Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

a mam jeszcze pytanie do Ciebie odnośnie katalizatora, mianowicie chodzi o to że ja mam euro 3 on jest zintegrowany z kolektorem, a jak zrobię nowy kolektor to trudno go będzie upchać tam koło sprężarki i chciałem spytać czy można dać kat z innego auta nie euro 3 pod autem, np z lanosa 1.6, i czym się różni euro3 od zwykłego. a opcja bez kata to raczej odpada bo są dwie sondy i komp by ześwirował. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mam jeszcze pytanie do Ciebie odnośnie katalizatora, mianowicie

> chodzi o to że ja mam euro 3 on jest zintegrowany z kolektorem,

> a jak zrobię nowy kolektor to trudno go będzie upchać tam koło

> sprężarki i chciałem spytać czy można dać kat z innego auta nie

> euro 3 pod autem, np z lanosa 1.6, i czym się różni euro3 od

> zwykłego. a opcja bez kata to raczej odpada bo są dwie sondy i

> komp by ześwirował. pozdr

albo wywalic i programowac na stand alone wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i o to przecież chodzi

nie... chodzi o to żeby jeździło.... jeździło bezawaryjnie.... dawało frajde.... jak dajesz turbine która pracuje na granicy swojej wydajności i grzeje powietrze jak wściekła to długo nie polatasz......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie... chodzi o to żeby jeździło.... jeździło bezawaryjnie.... dawało

> frajde.... jak dajesz turbine która pracuje na granicy swojej

> wydajności i grzeje powietrze jak wściekła to długo nie

> polatasz......

to co byś zaproponował skoro twierdzisz że gt15 zagrzeje się na silniku 1.1? k03? bo np k04 to już dla mnie zupełna porażka jeżeli miałaby mi wstawać dopiero od 3tys obr:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to co byś zaproponował skoro twierdzisz że gt15 zagrzeje się na

> silniku 1.1? k03? bo np k04 to już dla mnie zupełna porażka

> jeżeli miałaby mi wstawać dopiero od 3tys obr:(

GT20, GT25 IHI rhb5

3tyś obr to dobry czas na doładowanie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3tyś obr to dobry czas na doładowanie

no i sam widzisz Tommi z całym szacunkiem w tej kwestii się z Tobą nie zgodzę, bo dla mnie to jest herezja żeby jeździć non stop od 4-6 tys obrotów (bo niżej to już brak doładowania)... a gdzie elatyczność silnika, powtarzam raz jeszcze GDZIE ELATYCZNOŚĆ?????? może w porzednim poście nie zauważyłeś, to auto ma służyć do jazdy codziennej a nie na wyścigi na 1/4, czy KJSach. (nie wiem może Ty lubisz tak piłować silnikiem, Twoje auto, Twoja sprawa).... a w praktyce oznaczało by to że np wyprzedzając autobus pod górke z piątki musiałbym redukować na dwójkę silnik by zawył skrzynią by szarpło raz po razie po takim manewrze, ze sprzęgła nic by nie zostało przeguby by się rwały i tak dalej i tak dalej.... a o zużyciu paliwa to nie wspomne dla mnie to PORAŻKA, jak bym miał tak hu...wo robić i być niezadowolony, to już lepiej by było jakby autko sobie było wolnossące.... ale po to zabieram sie za turbo bo żadna inna modyfikacja wolnossąca nie daje tyle momentu obrotowego, ( a jeśli już coś tam daje to przesuwa go w wyższy zakres obrotów kosztem dynamiki na niższych obrotach), a właśnie moment obrotowy jest dla mnie najważniejszy, już nawet nie konie mechaniczne, bo ja nie jeżdże 200 na godzine bo nawet nie ma gdzie, dziura na dziurze a te nasze polskie pseudoautostrady to zupełne nieporozumienie...

