Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

> No jak już sprzedana to po balu.

> Tak się zastanawiałem nad nią a google nic nie pokazało.

> Ja jeszcze w turbinach jestem ciemny.

> Czy można odwracać muszle zimnej i ciepłej strony według osi turbiny?

> TZN dużo turbin jak widziałem ma wlot- poziomy,t-jet np od dołu a ja będę potrzebował od góry.

> Jeśli można odwracać to łatwiej ją będzie zamontować.

Można obracać DOWOLNIE.

Ja np. w poprzedniej IHI miałem pod kątem 45 stopni ale akurat tak samo jest fabrycznie w UT/PGT i mi tak pasowało bo miałem fabryczny DP.

Zimną też zawsze dopasowuję do potrzeb bo muszę mieć pionowo w dół i czasem wiąże się to z wierceniem otworów do zamocowania WG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TD04-09 cena ok 200zł

http://allegro.pl/turbosprezarka-mitsubishi-galant-i1765536233.html

Wcześniej na forum widziałem że ktoś poleca.Nada się ??

Mam blisko mógłbym podjechać obejrzeć.

Wygląda na dość dużą.Szczególnie to kolanko wylotowe.

Może się nie zmieścić.

Już mi łeb pęka ostatnio. sciana.gif

Czym więcej czytam tym bardziej jestem zakręcony.Jak w miarę zrozumiem i poznam jakieś zagadnienie to rodzi się coś innego.

Chyba zrobię parę dni przerwy.

A w ogóle to wczoraj sprawdzałem sprężanie w moim seju.

16--16--9--16

Po próbie olejowej 12

Przy odprężaniu będę musiał wyjąć tłok i przynajmniej pierścionki wymienić.Trzeba będzie zdjąć miskę to się zrobi od razu odpływ z T

Zawory dotrę wszystkie a na tym słabym cylindrze się zobaczy jak będzie coś na nich widać to wymienię na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już mi łeb pęka ostatnio.

> Czym więcej czytam tym bardziej jestem zakręcony.Jak w miarę zrozumiem i poznam jakieś zagadnienie

> to rodzi się coś innego.

> Chyba zrobię parę dni przerwy.

Też miałem mętlik przed pierwszym razem hehe.gif

Najważniejsze wszystko dobrze zaplanować, uzbierać wszystkie części i przystąpić do ataku jak już wszystko gotowe, nie zostawiać niewiadomych na koniec, chyba że auto może stać tygodniami waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pytam jak nie wiem.

Fajnie że jest takie forum co łączy takich maniaków.

W przyszłym miesiącu kupie zegary i czujniki EGT i AFR.

Na następny będę szukał turbiny-no chyba że jakaś okazja się trafi i intercoolera.

To co można będę robił w wolnych chwilach.

Na razie przerzuciłem aku na tył.W przyszłym tygodniu na jego miejsce zamontuje reduktor bo pod zderzakiem nie będzie miejsca i zamontuje zegar ciśnienia doładowania.

I tak powoli na przód żeby właśnie auto nie stało potem pór roku.

Już prawie jestem pewny że kolektor zostanie,zastosuję jakąś przejściówkę więc EGT też można będzie w międzyczasie założyć.

Wypowiedzcie się jeszcze w sprawie turbiny z linku.

Tylko jak się nada to jej nie podkupcie!!!!!! 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego pytam jak nie wiem.

> Fajnie że jest takie forum co łączy takich maniaków.

> W przyszłym miesiącu kupie zegary i czujniki EGT i AFR.

> Na następny będę szukał turbiny-no chyba że jakaś okazja się trafi i intercoolera.

> To co można będę robił w wolnych chwilach.

> Na razie przerzuciłem aku na tył.W przyszłym tygodniu na jego miejsce zamontuje reduktor bo pod

> zderzakiem nie będzie miejsca i zamontuje zegar ciśnienia doładowania.

> I tak powoli na przód żeby właśnie auto nie stało potem pór roku.

> Już prawie jestem pewny że kolektor zostanie,zastosuję jakąś przejściówkę więc EGT też można będzie

> w międzyczasie założyć.

> Wypowiedzcie się jeszcze w sprawie turbiny z linku.

