cinqueturbo Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > no to RHB51 VQ17 czyli coś w rodzaju turbiny z punto turbo i temu > podobnych odpowiednik mniej więcej k03s jednak gorąca strona > mniejsza. do jakiego silnika chcesz to pchać? a ihi rhb5 z forda probe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > a ihi rhb5 z forda probe?? częsta modyfikacja turbiny w uniaku, ma większą stronę zimną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > no to RHB51 VQ17 czyli coś w rodzaju turbiny z uno turbo i temu > podobnych odpowiednik mniej więcej k03s jednak gorąca strona > mniejsza. do jakiego silnika chcesz to pchać? Do tej Charade właśnie - szukam zamiennika - bo dostałem z autem 2 takie turbiny z czego jedna jest bez wałka (zaślepiona) i tak auto jeździło. A druga ma ukręcony wałek. To mało popularny model a o turbo nie wspomnę więc szukam czegoś bardziej dostępnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > Do tej Charade właśnie - szukam zamiennika - bo dostałem z autem 2 > takie turbiny z czego jedna jest bez wałka (zaślepiona) i tak > auto jeździło. A druga ma ukręcony wałek. To mało popularny > model a o turbo nie wspomnę więc szukam czegoś bardziej > dostępnego. olej tą turbinę wyspawaj kolektor pod nową turbinę i zapomnisz o problemie zasadź najmniejsze T3 albo T28 i autko będzie świetną zabawką do upalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 > olej tą turbinę wyspawaj kolektor pod nową turbinę i zapomnisz o > problemie zasadź najmniejsze T3 albo T28 i autko będzie > świetną zabawką do upalania jak nic nie wymyślę z tym IHI to faktycznie tak zrobię. Dzięki za zastrzyk wiedzy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pandziocha2003 Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Witam wszystkich turbo maniakow Mam Pande 1.1 z 2003 roku chce do niej wstadzic turbo z Pandy MultiJet 1.3 albo z Fiato Bravo 1.9 JTD tylko zupelnie nie mam koncepcji jak przerobic seryjny kolektor czy to wogole sie jakos da ?? Czy trzeba spawac nowy od podstaw ?? Mam tez prosbe do wszystkich opiszecie mi tak po krotce jak powinien wygladac montaz tego. Widzialem zdjecia tego CC pod turbina. Mam Podobnie zrobic w Pandzie ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 > Witam wszystkich turbo maniakow > Mam Pande 1.1 z 2003 roku chce do niej wstadzic turbo z Pandy > MultiJet 1.3 albo z Fiato Bravo 1.9 JTD tylko zupelnie nie mam > koncepcji jak przerobic seryjny kolektor czy to wogole sie jakos > da ?? Czy trzeba spawac nowy od podstaw ?? Mam tez prosbe do > wszystkich opiszecie mi tak po krotce jak powinien wygladac > montaz tego. Widzialem zdjecia tego CC pod turbina. Mam Podobnie > zrobic w Pandzie ?? Pozdrawiam tam jest chyba T ze zmienna geometria lopatek, wiec moze nie podejsc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 > Witam wszystkich turbo maniakow > Mam Pande 1.1 z 2003 roku chce do niej wstadzic turbo z Pandy > MultiJet 1.3 albo z Fiato Bravo 1.9 JTD tylko zupelnie nie mam > koncepcji jak przerobic seryjny kolektor czy to wogole sie jakos > da ?? A czytałeś ten watek w którym piszesz?? W pierwszym poście Tommi napisał jakie turbiny najlepiej zastosować, a dalej masz mnóstwo cennych informacji - o kolektorach również. Otwórz sobie piwko i poczytaj Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 > tam jest chyba T ze zmienna geometria lopatek, wiec moze nie > podejsc... nie, wszystkie pandy 70konne miały ze stałą później zaczeli montować ze zmienną, i były to silniki 90konne w grande punto i nowej corsie. a pozatym ta turbina jest chyba za mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pandziocha2003 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 > corsie. a pozatym ta turbina jest chyba za mała. No to skoro ta z Pandu MtJ jest za mala to jaka zastyosowac ?? Moze turbo z golfa 4 1.9TDI ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 K03 z audi 1.8 t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Pany chodzi mi caly czas cos po glowie, decydujemy sie na turbo tylko jaki dol