Glaca Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 No, w końcu zmieniłem. Dawca - Focus C-max TDCI. Ledwo się zmieścił pomiędzy podłużnice ale wyciąłem z kilogram blachy z pasa przedniego i już siedzi Efekt? Szokujący. Zapłon od razu pomaszerował do przodu o ładnych kilka stopni i jest malinowo, w końcu nie ma spalania stukowego nawet w upale i w korku gdzie pod maską topią się plastiki od żaru silnika i kolektora. Dodatkowo otuliłem pianką cały dolot. Dobry IC to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > No, w końcu zmieniłem. > Dawca - Focus C-max TDCI. > Ledwo się zmieścił pomiędzy podłużnice ale wyciąłem z kilogram blachy z pasa przedniego i już > siedzi > Efekt? Szokujący. > Zapłon od razu pomaszerował do przodu o ładnych kilka stopni i jest malinowo, w końcu nie ma > spalania stukowego nawet w upale i w korku gdzie pod maską topią się plastiki od żaru silnika > i kolektora. > Dodatkowo otuliłem pianką cały dolot. > Dobry IC to podstawa jaką pianką? bo u mnie też sie grzeje i pasowałoby go jakoś zaizolować. Myślałem żeby owinąć go bandażem tym, co się owija wydechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > jaką pianką? bo u mnie też sie grzeje i pasowałoby go jakoś zaizolować. Myślałem żeby owinąć go > bandażem tym, co się owija wydechy Oczywiście możesz wydać 100 czy 200zł na bandaż ale możesz też pójść do OBI czy innego marketu budowlanego/sklepu hydraulicznego i kupić rurę piankową do termoizolacji rur CO w budynkach. 1 metr rury o średnicy wew. 60mm kosztuje 5.50zł No może nie ma to szałowego tjun-wyglądu ale... DZIAŁA! Do tego trytytki (paczka takich długich ponad 8zł) i parę koni za 13zł masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > Oczywiście możesz wydać 100 czy 200zł na bandaż ale możesz też pójść do OBI czy innego marketu > budowlanego/sklepu hydraulicznego i kupię rurę piankową do termoizolacji rur CO w budynkach. > 1 metr rury o średnicy wew. 60mm kosztuje 5.50zł > No może nie ma to szałowego tjun-wyglądu ale... DZIAŁA! > Do tego trytytki (paczka takich długich ponad 8zł) i parę koni za 13zł masz. czekaj juz wiem o jaką piankę chodzi zajarzyłem . Mam chyba nawet w domu, tylko nie wiem czy misie zmieści bo ja mam mało miejsca pod maską a toma dosyć grube ścianki a dolot mam tak puszcziny że mi sie mieści prawie na styk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > czekaj juz wiem o jaką piankę chodzi zajarzyłem . Mam chyba nawet w domu, tylko nie wiem czy misie > zmieści bo ja mam mało miejsca pod maską a toma dosyć grube ścianki a dolot mam tak puszcziny > że mi sie mieści prawie na styk To też miałem tak ciasnawo ale się dało, najgorszej na zakrętach ale opatuliłem to jak dziada na syberii i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > czekaj juz wiem o jaką piankę chodzi zajarzyłem . Mam chyba nawet w domu, tylko nie wiem czy misie > zmieści bo ja mam mało miejsca pod maską a toma dosyć grube ścianki a dolot mam tak puszcziny > że mi sie mieści prawie na styk fasjnie sie to pali wiesz. wpisz na allegro bandaż do dolotów masz 10 metrów za 50 z wysyłką i zrób to porzadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > fasjnie sie to pali wiesz. wpisz na allegro bandaż do dolotów masz 10 metrów za 50 z wysyłką i zrób > to porzadnie Wiesz... fajnie ale jest to samogasnące nawet jeśli się zapali. Mam taką piankę na szczycie przegrody miedzy kolektorem wydechowym a stożkiem. Od barana to się STOPIŁO jak świeczka, spłynęło i skapało na kolektor częściowo. 