amazing5 Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > Imo czego nie wyczarujesz z tą turbiną to szału nie będzie jakbym miał zakuty dół, jakieś spiekowe sprzęgło, szpere itp itd i auto było tylko i wyłącznie do upalania i do zabawy, to mógłbym sie zasadzać na jakieś duże moce, a tak to nie ma co nawet myśleć o tym bo co rusz to by sie coś tam zmieliło (chociaż nawet i tak te fiatowskie graty znoszą wiele) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2009 > jakbym miał zakuty dół, jakieś spiekowe sprzęgło, szpere itp itd i > auto było tylko i wyłącznie do upalania i do zabawy, to mógłbym > sie zasadzać na jakieś duże moce, a tak to nie ma co nawet > myśleć o tym bo co rusz to by sie coś tam zmieliło (chociaż > nawet i tak te fiatowskie graty znoszą wiele) bo fiatowskie graty są wytrzymałe, silnik fire to bardzo dobra i wytrzymała jednostka pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabloo119 Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 Koledzy mam takie pytanie czy wtryski z nissana 200sx podejdą pod głowice 1.2 8V MPI? Takie jak w tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item844851644_wtrysk_wtryskiwacz_nissan_200sx_200_sx_s13_ca18det.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > bo fiatowskie graty są wytrzymałe, silnik fire to bardzo dobra i > wytrzymała jednostka > pzdr a Ty jeździłeś swoim turbolotem w zimie? Bo u mnie jak jest olej zimny to mi później turbina wstaje i nie zbyt ochoczo chce dmuchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > a Ty jeździłeś swoim turbolotem w zimie? Bo u mnie jak jest olej > zimny to mi później turbina wstaje i nie zbyt ochoczo chce > dmuchać jeździłem, ale dopóki oliwa się nie nagrzała do ok 85-90 st to nawet nie próbowałem przekraczać 0,2 bara pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > a Ty jeździłeś swoim turbolotem w zimie? Bo u mnie jak jest olej > zimny to mi później turbina wstaje i nie zbyt ochoczo chce > dmuchać Jaki masz olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 Czy wszystkie K03s są takie same ???Ma jakieś znaczenie od czego będzie to K03s ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 > jeździłem, ale dopóki oliwa się nie nagrzała do ok 85-90 st to nawet > nie próbowałem przekraczać 0,2 bara > pzdr ja też nie przekraczam, w lecie to sie szybko dosyć narzewało no a teraz to trzba ładnych pare kilometrów przejechać żeby się olej nagrzał, bo jak zimny to nie chce dmuchać, te 0.2 to dopiero gdzieś przy 2800-3000 gdzie normalnie przy nagrzanym jest 0.5 i właśnie mnie to zdziwiło troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 > Jaki masz olej? polsyntetyk 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 > Czy wszystkie K03s są takie same ???Ma jakieś znaczenie od czego > będzie to K03s ??? weź od benzyniaka 1.8T 180 bo zdaje sie w tej wersji były eski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 > Czy wszystkie K03s są takie same ???Ma jakieś znaczenie od czego > będzie to K03s ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Bodajrze po 2001 czy 2003 wszystkie 1,8T maja K03s, czy to 150 czy 163 czy 180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 jakiś tekst Tu masz duzo T od czego i numery. Znaczenia nie ma, K03 i K03s poznajesz po ilosci lopatek na zimnej stronie, 4/6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > Bodajrze po 2001 czy 2003 wszystkie 1,8T maja K03s, czy to 150 czy > 163 czy 180 ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > jakiś tekst Tu masz duzo T od czego i numery. Znaczenia nie ma, K03 > i K03s poznajesz po ilosci lopatek na zimnej stronie, 4/6 Chyba 8/12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > Chyba 8/12 zalezy jak sie liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > zalezy jak sie liczy No w normalnej to mozna tak policzyc ale w esce juz ciezej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > Bodajrze po 2001 czy 2003 wszystkie 1,8T maja K03s, czy to 150 czy > 163 czy 180 Zdarzały się w 150tkach K03s ale nie było to regułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabloo119 Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 Koledzy dorabia ktoś z forum przewody olejowe pod turbo? Konkretnie trzeba mi do sc 1.2 8V z turbina K03s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > Koledzy dorabia ktoś z forum przewody olejowe pod turbo? Konkretnie > trzeba mi do sc 1.2 8V z turbina K03s. Koledzy wcześniej radzili tubes.com.pl, mają zakłady tu i uwdzie. Ja skorzystałem z podobnej atrakcji w kraju zamieszkania, jak już wyczaiłem gwinty i jak chciałem mieć to dokładnie zrobione koleś mi zakuł przewód w 5 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabloo119 Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 A mógł by ktoś podać jaki trzeba przewód olejowy do turba K03s? Chodzi mi o gwinty jaki do pompy oleju a jaki do turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > A mógł by ktoś podać jaki trzeba przewód olejowy do turba K03s? > Chodzi mi o gwinty jaki do pompy oleju a jaki do turbiny. Podejrzewam, że to zależy też od konkretnego modelu tego T. Mogę Ci dla przykładu powiedzieć jak ja to zrobiłem. W pompę wkręciłem (wkręcę) przejściówkę męską/męską z M18 na 1/4 BSP. W T (RHB4) wkręcam przejściówkę męską/męską M10 na 1/4BSP. Do tego odpowiedniej długości wężyk z odpowiednimi końcówkami 1/4 BSP. I na koniec nagwintowałem jedną z tych przejściówek wewnątrz i wkręcam tam zaworek/restryktor ciśnienia. Ale jak powiedziałem, jest to indywidualna sprawa zależna od (a) T i (b) tego jak chcesz mieć węzyki pod maską poupychane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 A ja mam pytanko. Czy jest wykonalne uturbienie uniaka 1,4, czy silnik raczej mało dłubalny i prędzej się przekręci niż uturbi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2010 > A ja mam pytanko. Czy jest wykonalne uturbienie uniaka 1,4, czy > silnik raczej mało dłubalny i prędzej się przekręci niż uturbi? wszystko jest wykonalne, ale też w granicach rozsądku... 99% wolnosassących seryjnych silników tłokowych można uturbić do 0.5 bara bez większych obaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2010 > A ja mam pytanko. Czy jest wykonalne uturbienie uniaka 1,4, czy > silnik raczej mało dłubalny i prędzej się przekręci niż uturbi? da radę jak robione z głową pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > A ja mam pytanko. Czy jest wykonalne uturbienie uniaka 1,4, czy > silnik raczej mało dłubalny i prędzej się przekręci niż uturbi? Toć masz gotowe 1,4 T o identycznej konstrukcji z Uno Turbo albo Punto GT. A od bidy obłożysz to co masz osprzętem z ww aut i będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 > A ja mam pytanko. Czy jest wykonalne uturbienie uniaka 1,4, czy > silnik raczej mało dłubalny i prędzej się przekręci niż uturbi? Zagadaj z Zibim, miał w planach masowe uturbianie 1.4 Jest nawet wątek o tym na UKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 W calym watku temat swiec pojawia sie 2 razy i to zaledwie w kilku postach z ktorych nic konkretnego nie wynika. Na jakich swiecach jezdzicie 1.1 / 1.2 T ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > W calym watku temat swiec pojawia sie 2 razy i to zaledwie w kilku > postach z ktorych nic konkretnego nie wynika. > Na jakich swiecach jezdzicie 1.1 / 1.2 T ? seria, ale w sumie wrzucił bym te z punto gt, jakoś 25zl sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > W calym watku temat swiec pojawia sie 2 razy i to zaledwie w kilku > postach z ktorych nic konkretnego nie wynika. > Na jakich swiecach jezdzicie 1.1 / 1.2 T ? na seryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek_111 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > W calym watku temat swiec pojawia sie 2 razy i to zaledwie w kilku > postach z ktorych nic konkretnego nie wynika. > Na jakich swiecach jezdzicie 1.1 / 1.2 T ? ja mam z punto gt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Też latałem na puntowskich. Seria była ok, ale na zimniejszych wykres wychodził mi nieco gładszy, moc też nieco wyższa wychodziła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 > ja mam z punto gt gwint normalnie pasuje roumiem, dlugosc ta sama co seria, kable Wn od 1.2 normalnie podlacze ? jednym slowem sa p&p ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek_111 Napisano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 > gwint normalnie pasuje roumiem, dlugosc ta sama co seria, kable Wn od > 1.2 normalnie podlacze ? jednym slowem sa p&p ? dokladnie wszystko p&p z zewnatrz to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 > W calym watku temat swiec pojawia sie 2 razy i to zaledwie w kilku > postach z ktorych nic konkretnego nie wynika. > Na jakich swiecach jezdzicie 1.1 / 1.2 T ? seryjne iskry lub NGK do 1,2 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Jakie zastosowac uszczelnie splywu oleju w przypadku takiego mocowania weza olejowego ? blaszka miedziana wystarczy ? czy jakis inny patent bedzie lepszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 > Jakie zastosowac uszczelnie splywu oleju w przypadku takiego > mocowania weza olejowego ? > blaszka miedziana wystarczy ? czy jakis inny patent bedzie lepszy ? uszczelka kringelitowa będzie OK> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 > Jakie zastosowac uszczelnie splywu oleju w przypadku takiego > mocowania weza olejowego ? > blaszka miedziana