> Tylko jak się nada to jej nie podkupcie!!!!!!

jest kilka rodzai td04, mi sie wydaje że ta może mieć troche małe żeliwo, tymbardziej że pisze że jest od 1.8td ale nie wiem na 100% bo nigdy żadnej td04 nie miałem w rękach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego pytam jak nie wiem.

> Fajnie że jest takie forum co łączy takich maniaków.

> W przyszłym miesiącu kupie zegary i czujniki EGT i AFR.

> Na następny będę szukał turbiny-no chyba że jakaś okazja się trafi i intercoolera.

> To co można będę robił w wolnych chwilach.

> Na razie przerzuciłem aku na tył.W przyszłym tygodniu na jego miejsce zamontuje reduktor bo pod

> zderzakiem nie będzie miejsca i zamontuje zegar ciśnienia doładowania.

> I tak powoli na przód żeby właśnie auto nie stało potem pór roku.

> Już prawie jestem pewny że kolektor zostanie,zastosuję jakąś przejściówkę więc EGT też można będzie

> w międzyczasie założyć.

> Wypowiedzcie się jeszcze w sprawie turbiny z linku.

> Tylko jak się nada to jej nie podkupcie!!!!!!

Mam taką w częściach gdzieś w garażu. Jest malutka. Miałem gdzieś jej mapę i wg mnie kiepski pomysł. Jak już to szukać TD04-13 bodajże z 2,5tds (Opel Omega i BMW) albo jeszcze większej TD04-16 o której była tu już kiedyś mowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> AFR nie oszczedzaj, innovate lub aem jak dobrze poszukasz lub sam sprowadzisz z usa to zamkniesz

> sie w 700zl

Znam dwie poważne osoby/warsztaty, które używają/używały innovate-a. Żadna nie jest z niego w pełni zadowolona, a większość chwały przypisywanej temu modułowi jest wynikiem dobrego marketingu firmy mi się wydaje, a nie rzeczywistej jakości. Teoretycznie ma soft do logowania o bardzo szerokich możliwościach, ale co z tego, skoro często strzela fochy frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napewno nie mam zadnego doswiadczenia w strojeniu... ale sprawdzanie stukowego przy ekranach

> dzwiekowych jest delikatnie mówiąc śmieszne

Czemu tak sądzisz? Znasz się na akustyce? Bo tak się składa, że wiele lat zajmowałem się dźwiękiem i muzyką estradową, studyjną i nie tylko.

Próbowałeś kiedyś słuchać w ten sposób stuków? Wiesz jaka jest różnica w ich słyszeniu przy ekranie i bez niego?

Dla mnie śmieszne jest wydawanie ponad 700zł na AFR - to znaczy, że mam wyśmiać każdego kto sobie kupi i założy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znam dwie poważne osoby/warsztaty, które używają/używały innovate-a. Żadna nie jest z niego w pełni

> zadowolona, a większość chwały przypisywanej temu modułowi jest wynikiem dobrego marketingu

> firmy mi się wydaje, a nie rzeczywistej jakości. Teoretycznie ma soft do logowania o bardzo

> szerokich możliwościach, ale co z tego, skoro często strzela fochy

porównanie innovate vs auto gauge jakiś tekst

Ja mam ag i nie żałuje tego wyboru, za 600zł dostałem sondę, kontroler i wskaźnik i od 2 lat jeżdże bezawaryjnie. Szkoda szmalu aby płacić tylko za markę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czemu tak sądzisz? Znasz się na akustyce? Bo tak się składa, że wiele lat zajmowałem się dźwiękiem

> i muzyką estradową, studyjną i nie tylko.

> Próbowałeś kiedyś słuchać w ten sposób stuków? Wiesz jaka jest różnica w ich słyszeniu przy ekranie

Akustykę taka masz w studio a nie na ulicy... być może jest to jakiś sposób... ale jest śmieszny, bo zbyt dużo zmiennych ma na to wpływ. Pyzatym dalej uważam, ze jak już usłyszysz to jest juz za późno

> i bez niego?