zastosowac, jeden warunek - zadnych kanapek. Powiedzmy ze celujemy w 150ps i 200nm. I tak: - 1.1 z tlokami z 1.2, wiadomo trzeba ladowac z 1,2bara - 1.2 z tlokami z łOpla - Moze dol z 1.2 16v albo nawet z 1.4 16v? Oczywiscie wszystko w zestawieniu z gora 8v Jakie sa plusy i minusy poszczegolnych zestawow? Jaka turbine zastosowalibyscie do poszczegolnych zestawow zeby nie "puchla" przy 1,2bara i ladowala tak od 2500 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 > No to skoro ta z Pandu MtJ jest za mala to jaka zastyosowac ?? Moze > turbo z golfa 4 1.9TDI ?? tam wszystko pisze w pierwszym poście, golf 4 też ma zmienną geometrię, już prędzej z 80 B4 TDI, albo opel 1.7TD/ 2.0DTL, berlingo/partner 2.0 HDI (z wersji 90KM) ale to też są nieduże turbiny ale w 1.1 do codziennej jazdy mogłyby być ja sam takie preferuje bo lubie jeździć "jak ciocia" a jak chcesz się ścigać i lubisz wysokie obroty to lepiej większa ma większy wydatek, czyli można uzyskać większą moc przy takim samym ciśnieniu mniej się grzeje, model np GT20 z 2.5TDI albo K04 z audi TT 1.8 T. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pandziocha2003 Napisano 16 Marca 2009 Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 > czyli można uzyskać większą moc przy takim samym ciśnieniu mniej > się grzeje, model np GT20 z 2.5TDI albo K04 z audi TT 1.8 T. > pozdr Chodfzi mi o takie turbo ktore podnioslo by moc do jakis 100 - 110 koni nie oczekuje wiele od tego silnika poprostu chce miec pożadny mixer z turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sydney_20 Napisano 16 Marca 2009 Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 > Pany chodzi mi caly czas cos po glowie, decydujemy sie na turbo tylko > jaki dol zastosowac, jeden warunek - zadnych kanapek. Powiedzmy > ze celujemy w 150ps i 200nm. > I tak: > - 1.1 z tlokami z 1.2, wiadomo trzeba ladowac z 1,2bara > - 1.2 z tlokami z łOpla > - Moze dol z 1.2 16v albo nawet z 1.4 16v? > Oczywiscie wszystko w zestawieniu z gora 8v > Jakie sa plusy i minusy poszczegolnych zestawow? > Jaka turbine zastosowalibyscie do poszczegolnych zestawow zeby nie > "puchla" przy 1,2bara i ladowala tak od 2500 obr Widzisz jakoś nikt nie potrafi Ci odpisać.... Dopóki sam nie spróbujesz to się nie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 16 Marca 2009 Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 > Widzisz jakoś nikt nie potrafi Ci odpisać.... > Dopóki sam nie spróbujesz to się nie dowiesz. ja mam dobry doł po Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sydney_20 Napisano 16 Marca 2009 Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 > ja mam dobry doł po Turbo To to ja wiem tylko nie wiem czy On ma tyle kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Widzisz jakoś nikt nie potrafi Ci odpisać.... > Dopóki sam nie spróbujesz to się nie dowiesz. Napisz mi cos o twoim, Ty teraz jezdzisz na dole z 1,2 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > ja mam dobry doł po Turbo wifil teraz cenisz bo może bym se zrobił prezent na urodziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > wifil teraz cenisz bo może bym se zrobił prezent na urodziny dasz 4 kafelki i jest twoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 a takie pytanie mam, co sie stanie jak zaloze skrzynie 6 ze stilo do silnika z turbo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 odciecie na piatce bedziesz mial przy okolo 185km/h i caly czas bedziesz mial jeszcze jeden bieg do dyspozycji a pozatym ciezko bedzie ci nadazyc ze zmianami biegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > dasz 4 kafelki i jest twoj daj mnie na prv w jakiej konfiguracji za te kaskę to może sie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 18 Marca 2009 Udostępnij Napisano 18 Marca 2009 > Chodfzi mi o takie turbo ktore podnioslo by moc do jakis 100 - 110 > koni nie oczekuje wiele od tego silnika poprostu chce miec > pożadny mixer z turbo to nie ważne czy np GT15 czy GT20 przy jednej i drugiej da się wyciągnąć 100KM tylko że przy innych prędkościach