gn11wasyl Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 > Mógłby ktoś powiedzieć jak wyregulować BOV żeby było ok ? > Z tego co wiem to nie powinien się uchylać na jałowych ale kiedy > skręcić go mocniej a kiedy słabiej ? im mocniej skręcony tym później puści więc dokręć tak śrubkę by ci nie puszczał na jałowych pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabloo119 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 Panowie mam kilka pytań. 1. Czy przy instalacji turbo muszę wymienić MapSensor na inny np. Fiat Coupe? 2. Jaką najlepiej pompe paliwa zastosować? Punto GT czy Walbro 255? 3. Czy przy wydajniejszej pompie paliwa musze zakładac regulator ciśnenia paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > Panowie mam kilka pytań. > 1. Czy przy instalacji turbo muszę wymienić MapSensor na inny np. > Fiat Coupe? tak bo powinien być nadciśnieniowy, choć są tacy co uważają rozwiązanie z zaworkiem jednokierunkowym za dobre > 2. Jaką najlepiej pompe paliwa zastosować? Punto GT czy Walbro 255? obie sie nadadzą, walbro nie lubi jak nie jest całe zanurzone w paliwie wiec jazda z prawie pustym bakiem nie wskazana > 3. Czy przy wydajniejszej pompie paliwa musze zakładac regulator > ciśnenia paliwa? nie choć to przydatna sprawa pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 Silnik 1.2MPI. Do jakich doładowań wystarczą wtryski: 1. Oryginalne 190ccm? 2. 258ccm (Audi 1.8T). Wiem, że np. marcinsc takie ma, ale chciałbym wiedzieć kiedy się na nich zakupy kończą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > Silnik 1.2MPI. Do jakich doładowań wystarczą wtryski: > 1. Oryginalne 190ccm? c.a. 120KM > 2. 258ccm (Audi 1.8T). Wiem, że np. marcinsc takie ma, ale chciałbym > wiedzieć kiedy się na nich zakupy kończą? 180KM powinny dać radę [EDIT] bardziej 170 niż 180 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > 180KM powinny dać radę [EDIT] bardziej 170 niż 180 No to luzik, no nie zamierzam więcej niż 150. Póki co Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > No to luzik, no nie zamierzam więcej niż 150. Póki co zawsze jest za mało i chce się więcej > Dzięki. a proszę cię bardzo pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > zawsze jest za mało i chce się więcej To wiem i nie będę się oszukiwał. Ale właśnie do mnie dotarło, że akurat wymienić wtryski na późniejszym etapie to żeden problem. Do tego stopnia, że nie wiem czy nie zacznę od oryginalnych i będę patrzał co dalej. To jeszcze zapytam (wiem, że było, ale wątek jest już trudno przeszukiwalny z powodu rozmiaru): jakiego rzędu moce przy dmuchaniu 0.8 bara i odprężonym silnku są oczekiwane? Chodzi tylko o przybliżenie, wiem, że z fusów nikt mi tego nie wywróży. > a proszę cię bardzo > pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 skoro wiesz to po co pytasz moc będzie zależeć do stopnia sprężania, wydajności turbiny no i strojenia, ale myślę że ok 120 KM powinno być pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > To wiem i nie będę się oszukiwał. Ale właśnie do mnie dotarło, że > akurat wymienić wtryski na późniejszym etapie to żeden problem. > Do tego stopnia, że nie wiem czy nie zacznę od oryginalnych i > będę patrzał co dalej. > To jeszcze zapytam (wiem, że było, ale wątek jest już trudno > przeszukiwalny z powodu rozmiaru): jakiego rzędu moce przy > dmuchaniu 0.8 bara i odprężonym silnku są oczekiwane? Chodzi > tylko o przybliżenie, wiem, że z fusów nikt mi tego nie wywróży. > > pzdr u mnie czyli na zestawie od Mefista 1.2 8v T przy 0.5 bara bylo 110km a przy 0.8 138km nieoficjalne proby na hamowni przy 1b dalo chyba ponad 160km. Zalezne jest to nie tylko od doladowania dlatego nie sugeruj sie samym doladowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinqueturbo Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > tak bo powinien być nadciśnieniowy, choć są tacy co uważają > rozwiązanie z zaworkiem jednokierunkowym za dobre a z czego możnaby taki zaworek zaadaptować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > a z czego możnaby taki zaworek zaadaptować?? nie wiem bo ja takiego rozwiązania nie stosowałem gdyż uważam je za swego rodzaju druciarstwo, w tym temacie ten problem był już poruszany, poszukaj postów Tommiego albo napisz mu prv pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > tak bo powinien być nadciśnieniowy, choć są tacy co uważają > rozwiązanie z zaworkiem jednokierunkowym za dobre > obie sie nadadzą, walbro nie lubi jak nie jest całe zanurzone w > paliwie wiec jazda z prawie pustym bakiem nie wskazana Ja mam wlaśnie z tym problem, i zawsze jeżdże tylko do polowy zbiornika bo jak kreska spadnie za polowe to furacz nie odpali brak mu paliwka > nie choć to przydatna sprawa > pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > Ja