> Dla mnie śmieszne jest wydawanie ponad 700zł na AFR - to znaczy, że mam wyśmiać każdego kto sobie

> kupi i założy?

nie dorabiaj ideologii od śmiesznego (zabawnego) sprawdzania stukowego a posiadania czy zakupu wskaznika AFR

ps. powiedz czemu nie zastosujesz np czujnika stukowego z 1,1 mpi + wieksze słuchawki? tanie, sprawdzone i słuchac nawet przepięcia biegów w skrzyni, nie wspominając o spalaniu stukowym ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie śmieszne jest wydawanie ponad 700zł na AFR - to znaczy,

Ej no już bez przesady... to tak jakbyś chciał powiedzieć że zjesz zupę z płaskiego talerza widelcem... Porządne strojenie to podstawa, ba nawet ośmiele sie powiedzeć że przy turbie to 50% sukcesu, a drugie 50% to mechanika a bez sprzętu toto jest zgadywanie trochę a nie strojenie jak dla mnie. Dobrze że masz przynajmniej to EGT, zawsze lepsze to niż nic. Ja nie mam zamiaru sie z Ciebie śmiać bo nic do Ciebie nie mam, no ale już nie opowiadaj takich herezji że wydanie kasy na jedną z najważniejszych rzeczy służących bezpieczeństwu i bezawaryjności jest głupotą... Tak to byś mógł powiedzieć o pozłacanych śrubkach, czy robieniu na bling bling i bym się zgodził z Tobą w 100% bo to ani nie doda mocy, ani sprawi że silnik się nie rozpadnie. Może być brzydko ale ma być bojowo, solidnie i bezawaryjnie.

> że mam wyśmiać każdego kto sobie

> kupi i założy?

Ja tam wychodze na przykład z tego założenia że skoro mnie było stać na tak gruntowną modyfikacje jaką jest uturbienie, to i przełknę jakoś te 700zł bo bezpieczeństwo silnika jest dla mnie priorytetem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ej no już bez przesady... to tak jakbyś chciał powiedzieć że zjesz zupę z płaskiego talerza

> widelcem... Porządne strojenie to podstawa, ba nawet ośmiele sie powiedzeć że przy turbie to

> 50% sukcesu, a drugie 50% to mechanika a bez sprzętu toto jest zgadywanie trochę a nie

> strojenie jak dla mnie. Dobrze że masz przynajmniej to EGT, zawsze lepsze to niż nic. Ja nie

> mam zamiaru sie z Ciebie śmiać bo nic do Ciebie nie mam, no ale już nie opowiadaj takich

> herezji że wydanie kasy na jedną z najważniejszych rzeczy służących bezpieczeństwu i

> bezawaryjności jest głupotą... Tak to byś mógł powiedzieć o pozłacanych śrubkach, czy robieniu

> na bling bling i bym się zgodził z Tobą w 100% bo to ani nie doda mocy, ani sprawi że silnik

> się nie rozpadnie. Może być brzydko ale ma być bojowo, solidnie i bezawaryjnie.

Nie miałem na myśli słowa "głupota" bo gdybym miał u siebie AFR to byłoby bardzo fajnie ale... skoro za cały, uzbrojony silnik dałem 400zł a za jeden czujnik 2x tyle mam dać... to się zaczynam zastanawiać czy ten projekt i osiągnięty efekt jest w ogóle wart takich nakładów?

Zwłaszcza, że z precyzyjnym wskaźnikiem dołączonym do wąskopasmówki oraz przy zasilaniu LPG można osiągnąć bardzo zbliżony efekt strojenia (tak jak pisałem - jeździłem z szerokopasmówką i porównywałem, nie widzę uzasadnienia do wydania w swoim przypadku takiej kasy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znam dwie poważne osoby/warsztaty, które używają/używały innovate-a. Żadna nie jest z niego w pełni

> zadowolona, a większość chwały przypisywanej temu modułowi jest wynikiem dobrego marketingu

> firmy mi się wydaje, a nie rzeczywistej jakości. Teoretycznie ma soft do logowania o bardzo

> szerokich możliwościach, ale co z tego, skoro często strzela fochy

Ja używam zarówno LM-1 + rpm converter, jak i Zeitronix Zt-2 i ten drugi jest 1000x lepszy do strojenia. ok.gif

