amazing5 Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > będziesz ładował tak mało że turbina zawsze będzie szybko wstawać > nawet przy dolocie 50mm, a większa objętość to większa moc przy > tym samym doładowaniu, ponadto ten efekt laga powinno się > likwidować BOV'em przy samej przepustnicy a nie restrykcją w > dolocie > pzdr może masz racje jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > może masz racje jednak nie wiem czy mam, mówię z doświadczenia jakie zdobyłem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > MBC rzadko kiedy daje radę zejść poniżej minimalnego doładowania > turbiny > pzdr Chyba mnie nie zrozumiałeś. Miałem na myśli to, że szybciej wstaje z MBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > Chyba mnie nie zrozumiałeś. > Miałem na myśli to, że szybciej wstaje z MBC. a to faktycznie cię nie zrozumiałem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2009 witam szukam info o turbince mam nowke GARRETT numeru nie umiem znalesc srednica wydechu to 53 a wdechu 42 numer na blaszce co tam jest to 144i I-WAEB300 17182 jakies A/R 53 pozdr a to ponoc z nissana benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 > będziesz ładował tak mało że turbina zawsze będzie szybko wstawać > nawet przy dolocie 50mm, a większa objętość to większa moc przy > tym samym doładowaniu, ponadto ten efekt laga powinno się > likwidować BOV'em przy samej przepustnicy a nie restrykcją w > dolocie > pzdr ostatnio z ciekawości mierzyłem srednice rur . u mnei jest to45 mm po gorze too w środku bedzie jakies 42mm. Czyli powiadasz ze dobrym sposobem na poprawieni mocy jest zwiększenie średnicy rur do tych 50mm po górze(upewniam się ) co w połaczeniu z rozwierconą P powinno dac dośc odczowalny efekt?? Ogólnie poszedł bys na to czy zostawił jak jest(biorąc pod uwage nie duzy koszt jednak takiego zabiegu, nie mowie tu juz o konieczności poprawki softu bo to oczywiste.) Pytam bo masz wikesze doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 > ostatnio z ciekawości mierzyłem srednice rur . u mnei jest to45 mm po > gorze too w środku bedzie jakies 42mm. > Czyli powiadasz ze dobrym sposobem na poprawieni mocy jest > zwiększenie średnicy rur do tych 50mm po górze(upewniam się ) co > w połaczeniu z rozwierconą P powinno dac dośc odczowalny efekt?? > Ogólnie poszedł bys na to czy zostawił jak jest(biorąc pod uwage nie > duzy koszt jednak takiego zabiegu, nie mowie tu juz o > konieczności poprawki softu bo to oczywiste.) > Pytam bo masz wikesze doświadczenie. poleciał bym na 50mm ale to zależy też od turbiny, jak długi jest dolot, gdzie jest BOV itp. ja miałem super krótki dolot więc mogłem sobie pozwolić na rurki 50mm+ po fotkach widzę że masz całkiem sensownie (poza tym że coolera nie widzę) więc 50mm się powinno sprawdzić jak byś sprzedawał ten wóz daj znać pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 tak spytam na szybkiego, uszczelka metalowa do silnika 1.1 jest z Punto I 1.2 16V ? i jaka polecasz uszczelke elringa czy geotza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 > poleciał bym na 50mm ale to zależy też od turbiny, jak długi jest > dolot, gdzie jest BOV itp. > ja miałem super krótki dolot więc mogłem sobie pozwolić na rurki > 50mm+ > po fotkach widzę że masz całkiem sensownie (poza tym że coolera nie > widzę) więc 50mm się powinno sprawdzić > jak byś sprzedawał ten wóz daj znać > pzdr chcial kiedys sprzedac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek_111 Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > tak spytam na szybkiego, > uszczelka metalowa do silnika 1.1 jest z Punto I 1.2 16V ? i jaka > polecasz uszczelke elringa czy geotza ? od 16v nie podejdzie do 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > tak spytam na szybkiego, > uszczelka metalowa do silnika 1.1 jest z Punto I 1.2 16V ? i jaka > polecasz uszczelke elringa czy geotza ? ja się znam tylko na 1,2 8V i do tego (do innych nie wiem) sprzedają spesso racing która jest w wzmocniona i to takiej bym szukał pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > chcial kiedys sprzedac nie mówię o tym co kiedyś było tylko