silniki sc i cc troszke roznia sie od brawo. wlasnie probuje blizej poznac temat tej oto konstrukcji.zrobi to znajomy ale musze wiedziec o czy mu mowie i o co mi chodzi i co chce osiagnac.po pierwszej wstepnej rozmowie polecil mi rowniez powiekszenie kanalow glowicy,spolerowanie i takie tam rozne zabiegi jak to sie wykonyje przy takich przerobkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > wydaje mi sie ze silniki sc i cc troszke roznia sie od brawo. > wlasnie probuje blizej poznac temat tej oto konstrukcji.zrobi to > znajomy ale musze wiedziec o czy mu mowie i o co mi chodzi i co > chce osiagnac.po pierwszej wstepnej rozmowie polecil mi rowniez > powiekszenie kanalow glowicy,spolerowanie i takie tam rozne > zabiegi jak to sie wykonyje przy takich przerobkach. moze i sielniki wygladaja troche inaczej i sa troche inne ale takie rzeczy jak smarowanie robi sie zawsze tak samo a tak po zatym to co to za mechanik, skoro ty mu musisz mowic co on ma robic jezeli on sie zna na tym powiekszaniu kanalow tak jak na turbo to lepiej sie tego nietykajcie bo nic dobrego z tego nie wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > wydaje mi sie ze silniki sc i cc troszke roznia sie od brawo. > wlasnie probuje blizej poznac temat tej oto konstrukcji.zrobi to > znajomy ale musze wiedziec o czy mu mowie i o co mi chodzi i co > chce osiagnac.po pierwszej wstepnej rozmowie polecil mi rowniez > powiekszenie kanalow glowicy,spolerowanie i takie tam rozne > zabiegi jak to sie wykonyje przy takich przerobkach. tyle ze teraz 75% aut sc i cc posiadaja silniki albo z punto albo ze stilo albo z brawo brawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > tyle ze teraz 75% aut sc i cc posiadaja silniki albo z punto albo ze > stilo albo z brawo brawa ale koleś ma 1.6 16v a to troszke inna konstrukcja niz nasze fiajerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 kurcze nie przygladalem sie silnikowi sc i cc.mialem kiedys cc 700 z gaznikiem isan-porazka.i raz zagladalem pod maske cc 900.chwilowo rowniez widzialem sc1100 po tym jak gosc zaparkowal mi w bagazniku wiec duzo nie udalo mi sie zobaczyc,ledwo gory silnika.nie jestem pewien czy te silniki z seja nie sa bardziej zaawansowane tech niz w moim brawo.wkoncu moje pudelko ma juz 11lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 podajcie link ze strona gdzie sa dokladne zdjecia sc icc z takimi turbinkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 no i nie ukrywam ze nigdy nie dlubalem przy turbo.mialem kiedyc przez pare dni nissana chery 1,5 turbo....fajna zabawka ale zabraklo umiejetnosci...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > podajcie link ze strona gdzie sa dokladne zdjecia sc icc z takimi > turbinkami czlowieku, dwie strony wczesniej masz linki do takich stron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 niestety kolego nie ma tam dokladnego zdjecia gdzie jest dodlaczony wezyk od oleju.prosciej by chyba bylo powiedziec do czego go przylaczyc...oooo zdjecia sa ale kolektorow i zamych slimakow...no i jakas glowica od japoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 ok.znalazlem.to ten drugi link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 W silniczku 1150 od jakiego progu mniej wiecej zacznie pompowac przy 1barze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > W silniczku 1150 od jakiego progu mniej wiecej zacznie pompowac przy > 1barze ?? tj. od kiedy masz 1bar full boost czy od kiedy wstaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > tj. od kiedy masz 1bar full boost czy od kiedy wstaje? od kiedy wstaje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > od kiedy wstaje.. ok 3.5 powinna stawac albo nawet pozniej ale powinno od 4 rpm juz byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 A jak to wygląda z turbinką schwitzer s1 tą która była fabrycznie montowana do kitu noviteca??? Chodzi mi o moment wstawania i jej możliwości w silniczku 1,1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > ok 3.5 powinna stawac albo nawet pozniej ale powinno od 4 rpm juz byc no dobra, a full bost przy ilu bedzie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > no dobra, a full bost przy ilu bedzie ?? a tego to ni mam pojecia na tym setupie u Adriana wstawalo to juz przy ok 3 tausenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiSiak Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 Panowie, jakiego BOV'a kupić w miarę tanio i żeby fajnie sapał? Ktoś ma jakieś dojścia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > Panowie, jakiego BOV'a kupić w miarę tanio i żeby fajnie sapał? Ktoś > ma jakieś