obrotowych silnika. do mniejszej mocy ja bym wolał mniejszą turbinę, żeby mieć nisko maks moment obrotowy i żeby silnik był ogromnie elastyczny ale to już każdy wedle własnego gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > ja mam dobry doł po Turbo to niech leży i czeka aż go wezmę pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Pany chodzi mi caly czas cos po glowie, decydujemy sie na turbo tylko > jaki dol zastosowac, jeden warunek - zadnych kanapek. Powiedzmy > ze celujemy w 150ps i 200nm. > I tak: > - 1.1 z tlokami z 1.2, wiadomo trzeba ladowac z 1,2bara > - 1.2 z tlokami z łOpla > - Moze dol z 1.2 16v albo nawet z 1.4 16v? > Oczywiscie wszystko w zestawieniu z gora 8v > Jakie sa plusy i minusy poszczegolnych zestawow? > Jaka turbine zastosowalibyscie do poszczegolnych zestawow zeby nie > "puchla" przy 1,2bara i ladowala tak od 2500 obr 1,2 8v z seryjnymi wybranymi tłokami oraz uszczelką Spesso Racing pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > to niech leży i czeka aż go wezmę > pzdr za późno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > za późno pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > za późno Tomciu jutro powiniennem byc napisz mi na priv ile jestes skłonny dac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Tomciu jutro powiniennem byc > napisz mi na priv ile jestes skłonny dac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2009 dlaczego większość uturbia na smt i innych zamiast robić remap? Remap jest dużo trudniejszy/droższy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > dlaczego większość uturbia na smt i innych zamiast robić remap? Remap > jest dużo trudniejszy/droższy? REMAP jest dużo bardziej upierdliwy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > REMAP jest dużo bardziej upierdliwy > pzdr bo? przy obecnych możliwościach jest to tak samo lekkie i przyjemne jak świnia tylko trzeba umieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > bo? przy obecnych możliwościach jest to tak samo lekkie i przyjemne > jak świnia tylko trzeba umieć jak masz emulator, lapsa z rs232, całe oprogramowanie a potem jeszcze wypalarkę to jasne ze tak, ale nie każdy chyba ma ochotę wydawać taką kasę na sprzęt i programy skoro za 650 + pomiar AFR sobie łatwo stroisz, a potem już się nie bawisz w podpinanie EMU tylko samą sondę i stroisz, IMHO dużo wygodniejsze i nie trza podstawki robić itp. itd. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > jak masz emulator, lapsa z rs232, całe oprogramowanie a potem jeszcze > wypalarkę to jasne ze tak, ale od tego jest strojący > ale nie każdy chyba ma ochotę wydawać > taką kasę na sprzęt i programy skoro za 650 + pomiar AFR sobie > łatwo stroisz, a potem już się nie bawisz w podpinanie EMU tylko > samą sondę i stroisz, IMHO dużo wygodniejsze i nie trza > podstawki robić itp. itd. > pzdr nie jest wygodniejsze jest tak samo wygodne... jest łatwiejsze dla usera który chce sie pobawić, dla strojącego to jeden czort czym stroi jak wie co robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > ale od tego jest strojący > nie jest wygodniejsze jest tak samo wygodne... jest łatwiejsze dla > usera który chce sie pobawić, dla strojącego to jeden czort czym > stroi jak wie co robi ale lutując podstawkę, jeżdżąc na podstawce większe ryzyko uszkodzenia kompa niż bawiąc się poprostu wpiętym i przygotowanym wyjściem na DET2, poza tym czy REMAP przez emulator łyka zmiany online i wóz na to reaguje czy trza za każdym razą kliknąć zapisz i sprawdzać jak dokładnie zareagował pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > ale lutując podstawkę, podstawke lutujesz tylko w 900 jeśli o nasze kompy chodzi > jeżdżąc na podstawce większe ryzyko > uszkodzenia kompa niż bawiąc się poprostu wpiętym i > przygotowanym wyjściem na DET2, poza tym czy REMAP przez > emulator łyka zmiany online i wóz na to reaguje czy trza za > każdym razą kliknąć zapisz i sprawdzać jak dokładnie zareagował zależy od softu i emulatora ale można live > pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > podstawke