Innovatem można sobie pologować, ale pełna kontrola jest na Zeitronixie, tym bardziej że stroję emulatorem (emulatorami) i zebranie danych (EGT, boost, TPS, AFR itd) w jednym oknie loggera z ustawieniem alarmów jest niezastąpione ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No popatrz, to gdzie byłeś jak ja szukałem opini n.t. Zeitronixa wink.gif Całe szczęście, że właśnie na niego się zdecydowałem i mogę się dołączyć do pochwał (aczkolwiek były swego czasu problemy/błędy uciążliwe w oprogramowaniu do logowaniu, ale wydaje się że zostały w dużej mierze rozwiązane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> porównanie innovate vs auto gauge jakiś tekst

> Ja mam ag i nie żałuje tego wyboru, za 600zł dostałem sondę, kontroler i wskaźnik i od 2 lat jeżdże

> bezawaryjnie. Szkoda szmalu aby płacić tylko za markę

Jakiego masz tego autogalgana? Zarzuc linkiem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki... właśnie pękł mi przewód smarowania turbiny (gdzieś o coś dotykał i się przetarł, nie dopilnowałem).

Przewód kupiłem, zbieram klucze i jadę (auto 50km od domu), ciekawe co mnie napotka przy wymianie, jakie schody spineyes.gif

Znając życie to się okaże, że baran do zdjęcia bo klucz nie podchodzi hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja z innej beczki... właśnie pękł mi przewód smarowania turbiny (gdzieś o coś dotykał i się

> przetarł, nie dopilnowałem).

> Przewód kupiłem, zbieram klucze i jadę (auto 50km od domu), ciekawe co mnie napotka przy wymianie,

> jakie schody

> Znając życie to się okaże, że baran do zdjęcia bo klucz nie podchodzi

Glaca, na serio, jaki Ty miałeś tam przewód zamontowany? Był chociaż w oplocie? Mój jest tak zbrojony, że trzeba go piłką do metalu ciąć a najlepiej szlifierką.

Z wymianą będzie u Ciebie luz, dużo miejsca masz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Glaca, na serio, jaki Ty miałeś tam przewód zamontowany? Był chociaż w oplocie? Mój jest tak

> zbrojony, że trzeba go piłką do metalu ciąć a najlepiej szlifierką.

> Z wymianą będzie u Ciebie luz, dużo miejsca masz

tez kiedyś miałem 2 przewody zbrojone oba do 400 bar ! a i tak po pół roku sie przegrzały i pękły jeden za drugim , teraz mam teflon w stali w sumie 20zł drozszy ale juz ponad rok trzyma zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez kiedyś miałem 2 przewody zbrojone oba do 400 bar ! a i tak po pół roku sie przegrzały i pękły

> jeden za drugim , teraz mam teflon w stali w sumie 20zł drozszy ale juz ponad rok trzyma

To nie miałeś ich do odpowiedniej temp. wytrzymałych, i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie miałeś ich do odpowiedniej temp. wytrzymałych, i tyle.

Jak ja zakuwalem moj w Tubes, powiedzialem mu ze chce cos tak do 7 barow i 150 stopni (lepiej za duzo jak za malo) to mi powiedzial ze to musi byc jakis super mega hiper i zaplacilem za dziada prawie 100zl icon_eek.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Glaca, na serio, jaki Ty miałeś tam przewód zamontowany? Był chociaż w oplocie? Mój jest tak

> zbrojony, że trzeba go piłką do metalu ciąć a najlepiej szlifierką.

> Z wymianą będzie u Ciebie luz, dużo miejsca masz

Teflon w oplocie ale na tarcie nie ma mocnych. Nie wiedziałem że aluminiowa osłona (którą sobie zbudowałem do odgrodzenia dolotu od gorącej komory) trze o przewód. Tarło tak w sumie od miesięcy... aż przetarło oplot, potem przetarło teflon.

Jak już była dziura to uciąłem ten przewód nożykiem do papieru spineyes.gif

Jest to wytrzymałe na ciśnienie i temperaturę ale nie na mechaniczne uszkodzenia.

Już zrobiłem. Nowy przewód, ciut dłuższy, żeby była możliwość ułożyć bezdotykowo.