PS: ba nawet pod te górke to na piątce nie dało by rady jechać poniżej 3 tys bez doładowania, no chyba że ze 160 na godzine hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i sam widzisz Tommi z całym szacunkiem w tej kwestii się z Tobą

> nie zgodzę, bo dla mnie to jest herezja żeby jeździć non stop

> od 4-6 tys obrotów (bo niżej to już brak doładowania)... a gdzie

> elatyczność silnika, powtarzam raz jeszcze GDZIE

> ELATYCZNOŚĆ?????? może w porzednim poście nie zauważyłeś, to

> auto ma służyć do jazdy codziennej a nie na wyścigi na 1/4, czy

> KJSach. (nie wiem może Ty lubisz tak piłować silnikiem, Twoje

> auto, Twoja sprawa).... a w praktyce oznaczało by to że np

> wyprzedzając autobus pod górke z piątki musiałbym redukować na

> dwójkę silnik by zawył skrzynią by szarpło raz po razie po takim

> manewrze, ze sprzęgła nic by nie zostało przeguby by się rwały i

> tak dalej i tak dalej.... a o zużyciu paliwa to nie wspomne dla

> mnie to PORAŻKA, jak bym miał tak hu...wo robić i być

> niezadowolony, to już lepiej by było jakby autko sobie było

> wolnossące.... ale po to zabieram sie za turbo bo żadna inna

> modyfikacja wolnossąca nie daje tyle momentu obrotowego, ( a

> jeśli już coś tam daje to przesuwa go w wyższy zakres obrotów

> kosztem dynamiki na niższych obrotach), a właśnie moment

> obrotowy jest dla mnie najważniejszy, już nawet nie konie

> mechaniczne, bo ja nie jeżdże 200 na godzine bo nawet nie ma

> gdzie, dziura na dziurze a te nasze polskie pseudoautostrady to

> zupełne nieporozumienie...

> PS: ba nawet pod te górke to na piątce nie dało by rady jechać

> poniżej 3 tys bez doładowania, no chyba że ze 160 na godzine

Prawdziwe turbo jezdzi w prawej połówce obrotomierza, do takiej jazdy jak chcesz to kup sobie diesla albo swapuj 1.3 MJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawdziwe turbo jezdzi w prawej połówce obrotomierza, do takiej jazdy

> jak chcesz to kup sobie diesla albo swapuj 1.3 MJ

prawdziwe? a nieprawdziwe to takie które dobrze pracuje w całym zakresie obrotów? ciekawa teoria, tylko ciekawe dlaczego producenci wszystkich aut (lub prawie wszystkich) zakładają nieprawdziwe turba? ot i pytanie :mysli:

u mnie swap odpada bo mam nowy silnik. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawdziwe? a nieprawdziwe to takie które dobrze pracuje w całym

> zakresie obrotów? ciekawa teoria, tylko ciekawe dlaczego

> producenci wszystkich aut (lub prawie wszystkich) zakładają

> nieprawdziwe turba? ot i pytanie :mysli:

> u mnie swap odpada bo mam nowy silnik. pozdrawiam

W całym zakresie nie może pracować, jeszcze takiego nie wymyslili zlosnik.gif. W seryjnych turbodoładowanych benzynowych dupowozach (nie autach sportowych) zazwyczaj daja malutkie turbinki, żeby cioty w kapeluszach mogły jeździć nimi w ten sposób co opisujesz mikolaj.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i sam widzisz Tommi z całym szacunkiem w tej kwestii się z Tobą

> nie zgodzę, bo dla mnie to jest herezja żeby jeździć non stop

> od 4-6 tys obrotów (bo niżej to już brak doładowania)... a gdzie

> elatyczność silnika, powtarzam raz jeszcze GDZIE

> ELATYCZNOŚĆ??????

w D$%*E.... widać że nigdy nie jeździłeś autem z turbiną a już napewno nie CC/SC na małej turbince....

