Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

> nie przestaną, grubość przed ściskiem 1,9mm po ścisku 1,7mm

> wydajność wtryskiwaczy

to wiem bo już wcześniej przeczytałem na tym forum, ale co ozn dokładnie ta wartość i jak się ją oblicza

> jak poczytasz instrukcją z www.ecumaster.com i wiesz jak działa

> silnik to sobie poradzisz

niby coś tam wiem co nieco, ale te linie kodu i to 8x16 czy cuś o którym pisał Tommi to dla mnie ciemny tunel bez światełka na końcu...

> mapy już nie mam ale mój nie miał żadnego laga (boost 1 bar) i cisnął

> ostro od dołu tak do 5500 obr min,

to by nie było złe, a nawet bym powiedział że dobre;) ale 1 bar to za dużo koni wychodzi to by mi wachacze pourywało;) a gumy co tydzień nowe na przod;) ale musze to wszystko jeszcze raz przemyśleć nad tą K03 tylko się boje że jak mi zacznie walić 15 na sto beny to krucho będzie z kasą oj krucho;)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem bo już wcześniej przeczytałem na tym forum, ale co ozn

> dokładnie ta wartość i jak się ją oblicza

to jrst grubość uszczelki pod głowicę przed założeniem i już po przykręceniu głowy

> niby coś tam wiem co nieco, ale te linie kodu i to 8x16 czy cuś o

> którym pisał Tommi to dla mnie ciemny tunel bez światełka na

> końcu...

poczytaj instrukcję a dasz radę

> to by nie było złe, a nawet bym powiedział że dobre;) ale 1 bar to za

> dużo koni wychodzi to by mi wachacze pourywało;) a gumy co

> tydzień nowe na przod;) ale musze to wszystko jeszcze raz

> przemyśleć nad tą K03 tylko się boje że jak mi zacznie walić 15

> na sto beny to krucho będzie z kasą oj krucho;)

> pozdr

albo śmoc albo ekonomia, nie może być nic pomiędzy

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to był mój samochód, SC 1,2 8v Turbo, a nazwany został kaboom bo

> silnik wybuchł

> pzdr

coo? to co się mu stało że pierdyknoł, a teraz czym jeździsz?? a tam wcześniej chodziło o wydajnosć wtrysków a nie o uszczelke;) moc i ekonomia? a po środku moment obrotowy:) pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coo? to co się mu stało że pierdyknoł, a teraz czym jeździsz?? a tam

> wcześniej chodziło o wydajnosć wtrysków a nie o uszczelke;) moc

> i ekonomia? a po środku moment obrotowy:) pozdr

silnik gruchnął z winy głowicy ale nie ma sensu odkopywać tej wojny

no ta wartosc podaje ci wydajnosc wtryskiwaczy

teraz to ja jezdze pontiac'em firebird z silnikiem v8

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik gruchnął z winy głowicy ale nie ma sensu odkopywać tej wojny

> no ta wartosc podaje ci wydajnosc wtryskiwaczy

> teraz to ja jezdze pontiac'em firebird z silnikiem v8

> pzdr

o to mówisz że na muscle cary się przerzuciłeś... mój kumpel ma trans ama z 1982

a wtryski z audi TT mogły by być np?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o to mówisz że na muscle cary się przerzuciłeś... mój kumpel ma trans

> ama z 1982

> a wtryski z audi TT mogły by być np?

z audi chyba pasują, ja miałem z fiata coupe ale tam były 380 co dla ciebie będzie za dużo

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z audi chyba pasują, ja miałem z fiata coupe ale tam były 380 co dla

> ciebie będzie za dużo

> pzdr

audi mają 280- tak podaje producent, ale można dać większe? w razie gdybym chciał iść dalej i zwiększać ciśnienie? kiedyś tam... a i jeszcze kwestia pompy paliwowej czy da rade przy takich wtryskach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> audi mają 280- tak podaje producent, ale można dać większe? w razie

> gdybym chciał iść dalej i zwiększać ciśnienie? kiedyś tam... a i

> jeszcze kwestia pompy paliwowej czy da rade przy takich

> wtryskach..

jak dasz większe to będzie problem z jałowymi obrotami, myślę że na początek 280'tki ci stykną

pompę dał bym walbro 255 albo tą z lancera

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kto podjąłby się zrobie pod 1,1 mpi turbo? ta dziedzina mnie

> przerasta ale męczy by zrobić oraz koszta.

kto się takimi rzeczami u was w rejonie zajmuje to nie wiem więc nie pomogę a co do kosztów to cóż w sumie wszystko masz w tym temacie, ale bez 5-8 koła (w zależności jakie części kupisz) bym nie podchodził jeśli sam się na tym nie znasz i nie będziesz robił

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam 2 pytania do jakiej wartości ciśnienia doładowania starczają seryjne wtryski i pompa paliwa silnika 1.1 mpi seicento, i czy do soft turbo ok 0.5 bara można zostawić seryjny wydech (nie chodzi już nawet o sam tłumik tylko średnice rury wydechowej za turbiną)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Witam, mam 2 pytania do jakiej wartości ciśnienia doładowania

> starczają seryjne wtryski i pompa paliwa silnika 1.1 mpi

> seicento, i czy do soft turbo ok 0.5 bara można zostawić seryjny

> wydech (nie chodzi już nawet o sam tłumik tylko średnice rury

> wydechowej za turbiną)

1.1 to ma chyba 114ccm wtryski wiec 0,5 bara to już może się robić mało, co do pompy nie wiem bo ja zawsze wymieniam na mocniejszą z lancea lub walbro 255, wydech moze zostać seria choć powiększenie to phi50-52mm napewno pomoże

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy taki zestaw opłaca się kupić ???

> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-BAND-TU...%3A1|240%3A1318

na allegro są podobne tylko że od 5tys wzwyż a tu na złotówki wychodzi jakieś 1500? chyba sie opłaci, ale ta turbina (T3) do 1.1 chyba zbyt duża ale ja tam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na allegro są podobne tylko że od 5tys wzwyż a tu na złotówki

> wychodzi jakieś 1500? chyba sie opłaci, ale ta turbina (T3) do

> 1.1 chyba zbyt duża ale ja tam nie wiem

Bardzo tanio biorąc pod uwagę że to nówka sprzęt a sama nówka turbina to 1000zł i tak ściągana z UK zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo tanio biorąc pod uwagę że to nówka sprzęt a sama nówka turbina

> to 1000zł i tak ściągana z UK

ja nie wiem, ja tam wole sobie poskładać z różnych części, wiadomo że co nowe to nowe ale niby kupisz zestaw a i tak wszystko trzeba będzie przerabiać, bo to jest raczej dedykowane do japońców i nie wiem czy ta turbina nie jest za duża do 1.1, bo kolega ma T2 w lanosie 1.5 i wstaje mu pow 2 tys obr a tu jest T3 a do 1.1 to może być porażka, ale jak wcześniej wspominałem nie będę mówił no bo nie wiem nie widziałem mapy nie wiem jaka charakterystyka, zresztą są tutaj mądrzejsi ode mnie jeżeli chodzi o dobór turbiny;) ja np kupiłem w zeszłym tygodniu turbinę za 230zł z kolektorem i downpipem na allegro i już mi przyszła toto luzu prawie wcale nie ma nawet mi się udało trafić na dobry egzemplarz, kolega ma mi sprzedać IC z golfa 3 tdi za 25 zł;) narazie zbieram graty w marcu zakładam LPG a później jak sie cieplej zrobi to biorę się za uturbianie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy taki zestaw opłaca się kupić ???

> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-BAND-TU...%3A1|240%3A1318

chińska tandeta wogóle się nie opłaca bo icka będzie trzeba obspawać, obejmy słabej jakości, gumy zazwyczaj nie pasują, turbiny to chiński deszcz a Blow-offy zazwyczaj puszczają przy pierwszym odpaleniu, sprawdzone organoleptycznie

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam małe pytanko odnośnie uszczelki pod głowicą teraz już jest pora na wymianę i mam pytanie czy inwestować w stalówkę czy zostawić gumową, turbo wjedzie gdzieś na początku wakacji i nie wiem co robić z uszczelka. Doładowanie chciałbym 0.6 0.8b tak, aby mieć na początek ~130km

Autko z podpisu devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz na myśli metalową cienką uszczelkę od 16v która ładnie dopręży

> ci silnik ??

Tak, tylko jest pytanie czy odprężać i jeździć do lipca może nawet i do sierpnie na odprężonym silniku bez mocy czy wrzucać zwykłą gumową uszczelkę i potem się martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, tylko jest pytanie czy odprężać i jeździć do lipca może nawet i

> do sierpnie na odprężonym silniku bez mocy czy wrzucać zwykłą

> gumową uszczelkę i potem się martwić.

zwykla uszczelka kosztuje 30-50zł a metalowa z aso 170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czy ta metalowa odpręża silnik i jak mocno? Czy jest potrzebna

> jeżeli doładowanie będzie 0.6 - 0.8bara?

jeśli mnie pamięć nie myli to wszem i wobec w tym wątku pisano wielokrotnie że do 1 bara a nawet ciut więcej spokojnie można jeździć na seryjnej uszczelce i głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> seryjna uszczelke wyciska dlatego najlepsze rozwiazanie to po prostu

> zalozyc dwie uszczelki metalowe plus do tego przekladka ze stali

> czarnej tak 2 mm

Tylko pytanie czy to nie będzie za dużo, bo turbo niby mam w planach bardzo długo terminowych czyli lipiec i teraz czy jest sens męczyć się na mocno odprężonym silniku przez~4 miesiące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko pytanie czy to nie będzie za dużo, bo turbo niby mam w planach

> bardzo długo terminowych czyli lipiec i teraz czy jest sens

> męczyć się na mocno odprężonym silniku przez~4 miesiące

to tylko kwestia czy stać cię by dwa razy płacić za śruby, uszczelki itp.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.