mam wlaśnie z tym problem, i zawsze jeżdże tylko do polowy > zbiornika bo jak kreska spadnie za polowe to furacz nie odpali > brak mu paliwka > > pzdr a u mnie chodzi normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > a u mnie chodzi normalnie wiesz jedna będzie lepiej działać z połową baku inna z mniejsza ilością, ale z walbro 255 lepiej nie ryzykować i mieć te pół baku cały czas pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > wiesz jedna będzie lepiej działać z połową baku inna z mniejsza > ilością, ale z walbro 255 lepiej nie ryzykować i mieć te pół > baku cały czas > pzdr ja mam pełno prawie zawsze bo jeżdże na gazie , ale wyjeździłem jeden bak do końca bo chciałem zmierzyć spalanie i było normalnie tak jak na seryjnej pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > ja mam pełno prawie zawsze bo jeżdże na gazie , ale wyjeździłem jeden > bak do końca bo chciałem zmierzyć spalanie i było normalnie tak > jak na seryjnej pompie zrób tak kilka razy a walbro za jakiś czas powie - zakładam że dalej mówimy o walbro 255 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > zrób tak kilka razy a walbro za jakiś czas powie - zakładam że > dalej mówimy o walbro 255 > pzdr nie powie bo przeca mówię, że jeżdże z pełnym bakiem a i nie mam zamiaru już tak robić, jak sie jeździ na oparach to wiadomo że i seryjne pompy padają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > nie powie bo przeca mówię, że jeżdże z pełnym bakiem > a i nie mam zamiaru już tak robić, jak sie jeździ na oparach to > wiadomo że i seryjne pompy padają. ja tylko mówię co się może stanąć szczególnie z walbro bo są wrażliwe pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > Ja mam wlaśnie z tym problem, i zawsze jeżdże tylko do polowy > zbiornika bo jak kreska spadnie za polowe to furacz nie odpali > brak mu paliwka > > pzdr ale to jest raczej nie wina pompy a raczej wina jej niewlasciwego montazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 Jaka turbina pod rozwiercone 1.1 z tłokami od 1.2 8v ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 > Jaka turbina pod rozwiercone 1.1 z tłokami od 1.2 8v ??? sprawna a co chcesz z tego wyciągnąć, do czego to ma służyć itp. itd. raczyłeś wogóle przeczytać choć pierwsze 5 stron tego tematu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 Nie no tu się nie zgodze walbro jest naprawde pompka ciężką do zajechania jest wrażliwa na paprochy itp ale da sie ją wyczyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 > Nie no tu się nie zgodze walbro jest naprawde pompka ciężką do > zajechania jest wrażliwa na paprochy itp ale da sie ją > wyczyścić walbro 255 jest wrażliwa na pracę na sucho i nie mam tu na myśli jazdy z pustym bakiem ale pracę jej gdy jest nie zanurzona w całości, potwierdzone na ok 30 róznych samochodach pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 A chyba że o to chodzi może chodzi o to że podczas pracy bardzo się grzeje a paliwko ją jednak dobrze chłodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 > A chyba że o to chodzi może chodzi o to że podczas pracy bardzo się > grzeje a paliwko ją jednak dobrze chłodzi dokładnie tak, a jak ciepła złapie powietrze to bardzo czeto robi się kaput pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 > sprawna > a co chcesz z tego wyciągnąć, do czego to ma służyć itp. itd. > raczyłeś wogóle przeczytać choć pierwsze 5 stron tego tematu > pzdr Pewnie przeczytałem wszystko To jaka bedzie optymalna do mocy rzędu 140-170 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2009 > Pewnie przeczytałem wszystko > To jaka bedzie optymalna do mocy rzędu 140-170 KM do 140 to k03-17 , na 170 to pewnie jakieś k04, ja wybieram zawsze najprostsze rozwiązania i najbardziej znane pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > do 140 to k03-17 , na 170 to pewnie jakieś k04, ja wybieram zawsze > najprostsze rozwiązania i najbardziej znane > pzdr a K 14 nada sie do czegoś ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > a K 14 nada sie do czegoś ??? do poldka nadać sie powinna do czegoś a z czego ona jest? poka foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > do poldka > nadać sie powinna do czegoś a z czego ona jest? poka foto o taka TUrbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > o taka TUrbo obrzygana olejem... pewnie bys musial ja zregenerowac.. czego w sumie chyba nie polecam a sama turbina pewnie sie nada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > obrzygana olejem... pewnie bys musial ja zregenerowac.. czego w sumie > chyba nie polecam > a sama turbina pewnie sie nada. jest tylko brudna nie ma luzów w sumie jest w bd stanie tylko czy nie jest za mała i nie spuchnie w górnych obrotach ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > jest tylko brudna nie ma luzów w sumie jest w bd stanie tylko czy nie > jest za mała i nie spuchnie w górnych obrotach ??? z tego co na szybk znalazlem turbina jest z 2.5 TDI i taki jej wykres znalazlem.. ale odczytać go nie potrafie jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > o taka TUrbo nie wiem czy sie zmieści za chłodnicą z racji na ten dziwny WG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > z tego co na szybk znalazlem turbina jest z 2.5 TDI > i taki jej wykres znalazlem.. ale odczytać go nie potrafie > jakiś tekst jeśli to jest z 2,5 to na pewno nie będzie za mała, ja mam z 1,7 td i wstaje od 2 tys i trzyma ciśnienie do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > jeśli to jest z 2,5 to na pewno nie będzie za mała, ja mam z 1,7 td i > wstaje od 2 tys i trzyma ciśnienie do końca. a jeżeli jest od 1.6 DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > a jeżeli jest od 1.6 DT jezeli tak to moze to być jakies mniejsze kkk k14.. tak samo jak sa rozne k 03 (mniejsze i wieksze) taka turbina byla zas w golfach II z tego co na szybko znalalzem.. wiec to by bylo cos na wzror ihi rhb4 czy garetta t15.. małe turbinki i duzo sie z nich nie wyciśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > jeśli to jest z 2,5 to na pewno nie będzie za mała, ja mam z 1,7 td i > wstaje od 2 tys i trzyma ciśnienie do końca. U mnie niestety powyżej 5000rpm ta turbunka puchnie i spada minimalnie ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > U mnie niestety powyżej 5000rpm ta turbunka puchnie i spada > minimalnie ciśnienie. a bo Ty ładujesz prawie bara do ilu Ci spada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > a bo Ty ładujesz prawie bara do ilu Ci spada? a jest sens mniej pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > a jest sens mniej > pzdr to zależy od wieeelu czynników pomimo że u mnie tylko 0,6bar to przy tak nie dużym ciśnieniu to całkiem nie ten sam silnik i nie ta jazda co na serii, ba szkoda porównywać bo nie ma porównania, i to na seryjnym wydechu a strach pomyśleć jak to może jeździć przy dobrze zrobionym kolektorze i wydechu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2009 > to zależy od wieeelu czynników pomimo że u mnie tylko 0,6bar to przy > tak nie dużym ciśnieniu to całkiem nie ten sam silnik i nie ta > jazda co na serii, ba szkoda porównywać bo nie ma porównania, i > to na seryjnym wydechu a strach pomyśleć jak to może jeździć > przy dobrze zrobionym kolektorze i wydechu... Imo czego nie wyczarujesz z tą turbiną to szału nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > jezeli tak to moze to być jakies mniejsze kkk k14.. tak samo jak sa > rozne k 03 (mniejsze i wieksze) > taka turbina byla zas w golfach II z tego co na szybko znalalzem.. > wiec to by bylo cos na wzror ihi rhb4 czy garetta t15.. małe > turbinki i duzo sie z nich nie wyciśnie. no właśnie są różne k03 K03-0 K03-1 K03-2 a może K04 Powiem że będę chciał dużo ładować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > no właśnie są różne k03 > K03-0 > K03-1 > K03-2 > a może K04 > Powiem że będę chciał dużo ładować zapytaj kogos kto jezdzi na k03 jaki dokladnie ma model...maciek_cc ma na 100% k03 chyba s zapytaj, sejacz tez chyba taka posiadał. Swoją drogą moze byc tez garett T25 lub GT25 odpowiedniki tych wiekszych k03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > no właśnie są różne k03 > K03-0 > K03-1 > K03-2 > a może K04 > Powiem że będę chciał dużo ładować a ile to dużo ?? ja np. z k03-017 (audi 2.7 bi-turbo) ładowałem 1,1 bara, pewnie do 1,2 może 1,3 by wydała i już się szykowałem na k04 ale wóz sprzedałem bo by było ponad 1,5 bara pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > a ile to dużo ?? ja np. z k03-017 (audi 2.7 bi-turbo) ładowałem 1,1 > bara, pewnie do 1,2 może 1,3 by wydała i już się szykowałem na > k04 ale wóz sprzedałem bo by było ponad 1,5 bara > pzdr czyli odrazu ładować K04 ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > czyli odrazu ładować K04 ???? skoro chcesz dużo ładować to tak pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > skoro chcesz dużo ładować to tak > pzdr a np przy 0.8 bara też da rade chodzi mi czy nie będzie miała laga ??bo bede chciał 2 mapy 0.8 i druga jeszcze nie wiem i z czego najlepiej tą K04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > a np przy 0.8 bara też da rade chodzi mi czy nie będzie miała laga > ??bo bede chciał 2 mapy 0.8 i druga jeszcze nie wiem > i z czego najlepiej tą K04 nie wiem bo nie miałem k04 w 1,2 więc z fusów nie będę wróżył szczególnie ze na to ma wpływ kilka czynników instalacji i strojenia, ale myślę ze większych problemów być nie powinno pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.