jak w przyszłości będzie chciał sprzedać pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > nie mówię o tym co kiedyś było tylko jak w przyszłości będzie chciał > sprzedać > pzdr w sumie jest na sprzedaż ale każdy marudzi o blachy wiec mysle ze zajme sie budą. Matigów juz nie ma. cooler i dolot jest taki jak w ori Novitekach, poza kopułką bo to samoróbka jest. Bov jest przy przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > w sumie jest na sprzedaż ale każdy marudzi o blachy wiec mysle ze > zajme sie budą. Matigów juz nie ma. > cooler i dolot jest taki jak w ori Novitekach, poza kopułką bo to > samoróbka jest. Bov jest przy przepustnicy. na felach mi nie zależy bo i tak wjadą 14x6 MIM'a, dopóki wóz się nie rozpada to blachy mało ważne, jak masz odprężany silnik :?: czym strojone ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > na felach mi nie zależy bo i tak wjadą 14x6 MIM'a, dopóki wóz się nie > rozpada to blachy mało ważne, jak masz odprężany silnik :?: czym > strojone ?? > pzdr 2x upg metalowe (kupione tylko w aso) z nowych 1.4 8v i przekładka by lesiu 2 mm stal. strojenie by HUBA ale na starej turbinie(schwitzer s1) remap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > 2x upg metalowe (kupione tylko w aso) z nowych 1.4 8v i przekładka by > lesiu 2 mm stal. > strojenie by HUBA ale na starej turbinie(schwitzer s1) remap. nie wiesz przypadkiem czy do 1.1 pasują te metalowe uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > nie wiesz przypadkiem czy do 1.1 pasują te metalowe uszczelki? myśle ze mogą pasowac. konkretnej kup z tych 1.2 8v choc mysle ze i tak sa te same co te 1.4 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 to od czego dokladnie masz te uszczelki i jaki jest koszt ? BO w silniku 1.1 z gora 1.2 mam uszczelke z 1.2 75km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > to od czego dokladnie masz te uszczelki i jaki jest koszt ? > BO w silniku 1.1 z gora 1.2 mam uszczelke z 1.2 75km to idziesz do ASO i prosisz o dwie upg do np grande punto 1.4 8v i tyle;p odprezasz kupujac przekladke 2 mm koszt tych upg jest rożny w zależności kiedy zostaly zwiezione do polski z itali. ja raz kupiłem za 60 zl(sztuka) drugim razem byly juz po 110zl;/ ale jakis tam rabat i było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 A ilo konny jest ten silnik 1.4 8V ? To jest ten 75 km ? na szczescie potrzbuje tylko jedna Dzieki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > A ilo konny jest ten silnik 1.4 8V ? > To jest ten 75 km ? > na szczescie potrzbuje tylko jedna > Dzieki za informacje 77, zwykły fire'owski silnik tak samo wygląda jak 1.1 czy 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 a jak sie maja świece z punto GT do naszych 1.1/1.2. są to tzw "zimne". Warto zastosować czy raczej nie ma to znaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > a jak sie maja świece z punto GT do naszych 1.1/1.2. są to tzw > "zimne". > Warto zastosować czy raczej nie ma to znaczenia? ciężko powiedzieć jedni zakładają i sie ciesza, inni nie i też są zadowoleni ja jeżdże na takich jakie mi fabryka dała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 setyjne swieczniki kiepskie do turbo, szybko szlak je trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > setyjne swieczniki kiepskie do turbo, szybko szlak je trafia co sie z nimi dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > a jak sie maja świece z punto GT do naszych 1.1/1.2. są to tzw > "zimne". > Warto zastosować czy raczej nie ma to znaczenia? Ja mialem takie swiece Beru od GT 1,4 - czteroelektrodowe i jakas lipa byla, Chcesz to Ci wysle to sobie zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Mam pytanie do Ciebie, masz u siebie wskaznik temp oleju ? Jaki masz czujnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Mam cały komplet z AutoGauge z tej seri na krokowcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Nie dają rady po pewnym czasie wystepuje wypadanie zaplonu itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > Mam cały komplet z AutoGauge z tej seri na krokowcu a probowales sam czujnik podpiac pod zegar