800 stopni... nie zapaliło się. Tam gdzie dolot takiej temperatury nie ma, dzisiaj po mordowaniu na mieście nawet się nie przytopiło. BTW - za 50z przesyłką to ile metrów tego bandażu. Ja mam do owinięcia (i pewnie każdy) z 70cm dolotu jak nie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > Wiesz... fajnie ale jest to samogasnące nawet jeśli się zapali. > Mam taką piankę na szczycie przegrody miedzy kolektorem wydechowym a stożkiem. > Od barana to się STOPIŁO jak świeczka, spłynęło i skapało na kolektor częściowo. > 800 stopni... nie zapaliło się. > Tam gdzie dolot takiej temperatury nie ma, dzisiaj po mordowaniu na mieście nawet się nie > przytopiło. > BTW - za 50z przesyłką to ile metrów tego bandażu. Ja mam do owinięcia (i pewnie każdy) z 70cm > dolotu jak nie lepiej. taaa samogasnące, mocno dymiące jak sie pali. miałem to na klatce i sie przeraziłem jak to sie pali a niby nie palące sie, poszło na jesieni w kominie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 Za wysokie obroty? Temperatura? Czy może gównolit zrobił swoje? Nie stukało, nie przekraczałem 800 stopni (sporadycznie 840 na sekundę). Zaszeleściło i stanęło.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 Co, znowu zepsules? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Co, znowu zepsules? No jak widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Za wysokie obroty? Temperatura? Czy może gównolit zrobił swoje? > Nie stukało, nie przekraczałem 800 stopni (sporadycznie 840 na sekundę). > Zaszeleściło i stanęło.... ojj wspolczucie. Bedzie kupowac kolejny slupek czy wymiana glowicy + szlif bloku ?? U nas w turbaffce chyba znow sie dziura w tloku zrobila :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 Szczerze? To mi sie wydaje ze w obu przypadkach poprostu nie umiecie stroic ... a ze gaz jest do kuchenki to juz nie napisze Wezcie zrobcie to raz a porzadnie, wystroic na paliwie a potem sie bawic w gazy jakies ... Juz dawno nikt nie mial takich problemow jak wy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Za wysokie obroty? Temperatura? Czy może gównolit zrobił swoje? > Nie stukało, nie przekraczałem 800 stopni (sporadycznie 840 na sekundę). > Zaszeleściło i stanęło.... Nie chcę być ani złośliwy, bo w sumie nic wesołego to nie jest i ja w takim wypadku bym złomował samochód i płakał prawdziwymi łzami, ale poniekąd na to czekałem Jak pisze Szołpi, ogarnijcie się trochę ze strojniem. Pisałeś kiedyś, że nie pojedziesz się stroić do Huby czy kogokolwiek innego, bo za drogo. Ja pisałem przy jakieś okazji (ale nie wiem czy Tobie w odpowiedzi na cokolwiek), że >=800 EGT to jest bardzo dużo (ja byłem parę godzin na hamowni ze 2 tygodnie temu silnik dostał po dupie ostro, a nie było nawet 800 ani razu), a ty jeszcze do tego bez opamiętania kręcisz boost controlerem jak gałką od mocy, żeby był "ogień", bo na niskim doładowaniu "nie jedzie". No to masz ogień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 Nie no, nie przesadzajmy, 800 to jeszcze nie jest tak duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Nie no, nie przesadzajmy, 800 to jeszcze nie jest tak duzo Zależy gdzie i jak mierzone, ile masz odwagi, i jak długo te 800 stopni trzymasz. U Glacy zdecydowanie coś było za ciepło... Zupełnie na marginesie, widziałem ostatnio koleżkę z naprawdę poważnym tunem, który na silniku 5 cylindrowym miał założonych 5 EGT, po jednym na każdy cylinder i to praktycznie w głowicy. To się nazywa kontrola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Zależy gdzie i jak mierzone, ile masz odwagi, i jak długo te 800 stopni trzymasz. U Glacy > zdecydowanie coś było za ciepło... > Zupełnie na marginesie, widziałem ostatnio koleżkę z naprawdę poważnym tunem, który na silniku 5 > cylindrowym miał założonych 5 EGT, po jednym na każdy cylinder i to praktycznie w głowicy. To > się nazywa kontrola Sęk w tym, że ostatnie 20km przed ka-bum miałem max 700 stopni, mierzone przed turbiną a wcześniej