lutujesz tylko w 900 jeśli o nasze kompy chodzi > zależy od softu i emulatora ale można live > > pzdr ano chyba ze tak, ja osobiście preferuję Piggyback niż EMU, ale to pewne kwestia przyzwyczajenia pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 przez to strojenie to wyłysieje... albo zbzikuje pisałem do Jadźwina i on mówi że ecumaster chodzi tylko w ful group, ale co z tego jak nie wiem jak to diabelstwo pospinać do kupy w tej instrukcji nie ma jak co do czego podłączyć. tragedia alem głupi było założyć 2 gen z blosem i upalać i nie stroić benzyny wcale to mi sie zachciało profi strojenia to teraz mam tylko same problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > przez to strojenie to wyłysieje... albo zbzikuje pisałem do > Jadźwina i on mówi że ecumaster chodzi tylko w ful group, ale co > z tego jak nie wiem jak to diabelstwo pospinać do kupy w tej > instrukcji nie ma jak co do czego podłączyć. tragedia > alem głupi było założyć 2 gen z blosem i upalać i nie stroić benzyny > wcale to mi sie zachciało profi strojenia to teraz mam tylko > same problemy normalnie wpinasz sygnał z DET2 na wtryski na jednym kablu i tym sterujesz, dużej filozofii nie ma, u mnie działało to i u ciebie ruszy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > normalnie wpinasz sygnał z DET2 na wtryski na jednym kablu i tym > sterujesz, dużej filozofii nie ma, u mnie działało to i u ciebie > ruszy > pzdr no ale gdzie się wpiąć ze stagiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > no ale gdzie się wpiąć ze stagiem? a to nie wiem bo STAG'a nigdy nie miałem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 czy przy remapie też stosuje się czujnik nadciśnieniowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > czy przy remapie też stosuje się czujnik nadciśnieniowy? zawsze stosuje się czujnik nadciśnieniowy; tak wiem istnieje opcja z zaworkiem jednokierunkowym ale ja uważam to za złą praktykę i nie polecam, na podstawie odczytu z MAP'a komputer wie jak korygować sygnały pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > czy przy remapie też stosuje się czujnik nadciśnieniowy? tak, bo niby jak ECU ma wiedzieć że jest nadciśnienie i jakiego rzędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > no ale gdzie się wpiąć ze stagiem? w kuchenke gazową.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > w kuchenke gazową.... Śmieszne Panie Tomaszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > Śmieszne Panie Tomaszu takie miało być zapamiętaj złotą zasadę, świnia oszukuje ECU, STAG steruje gazem więc nie wpinaj świni w staga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > takie miało być > zapamiętaj złotą zasadę, świnia oszukuje ECU, STAG steruje gazem więc > nie wpinaj świni w staga ale ta świnia może sterować wtryskiem benzyny, natomiast jak stag zostanie przy ecu a ecu jest tylko oszukiwany no to wychodzi że stag będzie chodził w trybie seryjnym wolnossącym?? czyż nie? no bo tak mi się wydaje i właśnie pasowało by żeby komputer staga zczytał dawkę paliwa na wtryskach którą podaje świnia i dawkował gaz tak jak świnia to chyba musi być podpięty do świni.... na mój prosty rozum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > ale ta świnia może sterować wtryskiem benzyny, natomiast jak stag > zostanie przy ecu a ecu jest tylko oszukiwany no to wychodzi że > stag będzie chodził w trybie seryjnym wolnossącym?? czyż nie? no > bo tak mi się wydaje i właśnie pasowało by żeby komputer staga > zczytał dawkę paliwa na wtryskach którą podaje świnia i dawkował > gaz tak jak świnia to chyba musi być podpięty do świni.... na > mój prosty rozum. a na mój prosty rozum powinieneś użyć świni do strojenia benzyny a gaz wysterować programem przeznaczonym do tej instalacji, nie pamiętam jaką instalkę ma Seebek ale właśnie gaz wystaerował programem przeznaczonym do jego instalki t ze gazownie powinieneś używać do pieczenia kuraka a nie zasilania wozu to już zupełnie inna bajka pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.