inny jakis ? Czy to dzialalo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > setyjne swieczniki kiepskie do turbo, szybko szlak je trafia świeczki takie mogą być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > setyjne swieczniki kiepskie do turbo, szybko szlak je trafia ja latałem na seryjnych ngk i nie było problemu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 Jeszcze jedno pytanko W ktorym miejscu masz ten czujnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boshmann Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 przeczytałem prawie cały ten wątek, a nadal nie rozumiem kilku rzeczy. jak to jest z tym doborem turbin dlaczego producenci pakują takie małe turbiny np k03 do silnika 1,8 benzynowego a Wy zakładacie to do 1.2 i mówicie że jest jeszcze za mała? druga sprawa która mnie nurtuje to surge line. Mówicie że doładowanie wykracza poza surge line gdy turbina jest za mała, a ja tymczasem wyczytałem na streetracingu że doładowanie wychodzi poza surge gdy turbina jest w stanie wygenerować większy przepływ niż da rade to przepchać przez silnik, czyli wychodzi na to że poza surge line wychodzimy wtedy gdy turbina jest za duża??? jak to z tym jest bo nie rozumiem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 pany a macie moze jakieś dojście do ecumastera II w dobrej kasie tzn mniejszej niz te na allegro?? ewentualnie na gareta T25??uzywka ale w OK stanie. pytania orientacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Nie dają rady po pewnym czasie wystepuje wypadanie zaplonu itp To może jakieś irydówki, Np NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > przeczytałem prawie cały ten wątek, a nadal nie rozumiem kilku > rzeczy. jak to jest z tym doborem turbin dlaczego producenci > pakują takie małe turbiny np k03 do silnika 1,8 benzynowego a Wy > zakładacie to do 1.2 i mówicie że jest jeszcze za mała? gdyż producent zakłada że poza mocą silnik i turbina ma dużo przejechać a nie padać jak muchi a ponadto być w miarę ekonomiczny, znaczenie ma także pojemność silnika jako taka, im większa pojemność i wykorbienie tym więcej momentu oraz mocy bez doładowania co do surge na sr pisali jak najbardziej prawidłowo i mają rację pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 Ja mam dwa takie pytanie (mam też trzecie, ale to potem i chyba nie tutaj, bo za długie ): 1. Co się robi z pojemnikiem z węglem przy T. Domniemam, że się wywala, pytanie czy nie można zostawić. (Pewnie nie, bo wtedy T będzie do niego dmuchać). 2. Pokrewnie: czy w drodze do serwo w serii jest gdzieś zaworek jednokierunkowy, czy trzeba sobie samemu zamontować (też żeby nie dmuchać tam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 > Ja mam dwa takie pytanie (mam też trzecie, ale to potem i chyba nie > tutaj, bo za długie ): > 1. Co się robi z pojemnikiem z węglem przy T. Domniemam, że się > wywala, pytanie czy nie można zostawić. (Pewnie nie, bo wtedy T > będzie do niego dmuchać). Możesz zamontować zaworek jednokierunkowy żeby nie dmuchało w osuszacz > 2. Pokrewnie: czy w drodze do serwo w serii jest gdzieś zaworek > jednokierunkowy, czy trzeba sobie samemu zamontować (też żeby > nie dmuchać tam). jest wciśnięty w serwo taki biały króciec z kolankiem i to jest ten zaworek, hamulce będą działać bez problemu bo jak zaczynasz hamować to za zwyczaj puszczasz gaz i masz wtedy podciśnienie i wtedy wszystko działa tak jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 > Możesz zamontować zaworek jednokierunkowy żeby nie dmuchało w > osuszacz Dzieki. W sumie sam sobie odpowiedziałem drugim pytaniem To jeszcze zapytam (wiem, że to pewnie wyszukam, ale naprawdę nie lubię wyszukiwarki). Jak chcę go wywalić, łącznie z zaworem i ze wszystkim, to jaki opornik wlutować między kable zaworu? Edit: mądra książka mówi 21,4 ohma. Prawda to? Trochę mało mi się wydaje, ale z prądów jestem cienki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 > Dzieki. W sumie sam sobie odpowiedziałem drugim pytaniem > To jeszcze zapytam (wiem, że to pewnie wyszukam, ale naprawdę nie > lubię wyszukiwarki). Jak chcę go wywalić, łącznie z zaworem i ze > wszystkim, to