wiesz jak wygląda jazda autem o mocy ~100KM i niutonem ~150Nm przy 1.5-2tyś obr w FWD o masie ~700kg ? to nieustanna walka o przyczepność

wiesz że jak działa mała turbina .... 0-1 czyli masz doładowanie albo go niema.... no chyba że chcesz robić progresywne narastanie doładowania ale raczej tego nie zrobisz jak chcesz ładować mniej niż 0.5bara.....zresztą nie uda CI sie na tak małej stronie gorącej jaką ma np.GT15 uzyskać wystarczającego obejścia spalin żeby zrobić progres.

większa turbina da ci progresywnie narastające doładowanie ze względu na jej lag-a ..... to nie jest tak jak CI sie wydaje że jak turbina ładuje od 3tyś po poniżej nic nie ładuje..... auto BĘDZIE elastyczne.....

> może w porzednim poście nie zauważyłeś, to

> auto ma służyć do jazdy codziennej a nie na wyścigi na 1/4, czy

> KJSach. (nie wiem może Ty lubisz tak piłować silnikiem, Twoje

> auto, Twoja sprawa).... a w praktyce oznaczało by to że np

> wyprzedzając autobus pod górke z piątki musiałbym redukować na

> dwójkę silnik by zawył skrzynią by szarpło raz po razie po takim

> manewrze, ze sprzęgła nic by nie zostało przeguby by się rwały i

> tak dalej i tak dalej....

ale głupoty..... wsiądź do kogoś do auta i zobacz jak sie jeździ bo pierdzielisz farmazony....

> a o zużyciu paliwa to nie wspomne dla

> mnie to PORAŻKA, jak bym miał tak hu...wo robić i być

> niezadowolony, to już lepiej by było jakby autko sobie było

> wolnossące.... ale po to zabieram sie za turbo bo żadna inna

> modyfikacja wolnossąca nie daje tyle momentu obrotowego, ( a

> jeśli już coś tam daje to przesuwa go w wyższy zakres obrotów

> kosztem dynamiki na niższych obrotach), a właśnie moment

> obrotowy jest dla mnie najważniejszy, już nawet nie konie

> mechaniczne, bo ja nie jeżdże 200 na godzine bo nawet nie ma

> gdzie, dziura na dziurze a te nasze polskie pseudoautostrady to

> zupełne nieporozumienie...

> PS: ba nawet pod te górke to na piątce nie dało by rady jechać

> poniżej 3 tys bez doładowania, no chyba że ze 160 na godzine

widać że nigdy nie jeździłeś autem z turbiną..... NAJPIERW przejedź się z kimś kto ma CC/SC na turbinie a potem zabieraj się za jakąkolwiek robote.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jak wygląda jazda autem o mocy ~100KM i niutonem ~150Nm przy

1.5-2tyś obr w FWD o masie ~700kg ? to nieustanna walka o

przyczepność

wiesz że jak działa mała turbina .... 0-1 czyli masz doładowanie albo

go niema.... no chyba że chcesz robić progresywne narastanie

doładowania ale raczej tego nie zrobisz jak chcesz ładować mniej

niż 0.5bara.....

Chyba by się przydała instrukcja wyprzedzania autobusu autem z takim setupem smile.gif

1 - dojechać do autobusu

2 - migacz i luknąć w lusterko

3 - zmienić pas smile.gif

4 - łycha

albo

1 - dojechać do autobusu

2 - migacz i luknąć w lusterko

3 - łycha

4 - ups moja turbina jest w Ikarusie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz jak wygląda jazda autem o mocy ~100KM i niutonem ~150Nm przy

> 1.5-2tyś obr w FWD o masie ~700kg ? to nieustanna walka o

> przyczepność

> wiesz że jak działa mała turbina .... 0-1 czyli masz doładowanie albo

> go niema.... no chyba że chcesz robić progresywne narastanie

> doładowania ale raczej tego nie zrobisz jak chcesz ładować mniej

> niż 0.5bara.....