Tym razem będę pilnował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ja zakuwalem moj w Tubes, powiedzialem mu ze chce cos tak do 7 barow i 150 stopni (lepiej za

> duzo jak za malo) to mi powiedzial ze to musi byc jakis super mega hiper i zaplacilem za

> dziada prawie 100zl

Ja za 50cm z kolankiem z jednej a oczkiem z drugiej - 44zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez kiedyś miałem 2 przewody zbrojone oba do 400 bar ! a i tak po pół roku sie przegrzały i pękły

> jeden za drugim , teraz mam teflon w stali w sumie 20zł drozszy ale juz ponad rok trzyma

a jo mom miedziany i jest niezniszczalny, mój własny drut patent:

267219_223414151033850_100000958001821_573635_5578883_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzcie mi jeszcze czy zegar AFR AG seria LCD współpracuje z każdą sondą szerokopasmową? np

> Bosch LSU 4.2 która jest na alledrogo za 320zł

> zegary za ok 200.Wyszło by trochę taniej niż w linku.

Do takiego bajeru trzeba jeszcze kontroler sondy lambda waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzcie mi jeszcze czy zegar AFR AG seria LCD współpracuje z każdą sondą szerokopasmową? np

> Bosch LSU 4.2 która jest na alledrogo za 320zł

> zegary za ok 200.Wyszło by trochę taniej niż w linku.

Pozornie taniej zlosnik.gif bo tobie pewnie chodzi o sam zegar i samą sondę. A ja sie pytam sie gdzie jest kontroler pytam sie? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ja zakuwalem moj w Tubes, powiedzialem mu ze chce cos tak do 7 barow i 150 stopni (lepiej za

> duzo jak za malo) to mi powiedzial ze to musi byc jakis super mega hiper i zaplacilem za

> dziada prawie 100zl

Tanio dałeś w prównaniu z NL, tyle Ci powiem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jo mom miedziany i jest niezniszczalny, mój własny drut patent:

Jeśli by ocierał o coś drgającego to też by się przetarł kiedyś grinser006.gif ale ma jedną zaletę - nie jest taki elastyczny jak teflon w stalowym oplocie i można go ukształtować dowolnie a on taki pozostanie. Ja muszę dorobić wspornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Holenderski to byłby pomarańczowy Tak, wszystkie węże od oleju mam niebieskie, taki producent.

> Hamerykański panie

A ja mam srebrny pod kolor nadwozia skromny.gif

I tak najlepsze jest spalanie. Tłukę się codziennie gdzie chcę, cisnę sobie jak mogę (nie ma na pokładzie microZuzi, macroZuzi i droga pozwala...) a i tak wychodzi coś koło 9 spineyes.gif przy cenie 2,39 jest bosko cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam srebrny pod kolor nadwozia

> I tak najlepsze jest spalanie. Tłukę się codziennie gdzie chcę, cisnę sobie jak mogę (nie ma na

> pokładzie microZuzi, macroZuzi i droga pozwala...) a i tak wychodzi coś koło 9 przy cenie

> 2,39 jest bosko

i to jest najlepsze ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam srebrny pod kolor nadwozia

> I tak najlepsze jest spalanie. Tłukę się codziennie gdzie chcę, cisnę sobie jak mogę (nie ma na

> pokładzie microZuzi, macroZuzi i droga pozwala...) a i tak wychodzi coś koło 9 przy cenie

> 2,39 jest bosko

To masz coś ubogą mieszankę wink.gif mimo, że to gaz grinser006.gif Mi ostatnio przy sporym bucie owszem spalił 9 litrów paliwa, ale na odcinku 60km shocked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To masz coś ubogą mieszankę mimo, że to gaz Mi ostatnio przy sporym bucie owszem spalił 9 litrów

> paliwa, ale na odcinku 60km

Wręcz mam za bogato, muszę skorygować.

Swoją drogą jakbym jechał ciągle na szmacie to by pewnie wyszło 15 albo i lepiej - wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Swoją drogą jakbym jechał ciągle na szmacie to by pewnie wyszło 15 albo i lepiej - wiadomo.