dojścia? Greddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiSiak Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > Greddy ... a jak to wygląda cenowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > a tego to ni mam pojecia > na tym setupie u Adriana wstawalo to juz przy ok 3 tausenach tylko ze obaj wiemy jaki mial setup a to bedzie duzo slabszy setupik z tego co sie orientuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > no dobra, a full bost przy ilu bedzie ?? powinien wstać na 3tyś z na 3.5-4tyś będzie full boost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > powinien wstać na 3tyś z na 3.5-4tyś będzie full boost. czyli powinno byc milo, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPRUCH Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 Panowie takie pytanko gdzie konczy sie bezpieczna granica dla seryjnego ukladu tlokowo korbowego (wal tloki korby) w silniku 1,2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > Panowie takie pytanko gdzie konczy sie bezpieczna granica dla > seryjnego ukladu tlokowo korbowego (wal tloki korby) w silniku > 1,2 8v granica czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > granica czego? ciągu np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo_BB Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > granica czego? granica wytrzymalosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > ciągu np. ale ciagu czego? druta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > granica wytrzymalosci co to znaczy wytrzymałości? kiedy korba sie zegnie? kiedy pęknie? kiedy tłok spłynie? kiedy półka pęknie? kiedy dziórexa wypali?kiedy tłok pęknie? kiedy wał wygnie? kiedy wał pęknie? pojęcie granica wytrzymałości układu korbowo-tłokowego jest mega niedokładne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > ciągu np. granica ciągu leży w przeciągu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo_BB Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > co to znaczy wytrzymałości? kiedy korba sie zegnie? kiedy pęknie? > kiedy tłok spłynie? kiedy półka pęknie? kiedy dziórexa > wypali?kiedy tłok pęknie? kiedy wał wygnie? kiedy wał pęknie? > pojęcie granica wytrzymałości układu korbowo-tłokowego jest mega > niedokładne. przy jakiej mocy najsłabszy element seryjnego silnika 1.2 sie wysra (zegnie, peknie stopi) zresztą, to nie ja zadalem to pytanie ja tam tylko slyszalem o mocach 250KM na serii dole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > przy jakiej mocy najsłabszy element seryjnego silnika 1.2 sie wysra > (zegnie, peknie stopi) > zresztą, to nie ja zadalem to pytanie ja tam tylko slyszalem o > mocach 250KM na serii dole... jak narazie najsłabszym ogniwem okazuje sie skrzynia (dyfer) i sprzęgło potem przy stuku wywala półki między pieścieniami reszta jeszcze sie nie poddała 250KM na seria dole to fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPRUCH Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > przy jakiej mocy najsłabszy element seryjnego silnika 1.2 sie wysra > (zegnie, peknie stopi) O te informacje dokladnie mi chodzilo co chcialem to sie dowiedzialem jeszcze jedno czy ten 250konny motur jest urzywany tylko na jakies zawody czy urzytkowany takze w ruchu miejskim ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > O te informacje dokladnie mi chodzilo co chcialem to sie dowiedzialem > jeszcze jedno czy ten 250konny motur jest urzywany tylko na jakies > zawody czy urzytkowany takze w ruchu miejskim ?? raczej na co dzień to nie pojeździsz tym chyba, że będziesz miał dużo samozaparcia i kasy na wachę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczygielek Napisano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2008 tak sie zastanawiam....czy nie pewniej taniej i bezpieczniej bedzie wymienic silnik na wieksza pojemnosc locznie z calymi podzespolami...mysle tu o croma 2,0 16V ile tam jest 150KM a sprezarka bez przerabiania tlokow,walu korb.itd 160KM mowa tu o bezpiecznej dla silnika mocy....w 2,0 16V mam ta moc gwarantowana przez fabryke a tu nie wiadomo co sie osiagnie no chyba ze taka przerobke wykona profesjonalna firma ktora....skasuje 8000-9000 pln a to jest chre ladowac tyle w silnik...wiec co jest tansze,bezpiueczniejsze i pewniejsze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPRUCH Napisano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2008 > raczej na co dzień to nie pojeździsz tym chyba, że będziesz miał > dużo samozaparcia i kasy na wachę jezeli tylko i wylacznie paliwo i podejzewam spiek jest tu przeszkada to nie ma zadnych przeszkod :d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.