> Chyba by się przydała instrukcja wyprzedzania autobusu autem z takim

> setupem

> 1 - dojechać do autobusu

> 2 - migacz i luknąć w lusterko

> 3 - zmienić pas

> 4 - łycha

> albo

> 1 - dojechać do autobusu

> 2 - migacz i luknąć w lusterko

> 3 - łycha

> 4 - ups moja turbina jest w Ikarusie

hehe.gifhehe.gifok.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe.gif> W całym zakresie nie może pracować, jeszcze takiego nie wymyslili .

> W seryjnych turbodoładowanych benzynowych dupowozach (nie autach

> sportowych) zazwyczaj daja malutkie turbinki, żeby cioty w

> kapeluszach mogły jeździć nimi w ten sposób co opisujesz

bo ja chcę sobie zrobić seryjny turbodoładowany dupowóz, bo lubie jeździć JAK CIOTA, tylko jeszcze nie mam kapelusza hehe.gifhehe.gifhehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo ja chcę sobie zrobić seryjny turbodoładowany dupowóz, bo lubie

> jeździć JAK CIOTA, tylko jeszcze nie mam kapelusza

To zrób. Mniej gadania, więcej robienia. Złóż, odpal i pochwal się wrażeniami. Uwierz mi, że każdy z użytkowników wyżej piszących złożył już nie jedno cc/sc turbo i nie jednym jeździł.

P.S temat ten powstał w celu, by useria mogła zbierać podstawową wiedzę na temat uturbiania fire'a. Od gadki szmatki mamy kącik towarzyski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i co myślicie że jak mnie zjeździcie to ja sie tym będę przejmował?

> niestety nigdy nie miałem przyjemności jeździć takim

> samochodzikiem z turbiną, no bo nikt z moich okolic nie ma

> takiego.

czlowieku tutaj nik Cie nie jedzie, dobrze Ci radza chlopy a ty udajesz madrzejszego smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja na twoim miejscu olalbym te wszystkie porady i zrobil tak jak sam

> uwazasz.

i tak zrobię ok.gif ale nie będę już więcej postów pisał bo jak słusznie wyżej kolega stwierdził, ten kącik jest po to żeby inni się mogli dowiedzieć jak zrobić instalcje T a nie po to żeby się kłócić. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja dorzuce sie do dyskusji mam 1,2 uturbione na GT15 i ta turbina faktycznie jest zamala auto robilem do codziennego urzytkowania a w tej chwili wyglada to tak ze auto [kurza twarz] jak glupie od samego dolu pelne doladowanie osiaga przy okolo 2000-2500 obr/min co wiaze sie z tym ze na pierwszych 2 biegach na suchym trakcje bardzo trudno znalesc na mokrym trakcji niema nawet na III-ce auto jest cholernie narowiste i srednio spelnia funkcje auta na codzien icon_rolleyes.gif gdyby laga przeniesc w okoloice 3500 obr/min napewno bylo by wygodniej w codziennym urzytkowaniu tyle odemnie palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ja dorzuce sie do dyskusji mam 1,2 uturbione na GT15 i ta

> turbina faktycznie jest zamala auto robilem do codziennego

> urzytkowania a w tej chwili wyglada to tak ze auto [kurza twarz]

> jak glupie od samego dolu pelne doladowanie osiaga przy okolo

> 2000-2500 obr/min co wiaze sie z tym ze na pierwszych 2 biegach

> na suchym trakcje bardzo trudno znalesc na mokrym trakcji niema

> nawet na III-ce auto jest cholernie narowiste i srednio spelnia

> funkcje auta na codzien gdyby laga przeniesc w okoloice 3500

> obr/min napewno bylo by wygodniej w codziennym urzytkowaniu tyle

> odemnie

Amen zlosnik.gif i do 3,5 tys spalanie jak seria ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ja dorzuce sie do dyskusji mam 1,2 uturbione na GT15 i ta

> turbina faktycznie jest zamala auto robilem do codziennego

> urzytkowania a w tej chwili wyglada to tak ze auto [kurza twarz]