Dla mnie to jest wogóle masakra, ile teoretycznie taki mały silnik może przerobić paliwa. Na hamowni przy łącznym "przejechaniu" 110km wypalił ponad 25 litrów paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie to jest wogóle masakra, ile teoretycznie taki mały silnik może przerobić paliwa. Na

> hamowni przy łącznym "przejechaniu" 110km wypalił ponad 25 litrów paliwa.

Nawet jak jeździłem jeszcze na BLOSie i non stop szmata, testy, szmata i szmata to nigdy nie przekroczyłem 20-tu.

Teraz trzymam się w okoliach 9 ale nie ma non stop szmaty. Nawet jak w trasie jechałem większość drogi szybko (w sensie bardzo szybko 270751858-jezyk.gif) a reszta w korkach na mieście to i tak wyszło 9.4.

Z tego co pamiętam to ostatnio przy takim najmocniejszym szmaceniu jeszcze na silniku 1.4 wychodziło coś około 13.5 ekstremalnie do 15 ale to już było jak na OS'ie non stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pozornie taniej bo tobie pewnie chodzi o sam zegar i samą sondę. A ja sie pytam sie gdzie jest

> kontroler pytam sie?

No właśnie dlatego się pytałem.

Myślałem że sam zegar obsługuje sondę.

W takim razie ten zestaw z linku jest dość atrakcyjny cenowo.

Chyba go zamówię a następne zakupy dopiero za miesiąc.

No może jeszcze jakiś zestaw EGT i koniec SPŁUKANY panic.gif

Spokojnie poszukam jakiejś turbiny

A jeszcze jedno -smarowanie

Przewinęło się w tym wątku już ale nie wiem dokładnie gdzie.

Przy samym filtrze oleju są dwa korki na imbus.

Jak dobrze pamiętam to bez różnicy z którego można podciągnąć smarowanie?? Jeden jest większy drugi mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie dlatego się pytałem.

> Myślałem że sam zegar obsługuje sondę.

> W takim razie ten zestaw z linku jest dość atrakcyjny cenowo.

> Chyba go zamówię a następne zakupy dopiero za miesiąc.

> No może jeszcze jakiś zestaw EGT i koniec SPŁUKANY

> Spokojnie poszukam jakiejś turbiny

do górnej śruby

> A jeszcze jedno -smarowanie

> Przewinęło się w tym wątku już ale nie wiem dokładnie gdzie.

> Przy samym filtrze oleju są dwa korki na imbus.

> Jak dobrze pamiętam to bez różnicy z którego można podciągnąć smarowanie?? Jeden jest większy

> drugi mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Jeszcze jedno wybór turbiny-żebym wiedział czego szukać.

Ze wcześniejszych postów polecacie

GT20 GT25

BT22

TD04-13 TD04-16 TD04-11 z 2.5td

Te od 2.5 BMW Nie mają flanszy wylotowej trzeba zastosować dość duże kolanko.Wydaję mi się że montaż byłby dość trudny(brak miejsca)Jak turbina ma wylot bezpośrednio skierowany w dół zajmuję mniej miejsca.

Dorzućcie coś lub skreślcie.

Chciałbym aby turbina nie pompowała zbyt wcześnie.Od ok 3tyś

Pojeżdżę po szrotach coś poszukam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki

> Jeszcze jedno wybór turbiny-żebym wiedział czego szukać.

> Ze wcześniejszych postów polecacie

> GT20 GT25

> BT22

> TD04-13 TD04-16 TD04-11 z 2.5td

> Te od 2.5 BMW Nie mają flanszy wylotowej trzeba zastosować dość duże kolanko.Wydaję mi się że

> montaż byłby dość trudny(brak miejsca)Jak turbina ma wylot bezpośrednio skierowany w dół

> zajmuję mniej miejsca.

> Dorzućcie coś lub skreślcie.

> Chciałbym aby turbina nie pompowała zbyt wcześnie.Od ok 3tyś

> Pojeżdżę po szrotach coś poszukam.

TB221 na dość pojemnym kolektorze zaczyna COKOLWIEK pompować dopiero od 3krpm a przy 4 nie ma jeszcze bara... i uważam, że to jest za wysoko. Co prawda góra rekompensuje brak doznań na dole ale...

Kto wie, moze na małym kolektorze i mniejszym IC byłoby lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.