wystarczy ? czy jakis inny patent bedzie lepszy ? ja miałem loctite czarny pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 > Jakie zastosowac uszczelnie splywu oleju w przypadku takiego > mocowania weza olejowego ? > blaszka miedziana wystarczy ? czy jakis inny patent bedzie lepszy ? tak jak Lesiu pisze albo nowa z ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 > tak jak Lesiu pisze albo nowa z ASO nówka z ASO Opla do GT15 kosztuje 5 zł tu może być podobnie tylko jest czasochłonne wytłumaczyć kolesiowi jak ma znaleźć uszczelkę jak nie wie do jakiego auta ale jak kumaty to znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 > nówka z ASO Opla do GT15 kosztuje 5 zł > tu może być podobnie > tylko jest czasochłonne wytłumaczyć kolesiowi jak ma znaleźć > uszczelkę jak nie wie do jakiego auta ale jak kumaty to znajdzie a to to standardzik jak by wiedział do jakiej turbiny i z jakiego autka to można katalog samemu przelukać bo może wyjdzie na to że uszczelka standardowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 4 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 a z czego macie Intercoolery z omegi B, punto GT, jakieś castomowe, uno turbo.... to wiem. szukam czegoś właśnie w stylu tego z uno turbo tylko tyci większy. Cos doradzicie? orurowanie ma iść bokiem teraz przez otwór od zbiorniczka wtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 > a z czego macie Intercoolery z omegi B, punto GT, jakieś castomowe, > uno turbo.... to wiem. szukam czegoś właśnie w stylu tego z > uno turbo tylko tyci większy. Cos doradzicie? orurowanie ma iść > bokiem teraz przez otwór od zbiorniczka wtryskiwaczy. robisz tak jak ja bede mial ? moze napisz do mefisto gdzie zlecil wykonanie swojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CGsejacz Napisano 4 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 > a z czego macie Intercoolery z omegi B, punto GT, jakieś castomowe, > uno turbo.... to wiem. szukam czegoś właśnie w stylu tego z > uno turbo tylko tyci większy. Cos doradzicie? orurowanie ma iść > bokiem teraz przez otwór od zbiorniczka wtryskiwaczy. z punto GT raczej odpada, wej i wyj ma z ujowej strony natomiast z omegi IMO jest ricambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 4 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 > a z czego macie Intercoolery z omegi B, punto GT, jakieś castomowe, > uno turbo.... to wiem. szukam czegoś właśnie w stylu tego z > uno turbo tylko tyci większy. Cos doradzicie? orurowanie ma iść > bokiem teraz przez otwór od zbiorniczka wtryskiwaczy. Ja mam 1.8t vw'eja, endtanki wyspawane z aluminium. W zasadzie to chyba najlepsze rozwiązanie - koszty rosną, ale pozbywasz się problemu pękających plastików. No i wyjścia sobie spokojnie dobierasz jak tylko chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 > a z czego macie Intercoolery z omegi B, punto GT, jakieś castomowe, > uno turbo.... to wiem. szukam czegoś właśnie w stylu tego z > uno turbo tylko tyci większy. Cos doradzicie? orurowanie ma iść > bokiem teraz przez otwór od zbiorniczka wtryskiwaczy. fajnie pasujacy klik klik i dzięki temu ma się krótki ukłąd dolotowy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 5 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 > fajnie pasujacy klik klik i dzięki temu ma się krótki ukłąd > dolotowy > pzdr no tak ale będę mial podobnie jak mam czyli rura dolotu idaca przy kolektorze co nagrzewa sie po kilku sprintach;/ sejacz no wlasnie taki mam z punto gt , i ujowo bo jest zawijas z T do IC;/ a potem to jzu wiesz idzie z IC do P rura przy kolektorze. Choć w sumie mogl by ostatecznie być bo z T do IC szlo by równo zdała od kolektora. A mógł bys sie dowiedzieć jakie średnice wej, wyj ma.. fi 50?? czy wiecej Taquito oczywiście ze gadałem z mefisto, powiedział co i jak ale koszt jednak;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 5 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 > no tak ale będę mial podobnie jak mam czyli rura dolotu idaca przy > kolektorze co nagrzewa sie po kilku sprintach;/ ja miałem tak i nic się nie grzało dzięki temu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Powie mi ktos jaka turbina jest w FC16VT i w FC20VT? W 16v jest chyba t25 bo tak mi wynika z katalogu. A w 20v jest t3? Nada sie to to mniejsze do 1,2 16v? t25 jest wielkoscia podobna do k03 czy wieksza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Powie mi ktos jaka turbina jest w FC16VT i w FC20VT? > W 16v jest chyba t25 bo tak mi wynika z katalogu. > A w 20v jest t3? > Nada sie to to mniejsze do 1,2 16v? > t25 jest wielkoscia podobna do k03 czy wieksza? T25 większa z tego co się dowiadywałem;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.