> jak glupie od samego dolu pelne doladowanie osiaga przy okolo

> 2000-2500 obr/min co wiaze sie z tym ze na pierwszych 2 biegach

> na suchym trakcje bardzo trudno znalesc na mokrym trakcji niema

> nawet na III-ce auto jest cholernie narowiste i srednio spelnia

> funkcje auta na codzien gdyby laga przeniesc w okoloice 3500

> obr/min napewno bylo by wygodniej w codziennym urzytkowaniu tyle

> odemnie

Generalnie takie jest moje założenie: auto ma jechac jak dzikie przynajmniej od około 2-2,5tys do 4,5-5 tys, wyżej już nie musi wink.gif

do Tommiego: u mnie progresywne narastanie ciśnienia jest jak najbardziej niewskazane przy założeniu że benę będę miał wystrojoną na dwóch dodatkowych wtryskach i włączniku ciśnieniowym. bo jak zapewne można się domyślić zanim osiągnąłbym pełne doładowanie to po-żabkowałbym troche wink.gif i na pewno nie byłoby to zdrowe dla silnika. Ty masz remap to masz sprawe rozwiązaną, a jak narazie remapowanie to moja pięta achillesa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie takie jest moje założenie: auto ma [kurza twarz] jak dzikie

> przynajmniej od około 2-2,5tys do 4,5-5 tys, wyżej już nie musi

> do Tommiego: u mnie progresywne narastanie ciśnienia jest jak

> najbardziej niewskazane przy założeniu że benę będę miał

> wystrojoną na dwóch dodatkowych wtryskach i włączniku

> ciśnieniowym. bo jak zapewne można się domyślić zanim

> osiągnąłbym pełne doładowanie to po-żabkowałbym troche i na

> pewno nie byłoby to zdrowe dla silnika. Ty masz remap to masz

> sprawe rozwiązaną, a jak narazie remapowanie to moja pięta

> achillesa

tymbardziej szukal bym duzej turbiny zeby to jakos wystroic a nie zalewac na dole i niemiec nic paliwa w wysokim zakresie obrotow......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tymbardziej szukal bym duzej turbiny zeby to jakos wystroic a nie

> zalewac na dole i niemiec nic paliwa w wysokim zakresie

> obrotow......

czemu ma sie zalewać na dole a w górnym ma być uboga? tak mogło by być w przypadku wadliwie działającego regulatora Grabowskiego.... przecież wtryski otierają się pod wlywem impulsu z wtrysków z listwy i czym większa prędkość obrotowa tym większa ilość impulsów... momentem krytycznym dla takiego rozwiązania jest chwila "załączania" sie turbo i dla dużej turbiny można by zrobić tak że najpierw 1 wtrysk się włącza przy 0.20 (i tak przy 0.1 będzie uboga, przy 0.2 bogata, przy 0.25 optymalna, przy 0.3 znowu za uboga) i 2 wtrysk włącza się przy 0.4 (i tak 0.4 bogata 0.5 optymalna) a w praktyce oznaczało by to że przy dużym lagu dałoby się to bardzo odczuć w postaci zmulenia auta w tych zakresach, w których mieszanka jest zbyt uboga, a czym większy lag tym większe zakresy, natomiast jeżeli turbina wstaje natychmiast to można bez kombinowania podłączyć od razu oba wtryski, i prawdopodnie bedzie tylko lekkie szarpnięcie w momencie załączenia wtrysków. takie jest moje wyobrażenie na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czemu ma sie zalewać na dole a w górnym ma być uboga? tak mogło by