tak jak pisałem max 800 i to tylko w pełnej szmacie. Nie ważne, benzyny nie będę stroił bo za tą kasę mam jeden słupek do przodu, powiedziałem, rzekłem i koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Sęk w tym, że ostatnie 20km przed ka-bum miałem max 700 stopni, mierzone przed turbiną a wcześniej > tak jak pisałem max 800 i to tylko w pełnej szmacie. > Nie ważne, benzyny nie będę stroił bo za tą kasę mam jeden słupek do przodu, powiedziałem, rzekłem > i koniec to co tera nowy słupek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Sęk w tym, że ostatnie 20km przed ka-bum miałem max 700 stopni, mierzone przed turbiną a wcześniej > tak jak pisałem max 800 i to tylko w pełnej szmacie. > Nie ważne, benzyny nie będę stroił bo za tą kasę mam jeden słupek do przodu, powiedziałem, rzekłem > i koniec Twoja sprawa, tym bardziej, że ja nie jestem w stanie stwierdzić na pewno, że to kwestia strojenia, nie mam do tego podstaw, tylko przypuszczenia Ale fakt faktem, że spałbyś wtedy spokojniej. Zwrócę Ci też uwagę, że szukanie po aledrogo silników, jeżdżenie po nie, i ich wkładanie do samochodu to też są "koszty". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Twoja sprawa, tym bardziej, że ja nie jestem w stanie stwierdzić na pewno, że to kwestia strojenia, > nie mam do tego podstaw, tylko przypuszczenia Ale fakt faktem, że spałbyś wtedy spokojniej. > Zwrócę Ci też uwagę, że szukanie po aledrogo silników, jeżdżenie po nie, i ich wkładanie do > samochodu to też są "koszty". z drugiej strony strojenie bez szerokopasmówki to też jest loteria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > z drugiej strony strojenie bez szerokopasmówki to też jest loteria No ale jest EGT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > No ale jest EGT. ale to jest mało miarodajne egt bedzie ok jak dobrze zapłon ustawisz a bankowo moze byc za ubogo i masz..... współczuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > z drugiej strony strojenie bez szerokopasmówki to też jest loteria A kto powiedział, że bez szerokopasmówki? Dla mnie strojenie na drodze to też loteria, bo nie przeciągniesz fury przez wszystkie możliwe obciążenia... Ale zawsze lepiej na drodze niż wogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > No ale jest EGT. To Ty nie masz AFR-a? To ja już nie mam o czym tu rozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > ale to jest mało miarodajne egt bedzie ok jak dobrze zapłon ustawisz a bankowo moze byc za ubogo > i masz..... współczuje ... Wiesz akurat jak jest za ubogo to wąskopasmówka CI pokaże. Gorzej jak jest za bogato to się jej zakres kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > To Ty nie masz AFR-a? To ja już nie mam o czym tu rozmawiać. Mam odczyt napięcia z wąskopasmówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Wiesz akurat jak jest za ubogo to wąskopasmówka CI pokaże. Gorzej jak jest za bogato to się jej > zakres kończy. Nic Ci wąskopasmówka nie pokaże. Jak będzie 14.5 to już jest dla niej bogato i koniec, a na doładowaniu 14.5 to jest nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Mam odczyt napięcia z wąskopasmówki. ok ale ona pokazuje albo bogato albo ubogo więc za mało by stroić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Nic Ci wąskopasmówka nie pokaże. Jak będzie 14.5 to już jest dla niej bogato i koniec, a na > doładowaniu 14.5 to jest nic. 14,5 to jest ubogo bardzo przy turbo tym bardziej jak masz gaz to też nie wiesz bo dla gazu są inne wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > ok ale ona pokazuje albo bogato albo ubogo więc za mało by stroić Pokazuje napięcie od 0.1 do 1V u mnie co 0.1V więc nie jest to zupełnie tak że bogato albo ubogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Pokazuje napięcie od 0.1 do 1V u mnie co 0.1V więc nie jest to zupełnie tak że bogato albo ubogo. imho i tak za mało by wystroić dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Wiesz akurat jak jest za ubogo to wąskopasmówka CI pokaże. Gorzej jak jest za bogato to się jej > zakres kończy. imo lipa troche szkoda silnika.... btw jak odleciał zawór to wyglada ze był przegrzany i mu sie odłamało ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > imo lipa troche szkoda silnika.... > btw jak odleciał zawór to wyglada ze był przegrzany i mu sie odłamało ... Miałem od jakiegoś czasu problemy z wariatorem. Sam z siebie rozwalał mi mapę zapłonu. Wpisywał w losowe komórki (ale zazwyczaj w te z "górnego" rogu mapy) wartości o 15-25 stopni mniejsze niż prawidłowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > No ale jest EGT. No to jak nie masz AFRa to juz wiemy w "czym sek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Pokazuje napięcie od 0.1 do 1V u mnie co 0.1V więc nie jest to zupełnie tak że bogato albo ubogo. A Ty widział kiedyś charakterystykę wąskiej lambdy?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > A Ty widział kiedyś charakterystykę wąskiej lambdy?: No to pokaż mi na tym wykresie miejsce, gdzie się zaczyna robić zbyt ubogo żeby było bezpiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > No to pokaż mi na tym wykresie miejsce, gdzie się zaczyna robić zbyt ubogo żeby było bezpiecznie. Powiem krótko, od 1.0V w dół Przy 1.0V możesz już mieć 0.95 = AFR 14 = za mało na boost, potem jest już tylko gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Powiem krótko, od 1.0V w dół Przy 1.0V możesz już mieć 0.95 = AFR 14 = za mało na boost, potem > jest już tylko gorzej. Moja sonda/układ pomiarowy nie pokazuje więcej niż 0.8 - nie wiem, może to kwestia sondy albo właśnie tego układu, okablowania itp ale w pełnym booście miałem zawsze maxymalne napięcie jakie może pokazać ten układ. Nie sądzę, że było zbyt ubogo. Stroiłem poprzedni silnik na szerokopasmówce i było GRUBO za bogato po podpięciu sondy. Po wystrojeniu na właściwy AFR - stukało na dużym obciąeniu. Winą był dupny IC... Teraz jestem pewien, że też było bogato bo przez tyle miesięcy i km wiem jak się zachowuje egt jak jest ubogo ale.. można dyskutować. Stało się i tyle, będzie inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 a tak btw turba ci nie uszkodzilo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > a tak btw turba ci nie uszkodzilo ? Nie mam pojęcia. Nie zdejmowałem DP ale skoro trzonek zaworu leżał na początku barana to mniejsze kawałki raczej by szkód nie narobiły. To się stało jak jechałem spokojnie, nie butowałem akurat w tym momencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Nie sądzę, że było zbyt ubogo. Ale zgódźmy się, że po prostu tego nie wiesz. Mierzenie AFR wąskopasmówką, to jak mierzenie temp. powietrza w dolocie termometrem okiennym > Stroiłem poprzedni silnik na szerokopasmówce i było GRUBO za bogato po podpięciu sondy. Po > wystrojeniu na właściwy AFR Tzn. jaki? Pytam, bo jestem na prawdę ciekaw, sam się ostatnio zastanawiałem ile dla naszych silników to jest "właściwy". > - stukało na dużym obciąeniu. Winą był dupny IC... i/lub zapłon i/lub ciśnienie doładowania i/lub odprężenie. > Teraz jestem > pewien, że też było bogato bo przez tyle miesięcy i km wiem jak się zachowuje egt jak jest > ubogo ale.. można dyskutować. Stało się i tyle, będzie inne. No stało, szkoda silnika i Twojego czasu, ale jest nauka, mam nadzieję, że ją zaakceptujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > No stało, szkoda silnika i Twojego czasu, ale jest nauka, mam nadzieję, że ją zaakceptujesz Nie jestem