jaki opornik wlutować między kable zaworu? > Edit: mądra książka mówi 21,4 ohma. Prawda to? Trochę mało mi się > wydaje, ale z prądów jestem cienki... tak na dobrą sprawę to nic nie musisz tam podłączać, będzie miał błąd ale nawet marchewy nie będzie zapalał, ja bym olał i zostawił wtyczkę bez niczego ale jak chcesz to taki rezystor o podobnej wartości możesz kupić, 20 lub 22 ohmy 5W lub 10 W i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 > tak na dobrą sprawę to nic nie musisz tam podłączać, będzie miał błąd > ale nawet marchewy nie będzie zapalał, ja bym olał i zostawił > wtyczkę bez niczego > ale jak chcesz to taki rezystor o podobnej wartości możesz kupić, 20 > lub 22 ohmy 5W lub 10 W i po sprawie Powiedzmy, że chcę mieć porządek w papierach (kompie znaczy się) Ale chyba po prostu zamontuję zaworek i zostawie pojemnik, chyba, że miejsce nie pozwoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 Znam takiego ktoremu wlasnie nadcisnienie spierniczalo przez serwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 > Znam takiego ktoremu wlasnie nadcisnienie spierniczalo przez serwo wykluczamy nieszczelność układu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 Kolejne pytanie: jaka w końcu ma być redukcja do oleju? Silnik 1.2 8V mpi, turbo RHB4. Olej z górnego korka bezpośrednio do T takim odwróconym U przewodem dł. 40cm idzie. Słyszałem już wartości 0.8mm, 1.2mm i 1.5mm. Nie bardzo będę miał możliwość eksperymentowania z tym. Profi patent na redukcję już mam, potrzebuję tylko wielkość otworu. Pytałem też już wcześniej o wydajność pompy paliwa, bo wtedy można to policzyć elegancko, tylko nikt nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 > Kolejne pytanie: jaka w końcu ma być redukcja do oleju? Silnik 1.2 8V > mpi, turbo RHB4. Olej z górnego korka bezpośrednio do T takim > odwróconym U przewodem dł. 40cm idzie. Słyszałem już wartości > 0.8mm, 1.2mm i 1.5mm. Nie bardzo będę miał możliwość > eksperymentowania z tym. Profi patent na redukcję już mam, > potrzebuję tylko wielkość otworu. Pytałem też już wcześniej o > wydajność pompy paliwa, bo wtedy można to policzyć elegancko, > tylko nikt nie wie. jaka ma być redukcja do oleju to podaje producent przy specyfikacji turbiny. tylko nie rozumiem co ma wydajność pompy paliwa do redukcji oleju na wejściu smarowania turbiny pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 > jaka ma być redukcja do oleju to podaje producent przy specyfikacji > turbiny. > tylko nie rozumiem co ma wydajność pompy paliwa do redukcji oleju na > wejściu smarowania turbiny > pzdr Producent podaje jakie ma być ciśnienie oleju w T, a nie przez jaką dziurkę puścić olej, żeby nie rozwalić T, bo to zależy ile ciśnienia daje i jaką wydajność ma (tak w każdym razie rozumiem) pompa oleju z której olej idzie. Powinienem był użyć słowa zwężka znaczy się, bo owszem, redukcja wiadomo jak ma być: ciśnienie oleju silnika / ciśnienie oleju T. Powiedział mi brat, że policzy mi zwężkę, tylko dane mam dostarczyć. Jeżeli bardzo chcecie, to poproszę o szczegóły tych wyliczeń (domniemam, że jest to proste, tylko ja baran z fizyki jestem), tylko trochę to potrwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 niepotrzebnie sobie tym głowę zawracasz, zobacz w jakich wozach ta T jeździła, sprawdź jaką średnicę miało tam zasilanie olejowe i takiej użyj z odpowiednią zwężką pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 Mógłby ktoś powiedzieć jak wyregulować BOV żeby było ok ? Z tego co wiem to nie powinien się uchylać na jałowych ale kiedy skręcić go mocniej a kiedy słabiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 > Mógłby ktoś powiedzieć jak wyregulować BOV żeby było ok ? > Z tego co wiem to nie powinien się uchylać na jałowych ale kiedy > skręcić go mocniej a kiedy słabiej ? Ogólnie zawór ma być na wolnych zamkniety, przy doładowaniu zamkniety, a gdy pokaże się odpowiednia wartość podciśnienia to powinien się otworzyć, ale tylko do momentu aż upuści powietrze i zamknie mniej wiecej w momencie, kiedy silnikowi wraca paliwo do utrzymania wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.