> być w przypadku wadliwie działającego regulatora

> Grabowskiego.... przecież wtryski otierają się pod wlywem

> impulsu z wtrysków z listwy i czym większa prędkość obrotowa tym

> większa ilość impulsów... momentem krytycznym dla takiego

> rozwiązania jest chwila "załączania" sie turbo i dla dużej

> turbiny można by zrobić tak że najpierw 1 wtrysk się włącza przy

> 0.20 (i tak przy 0.1 będzie uboga, przy 0.2 bogata, przy 0.25

> optymalna, przy 0.3 znowu za uboga) i 2 wtrysk włącza się przy

> 0.4 (i tak 0.4 bogata 0.5 optymalna) a w praktyce oznaczało by

> to że przy dużym lagu dałoby się to bardzo odczuć w postaci

> zmulenia auta w tych zakresach, w których mieszanka jest zbyt

> uboga, a czym większy lag tym większe zakresy, natomiast jeżeli

> turbina wstaje natychmiast to można bez kombinowania podłączyć

> od razu oba wtryski, i prawdopodnie bedzie tylko lekkie

> szarpnięcie w momencie załączenia wtrysków. takie jest moje

> wyobrażenie na ten temat

jak chcesz teorii to jedź do Grabowskiego..... jak skończysz teoretykować i będziesz chciał usłuszeć opinie osoby która jeździła i na regulatorze i na czujniku i na świni i na remapie to sie odezwij.... tymczasem ja kończe bo widze że masz swoje teorie i wyleczyć Cie z nich niechce.... wyleszczysz sie sam przy pierwszym kabooommm hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak chcesz teorii to jedź do Grabowskiego..... jak skończysz

> teoretykować i będziesz chciał usłuszeć opinie osoby która

> jeździła i na regulatorze i na czujniku i na świni i na remapie

> to sie odezwij.... tymczasem ja kończe bo widze że masz swoje

> teorie i wyleczyć Cie z nich niechce.... wyleszczysz sie sam

> przy pierwszym kabooommm

przy czym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i co myślicie że jak mnie zjeździcie to ja sie tym będę przejmował?

> niestety nigdy nie miałem przyjemności jeździć takim

> samochodzikiem z turbiną, no bo nikt z moich okolic nie ma

> takiego.

oni ci dobrze radzą bo mają doświadczenie, chcesz sprawny setup co nie będzie miał laga, będzie pompował 1 bar i nie będzie problemów to kup:

- uszczelka pod głowicę Spesso Racing

- wtryski około 250-300 ccm

- świnia typu Ecumaster

- turbina k03-17 z audi bi-turbo

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oni ci dobrze radzą bo mają doświadczenie, chcesz sprawny setup co

> nie będzie miał laga, będzie pompował 1 bar i nie będzie

> problemów to kup:

> - uszczelka pod głowicę Spesso Racing

gdzie to można dostać i za ile? i jaka grubość tego diwajsu i czy nie zmienią mi się fazy rozrządu?

> - wtryski około 250-300 ccm

a z tymi wtryskami to się zawsze zastanawiałem co oznacza wartość np 250ccm

> - świnia typu Ecumaster

ale czy będę umiał to wystroić? ot i pytanie....

> - turbina k03-17 z audi bi-turbo

> pzdr

dobra a właśnie miałem się pytać o K03 bo ponoć ma lepszą charakterystykę od gt 15 tzn nie ma dużego laga i ciągnie prawie gdzieś tam ponad 6tys obr czy jakoś tak, nigdy nie widziałem mapy i nie mam pojęcia jaką ma charakterystyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie to można dostać i za ile? i jaka grubość tego diwajsu i czy nie

> zmienią mi się fazy rozrządu?

nie przestaną, grubość przed ściskiem 1,9mm po ścisku 1,7mm

> a z tymi wtryskami to się zawsze zastanawiałem co oznacza wartość np

> 250ccm

wydajność wtryskiwaczy

> ale czy będę umiał to wystroić? ot i pytanie....

jak poczytasz instrukcją z www.ecumaster.com i wiesz jak działa silnik to sobie poradzisz

> dobra a właśnie miałem się pytać o K03 bo ponoć ma lepszą

> charakterystykę od gt 15 tzn nie ma dużego laga i ciągnie prawie

> gdzieś tam ponad 6tys obr czy jakoś tak, nigdy nie widziałem

> mapy i nie mam pojęcia jaką ma charakterystyke

mapy już nie mam ale mój nie miał żadnego laga (boost 1 bar) i cisnął ostro od dołu tak do 5500 obr min,

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.