pewien. Zaakceptowanie tej jak to zwiesz nauki = KUP PAN WSZYSTKO CO SIĘ DA I WTEDY (może) BĘDZIE DOBRZE... Wystrój na benzynie, kup AFR, nie jeździj na gazie (broń Panie Boże, a fee) itp itd.. ludzie czy ja śpię na kasie? Jakbym spał to bym się woził 911-tką i lał na to zardzewiałe próchno ale.. ja chcę mieć po prostu szybkie, niepozorne autko do którego mam sentyment. I nie zgadzam się, że trzeba wydać milion euro i mieć wszystko co się da, żeby to jeździło dobrze. Będzie jeździło i będzie w miarę tanio a to, że te zawory są delikatne to inna bajka, może za dużo chciałem od tego silnika, może za wysoko kręciłem... Jakoś wszystkim od wysokiego egt topi tłoki, od stuków pękają półki a u mnie tego nie ma, urwał się zawór - co się zdarza i w wolnossakach jak się za wysoko kręci.. no ale trzeba zrzucić wszystko na gaz, na drut bo taka tradycja... Ok, powiedziałem co miałem do powiedzenia - można kontynuować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 > Za wysokie obroty? Temperatura? Czy może gównolit zrobił swoje? > Nie stukało, nie przekraczałem 800 stopni (sporadycznie 840 na sekundę). > Zaszeleściło i stanęło.... mi to wygląda na to że masz rozkalibrowane wtryski. Stukać tam musiało jak cholera. Po czym to poznaje? A no po tym że cała komora spalania, denko tłoka i nawet gładź ma takie wżery jakby przecinakiem ktoś poharatał. A pozostałe są dobre. To nie jest wina gazu samego w sobie. Zawory same z siebie też tak o se nie odpadają. Sprawdź to, bo z tymi horizonami to też różnie bywa. Pirat miał i po krótkim czasie poszły sie [kurza twarz], nawet nie wiem czy z tysiąc kilometrów na nich zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 > Szczerze? To mi sie wydaje ze w obu przypadkach poprostu nie umiecie stroic ... a ze gaz jest do > kuchenki to juz nie napisze > Wezcie zrobcie to raz a porzadnie, wystroic na paliwie a potem sie bawic w gazy jakies ... > Juz dawno nikt nie mial takich problemow jak wy ... pokaz mi kto tu laduje do 1.1 2 bary z turbiny ktora ma seryjnie 0,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 > mi to wygląda na to że masz rozkalibrowane wtryski. Stukać tam musiało jak cholera. Po czym to > poznaje? A no po tym że cała komora spalania, denko tłoka i nawet gładź ma takie wżery jakby > przecinakiem ktoś poharatał. A pozostałe są dobre. Czt my oglądamy te same zdjęcia? Nie sądze Przecież tam jest cała komora poharatana bo urwany zawór zrobił masakrę, a Ty ze stukowym wylatujesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 > Czt my oglądamy te same zdjęcia? Nie sądze Przecież tam jest cała komora poharatana bo urwany > zawór zrobił masakrę, a Ty ze stukowym wylatujesz... To samo miałem napisać. Nic tam nie stukało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 > Czt my oglądamy te same zdjęcia? Nie sądze Przecież tam jest cała komora poharatana bo urwany > zawór zrobił masakrę, a Ty ze stukowym wylatujesz... Ano dokładnie, jak dla mnie to usterka typowo mechaniczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 > Ano dokładnie, jak dla mnie to usterka typowo mechaniczna. Co nie znaczy, że nie mogło go przygrzać czasem, w końcu po bułki spacerowo to ja nie jeździłem no i kłopot był z wariatorem kąta wyprz. zapłonu od jakiegoś tygodnia, może więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 ciekawe, ze tylko na jednym cylindrze....moze byl za maly luz zaworowy i sie nie domykal...przegrzal sie i odpadl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 > pokaz mi kto tu laduje do 1.1 2 bary z turbiny ktora ma seryjnie 0,6 Ty ale po co wy to skladacie? Zeby pojezdzic miesiac i znow rozbierac? Bo z tego co przeczytalem to tak i taka jest wasza idea ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.